Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey prinsesje

Bij mij zie je eigenlijk niks bijzonder aan die littekens maar ze

voelen zo dik dat ik vanmorgen foto's gemaakt heb en ze uitvergroot om beter

te kunnen kijken maar wat ik zie is alleen wat verdikkingkjes van wat bloed wat erop zit

en ze zijn nog behoorlijk rood maar dat zal ook wel komen van die bh!! :angry:

verder ziet het denk ik wel goed uit dus ik weet dan niet of ik dan al mag smeren???

Smeer jij wel dan?

Het is ook zo verschillend bij die ene pc mag het wel en bij de andere niet.

vraag me nu wel af of ik nu wel mag gaan douchen nu de pleisters eraf zijn,ik ben

ook zo'n vergeetmuts zal het wel gevraagd hebben maar dat weet ik dan niet meer erg he.Zo erg stink ik nu

ook niet hihihi.

morgen hang ik gelijk aan de bel daar!(o jee dat twijfelen overal over daar word ik moe van mezelf,zucht)

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mezelf weer terugverbannen naar m'n bed :146: . Ik hou dus echt vocht vast; heb me even verder ingelezen in de 'dagboeken' op het BWC forum, maar eigenlijk heeft iedereen een aantal weken/maanden (!!!!!!!!!) last van vocht in de buik. :134:

Gister echt ff gejankt! Lijken wel kraamtranen, zo voelt het ook. Ben emotioneel de laatste tijd, niet normaal! :103:

Ik kijk gewoon elke keer als ik down wordt naar m'n 1weekPO foto's, daar wordt ik wel blij van :126: . Zo wordt het over een aantal weken (daar ga ik maar even van uit) gewoon weer, maar dan nóg mooier!!! Dat geeft me weer moed.

Vanaf dinsdag moet ik weer werken, gelukkig nog eerst een weekje thuis. Ik kan gewoon inloggen op de laptop, dus blijf gewoon in bed! :106:. Dat zie ik wel zitten; ik zit nu ook bijna de hele dag in bed op de laptop. En ik doe gewoon rustig aan straks; ik plan m'n eigen werk in en er is eigenlijk weinig zicht op wat ik allemaal uitvoer ( :125: ) dus ik doe gewoon rustig aan. Haha! Nee, ik werk normaal erg hard hoor, maar komende week ff nog niet! Heb zojuist ook even een update over m'n tegenvallende herstel naar m'n personeelsmanager gestuurd, die er als enige op m'n werk vanaf weet. De rest denkt dat ik aan m'n schouder ben geopereerd :44: . Ik hoop dat ik als het nodig is nog een extra weekje thuis mag werken.

Op zich gaat alles volgens het boekje, alleen ik wil altijd graag de uitzondering op de regel zijn en er met kop en schouders bovenuit steken (qua herstel). Dat gaat helaas niet; ook ik zal nog weken in de lappenmand zitten. Ik prijs me enorm gelukkig met m'n bed en m'n lieve man!

Ik denk dat ik zo wel even wat foto's kan maken. Ben zelf ook benieuwd naar hoe het er nu echt uitziet.

@ Angela262: Tja, ik wás begonnen met smeren, maar nu angstvallig gestopt. Mijn knoopjes van de hechtingen zijn niet verwijderd en ik ben bang dat als je dan gaat smeren er complicaties kunnen optreden! Dus ik denk dat ik morgen naar de kliniek bel en vraag of de huisarts ook de hechtingen kan verwijderen. Dan hoef ik niet helemaal naar Amsterdam daar voor. Vindt het wel stom dat ze niet gewoon op mijn controle zijn afgeknipt... :82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's geplaatst.... :unsure:

Maak me wat zorgen over m'n navel; vindt het er nog niet zo mooi uitzien. Ga morgen even bellen naar de kliniek of de huisarts.

Ik heb me voorgenomen er de komende weken niet teveel naar te kijken. Alleen naar m'n eerste foto's :rolleyes: .

