Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Hoi

Misschien komt het ook wel dat je het de eerste dagen heel rustig hebt gehouden ik denk dat dat toch ook wel mee zal werken.

Ik blijf de eerste dagen ook boven ik denk dat je dan minder aktief bent en meer uitrust maar dat zeg ik nu!!!!.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi

Misschien komt het ook wel dat je het de eerste dagen heel rustig hebt gehouden ik denk dat dat toch ook wel mee zal werken.

Ik blijf de eerste dagen ook boven ik denk dat je dan minder aktief bent en meer uitrust maar dat zeg ik nu!!!!.

Blokkendoos

Ja, dat denk ik zeker hoor!!! Je moet echt gewoon een week in je bed blijven, alleen elk uur even 5 minuutjes eruit om trombose enzo te voorkomen. Denk zeker dat dat scheelt in vocht en in herstel!

Is ook wel lekker hoor! Ik kijk gewoon lekker rustig een DVD'tje of zit een beetje op de laptop ;) . Je moet het zien als je kraambed :P ! Lekker laten verwennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé prinsesje,

Mooi resultaat hoor!

Even wennen aan je nieuwe lichaam, kan ik wel geloven hoor!

Is elke keer een beetje schrikken als je in de spiegel kijkt.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Damn woman! Looking good!!! :127::125::123:

Ziet er echt al heel mooi uit zeg. :43: Wel grote borsten inderdaad! Maar ze staan nu ook nog recht naar voren natuurlijk, als ze gaan hangen lijken ze vast kleiner. :P Ik hoop wel dat die van mij toch iets kleiner uitvallen, ben ook maar een klein meisje... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet zo'n fan van enorme borsten hoor :unsure: :unsure: . Maar ik denk dat ik er maar gauw één wordt :152: ! :1big_boobs:

Hopelijk lijkt het wat minder 'huge' als het wat meer gaat hangen inderdaad!

Ze zien er nu trouwens net zo uit als toen ik net bevallen was! :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jee prinsesje,je zier er echt al uit als een prinsesje,wat zien je borsten er mooi rustig uit,of je ze al langer hebt,heel mooi en ziet er nu al mega goed uit,en niks te groot,vind ze in vrhouding goed passen.

en je buikkie,je huid is nog niet geheelt,kan je zien,dus dat kan je pas beoordelen als het wat rustiger is.

maar je ziet al wel heel goed verschil,mooi te zien!

rustig aan,liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk,vind ze echt niet te groot,en zeker niet bij de rest van je lichaam,maar ja,ik ben dan ook een voorstander van grote borsten,maar nee,ik vind ze echt gewoon mooi,en als ze gedaald zijn,zijn ze nog mooier,nu zit het nog net een tikkeltje strak,maar toch vind ik ze al mooi.

net wat ik je al had gezegd,en nog wel een keer wil voor jou ewn iedereen,jij staat in de top3 van mooie borsten :101:

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik persoonlijk,vind ze echt niet te groot,en zeker niet bij de rest van je lichaam,maar ja,ik ben dan ook een voorstander van grote borsten,maar nee,ik vind ze echt gewoon mooi,en als ze gedaald zijn,zijn ze nog mooier,nu zit het nog net een tikkeltje strak,maar toch vind ik ze al mooi.

net wat ik je al had gezegd,en nog wel een keer wil voor jou ewn iedereen,jij staat in de top3 van mooie borsten :101:

liefsss moontje

Moon heb jij ooi al eens een bv te groot gevonden :13::D

net je foto's nog eens bekeken je bed!!!! :wub: :wub: :wub: lijkt me inderdaad hemels!

In ieder geval princess jij gaat schitteren in bikini binnenkort :43: en je hebt het dik verdient mooi hoor meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Prinsesje,

Dat gaat prachtig worden hoor! En die borsten gaan echt wel meer 'hang' krijgen, daar ben ik van overtuigd. Alles staat nu nog strak natuurlijk. Vind het persoonlijk nogal meevallen hoor met het 'enge' qua blauwe plekken etc.

Jij gaat een topzomer tegemoet!!!!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

**** Ohhh... echt supermooi!!! Je navel is ook zo mooi geworden, soms zie je weleens navels die ik niet echt mooi vind omdat ze zo ver eromheen gehecht zitten, dat is bij jou mooi klein en aan de binnenkant. De borsten lijken inderdaad best groot, maar ik vind het niet uit proportie hoor, ik zou zelf tekenen voor zulke borsten :) Ze zullen als ze dadelijk wat meer gaan hangen wat natuurlijker gaan ogen vanaf de zijkant (denk ik he). Vanaf de voorkant gezien vind ik ze al heel erg mooi :wub:

Ben benieuwd ook volgende week ofzo naar de foto van het litteken, en hoe laag hij nu zit.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:139: :139: :103: :103:

Kan wel janken!

Baaaaalen! Mijn buik zit vol met vocht en ook in m'n borsten zit wat vocht... :102:

Hoe zou dit nou ineens komen? Ik ben wel sinds gister een stuk meer op de been en heb misschien íets minder water gedronken...

Denk dat ik morgen weer een dag in bed blijf en heel veel water drink; kijken of het dan weg gaat en of het dus daar aan heeft gelegen... :huh:

Ps: heb vandaag al m'n oude (uhh... nieuwe) bikini's op marktplaats gezet.. Dus ken je iemand met maat M, cup B die nog een mooie bikini zoekt? Geef dit even door!! 6 mooie nieuwe bikini's voor de prijs van 2 :2: !!

Klik hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wond vocht is een normaal proces in de wondheling, al drink je liters daar gaat het niet bij helpen.

Door de vasodilatatie om alle trauma van de operatie op te lossen heeft je lichaam dat nodig.

Komt dus wel goed, geef het tijd je bent ook maar tien dagen post op e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal toch, als ik geopereerd ben ga jij me gerust mogen stellen, maar vind dat rusten idee niet zo slecht.

Je hebt een hele zware operatie gehad geef je lichaam lekker tijd!

En hoe meer je rust hoe beter de wondheling gebeurt dus ook dat vocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Aaah, wel minder voor je meis. Blijkbaar hoort dat erbij en anders zou ik gewoon even met Boerhaave bellen om te vragen hoe je er het beste mee om kan gaan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.