Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Het gaat goed hier. Ik heb vannacht voor het eerst m'n bed helemaal plat gedaan en heb om m'n zij geslapen!!! Heerlijk!! :5: Had geen last van m'n borsten en bijna geen last van m'n buik! Alleen bij omdraaien is het nog een beetje lastig, maar het ging echt goed!

En toen ik vanochtend wakker werd was ik zo goed als plat!!!! Yiehaaa!!! :4: Minder scheef ook :33::D.

Ik vroeg me de laatste dagen af of hetgeen ik denk dat vocht is, misschien eigenlijk geen vocht is maar gewoon nog de zwelling. Of misschien een combinatie ervan.

Ik kan m'n fototoestel niet vinden (wou foto's maken, maar waar is dat ding ineens gebleven :21::82: ?). Ik zal dus asap weer nieuwe foto's maken!

Nog iets meer dan een week en dan mag m'n korset af! Dat is echt super. Die BH ben ik eigenlijk nog niet eens zat. Zit prima! Lekker stevig, haha!

O ja!!! Bijna vergeten! Ik had bij Esprit 3 (beugel)bikini's besteld, die kwamen gister binnen. Ik had 2 E cups besteld en 1 D cup. Ik was blij verrast: ik paste de Dcup ook prima!!! Misschien viel het groot uit, maar toch. Ik was 'bang' dat ik op een F zou uitkomen, maar volgensmij heb ik eerder DD dan een F! Haha! Overigens gaan alledrie de bikini's weer retour. Ik ben heel moeilijk met bikini's; alles moet perfect zitten en ik moet er echt 'verliefd' op zijn :wub: . Nog even verder zoeken dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het goed met je gaat!

Ben echt benieuwd naar foto's. Hoe het er nu uit ziet :rolleyes: .

Maar dat je een D-cup aankan had ik niet verwacht. Maar wat je al zegt, misschien valt die bikini iets groot uit.

Vind het sowieso raar soms. Ik heb bijv een D cup, maar vind het er eerder als een C cup uitzien. En bij andere lijkt het bijv. een E cup terwijl die een C cup ofzo hebben. Heel vreemd.

Heb je alweer nieuwe bh's of bikini's besteld??

Gaat trouwens echt snel de tijd he, over 1,5 week ben je gewoon verlost van je corset :126: .

Ik mag ook bijna weer gewone bh's aan, heb daar wel erg veel zin in :lol: .

O,ja vergeet niet nog een mailtje te sturen over de vakantie :141: .

Zie/spreek je snel weer!!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat het goed met je gaat!

Ben echt benieuwd naar foto's. Hoe het er nu uit ziet :rolleyes: .

Maar dat je een D-cup aankan had ik niet verwacht. Maar wat je al zegt, misschien valt die bikini iets groot uit.

Vind het sowieso raar soms. Ik heb bijv een D cup, maar vind het er eerder als een C cup uitzien. En bij andere lijkt het bijv. een E cup terwijl die een C cup ofzo hebben. Heel vreemd.

Heb je alweer nieuwe bh's of bikini's besteld??

Gaat trouwens echt snel de tijd he, over 1,5 week ben je gewoon verlost van je corset :126: .

Ik mag ook bijna weer gewone bh's aan, heb daar wel erg veel zin in :lol: .

O,ja vergeet niet nog een mailtje te sturen over de vakantie :141: .

Zie/spreek je snel weer!!

Liefs Nursje

Ik dacht dat die verschillen in maten ook wel kan liggen aan de vorm van de borsten. Mijn borsten staan best dicht bij elkaar, dus heb ik misschien minder grote (brede) beugels nodig dan anderen..? Anders weet ik het ook niet.

Ik had nog een flinke bestelling gedaan bij de Otto, maar moest een deel vooruit betalen. Heb het idee dat die betaling niet helemaal goed is gegaan... <_< .

O ja! Mail over de vakantie! Ik stuur gelijk een mailtje naar A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend nieuwe (bijna-5-weken-)foto's gemaakt. Zo plat is mijn buik alleen direct na het wakker worden :57: , dus heb direct foto's gemaakt. Ze staan al in mijn album.

