Ga naar inhoud

Prinsesje : 27 april '10 : Dr Roddi : Boerhaave


Prinsesje

Aanbevolen berichten

Gast babbelaar

hey...

ik heb je even helemaal door zitten lezen..enne..spannend joh!

mijn mommy make over lotgenootje!

ik ben dus over 2 dagen aan de beurt!

ben zo benieuwd hoe het met de pijn zal gaan.

zie wel op tegen dat corset dragen...bah zeg!

zal wel gaan knellen op de duur!

maargoed ..ik zie wel.

wie mooi wil zijn moet pijn lijden he!

enne...van de zomer lopen we er strakjes bij...alleen met een wit naveltje haha!

en dat stoppen met roken...goed hoor.

ik ben er al 2.5 week af..en het gaat goed!

nou...ik hou je in de gaten.

ze hebben ons een heel iegen topic gegeven!

luxe he...haha

groetjes babbelaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 413
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hihi! Heerlijk! Ik hou van ruimte!!! :105::43: :43:

Wel fijn om een 'lotgenootje' hier te hebben :) :)

Ik ben zóó benieuwd naar hoe alles bij je gaat verlopen???

En inderdaad, een strak buikie met een wit naveltje :4: . Je hebt echt alles bijgelezen he!?

Maar inderdaad, dat corset.. :wacko::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dragen jullie geen correctie nu?

Nee, niet standaard. Heb wel hoge correctiepanty's voor onder jurkjes enzo, die werken goed (Hunkemöller). Verder heb ik nog heel wat NIETwerkende correctie-onderkleding, maar dat doe ik dus nooit aan. Van die TellSell-dingen waar ik ikweetnietwaarom ben ingetuind..! :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niet standaard. Heb wel hoge correctiepanty's voor onder jurkjes enzo, die werken goed (Hunkemöller). Verder heb ik nog heel wat NIETwerkende correctie-onderkleding, maar dat doe ik dus nooit aan. Van die TellSell-dingen waar ik ikweetnietwaarom ben ingetuind..! :ph34r:

Ooh maar dat is zo verleidelijk, soms wil ik dat ook bestellen haha

Twee redenen eigenlijk, je moet een jaar (min 7 maanden) stabiel zijn op gewicht met gbp voor je de operatie krijgt, en dan omdat ik student ben kon het alleen in de zomermaanden.

Daarom staat hij zover weg, maar er is echt een tijd geweest waar hij zo vooruit ging maar nu lijkt het alsof het zo traag gaat :121: :121:

Mommy make over idee vind ik nog altijd raar hihi, nu voel ik mij mama terwijl ik dat gelukkig nog niet ben :131:

Hoe gaat dag drie? volhouden meid :129:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees jullie over corigerende broekjes-panty,s??

mag ik daar iets meer van weten?

helpt dat echt dan?

ik bedoel,als ik een strakke skinny aan heb,puilt me pookje idd echt boven me broek uit,is dat een beetje opgelost met zo een corctiebroekje?

ben benieuwd....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lost prima op, is natuurlijk afhankelijk van de kwaliteit van het broekje. En goede kwaliteit is soms moeilijk te verkrijgen.

En ook afhankelijk van je gewicht, hoe lager de maat hoe minder goede correctie je gaat vinden. Ik heb small - xsmall en kan je zeggen het is een ramp :121:

Mijn ervaring is dat die van de veritas (belgische winkel) de beste zijn, ook voor prijs kwaliteit daar betaal je 18 euro. Maar er zijn broeken die tot zeventig euro gaan maar die vind ik helemaal niet prettig is van dat stijve gedoe. Ik draag altijd van onder de borst tot de knie vind ik persoonlijk het lekkerste zitten.

