Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Aaaaaaah, komt die smiley helaas toch nog van pas. :122: Maar even doorzetten en dan verandert ie in deze: :126:

Klinkt best heftig allemaal! Hoe lang moet je je 'mummypak' aanhouden? Heel veel sterkte! ;)

X

Hihi! Inderdaad! Kon ik 'm toch nog gebruiken! :152:

Volgende week dinsdag moet ik terug voor controle. Dan wordt het mummypak (de tape) verwijderd (en de knoopjes van de hechtingen denk ik). Ik heb nu al een corset aan; ik denk dat ik na dinsdag nog een week of 5 een sportBH aanmoet en het corset moet blijven dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallooo :)!!

Laat jij je maar flink vertroetelen! Je zag er iig goed uit! En die pijn, het is voor een goed doel!!

Met m'n moeder gaat het prima (mooi geworden, wauw!!). Ik dacht dat ze alleen een face-lift kreeg, maar haar complete gezicht is onder handen genomen! Maar het ziet er NU al goed uit!!

Die warrige zuster.. Ik weet welke je bedoelt! Het is misschien een uurtje schattig, maar een dag wordt irritant!!

Nou, lekker slapen! En ben benieuwd naar je herstel!!

:) X

Dank je Dollie! Jij zag er ook goed uit trouwens ;):D . Ik wil ook zóó graag weer lekker een beetje make-uppen en leuke kleren aantrekken, maar dat zal nog wel ff duren. Voorlopig nog gewoon een paar dagen in bed blijven en elk uur proberen wat te lopen.

Tja, die pijn die is zeker voor een goed doel! Ik kan alleen niks van dat 'goede doel' zien. Buik zie ik niet ( :1boobs: zitten ervoor :152: ) en verder zit alles ingetaped. Dus ik ben zeeeeeeeer benieuwd naar dinsdag als het tape eraf wordt gehaald! Dat wordt echt een kadootje uitpakken!

Wat gaaf dat het zo goed gaat met je moeder! Is ze zelf ook tevreden? Wat hebben ze nog meer gedaan dan 'alleen' een facelift dan??

Tja, die zuster. Inderdaad na een dag erg irritant! Gelukkig waren Eric en Eelco (???) wel erg lief (en duidelijker!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden! Knap ik echt van op (gek is dat he? Maar dat komt denk ik doordat er weinig mensen weten van mijn situatie nu, dus dan is het fijn dat er hier volop mensen vanaf weten!).

Nogmaals wil ik benadrukken voor de mensen die een mommy-make over krijgen: REGEL EEN VERSTELBAAR BED :excl: !!!! Werkelijk, zonder dit bed weet ik niet hoe ik naar de wc zou moeten of überhaupt zou kunnen slapen. Het is echt geen luxe maar mijns inziens pure noodzaak! Tenzij je echt 5 dagen ofzo in het ziekenhuis verblijft; wellicht ben je dan al mobiel genoeg om in een 'gewoon' bed te slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Dank je Dollie! Jij zag er ook goed uit trouwens ;):D . Ik wil ook zóó graag weer lekker een beetje make-uppen en leuke kleren aantrekken, maar dat zal nog wel ff duren. Voorlopig nog gewoon een paar dagen in bed blijven en elk uur proberen wat te lopen.

Tja, die pijn die is zeker voor een goed doel! Ik kan alleen niks van dat 'goede doel' zien. Buik zie ik niet ( :1boobs: zitten ervoor :152: ) en verder zit alles ingetaped. Dus ik ben zeeeeeeeer benieuwd naar dinsdag als het tape eraf wordt gehaald! Dat wordt echt een kadootje uitpakken!

Wat gaaf dat het zo goed gaat met je moeder! Is ze zelf ook tevreden? Wat hebben ze nog meer gedaan dan 'alleen' een facelift dan??

Tja, die zuster. Inderdaad na een dag erg irritant! Gelukkig waren Eric en Eelco (???) wel erg lief (en duidelijker!).

Mogguh :)

Ik heb ook en week lang in mijn huispakken rondgelopen hoor. Ik voelde me echt A-sexy! Ik ben blij dat ik nu weer gewoon lekker alles uit de kast kan trekken! Naja, nog niet écht alles, want die grote sportbeha kan nou eenmaal niet overal onder!