Van voren vind ik het zelf nog niet 'af', en de onderbuik (venusheuvel) is volgens mij ook nog opgezet.

Ik kan niet wachten tot de zwellingen en het vocht helemaal weg zijn, ook 's-avonds laat nog. Dat zal nog wel een maand duren denk ik. :huh:

Ik maak me wel eens druk om het strakke gevoel, of dat wel helemaal zal verdwijnen. Ik kan niet zo goed plaatsen wat het strakke gevoel veroorzaakt; de spieren of een strakke huid, of allebei. Maar naarmate ik de dag vordert wordt ook het strakke gevoel erger, dan moet ik echt mijn best doen om rechtop te blijven lopen... Ik vraag me af of dat normaal is..? :82:

Ik blijf tegen mezelf zeggen: geduld! Ik ga een beetje uit van 8 a 9 weken na de operatie: dan hoop ik dat ik echt trots naar mijn buik en navel kan kijken en een bikini aan kan doen (in public)! Hopelijk is het litteken van mijn navel dan ook minder rood en opvallend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waaa die buik :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Dat is gewoon een droombuik zo plat! wat een figuur!

Dank je :126: . Ik hoop eigenlijk dat ie nóg wat platter wordt :125::D! Maar begrijp me goed; ik denk gewoon dat het nog niet 'af' is (de genezing), dus verwacht dat het nog platter wordt.

Ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat worden! Dat wordt pas een make-over!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje

de zijkantfoto,s is toch echt al een groot verschil zeg met 4 a 5 weken terug.je buik is echt al platter aan het worden,jee en je verwacht nog platter???? nou ik weet niet of dat nog mogelijk is hahaha hij is na mij idee echt platnu hoor.

je borsten zien er ook natuurlijk uit,mooi beetje hang erin,mooie vorm,en het totaalplaatje is echt mooi in verhouding nu :6:

de stap op een bwc en een bv heeft wonderen vericht bij je,top!!

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:5: Ziet er super mooi uit!

Waar is je buik gebleven haha. Je bent echt mega plat :57: , je buik dan he :6: .

En je borsten, wauw. Die zien er echt zóóó natuurlijk uit, echt niet normaal :5: .

Vind het echt geweldig!!

Maar nu jij zo'n buikje hebt, moet ik maar 24/7 in de sportschool zijn, anders ben ik straks naast je zo'n vetklep :154: . Nou, ja in ieder geval een goede motivatie om meer te sporten en minder te eten whahah.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:5: Ziet er super mooi uit!

Waar is je buik gebleven haha. Je bent echt mega plat :57: , je buik dan he :6: .

En je borsten, wauw. Die zien er echt zóóó natuurlijk uit, echt niet normaal :5: .

Vind het echt geweldig!!

Maar nu jij zo'n buikje hebt, moet ik maar 24/7 in de sportschool zijn, anders ben ik straks naast je zo'n vetklep :154: . Nou, ja in ieder geval een goede motivatie om meer te sporten en minder te eten whahah.

Liefs Nursje

Whahahaha! Ja hoor, een vetklep :12::39: En ik twee jaar geleden maar naar jou strakke buik kijken, toen zat ik al meer dan een jaar 24/7 in de sportschool (zonder echt resultaat <_< ). Dus doe niet teveel moeite want er is altijd wel weer wat (al snap ik het wel hoor, ik ben net zo :blush: ). Hebben we allebei mooie :1boobs: en buik, dan zijn we weer ontevreden over onze kont of over weet ik het wat. Da's ook zonde, want dan vergeten we te genieten van onze mooie boobies en buikies!

Nou ja, wat ik ook zeg, het maakt toch niet uit; ik ken dat. Veel succes in de sportschool dus :152::46::4: . Ik wil ook graag weer iets aan m'n conditie doen (is echt erg nu!) maar de komende wééken (maanden?) zal dat nog niet echt gebeuren denk ik. Dus dan heb ik misschien een strakke buik, maar wel een slappe kont en geen conditie; hahaha!!!!