O ja, en weet je waar ik ook van BAAL? Dat m'n litteken POTVER&^$^$*^&(&**##@ alsnog hoger is uitgekomen dat gepland :139::121::140::104::145: . Echt k*t :103: ! Ik ben er speciaal voor teruggegaan omdat dat echt een dealbreaker was voor mij. Als ik eerlijk ben ben ik daar best boos over dat er (Roddi) niet eerlijk is gezegd dat waar de 'streep' gezet wordt niet de uiteindelijke plaats van het litteken wordt! Alles komt wat omhoog! Ik ben daar best pissig over. :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Prinsesje

Het lijkt wel of ik vandaag wel de hele dag kan janken :102: ,niks gaat lekker

en voel me erg emotioneel(je hoeft maar wat te zeggen of mijn richting in te kijken) en inderdaad lijkt wel een soort dip na me bevallingen.

Me man die is werken(vooral de weekenden,beurzen he, saai!) en me kids zijn wel thuis maar ja en dan.....

me goed houden voor hun dat kan ik nu even niet opbrengen en ze mogen mama ook zien

als ze even niet lekker in haar vel zit en dat ook nog notabene op moederdag!

Ben in mezelf gekropen vandaag en ik hoop dat ik me morgen wat beter voel

Fijn dat ik zo kan lezen dat ik niet de enige ben met verwarde gevoelens!?

Wat kan een bv toch losmaken he.....maar ik ben wel heel tevreden ermee hoor dat pakken ze me niet af!

Dus ik zal maar veel na mezelf kijken in de spiegel en zeggen dat het alllemaal wel goed komt.

liefs Angela :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinses! :105:

Heb net je foto's bewonderd!! Wow wat een verschil!

Ziet er zooo goed uit!

Gaat helemaal goed komen joh ;)

Het is nog maar kort geleden he, nu moet je er nog niet zo kritisch naar kijken :D

Het is al een heel mooi verschil met hoe het eerst was, en het kan alleen maar mooier gaan worden :D

Ik ga je foto's in de gaten houden!

Dit is wel heeel interessant als je ziet hoe iemand zo op kan knappen :P

Veel succes met je verdere herstel, en niet teveel piekeren hoor ;)

Ziet er supergoed uit!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinses! :105:

Heb net je foto's bewonderd!! Wow wat een verschil!

Ziet er zooo goed uit!

Gaat helemaal goed komen joh ;)

Het is nog maar kort geleden he, nu moet je er nog niet zo kritisch naar kijken :D

Het is al een heel mooi verschil met hoe het eerst was, en het kan alleen maar mooier gaan worden :D

Ik ga je foto's in de gaten houden!

Dit is wel heeel interessant als je ziet hoe iemand zo op kan knappen :P

Veel succes met je verdere herstel, en niet teveel piekeren hoor ;)

Ziet er supergoed uit!

Liefs Sunny :116:

DANK JE!!!! Wat doet me dat gooooeeeeeed! Ik kijk er nu zelf best negatief naar inderdaad. Kan er niet zo goed tegen! Dus jouw reactie overrompelt me nogal. Thx!!! :116:

@Angela: ik begrijp ZOOO goed wat je bedoelt! Zijn we lekker samen down... :( Kom op meid! ps: heb ik jou ww al? Nee toch! Mag ik die?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik vind het ook wel meevallen hoor, je ziet er prachtig uit! :35: En die navel moet gewoon nog helen joh, dat komt heus wel goed. ;) Kop op meis! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit inderdaad hoger dan verwacht, gaat niet onder een laag broekje verstopt worden.

Vind wel naar voor je want dat was inderdaad iets waar je heel bang voor bent

Ja... :139: Ben er echt teleurgesteld over. Ben nu al aan het kijken naar leuke bikini's die wat hoger uitgesneden zijn... :121: Dat was niet de bedoeling!!!

Toen hij de streep tekende heb ik m'n bikinibroekje nog aangedaan. Hij viel er echt onder. Roddi had echt moeten zeggen dat alles wat omhoog zou komen. Dan had ik de streep lager laten maken!!! :140:

Maar er is nu niks meer aan te doen. Ik heb nog wel wat hoop dat als alles rustig is geworden en de buik minder bol staat, het litteken ook wat naar beneden zakt. Dat scheelt misschien nét dat beetje dat nodig is :1:

Goeie les voor iedereen die nog voor de BWC gaat! Héél laag laten snijden als je van lage bikini's houdt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje

Je bent nog geen 2 weken en al wat ik tot nu toe gezien heb ziet het er al erg goed uit,een erg rustig litteken.

Je moet het wel de tijd geven hoor!!!!!,misschien straks met siliconen pleisters in de weer.