Hema gaat ook wel maar is niet zo super, maar wel goedkoop. Wat ik aanraad is gewoon naar de winkel gaan en ze gaan passen met strakke skinny

Owja zal zometeen is het merk van die broekjes opzoeken misschien vind je ze in nederland dan in een andere winkel, van alle correctie die ik heb zitten deze het beste

Verder helpt een stevige sapph bh ook bij mij het trekt alles naar boven :152:

En al hou ik van mijn correctieondergoed, hij laat me er enigszins normaal uitzien. Ga ik hem toch verbranden als het zover is :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn enige tip zijn dus de panty's van Honkemöller, die lopen tot net onder je borsten en geven je een mooie buik, billen en taille. Daardoor ook geen rand die 'in je vet duwt' ;). Volgensmij zijn ze nog niet zo lang in de collectie. Ideaal onder een jurkje of rokje. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh het komt erop neer ook dan dat je geen kort truitje boven de broek kan dragen?want dan zie je dat broekje?

hoe doe je dat zomers dan?

ja voor onder een legging of jurkje of onder me skinny lijkt het me ideaal

hoe strakker iets ik draag.hoe meer het uitpuilt uiteraard.

ik heb maar M

ja laat me de merken en zo maar is zien,mischien valt het te bestellen vanuit belgie naar NL?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh het is te zien hoe je er mee omgaat:

- pak je zwart is het precies of je een klein spaghettibandtopje aanhebt

- pak je lichaamskleur is het echt wel duidelijk dat je correctie aanhebt, maar ik geef daar weinig meer om

- en anders inderdaad langere topjes zoeken al is dat echt moeilijk

Ik zal straks is zien of ik een foto heb zonder correctie en met

niet echt duidelijk want mijn probleemzone zit in mijn broek, maar hahaha das beetje te bloot om te laten zien :152: Mijn middenbuik valt echt mooi mee vind ik maar goed je hebt een idee

http://www.bokt.nl/verkleind/bewerkt_2.jpg

http://www.bokt.nl/verkleind/bewerkt_3.jpg

http://www.bokt.nl/verkleind/bewerkt_1.jpg

En strak in het pak met correctie

http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs370.snc3/23786_319891351567_697646567_3992181_4481244_n.jpg

http://www.bokt.nl/verkleind/dsc04442.jpg

jurk voor verkeerd feestje voor jullie denken

En dat geeft toch hetzelfde resultaat als ik mijn huid optrek http://www.bokt.nl/verkleind/ba.jpg

Dus vind ze zeker ok

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje wat een verschil met dat jurkje ana ja

sta er gewoon paf van heey.echt top!

maar nu zei je net,net of je een spagettibandjes hempje aan heb,is het dan een heel corectie jurkje wat je aan hebt?

ik ga het echt zeker is proberen,ik heb het wel meer richting boven,me pook dan he

niet boven me schaamstreek zeg maar,maar echt net onder me navel en iets erboven.heb echt net een ballon zeg maar,en heb geen hangend vel,is wel gewoon strak me huid,daarom balonefect

zou dan zo een broekje tot aan boobs werken?

en waar hangen die dingen bij hunkemuller?gewoon tussen de nachthempjes ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha inderdaad, alhoewel je hebt binnenkort een killerlichaam! Misschien willen we dan geen kleding meer aan :43:

Maar hebben jullie ook dat de omgeving vaak zegt dat je overdrijft, als ik elke keer een euro kreeg wanneer ik hoor: je hebt helemaal geen overschot je overdrijft, of zo erg kan het toch niet zijn. Had ik die vijfduizend euro nu al :86:

En danku voor het complimentje

Moontje: bedoel dat het eruit ziet of je onder je kort topje nog een strak topje hebt die je in je broek steekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hebben jullie ook dat de omgeving vaak zegt dat je overdrijft, als ik elke keer een euro kreeg wanneer ik hoor: je hebt helemaal geen overschot je overdrijft, of zo erg kan het toch niet zijn. Had ik die vijfduizend euro nu al :86:

Zeker!!! Maar mensen weten niet dat je heel veel geld uitgeeft aan push-up BH's en met veel zorg de juiste kleding uitzoekt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, vandaag heb ik gebeld naar Boerhaave voor een datum voor de operatie. Omdat ze bij Boerhaave nauwelijks wachttijden hebben, hadden mijn man en ik precies een datum uitgekozen die ons het beste uitkwam (namelijk donderdag 29 april). Maar helaas blijkt dr. Roddi alleen op maandag en dinsdag te werken in de kliniek! Omdat ik een nachtje moet blijven mag ik alleen op een maandag worden geopereerd, want dr. Roddi wil de dag erna graag zelf komen kijken hoe het gaat.