Weet je, ik heb vooral zin in de avonden en dan lekker een spelletje spelen en flink wat sangria op! En dan 's-avonds laat nog een baantje trekken (alleen wordt je net gewassen haar dan weer nat :118: )!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:49: Indrukwekkend hoor hoe plat jouw buik al oogt!!! En je boobs zien er zooo natuurlijk uit! Prachtig gewoon en dit is nog niet het eindresultaat, dus dat belooft!!! :101:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Niiiiiice!!!! :101: Die buik is echt superplat! :35: En wat hangen je borsten er natuurlijk bij zeg. Je zou echt niet zeggen dat die niet echt zijn. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké.. ik hoor officieel ook bij de BIG BOOBIES CLUB! :1big_boobs:

Heb vandaag wat BH's gepast. Ik ben vanaf nu FAN van esprit, want van Esprit heb ik 80E en ze hebben hele leuke BH's! Ik vind m'n boobs in zo'n beugelBH wel echt huge hoor, het is eigenlijk gewoon 75F :1boobs::ph34r::unsure: ....

Maar goed; een paar mooie BH's haal ik dus bij Esprit, maar de perfecte bikini heb ik nog stééds niet kunnen vinden. Morgen wordt er weer een zooi geleverd (ik doe alles online, lekker makkelijk!) dus hopelijk zit mijn juweeltje er tussen! Mijn man wordt gek van me, want ik zoek een bikini waar ik wél een mooi decolleté in heb maar m'n borsten niet zo groot in lijken... Tja! Haha! Lekker onmogelijke combi, dat weet ik ook wel. Ik wordt gewoon wat onzeker als ik van die enorme boobs heb en daarmee 'en public' naar het strand moet gaan. Dan kan ik het natuurlijk niet meer verborgen houden!!

Ik had liever gehad dat ik tussen D en E uitkwam, maar het is niet anders. Zal vanaf nu nóg meer moeite moeten doen voor de perfecte BH en bikini!

Ik heb nog steeds m'n fotocamera niet teruggevonden, dus helaas nog ff geen foto's. :21:

Hoe deden jullie day trouwens na 6 weken PO? Gelijk beugelBH's aan? Zo niet, wat dan? In mijn maat zijn er alleen beugelBH's of sportBH's, geen middenweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al van het begin dat het me echt niet mogelijk leek je een gewone d aan over zou houden. :blush: Maar goed ben geen chirurg dus het kon altijd

En vind heel terecht dat je naar de perfecte bikini zoekt, heb je meer dan dik verdient! en zo een lichaam hoort gewoon een hele mooie bikini bij om te pronken!

Gewoon naar stranden gaan waar je geen bekende kan tegenkomen!

En dat mensen zien dat je een bv hebt gehad who cares, persoonlijk snap ik niet dat mensen altijd roepen hoe natuurlijk. Of ik moet meisjes kennen met lelijke borsten maar die vulling bij een bv heb ik nog nooit gezien in het echt!

Dus gewoon pronken meid! Het is mooi genoeg om te showen

Heb je trouwens zonder corset gelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat is een flinke cupmaat :126: . Ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet in een bikini :125: .

Maar ben je er wel blij mee?

Toen ik je vorige keer zag met een shirtje aan, vond ik het mooi staan. Het leek in ieder geval niet overdreven groot :141: .

Ik heb gelijk vanaf 6 weken PO beugelbh's aan, en het bevalt me echt prima!!

De eerste keer moest ik wel even wennen, maar nu wil ik geen sportbeha meer aan. Ik vind het heerlijk zitten, en het zit gelijk ook veel mooier :101: .

Jij mag vanaf dinsdag weer beugelbh's aan toch :lol: .

Heb je die bh's trouwens ook via internet besteld, of ben je wel gewoon naar een lingerie winkel gegaan??

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al van het begin dat het me echt niet mogelijk leek je een gewone d aan over zou houden. :blush: Maar goed ben geen chirurg dus het kon altijd

En vind heel terecht dat je naar de perfecte bikini zoekt, heb je meer dan dik verdient! en zo een lichaam hoort gewoon een hele mooie bikini bij om te pronken!

Gewoon naar stranden gaan waar je geen bekende kan tegenkomen!

En dat mensen zien dat je een bv hebt gehad who cares, persoonlijk snap ik niet dat mensen altijd roepen hoe natuurlijk. Of ik moet meisjes kennen met lelijke borsten maar die vulling bij een bv heb ik nog nooit gezien in het echt!