Spannend joh dinsdag! Dat is inderdaad een kadootje uitpakken! Geweldig toch!!

Mijn moeder is meer dan tevreden. Net nog even aan de lijn gehad! Geen blauwe plek in haar gezicht, niks! Ze heeft uiteindelijk een face-lift, boven- en onder ooglidcorrectie laten doen. Onder het mom "dan ben ik er maar klaar mee". Ze heeft het 10 jaar terug ook al laten doen. Maarja, roken en zonnen.. Geen goede combi!

Die jonge gozer (Eelco inderdaad geloof ik), dat is echt zo'n schatje. Stelde mij ook enorm op mijn gemak! Heel fijn is dat!

Nou, ik moet vanavond nog even op controle.. En daarna maar eens een wilde Koninginnenacht in :)

:116: Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Prinsesje, wat leuk dat je er weer bent, en zo'n uitgebreid verslag gelijk ook! Ohhh net of er een vrachtwagen over je heen is gereden... pffftt... ik probeer maar te denken dat het bij mij dan misschein mee valt omdat mijn spieren niet hoeven gereeft (anders maak ik me helemaal zenuwachtig, nu al haha). Mooi dat je helemaal tevreden bent met hoe je borsten zijn geworden. Jammer he dat je niet gelijk het resultaat ziet met zo'n heel ingepakt lichaam. Fijn voor je dat het allemaal achter de rug is nu, wat zul jij paraderen over het strand in de zomer!! Leuk dat je in de kliniek nog allemaal meiden van het borstenforum hebt ontmoet :-)

Groetjes, en ik blijf je volgen!

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Prinsesje, wat leuk dat je er weer bent, en zo'n uitgebreid verslag gelijk ook! Ohhh net of er een vrachtwagen over je heen is gereden... pffftt... ik probeer maar te denken dat het bij mij dan misschein mee valt omdat mijn spieren niet hoeven gereeft (anders maak ik me helemaal zenuwachtig, nu al haha). Mooi dat je helemaal tevreden bent met hoe je borsten zijn geworden. Jammer he dat je niet gelijk het resultaat ziet met zo'n heel ingepakt lichaam. Fijn voor je dat het allemaal achter de rug is nu, wat zul jij paraderen over het strand in de zomer!! Leuk dat je in de kliniek nog allemaal meiden van het borstenforum hebt ontmoet :-)

Groetjes, en ik blijf je volgen!

Ingrid.

Zonder reven van de spieren is het denk ik echt goed te doen hoor! Het zijn vooral juist die spieren die zó vreselijk pijn doen! Volgensmij heeft Roddi ze extra hard aangetrokken!!! :excl: Maar dan verwacht ik dinsdag wel een 2-pack te zien hoor!! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ey prinsesje,

Leuk dat je een verslagje hebt geplaatst :lol: .

Hopelijk gaat het steeds een beetje beter met de pijn en met het herstel.

Ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Dinsdag zal je het ook al voor een groot deel kunnen zien als het word uitgepakt :3: .

En ik geloof best dat een verstelbaar bed echt scheelt!

Bij mij was het al pijnlijk om omhoog te komen, maar met gebruik van je buikspieren lukte het wel.

Maar denk dat dat bij jou helemaal :25: erg is!

Nou we spreken elkaar gauw weer :75: .

Wat zeg je nu eigenlijk tegen J. als hij bij jullie thuis komt?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zeg je nu eigenlijk tegen J. als hij bij jullie thuis komt?

Liefs Nursje

Haha! Nou, die situatie doet zich dus precies nú voor. Hij belde vanmiddag na werktijd naar Arjan: "Zijn jullie ziek? Jullie zijn al even niet op kantoor.." De sukkel. Hij vergeet gewoon helemaal dat ik geopereerd zou worden aan m'n 'schouder', houdt zich er totaal niet mee bezig. Echt zo typisch; hij heeft er ook nooit iets over gevraagd aan mij in de afgelopen weken en ik heb hem het 'leugentje' ook nooit zelf verteld. Is dus blijkbaar via via bij 'm terechtgekomen en dat heeft ie direct aangenomen. Lekker makkelijk, geen vragen! Haha :152:

Maar goed; ik lig boven gewoon in bed. A. heeft gezegd dat ie wel mag komen eten en heeft gewoon gezegd dat ik 'voor pampus lig' boven in bed. Weer geen vragen!! Superhandig! Maar vind het eerlijk gezegd ook wel een soort van 'geen interesse' in de ander; ik bedoel hij vraagt niet eens hoe m'n operatie is gegaan! :blink: Nou ja, in dit geval ben ik er alleen maar blij om. Hopelijk kan ik heel gauw weer rechtop lopen (ik loop echt nog steeds onwijs krom) en is J. hier pas over een week ofzo weer (of liever 2 :lol: ... )

Grote kans dat ie ook op vakantie niks vraagt! Rare gast... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje raar dat hij helemaal geen interesse toont.

Maar wat je al zegt, voor jou nu een enorm voordeel :152: .

Ik denk dat hij op vakantie ook niks zal zeggen. Denk dat hij daar het 'lef' niet voor heeft.

Whaha, ben zo benieuwd hoe hij anders zou reageren, of toch niet :blink: .

En hoe gaat t met L? Snap zij een beetje hoe en wat? Is ze lief voor je :rolleyes: ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinsesje,

Is best wel heftig wat je hebt ondergaan, maar kan inderdaad enkel maar beter gaan elke dag, wens je dan ook een voorspoedig herstel toe, laat je maar lekker verwennen nu en straks kan jij lekker pronken met een superlichaam!!!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,petje af,dapper dat je deze stap gemaakt hebt,is niet niks,en ik wens je dan ook een spoedig herstel toe.

rust lekker uit,en laat je maar verwennen,als een prinses...hihi

hopenlijk slapa je een beetje beter en kan je na een tijdje weer wat rechter lopen,en maar hopen dat je geen stijve rug en nek gaat krijgen.

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi prinsesje

En een goede nacht achter de rug,ben best wel benieuwd wat me te wachten staat.

De eerste dagen lijkt me een ramp en zal ook best wel zo zijn.

Ik heb je pb tje gelezen we hebben dezelfde maat 36/38 dus ik kom er zeker op terug.

Nu hou je maar rustig met de koninginne dag ha ha je hebt geen keus,jammer van het weer vooral voor de kids.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje raar dat hij helemaal geen interesse toont.

Maar wat je al zegt, voor jou nu een enorm voordeel :152: .

Ik denk dat hij op vakantie ook niks zal zeggen. Denk dat hij daar het 'lef' niet voor heeft.

Whaha, ben zo benieuwd hoe hij anders zou reageren, of toch niet :blink: .

En hoe gaat t met L? Snap zij een beetje hoe en wat? Is ze lief voor je :rolleyes: ?

Liefs

Precies; is vast te laf. Prima toch! Hihi! Ik bedoel; kan mij niks schelen hoor, dat hij twee weken lang met vraagtekens boven z'n hoofd rondloopt als ie naar jou en mij kijkt. Moet ie het maar vragen! Gnagna! :152:

L. is heel lief. 'Mama is ziek' en 'mama heeft overal pijn'. Dat is genoeg, meer vraagt ze (gelukkig) ook niet. Als ze meer weet dan weet over een paar weken de hele wereld het, hihi :106: . Ze praat tegen alles en iedereen, dus dat is niet zo handig.

Ze heeft al wel een paar keer gevraagd waarom ik nog niet beter ben ("Je bent toch al in het ziekenhuis geweest? en "Je hebt toch pilletjes op?!"). Maar ze neemt onze antwoorden voor lief en gaat daarna lekker door met spelen. Super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3.

Vannacht weer goed geslapen. lang leve de elektrische boxsprings! :59: :59: :35:

De dingen waar ik het meeste last van heb zijn een enorm pijnlijke rug (al mijn rugspieren zitten vast; gister vooral onderin en nu vooral wat hoger in de rug). Dat doet vooral bij het 'lopen' (ahum, schuifelen :4:) erg zeer. Verder (sorry voor de onsmakelijke details) heb ik voor het laatst een 'grote boodschap' gedaan de dag vóór de operatie, 4 dagen geleden dus. Ik heb het idee dat dat me ook behoorlijk dwars zit :98::83::66::( . Heb vandaag expres al 2 koppen koffie gedronken, maar helaas :blush:. Aangezien ik m'n buikspieren niet kan/mag gebruiken, ben ik in staat om m'n man laxeermiddelen te laten halen bij de apotheek! :152:. Ik kijk het nog maar even een dagje aan. Wie weet... :ph34r:

Van m'n :1boobs: heb ik bijna geen last. Ze zijn wat gevoelig, maar that's it.

