Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Geduld is een schone zaak :D

Maar ookal zakt het niet, ze hebben hele mooie bikini's die iets hoger komen hoor!!!

Dus denk dat dat je grootste 'worry' niet moet zijn :D

Het is tenslotte maar 3 maandjes bikiniweer op een jaar :P

Maar snap dat je je er niet goed bij voelt :(

Wacht nog even af. zie je misschien al verschil met een paar dagen geleden of het al gezakt is????

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hihi, tja, ik zie er ook maar de humor van in... Raar mens -_-:44:

Maaruh... ik kijk met weemoed terug naar m'n borsten van 1 week oud :23: . De zwaartekracht slaat toe :23: !!!. Tja, ze hingen natuurlijk van tevoren ook flink, dus ik had ook niet anders verwacht... Maar toch jammer :(.

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. De hechtingen van m'n borsten zijn verwijderd (hoezo oplosbaar? De hele hechting ging eruit!). Van m'n buikwond lukte het niet. Had Boerhaave gebeld en die zeggen dat het écht oplosbare hechtingen zijn. Ga vrijdag de knoopjes eraf laten knippen van m'n overige hechtingen.

O ja! Gister voor het eerst weer 'mensen' onder ogen durven te komen. Ik loop zo goed als recht, met wat moeite dan. Zwager kwam langs (die is hier heel vaak, soort huisvriend ;) ) en die weet van niks; had hem dus ook al dik 2 weken niet gezien. Hij heeft niks gemerkt! Heb gewoon gezegd dat ik de afgelopen weken flink had zitten kanen :47: , dus dat ik echt was aangekomen :17: . Dat ging er in als zoete koek ;) ! Haha!

Zegt ie ook nog: "Nou, dat wordt van de zomer dus helemáál geen strand meer voor jou!" :4: . Ik had namelijk al een paar keer deze winter gezegd dat ik niet meer 'strand-waardig' was, dus dat ik lekker in de achtertuin zou blijven deze zomer! Haha! Nou, we zullen wel zien deze zomer. B):D . MIsschien toch vroeg of laat de waarheid vertellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanmiddag wat nieuwe :1boobs: foto's gemaakt. Buik staat er niet op, komt andere keer wel weer. Ze staan in m'n album!

Ik hoop dat ze niet verder door gaan hangen, maar denk van wel. Helaas... Maar goed; beugelBH's doen al een hoop!

Ze worden al soepeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje

nou heb je foto,s bekeken,en vind ze niet echt nog hangen hoor,ja tuurlijk wel iets meer al,maar niet de lelijke kant op zeg maar,ze zien er steeds natuurlijker uit juist,vind ik dan hoor.

ze waren in begin juist wat te hoog,wel mooi al,maar nu gaan ze de natuurlijkere vorm aannemen juist,ziet er heel goed uit! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs: je staat nog steeds in de top 3

hihih ja dat opruimen in de slaapkamer,bekend!!!! :152:

op een foto van je buikkie,en navel zeg maar,vind ik dat je aan de zijkanten al goed mooi resultaat ziet :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey Prinsesje,

Heb net je foto's bekeken, en vind ze er prachtig uit zien!

Ze beginnen al veel natuurlijker te lijken, en vind ze er niet zo enorm groot meer lijken.

Zoals ze er nu uitzien zijn ze prachtig, nog een paar weken dan zijn ze nog mooier :3: .

Hoe voel je je nou verder? Nog veel pijn?

En de littekens, hoe zien die er nou uit?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ik vind ze ook heel mooi hoor! :101: Nu zien ze er een stuk natuurlijker uit. ;) Als ze recht vooruit kijken, dan lijken ze ook niet echt... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

O gelukkig; jullie kijken er letterlijk 'op een afstandje' naar dus dan zie je de werkelijkheid vast beter dan ikzelf!

Mijn littekens onder m'n borsten worden al netjes; alleen omdat de knoopjes van de hechtingen er bij mij niet waren uitgehaald zitten op die plekken nog korstjes. Ik hoop dat dat nog weg gaat. Maar de littekens onder m'n borsten vind ik het minst erg; die zie je toch bijna nooit.

Ik hoop wel enorm dat m'n navel mooi gaat genezen. Ook daar zitten allemaal knoopjes van hechtingen (nog steeds) en allemaal korstjes. Zo af en toe kan ik een stukje korst er makkelijk afhalen. Daaronder zit dan rode huid. Ik hoop enorm dat het mooi gaat worden! Vind het moeilijk om van de korstjes af te blijven :83::63::70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Vind ze er ook al heel mooi uitzien hoor, inderdaad natuurlijker doordat er lichte hang in komt, en die navel zal ook wel heel mooi helen, heeft gewoon tijd nodig! Komt helemaal goed! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alvast online bikini's aan het shoppen... De meesten hebben toch 3 wk levertijd; en ik heb nu alle tijd.

