Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Kan ik wel inkomen, een buik zoals de jouwe zal altijd mooier worden dan een rimpel buik met drie plooien. Denk dat juist bij buiken die nog goed zijn een mooi resultaat krijgt. Daarom ben ik bang voor de mijne

Wel goed dat je uiteindelijk je antwoord hebt gekregen, had op bwc forum je vraag nog gelezen. Maar daar had je ook niet echt een oplossing.

Vind super voor jou, gaat helemaal goed komen

Maar dat weigeren vind ik wel typische verkooppraat hihi

Verder echt zo veel respect dat je nog steeds gestopt bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Maar dat weigeren vind ik wel typische verkooppraat hihi

Haha, ja toen ik het hier zo opschreef dacht ik ineens hetzelfde. Alleen ging het wel héél subtiel; het zijn dan wel hele goed verkoopdames... Maar wie weet! Ach, ik heb er nu toch wel vertrouwen in.

Trouwens, ik heb juist ook hele mooie resultaten gezien bij buiken waar heel veel vel over was. Dacht juist dat dat alleen maar goed was voor het resultaat! Het resultaat wordt volgensmij pas echt minder mooi als je nog niet genoeg afgevallen bent. Bij jou wordt het vast onwijs mooi! Ik zal nog wel last gaan krijgen van m'n opeens wel heel opvallende lovehandles! :wacko:

Toch nog even een paar kilo kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Helemaal super dat het nu toch allemaal gaat gebeuren!

Nog 3 weken en dan is het allemaal weer voorbij!

Ben echt super blij voor je!

Allebei straks strak in pak met :1boobs: hahah aan het zwembad.

Gelukkig heeft dat consult je goed gedaan en je van je twijfels af gehaald!

Tot snel.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Helemaal super dat het nu toch allemaal gaat gebeuren!

Nog 3 weken en dan is het allemaal weer voorbij!

Ben echt super blij voor je!

Allebei straks strak in pak met :1boobs: hahah aan het zwembad.

Gelukkig heeft dat consult je goed gedaan en je van je twijfels af gehaald!

Tot snel.

Liefs Nursje

Ja, ben ook superblij. Thx; want door jou durfde ik éindelijk de stap écht te zetten!!!

Ben zo benieuwd naar hoe het bij jou wordt! Ik mag toch wel je foto's zien he!? Nog 13 dagen........!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nu vooral zin in gekregen :D! Ging zojuist even naar de wc, zie ik zo'n mooie zwarte streep! Haha! Moeilijk afwasbare stift, maar dat geeft niet!

Jammer dat jou datum nog zo ver weg staat Lesilla. Jij verdient het juist zo! Maar het is dichterbij dan je denkt! En ik verwacht dat het bij jou heel mooi gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ben ook superblij. Thx; want door jou durfde ik éindelijk de stap écht te zetten!!!

Ben zo benieuwd naar hoe het bij jou wordt! Ik mag toch wel je foto's zien he!? Nog 13 dagen........!

Voor mij nog 13 dagen, voor nou nog 19 dagen dan toch!!

Gaat heel hard, maar heb er super veel zin in!

Je mag mijn voor en na foto's dan zeker wel zien!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAH! Nee, please niet! :140:

'Nursje' en ik hadden al bedacht dat we echt NIET op dezelfde dag bij dezelfde kliniek onder het mes moeten gaan ;). We hebben namelijk dezelfde voorletter en dezelfde achternaam! (schoonzusjes) ;). Krijg ik straks haar implantaten en wordt zij wakker met enórme joekels voor haar postuur :huh:! Haha :lol:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

AAAH! Nee, please niet! :140:

'Nursje' en ik hadden al bedacht dat we echt NIET op dezelfde dag bij dezelfde kliniek onder het mes moeten gaan ;). We hebben namelijk dezelfde voorletter en dezelfde achternaam! (schoonzusjes) ;). Krijg ik straks haar implantaten en wordt zij wakker met enórme joekels voor haar postuur :huh:! Haha :lol:!

Whaha, nee dat zou heel raar zijn ineens :152:.

Nog 2 weken en dan is het zover voor je :126::134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Prinsesje, het begint nu echt op te schieten he!! Ben je erg zenuwachtig? Ik ben zooo benieuwd naar de na-foto's. Vooral ook van je borsten. Ik zit namelijk zelf weer te twijfelen tussen 350cc of toch 1 maatje groter... met 350 zei de pc dat het een D-cup zou worden. Ik wil wel graag een mooie ronde borst krijgen straks.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** He Prinsesje, het begint nu echt op te schieten he!! Ben je erg zenuwachtig? Ik ben zooo benieuwd naar de na-foto's. Vooral ook van je borsten. Ik zit namelijk zelf weer te twijfelen tussen 350cc of toch 1 maatje groter... met 350 zei de pc dat het een D-cup zou worden. Ik wil wel graag een mooie ronde borst krijgen straks.