Af en toe moet ik even een paar keer diep inademen (wat overigens een beetje pijnlijk is) omdat ik anders duizelig wordt. Of het komt omdat het corset en de tape zo strak zitten of dat het komt door m'n nieuwe :1boobs:, dat weet ik niet. Ik hoorde jullie op het forum ook al 'klagen' over wat kortademig zijn na je borstvergroting, dus misschien komt het 'gewoon' daardoor.

Verder kan ik inmiddels zelfstandig mijn bed in en uit komen :109:! Het gaat nu ook al een stuk makkelijker dan gister. Ik doe het nu bijna in een vloeiende beweging :152:.

Ik lig nog steeds de hele dag in bed. Elk uur ongeveer 'loop' ik naar de wc en probeer voorzichtig mijn rugspieren een beetje te rekken. Daarna ga ik weer terug in bed. Gelukkig heb ik hier alles: tv, dvd, laptop, tijdschriftjes.... ik red me wel. Maar toch kan ik niet wachten tot ik weer gewoon pijnloos kan lopen en bewegen!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk geen idee of m'n herstel goed of niet gaat... Ik kan geen enkel stukje litteken zien. Heb wel het idee dat m'n buik vol met vocht zit :wacko: :wacko: . Schijnt ook bijna standaard te gebeuren na BWC, maar baal er wel van. Kan wel máánden duren voor dat weg gaat! Over 2,5 ga ik op vakantie en ik hoop dat het dan inmiddels plat en strak is!

Zojuist voor 't eerst even voor de spiegel gestaan en m'n buikband afgedaan. Door de tape zag ik wel dat m'n taille flink is 'ingesnoerd' :rolleyes: (en ik had al best een smalle taille, dus nu hoop ik echt dat m'n boobs niet enorm uit verhouding zijn!!! Stiemem denk ik wel dat ze erg flink zijn in verhouding na die BWC :o ). M'n onderbuik zit volgens mij vol vocht. Het lijkt of ik enorme lovehandles heb op m'n heupen, maar ik denk dus dat dit vocht is wat zich aan de zijkanten van het litteken ophoopt.

Eigenlijk ben ik wel blij dat ik het nu niet kan zien (klinkt raar). Als ik het nu al kon zien ging ik me waarschijnlijk onwijs druk maken over van alles en nog wat en er dus ook constant aan zitten. Nu zie ik toch niks, dus blijf ik maar lekker in bed :):9:.

Maar ik heb wel enorm zin in dinsdag! Ben er ook wel 'bang' voor hoor! Wat gaat er onder dat verband vandaan komen!!?? Ik denk dat m'n mannetje wel zal schrikken. Ik heb natuurlijk m'n huiswerk goed gedaan dus weet een beetje hoe het er uit kan zien allemaal. Maar hij niet! :o

Hoop zo dat het goed geneest!!

Heeft iemand tips hoe je snel vocht kwijt kan raken (behalve veel drinken, want dat doe ik)?

Ennuh... laxeertips zijn ook welkom :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje,

voor wat betreft je obstipatie, probeer 's ochtends een paar glazen lauw water op je nuchtere maag, gevolgd door wat uitgeperste sinaasappels. Werkt bij mij altijd erg goed. En je moet natuurlijk zowiezo heeeel veel drinken nu.

Heb je trouwens een tromboseprik gekregen, omdat je niet zo mobiel kan zijn nu?

Fijn om te lezen dat je in ieder geval steeds wat meer kan. Ga zo door hihi. Dat van je rug, dat herkent iedereen hier denk ik wel. Ik ben nu 2 weken po en slaap sinds een aantal nachten alweer voorzichtig wat op mijn zij. Dat scheelt echt enorm voor mijn rug. Daarvoor moest ik er anders echt wel een keer uit in de nacht omdat ik het niet meer hield van de pijn in mijn rug.