Maaruhh.. ik weet niet welke maat ik zal hebben! Ik denk zelf een E cup. Wat denken jullie? Het moet in een beugelbikini passen; dus eerder nog een F (!!) bestellen? Of valt het wel mee en zou een E prima passen denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er uit dat ik misschien toch beter even kan wachten :152: . Zo moeilijk!!

Hoe het met me gaat? Nou, sinds gister eigenlijk stúkken beter! Gister ben ik veel uit bed geweest, veel beneden gezeten en wat dingetjes gedaan. Liep gister echt goed rechtop (oké, bíjna dan ^_^ ).

Nu, in de ochtend erna, loop ik toch weer wat krom. Waar dat door komt snap ik niet. Denk vooral door de buikspieren die elke dag opnieuw weer een beetje moeten worden opgerekt.

Ook het vocht valt mee. Durf haast niet te zeggen, maar ik heb het idee dat het vocht echt minder is dan een week geleden. Op de goede weg dus!

M'n navel vind ik nog steeds een zorgenkindje. Het ziet er al wel stukken beter uit dan in het begin, maar volgensmij zit ie iets scheef wat me enorm irriteert. Verder zitten de knoopjes vd hechtingen nog in m'n navel en daardoor geneest het minder mooi denk ik. Achteraf had ik heel graag gehad dat die knoopjes er met een week uitgehaald waren. Spijt dus dat ik daar tijdens de controle niet over begonnen ben.

Ben ook benieuwd naar of m'n taille aan beide kanten wel gelijk is over een paar weken. Beetje vreemd, maar ik heb het idee dat m'n taille aan de rechterkant veel slanker is dan links; alsof er vergeten is de lipo uit te voeren aan die kant!! :o

Ik heb een positiespijkerbroek (!) uit de oude doos gevonden, die kan ik nu mooi aan. Gewoon met elastiek, dus ideaal voor over het corset heen! En straks komt de wehkamp met nog wat nieuwe kleren die ik de komende weken aan kan :4: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellootjes,

Gelukkig gaat het weer stukken beter met je!

En denk wat je zelf al zegt over dat krom lopen 's morgens. Die buikspieren hebben ook de tijd nodig om te rekken enzo.

Ben benieuwd hoe het er nu allemaal uitziet.

En je navel, wanneer worden die knoopjes er dan uitgehaald? Denk dat ik maar hetzelfde ga zeggen, als wat jij tegen mij zegt. Geduld is een schone zaak. Ik weet het, het is moeilijk. Ik wil ook gewoon het liefst dat het nu allemaal goed is en dat ik niet nog langer hoef te wachten op het eindresultaat. Mja, dat is nou eenmaal niet zo :139: .

Heb net je foto's nog even zitten bekijken, maar denk dat het lijkt alsof rechts slanker is omdat het litteken daar ietsje lager zit. Of zie ik dat verkeerd?

Ff een hele andere vraag, gaan jullie volgend weekend ook naar J dr verjaardag??

Wij gaan waarschijnlijk zaterdag.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellootjes,

Gelukkig gaat het weer stukken beter met je!

En denk wat je zelf al zegt over dat krom lopen 's morgens. Die buikspieren hebben ook de tijd nodig om te rekken enzo.

Ben benieuwd hoe het er nu allemaal uitziet.

En je navel, wanneer worden die knoopjes er dan uitgehaald? Denk dat ik maar hetzelfde ga zeggen, als wat jij tegen mij zegt. Geduld is een schone zaak. Ik weet het, het is moeilijk. Ik wil ook gewoon het liefst dat het nu allemaal goed is en dat ik niet nog langer hoef te wachten op het eindresultaat. Mja, dat is nou eenmaal niet zo :139: .

Heb net je foto's nog even zitten bekijken, maar denk dat het lijkt alsof rechts slanker is omdat het litteken daar ietsje lager zit. Of zie ik dat verkeerd?

Ff een hele andere vraag, gaan jullie volgend weekend ook naar J dr verjaardag??

Wij gaan waarschijnlijk zaterdag.

Liefs Nursje

Zaterdag? ff in agenda kijken. Ik had zelf vrijdagavond bedacht om te gaan (alleen). Hmm, zaterdag zou wel kunnen! Ik denk er even over. Hoe laat gaan jullie?

Tja, die knoopjes worden er dus helemaal niet uitgehaald.. :unsure:

Dat is precíes waar ik zo onzeker over ben! Dat lijkt me toch niet de bedoeling....? Maar goed; Roddi zal wel weten wat ie doet.

