Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Hahahaha!!! Super! Is gewoon érrug! Hihi!

Eindelijk gewoon een leuke bikini aandoen, zonder al die toestanden met enorme push up dat zich volzuigt met water en daardoor afzakt en weet-ik-veel-wat-voor toestanden allemaal! En allerlei verstevigende creme's van tientallen euro's op m'n buik smeren om het een klein beetje minder erg te laten zijn... Oef... het hoeft straks allemaal niet meer! B)

Arjan zei over de vakantie van de week: "Och, die arme J..., met die mooie vrouwen om hem heen straks... :123::18::79::70::32::68::66: " :4: haha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Sinds een paar dagen heb ik toch wat twijfels over de bwc... :unsure: Ik wil supergraag van m'n 'hangbuikje' af, maar als ik die littekens zie van andere patiënten dan zit het litteken soms echt te hoog wat mij betreft! Bij sommige mensen zit het litteken netjes heel laag en daar zou ik zo voor tekenen, maar bij anderen zit het zo hoog dat je altijd alleen maar hele hoge bikinibroekjes aan kan! En dat wil ik dus echt niet, want ik vind juist die lage broekjes erg leuk. Een beetje water bij de wijn wil ik wel doen, maar niet teveel. Dan zie ik er gewoon van af.

Dus, zojuist gebeld naar Boerhaave. Ik heb een tweede consult bij dr. Roddi aagevraagd. Ik wil graag dat ie voor me uittekent waar hij gaat snijden.

6 april in de avond ga ik naar hem toe! Hier hangt het allemaal van af... Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe je buik eruit ziet

Wat mij betreft hoge bikinibroekjes zijn beter dan geen bikinibroekjes. Dat is toch mijn geval weet niet hoe erg je buik eigenlijk is

Of zelfs een duidelijk zichtbaar litteken teken ik voor inplaats van huid op mijn knie en een smiley op mijn buik :92:

Maar snap je punt het is aftekenen, ik zou zien hoe erg je buik is, en zeker je bezorgdheid delen met de chirurg dus dat heb je super gedaan; Hopelijk houd die het lekker laag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd hoe je buik eruit ziet

Tja, ik ben niet zo moeilijk... foto's? Doe ik gewoon hoor.

Ik koop altijd hele lage (heup)broeken omdat het vel er anders zichtbaar overheen hangt. Zolang ik hele lage broeken draag lijkt ik slank en zie je niks, ik kan dan gewoon strakke truitjes aan. Maar in bikini is dat niet te verhullen natuurlijk.

Heb altijd een strakke buik gehad, maar nu is dat met sporten niet meer te bereiken. Heb twee jaar lang flink mijn buikspieren getraind, maar dit gaat gewoon niet meer weg. Dat frustreert me dan enorm :angry: .

Oké, het is echt een luxe probleem. Maar daarom doe ik het ook alleen als het echt mooi(er) gaat worden en ik er niet een te hoog litteken voor terugkrijg!

Ps: goeie push-up BH he :rolleyes::D! Het lijkt nog heel wat! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luxe probleem vind ik het niet, je ondervind er hinder van dus is het gewoon normaal een normaal probleem.

Als ik je buik zie vind ik het ook normaal het gaat inderdaad niet meer weg met sporten, maar begrijp je zeker over het litteken. Maar denk zeker dat dit in orde komt hoor, zeker als je het extra aanhaalt

Ik duim alvast

Wou eigenlijk nog zeggen wow mooie borsten zo mooi rond (welk merk is het? ) :43: goede bh's doen inderdaad wonderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luxe probleem vind ik het niet, je ondervind er hinder van dus is het gewoon normaal een normaal probleem.