Dus gewoon pronken meid! Het is mooi genoeg om te showen

Heb je trouwens zonder corset gelopen?

Ik heb één vriendin die zo'n mooie boezem had van zichzelf (heeft inmiddels kids dus is ook niet zo mooi meer als eerst). Zij wilde alleen altijd graag een borstverkleining :4: .

Ik woon vlakbij het strand, dus ik kom bijna altijd wel een paar bekenden tegen :P . Tja, ik ben bang dat ik dan toch gauw door de mand zal vallen!! :22:

En ja, heb vandaag best een poosje zonder korset gelopen :11: . Slecht he!! Maar ik denk de hele tijd 'ach, wat maakt die paar dagen nog uit'. Heb ook de hele middag m'n BH uit gehad in de zon :14: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat is een flinke cupmaat :126: . Ben echt heel benieuwd hoe het eruit ziet in een bikini :125: .

Maar ben je er wel blij mee?

Toen ik je vorige keer zag met een shirtje aan, vond ik het mooi staan. Het leek in ieder geval niet overdreven groot :141: .

Ik heb gelijk vanaf 6 weken PO beugelbh's aan, en het bevalt me echt prima!!

De eerste keer moest ik wel even wennen, maar nu wil ik geen sportbeha meer aan. Ik vind het heerlijk zitten, en het zit gelijk ook veel mooier :101: .

Jij mag vanaf dinsdag weer beugelbh's aan toch :lol: .

Heb je die bh's trouwens ook via internet besteld, of ben je wel gewoon naar een lingerie winkel gegaan??

Liefs Nursje

Ben ik er wel blij mee? Tja, ik zou niet terug willen naar wat ik had, dus in zoverre ben ik heel erg blij :1bouncingboobs: !! Maar ik blijf er van balen dat ik nu zo'n enorme cup heb. Ik weet wel dat als ik minder cc's had genomen, ik dan ook niet zo'n mooi decolleté had gehad, waar ik nu juist weer wel heel blij mee ben! :rolleyes:

Ik denk dat wanneer ik eenmaal de perfecte BH en bikini's heb gevonden waar ik me mooi maar ook 'save' in voel, dat ik dan pas echt blij ben.

A. vroeg vandaag ook of ik blij was met m'n buik. Maar ik kan pas helemaal blij en tevreden zijn als alles mooi genezen is. Dus ik denk dat ik pas over een half jaar heel blij ben met m'n buik!

Ik heb alles online besteld. Ben nog steeds 'bezig', want weet nu pas (bijna zeker) welke maat ik moet hebben. Morgen komt weer een zooi bikini's binnen dus ben zeer benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar denk ook dat als jij kleiner ging je een lift nodig had, anders was het nooit zo mooi opgevuld geweest. En nu is de hang wel perfect

Is misschien minder een tankini een optie, wel minder prettig maar wel beter dan problemen krijgen met je familie?

En snap dat je hem uitdoet, loop inmiddels een jaar rond met een grote correctiebroek, sinds een maand door mijn trainster doe ik hem uit in de fitness.

Maar wat een hel kan het soms zijn he, zeker in dit weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tankini; daar dacht ik ook aan, voor op het strand met bekenden ;). Ik heb zóóo'n leuke gezien!! Ben er verliefd op :wub: . Maar moet in America besteld worden en hij is best duur... En daarbij vind ik het raar om duizenden euro's uit te geven aan een makeover, en dan een tankini te kopen! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ook voor mezelf hoor... Vroeger was ik zo vooruitstrevend en viel ik altijd op door haarkleur en kleding; nu wordt ik steeds 'behoudender'. haha!

Maar...........

IK HEB NIEUWE FOTO'S IN M'N ALBUM MET BH'S!!!

Wordt er wel happy van hoor :5::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed zicht als je voorover bukt :125: jee je man zal toch wel opnieuwe verlieft op je zijn geworden?zo met je nieuwe look...kan niet anders joh!

ziet er toppie uit,en je bent echt mega goed vooruit gegaan met je make over,je buik is ook superrrrr :123:

greetzzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.