Sterkte weer meid!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hay prinsesje, ik denk dat alle tips over vochtverlies niet helpen bij zo'n operatie. Het komt doordat je lymfebanen zijn doorgesneden dat je het vocht niet goed af kan voeren. Het kan weken/maanden duren voordat het weer een beetje stabiliseert en dan trekt het vocht langzaam aan weg. Dat is in ieder geval wat ik eruit begreep bij de vraagbaak van de pc Van Selms op het bwc-forum. Je zal vast helemaal mooi in proportie komen met zo'n platte buik, en mooie bolling bij de borst joh! Mooi vrouwelijk! Mag je eigenlijk echt bijna niks doen als op bed liggen en er alleen uit voor naar de wc ofzo? Volgens mijn pc mocht ik toch wel een beetje op lopen, klein beetje aankeuvelen, maar zeker niets te veel doen of iets tillen ofzo. Mij lijkt dat de hele tijd op bed liggen ook niet goed is, inderdaad ook voor trombose! Wel gewoon rustig aan doen natuurlijk!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het erg knap van je hoor,al zelfstandig uit uit bed komen,zelf ik had met de dual plane alleen nog maar,dat niet gekunt na een paar dagen,dus jij doet het goed,en elk uur ff een stukje lopen,lijkt me erg goed ja,anders word je zos tijf als wat zeg,ook niet echt fijn.

alsnog beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prinsesje,

voor wat betreft je obstipatie, probeer 's ochtends een paar glazen lauw water op je nuchtere maag, gevolgd door wat uitgeperste sinaasappels. Werkt bij mij altijd erg goed. En je moet natuurlijk zowiezo heeeel veel drinken nu.

Heb je trouwens een tromboseprik gekregen, omdat je niet zo mobiel kan zijn nu?

Fijn om te lezen dat je in ieder geval steeds wat meer kan. Ga zo door hihi. Dat van je rug, dat herkent iedereen hier denk ik wel. Ik ben nu 2 weken po en slaap sinds een aantal nachten alweer voorzichtig wat op mijn zij. Dat scheelt echt enorm voor mijn rug. Daarvoor moest ik er anders echt wel een keer uit in de nacht omdat ik het niet meer hield van de pijn in mijn rug.

Sterkte weer meid!

Liefs,

Bloem

Dank je Bloempje!

Ik zal je tips morgen zeker uitproberen! Mag jus uit een pak ook? :blush: Ik zie m'n mannetje morgenochtend nog geen verse sinasappers persen <_<! Haha!

Heb geen tromboseprik gekregen. Als ik elk uur 5 minuutjes loop, is dat nog steeds gevaarlijk ivm trombose? Moet ik er vaker uit? Ik wil de eerste week zo weinig mogelijk doen om de wond goed te laten genezen en m'n buikspieren niet teveel te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK HEB NA-FOTO'S GEMAAKT!!! :1bouncingboobs:

Vanochtend even wat geprobeerd, ik voelde me goed liep (bijna) recht, dus het was tijd voor wat mummie-foto's :1boobs::ph34r::D

Op de eerste na-foto zie je hoe ik het korset nu draag. Het begon zo te jeuken op m'n blote rug, dat ik nu óver het verband en ónder het korset een lekker glad hemdje heb aangetrokken. Super! Het tape (verband) jeukt af en toe wel maar dat valt me nog alles mee.

Op de foto's valt me pas op wat een verschil er in m'n boobs zit. Rechts is echt veel mooier dan links :4:! Maar voor de BV was links ook al meer gaan hangen, dus dat klopt wel. En wie weet gaat links nog meer indalen, waardoor de vorm ook wat mooier wordt. Ach, met dat tape is er nog niet zoveel van te zeggen eigenlijk denk ik. Dat maakt de hele vorm anders!!!

Ik vind trouwens wel dat ze al enorm zacht en beweeglijk zijn! Niet normaal (denk ik)! Ik kan er prima een beetje in knijpen of een klein beetje naar elkaar duwen zonder pijn, en dan denk ik dat vooral nog het tape in de weg zit qua beweeglijkheid! :126::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.