Nogmaals ik vind dat je er erg blij mee kunt zijn met het resultaat.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

die van sapph met dat ceintuurtje zouden je beeldig staan!

Super dat voor en na! wat gaat dat straks zijn seg :1bouncingboobs:

Hoger en lager is afhankelijk van hoeveel vel je hebt denk ik, die van mij kan heel laag :')

Mijn pc heeft gezegd ik kan niks beloven misschien had de jouwe dat ook moeten doen.

Maar inderdaad even wachten tot het geheel geheeld is! zal vast prachtig worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Prinsesje,

Heb net even alles nagelezen, ben even niet meer op t forum geweest.

Maar lees dat je down bent :23: .

Heb net je foto's bekeken en vind het er nu netjes uit zien!

Denk als je een paar weken verder bent, dat het er dan nog mooier uitziet!

Alles is nu natuurlijk ook nog blauw en je houd vocht vast, dus is er eigenlijk nog niet veel van te zien.

Echt, over 2,5 maand als we in de zon zitten. Wat zal jij dan genieten van je prachtige lichaam :126: .

Nog klein beetje geduld hebben :116: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeej ik heb je gemist!!! Was al van plan in je topic te vragen waar je nou bleef.... :mellow:

Nou, het gaat alweer wat beter hoor. Ik heb vandaag zowat de hele dag in bed gelegen/gezeten. Vocht is nu wel weer wat minder gelukkig. Ik ben nu misschien ook weer wat realistischer en zie het allemaal weer iets zonniger in :D

Ik kan niet wachten tot ik nieuwe BHs kan kopen en nog leuker: een nieuwe bikini :5: (met hoog broekje -_-).

Heb jij al nieuwe foto's? Hoe gaat het met 'rechts' :P ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeej ik heb je gemist!!! Was al van plan in je topic te vragen waar je nou bleef.... :mellow:

Nou, het gaat alweer wat beter hoor. Ik heb vandaag zowat de hele dag in bed gelegen/gezeten. Vocht is nu wel weer wat minder gelukkig. Ik ben nu misschien ook weer wat realistischer en zie het allemaal weer iets zonniger in :D

Ik kan niet wachten tot ik nieuwe BHs kan kopen en nog leuker: een nieuwe bikini :5: (met hoog broekje -_-).

Heb jij al nieuwe foto's? Hoe gaat het met 'rechts' :P ???

Gelukkig dat het weer wat beter gaat :lol: .

Het scheelt waarschijnlijk ook dat je wat minder vocht hebt.

Ik kan ook niet wachten om nieuwe bh's te kopen, maar beetje jammer dat ik nog 3 weken met die sportbeha om moet lopen :77: .

Misschien is het litteken over een aantal weken weer iets lager, dat je toch een laag broekje aan kan. En anders ietjes hoger is ook niet zo'n heel groot probleem toch :rolleyes: .

Met rechts gaat het super, alleen met links nog niet zo haha.

Vanmiddag bij je ma geweest, en ze heeft er niks over gezegd (had ook niet anders verwacht :152: ).

H en J waren gister bij ons en bleven slapen. J vond het mooi staan bij me. Ze vond het ook helemaal niet opvallen, had natuurlijk voor de bv altijd een bh aan met vulling :lol: .

Nou spreek of zie je snel weer!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah! Tja, m'n moeder valt dat niet eens op waarschijnlijk, en zo wel dan bedenkt ze zich echt niet dat je misschien een bv hebt gehad! Haha! Lekker naïef. Ben benieuwd of haar het bij mij zal opvallen. Denk wel eerder dan bij jou!

O, wel tof dat J. het goed vindt staan bij je. Ben ik het helemaal mee eens! Ze passen precies bij je! Heel natuurlijk :rolleyes: .

Ze vond die van mij echt te groot volgensmij :blush: . Nou, jammer dan :P .

Maak je ook even een fotootje met een shirtje aan? Ziet er toch weer anders uit he dan in je Eva's kostuum ;) ..

O ja, sorry; links bedoel ik juist :blush: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen zijn echt soms blind!

Mijn vriendin ging van een enorme g naar een kleine b zelfs haar goede vriendin zag het niet, en geloof me het is zo duidelijk!

Ik kreeg pas complimentjes als in "ben je soms afgevallen?" na dertig kilo

Snap het niet maar mensen zien het soms echt niet, wel vervelend natuurlijk :P en soms goed zoals op je werk

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.