Groetjes van Ingrid.

Ben DOODzenuwachtig :ph34r::98: . Vooral omdat ik erg bang ben voor complicaties!!!! Het zijn toch twee ingrepen tegelijk, en die BWC is echt flink... Maar ik heb vertrouwen in dr. Roddi.

Ben ook bang dat ik straks met Pamela borsten zit of dat mijn hele omgeving het direct ziet... :unsure:.

Maar verder heb ik er ook wel zin in hoor! We zijn onze slaapkamer aan het opknappen en die is als het goed is dan net klaar. Nieuw bed (elektrisch boxspring, da is wel erg fijn straks!), TV'tje bij m'n bed, laptopje erbij en ik lig straks prins(es)heerlijk :105: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen!! Het is ook wel een heftige operatie. Complicaties met vocht gebeurt wel heel veel als je leest op het buikwandcorrectieforum, geduld is dan een schone zaak (maar dat heb ik niet!! jij?) Wel leuk dat je straks in een mooie slaapkamer komt te liggen, kan je er optimaal van genieten :141:

Tja, misschien in t begin wat wijdere truitjes en jasjes aandoen, dan valt het niet ineens zo op? Ikzelf werk in een winkel, en de klanten zullen het ook wel zien, maar dat boeit me niet echt. Als ze het op de man (vrouw) afvragen dan zal ik het wel gewoon vertellen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen!! Het is ook wel een heftige operatie. Complicaties met vocht gebeurt wel heel veel als je leest op het buikwandcorrectieforum, geduld is dan een schone zaak (maar dat heb ik niet!! jij?) Wel leuk dat je straks in een mooie slaapkamer komt te liggen, kan je er optimaal van genieten :141:

Tja, misschien in t begin wat wijdere truitjes en jasjes aandoen, dan valt het niet ineens zo op? Ikzelf werk in een winkel, en de klanten zullen het ook wel zien, maar dat boeit me niet echt. Als ze het op de man (vrouw) afvragen dan zal ik het wel gewoon vertellen.

Groetjes van Ingrid.

Nee, heb ook weinig geduld. Maar ik stel me er op in dat het gewoon minstens 2 maanden duurt voor ik weer m'n spijkerbroeken aan kan. Hoe ik dat tot die tijd ga doen weet ik nog niet (jurkjes en leggings ofzo..?). Ik hoop wel dat het na die tijd allemaal is weggetrokken hoor.

Maar op zich vallen m'n zenuwen nog wel mee eigenlijk. Pas als ik er echt even over na ga denken wordt ik zenuwachtig, maar op m'n werk denk ik daar weinig aan bijvoorbeeld. De tijd gaat ook zo hard! Niet normaal!

Ik ga jou topic ook even weer 'bijlezen' ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Maar op zich vallen m'n zenuwen nog wel mee eigenlijk. Pas als ik er echt even over na ga denken wordt ik zenuwachtig, maar op m'n werk denk ik daar weinig aan bijvoorbeeld. De tijd gaat ook zo hard! Niet normaal!

Same here! Ik vind het nog een beetje onwerkelijk eigenlijk. Kan het me moeilijk voorstellen dat ik straks echt :1boobs: heb. 't Is nooit veel geweest namelijk... :blush: Hou jouw topic ook in de gaten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff tien dagen hahaha, jaloezie steekt op

Maar ben wel super blij voor je

En ik ben ook heel ijdel maar toch hoe meer je nu naar de minpunten ziet hoe beter je het verschil gaat zien als je straks een goddelijk lijft hebt! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff tien dagen hahaha, jaloezie steekt op

Maar ben wel super blij voor je

En ik ben ook heel ijdel maar toch hoe meer je nu naar de minpunten ziet hoe beter je het verschil gaat zien als je straks een goddelijk lijft hebt! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Hmm, ik hoop niet dat in dit geval 'Wie het laatst lacht, lacht het best' opgaat! Maar ik hoop wel dat je heel erg blij gaat zijn over (precies) 2 maanden, 2 weken en 2 dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je voor foto's gezien :rolleyes: .

Ben echt heel benieuwd naar het eind resultaat!

Hoop dat je er heel blij mee zult zijn.

Nog ruim een week en dan is het zover :3: .

Heb je mijn voor foto's al gezien :69: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.