Als ik je buik zie vind ik het ook normaal het gaat inderdaad niet meer weg met sporten, maar begrijp je zeker over het litteken. Maar denk zeker dat dit in orde komt hoor, zeker als je het extra aanhaalt

Ik duim alvast

Wou eigenlijk nog zeggen wow mooie borsten zo mooi rond (welk merk is het? ) :43: goede bh's doen inderdaad wonderen

Mijn beste push-up BH's komen gewoon van de H&M! Let op een siliconenrandje aan de binnenkant en het liefst een BH die erop is gemaakt dat ie ook strapless zou kunnen (normaal gesproken, want bij mij zakt alles dan als een plumppudding in elkaar! Haha!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

prinsesje,wat een goed plan van jou,echt wel....

zo ben je toch zeker of het naar je zin zal worden,idd niet onbelangrijk,dat je het litteken op een verborgen plek wilt,en je laten verplichten op hoge broekjes is ook niet een prettig idee.

ben benieuwd 6april,of het je kan gerusttellen.

en nog ff iets heel anders,vind je buikje enorm meevallen hoor,wou ik toch even kwijt :38:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog ff iets heel anders,vind je buikje enorm meevallen hoor,wou ik toch even kwijt :38:

greetzzz moontje

Hé Moontje...

Thx... Ik kan ook prima 'leven' met m'n buik hoor... Realiseer me maar al te goed dat er een hoop mensen direct voor zou tekenen! :blush:

Maar desalniettemin heb ik er wel last van :108:. En het voelt ook zo niet fair dat ik kan lijnen en sporten wat ik wil, maar strak wordt het toch niet!

Maar goed; 6 april zal als het goed is veel verduidelijken. En komt het litteken wel hoger, nou ja, dan is het jammer. Dan krijg ik in ieder geval nieuwe boobies :15: ! Ik vraag dan gewoon een maatje groter; dat leidt de aandacht een beetje af van m'n buik :13::6: ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dat ik persoonlijk liever zou kiezen voor een litteken dan een overtollig vel op mijn buik... Zo erg is een litteken toch ook weer niet? (Snap je wel hoor, natuurlijk wil je hem het liefst weggewerkt in je (bikini)broekje). Knap trouwens dat het zo goed gaat met niet-roken!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof dat ik persoonlijk liever zou kiezen voor een litteken dan een overtollig vel op mijn buik... Zo erg is een litteken toch ook weer niet? (Snap je wel hoor, natuurlijk wil je hem het liefst weggewerkt in je (bikini)broekje). Knap trouwens dat het zo goed gaat met niet-roken!

Liefs,

Bloem

Maar ook in mijn geval (zie foto's vorige pagina)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe, vind het eerlijk gezegd heel moeilijk om daar een antwoord op te geven. Als ik voorover hang, dan zie je bij mij ook vel hangen, terwijl ik dat niet heb als ik rechtop sta. Dat is gewoon een gegeven dat ik 3x zwanger ben geweest en de boel opgerekt is geweest. Dus ik hang maar niet teveel voorover in mijn nakie...

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, bijna je belangrijke afspraak

kom je trouwens ook tegen op het bwcforum :106:

Hihi! Gezellig! Maaruh... ik heb jou daar volgensmij nog niet gespot! Ik ben overigens hier echt actief; op dat forum kom ik alleen maar 'consumeren' :D

Tja, nog minder dan een week voor het tweede consult... Heb inmiddels echt enorme twijfels over de BWC... Echt weer iets voor mij! Ik ben enorm impulsief. 't Is maar goed dat er een paar weken tussen het consult en DE datum liggen! Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je eerder heel down to earth, je denkt er echt goed over na. Best goede eigenschap

Heb vandaag gezien wat je bedoeld en daar zou ik jou buik ook niet voor ruilen, zelfs ik die altijd geroepen heeft litteken interesseert me niet had zoiets van :blink:

Bij mijn eigen chirurg voorbeeldfoto's waren trouwens wel prachtig en laag en weinig litteken laten we hopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag gezien wat je bedoeld en daar zou ik jou buik ook niet voor ruilen, zelfs ik die altijd geroepen heeft litteken interesseert me niet had zoiets van :blink:

Bedoel je de foto's van het BWCforum? Want ja, daardoor ben ik wel enorm gaan twijfelen ja. En het zijn toch écht echte foto's van echte mensen. Ik vind al die littekens zo hoog zitten!!! :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63: :63: :63: :63: OEHOE!! Ben helemaal blij :5: :5: :D:14:

Ik ben zojuist terug uit Amsterdam. Precies op tijd (na dik 20 minuten file -_-) zat ik in de wachtkamer. Ik was al snel aan de beurt. Er zaten twee mensen (man en vrouw) al een uur te wachten; die 'wisten' dat als ze eerder kwamen, ze ook eerder aan de beurt waren! Haha, niet dus :P. Ik had om 19:10 uur een afspraak en zij om 19:20 uur. Dus ik ging mooi voor! Ze keken wel raar op toen dr. Roddi mij eerder kwam halen :4:. Ohh, gemeen zeg :159:. Maar goed, ik had stiekem wel lol...

In de spreekkamer aangekomen heb ik uitgelegd welke twijfels ik had. Vooral de hoogte en de vorm van het litteken baart mij veel zorgen. Nou is dr. Roddi communicatief niet erg sterk, dus erg gerustgesteld werd ik niet door hem. Maar goed, hij liet foto's zien en daarvan werd ik wel erg blij! Mooie rechte, lage littekens! Ik wilde graag dat hij op mijn buik met een stift aftekende waar mijn litteken (ongeveer natuurlijk, ik begrijp dat dat niet precies kan en er 'geen garanties' aan kunnen worden ontleent), maar dat heeft ie een beetje 'weggewuifd'. Was nergens voor nodig en het kwam écht écht heel laag. Ik moest anders maar op de operatiedag mijn 'lievelingsbikinibroekje' aandoen (da's dan wel weer schattig :106:) en dan zorgde hij ervoor dat het litteken daar onder zal vallen. Nou, dáár ga ik hem aan houden! Verder komen de littekens van m'n navel aan de binnenkant, dus dat is weer een héle grote zorg minder. Geen gek rondje om m'n navel!

Maar goed, na het consult met dr. Roddi loop je bij Boerhaave altijd naar de overkant, waar de consulente zit. De dames waren toevallig net aan het 'overdragen', dus heb ik twee consulente's gehad. Dat gesprek was echt super! De consulente die ik de vorige keer had (ze was er nu ook bij) vind ik een beetje 'zalvend', maar de andere dame was dit zeer zeker niet! Zij kon mijn overige twijfels en niet beantwoorde vragen heel goed wegnemen. Gelukkig niet door een goed verkooppraatje te houden, maar door direct antwoorden te geven waar ik wat aan heb. Ze hebben bijvoorbeeld dr. Roddi er gewoon weer bijgehaald, zo ongeveer een stift in z'n handen geduwd en hem een streep weten laten tekenen op mijn onderbuik waar het litteken komt. Nou, ik kon wel juichen!!! :5::43::126: Helemaal laag! Als ik wil dat ie nóg lager komt, dan kan dat ook. Haha! Nou, dat is niet nodig. En dr. Roddi ging er heel goed mee om gelukkig. Hij is het wel gewend dat die dames hem er weer bij roepen ;). Kent denk ik ook zijn eigen positieve en negatieve kanten... :4:.

Wat de dames (twee superleuke 'oudere dames' zoals ze zichzelf noemen) me ook konden vertellen is dat dr. Roddi bijvoorbeeld best vaak mensen weigert voor een BWC. Als de mensen nog niet genoeg zijn afgevallen, en ook vaak de wat oudere dames (waarom weet ik niet). Dat geeft mij ook een goed gevoel; hij doet het dus alleen als hij denkt dat het ook echt mooi(er) gaat worden.

Nu heb ik dus een dikke zwarte streep op m'n onderbuik, maar ben er zó blij mee :3:!

De 26e ga ik dus écht een mommy-makeover krijgen. Kom maar op! Gelukkig ben ik nog steeds gestopt met roken :1:.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.