HAHAHAHAHHA Dit geloof je niet! Ik wordt nu nét gebeld op m'n mobiel, door een MAN die belt over m'n bikini's op martktplaats! Ik denk: Nee he, zo'n viezerik die gaat bellen! Dus ik vroeg: "voor wie zou je het willen kopen dan als ik vragen mag?", want hij vroeg allemaal dingen over de cups enzo. Zegt ie: "Voor mezelf..!" Ik dacht echt dat ik in de maling werd genomen (dus ik zeg met m'n domme hoofd direct: "yeah sure <_< .." en ging hard nadenken of ik de stem herkende, maar nee. Hij kwam verder heel serieus over! Uiteindelijk denk ik dus echt dat het een man was die graag in vrouwenkleren loopt of die is omgebouwd ofzo. Hij vroeg vooral in welke bikini's er kipfiletjes konden (uitneembare cups enzo).

Hihi! Nou ja, kan mij het schelen wie m'n bikini's koopt! Hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag? ff in agenda kijken. Ik had zelf vrijdagavond bedacht om te gaan (alleen). Hmm, zaterdag zou wel kunnen! Ik denk er even over. Hoe laat gaan jullie?

Tja, die knoopjes worden er dus helemaal niet uitgehaald.. :unsure:

Dat is precíes waar ik zo onzeker over ben! Dat lijkt me toch niet de bedoeling....? Maar goed; Roddi zal wel weten wat ie doet.

HAHAHAHAHHA Dit geloof je niet! Ik wordt nu nét gebeld op m'n mobiel, door een MAN die belt over m'n bikini's op martktplaats! Ik denk: Nee he, zo'n viezerik die gaat bellen! Dus ik vroeg: "voor wie zou je het willen kopen dan als ik vragen mag?", want hij vroeg allemaal dingen over de cups enzo. Zegt ie: "Voor mezelf..!" Ik dacht echt dat ik in de maling werd genomen (dus ik zeg met m'n domme hoofd direct: "yeah sure <_< .." en ging hard nadenken of ik de stem herkende, maar nee. Hij kwam verder heel serieus over! Uiteindelijk denk ik dus echt dat het een man was die graag in vrouwenkleren loopt of die is omgebouwd ofzo. Hij vroeg vooral in welke bikini's er kipfiletjes konden (uitneembare cups enzo).

Hihi! Nou ja, kan mij het schelen wie m'n bikini's koopt! Hahaha!

Ja, je gaat ervan uit dat Dr. Roddi er verstand van heeft. Daar maar op vertrouwen dan

Maar die knoopjes blijven dan gewoon voor altijd zitten? Want die knoopjes lossen namelijk niet vanzelf op. Toch een beetje vreemd.

En ik weet niet precies hoelaat wij gaan. Vrijdagavond hou ik een tupperwareparty, dus dan kan ik niet. Vandaar dat we zaterdag gaan. Ik zal nog wel ff laten weten hoelaat wij anders gaan.

Maar heel vaag van die man!!! :blink: . Gatsie, echt heel vaag als een man straks in jou bikini loopt :152: . Heeft hij ze nu ook gekocht dan of dat niet? Ik vertelde het net aan BJ en die zei gelijk: Gatver dat meen je niet! :134::99: . Hij walgt er een beetje van :45: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die knoopjes blijven dan gewoon voor altijd zitten? Want die knoopjes lossen namelijk niet vanzelf op. Toch een beetje vreemd.

Liefs Nursje

O... help! Ik ben zo bang dat het daarom niet mooi geneest! Ik hoopte dus dat die knoopjes ook wel vanzelf zouden oplossen. Nu kan je ze er niet meer afknippen namelijk :o !

:84: Ik had gebeld naar Boerhaave, maar ik kreeg niet duidelijk antwoord of in ieder geval geen 'bevredigend' antwoord.

Maaruh, die man ging er nog even over nadenken :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zij, knoopjes moeten niet afgeknipt worden maar met een stitchcutter verwijderd worden.

Lekker ofwel naar boerhoeve bellen ofwel naar de huisarts gaan die kan je littekens ook goed inschatten

In ieder geval heb het nog nooit in de procedure gelezen of geleerd dat het niet zo moet, maar misschien is nederland anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat dan? Is het slecht om af te knippen dan? Ik heb nml op advies van de huisartsassistente een knoopje ook zelf gewoon afgeknipt :blink: .

Wat een gedoe. Ik bel maandag maar weer naar Boerhaave, maar denk dat ik daar niet veel wijzer van wordt. De verpleging heeft daar namelijk geen idee van!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.