Er waren al heel wat maandagen vol! Ik schrikken natuurlijk. Maar uiteindelijk is het gelukt! Maandag 26 april om 11:15 uur ben ik aan de beurt! Whaaaah! Spannend! Er moesten wel wat patiënten voor worden gebeld en verschoven :106:, maar het is gelukt :excl: Eerst zou ik al om half 8 moeten, maar vanuit Den Haag naar Amsterdam zo vroeg (en eerst m'n dochtertje ergens heenbrengen) is geen optie. Hopelijk valt de patiënt die nu om half 8 staat niet uit, want dan wordt ik waarschijnlijk alsnog naar die tijd verschoven!!! Nou ja, dat overleven we ook wel weer ;).

Ik ben echt een stresskip; zie overal leeuwen en beren op de weg. Geld regelen, leugentje bedacht voor familie en collega's (die dit namelijk echt niet zullen begrijpen helaas, m'n vrienden wel),enz enz. Vanaf nu ga ik er gewoon alleen maar zín in hebben (nou ja, in het eindresultaat dan ;))!

Zo, en nu eerst eens een ticker maken! YEEEEH!!! :5::3::51::43::126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou juist liever wat langer blijven. Thuis is het maar saai alleen en lastig om de hele dag in bed te liggen en ben ik bang dat ik het niet rustig aan genoeg doe. :mellow:

Aan de andere kant, thuis ga ik gewoon lekker dvd'tjes kijken vanuit m'n bed! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfoewie, maar 1 nachtje na die ingrepen? ik kan me voorstellen dat je je veilig voelt in een ziekenhuis, maar daarentegen denk ik ook dat je thuis na de ingrepen ook niet echt in staat bent om teveel te gaan doen!

ik zal je datum ff aanpassen in je topicnaam, heb ook ff gegoogled, de naam Rhoddi kwam mij een beetje vreemd over, het is idd Roddi, dus als je ineens denk, HE?, dan weet je dat ik dat heb gedaan :rolleyes:

trouwens goeie tips over die panty's, ga dat ook s proberen, geeft een magic effect en je hoeft niet een hele avond je buik in te houden (bij mij werkt dat nog wel een beetje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal je datum ff aanpassen in je topicnaam, heb ook ff gegoogled, de naam Rhoddi kwam mij een beetje vreemd over, het is idd Roddi, dus als je ineens denk, HE?, dan weet je dat ik dat heb gedaan :rolleyes:

Ja, had het zelf ook al door. Boerhaeve moet trouwens zijn Boerhaave. Ik heb het ook vanavond al aan B-cupje gevraagd in een PB, maar zo kan het ook natuurlijk, hihi!

Dus: zou je mijn topic willen aanpassen in:

Prinsesje: 26 april 2010: Dr. Roddi: kliniek Boerhaave

Borstvergroting + Buikwandcorrectie

thx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha prinsesje

ik heb het meteen maar even aangepast, boerhaave lijkt me algemeen bekend genoeg

nog een maandje dame! wat een grote dag zal dat zijn

bye, Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,ik wil je bij deze feliciteren met je datum! :43:

nog een 4weken en dan ben je een prinsesje :105:

ik ga met je mee aftellen hoor,zo spannend allemaal

wel jammer dat je alles moet verbergen voor familie,maakt het ook niet altijd makkelijk,maar gelukkig begrijpen je vrienden het wel,doet ook goed.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeeh, 26 april is het zover :43: .

Ben echt zóó blij voor je dat het dan gaat gebeuren :126: .

Nu heb ik helemaal zin in de vakantie. Liggen we daar straks aan ons privé zwembad, met mooie boobies, en jij mooi strak lichaamp B) .

Ik ga ook maar gauw mijn buikspieren weer trainen, anders kan ik me straks niet vertonen naast jou :4: .

Zie je van het weekend!!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.