Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Jeetje heftig Javaantje, sterkte de komende periode, volg je hart!

Wennie ik zie nu jou berichtje :$ ..

Dank je wel meid! (enige wat mijn hart wilt is een stel mooie symmetrische boobies) maar gaat goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Je moet er helaas wel heel veel (geduld) voor over hebben

geduld kan ook opraken :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss een consult met nio inplannen? Hij heeft toch gouden handen volgens sommigen... En kan goed begrijpen dat je geduld sinds augustus!! nu eindelijk op aan het geraken is..

Weet je wat het is, ik heb namelijk al een consult met Nio gehad en vind t dan raar wnnr ik nu bij hem aan kom met een secon opinion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het is, ik heb namelijk al een consult met Nio gehad en vind t dan raar wnnr ik nu bij hem aan kom met een secon opinion.

Ik zou daarvoor niet laten van zijn mening te vragen. Het belangrijkste is dat je een oplossing kan vinden voor je probleem en als Nio die oplossing zou kunnen bieden, dan zou ik zeker bij hem op consultatie gaan voor een second opinion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daarvoor niet laten van zijn mening te vragen. Het belangrijkste is dat je een oplossing kan vinden voor je probleem en als Nio die oplossing zou kunnen bieden, dan zou ik zeker bij hem op consultatie gaan voor een second opinion.

Hier sluit ik me bij aan... Is niet raar, gewoon doen. Als hij de oplossing kan bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, gewoon doen. Snap dat jij het misschien raar vindt, maar het gaat om je borsten, om jouw lichaam. Wat maakt het nou uit wat hij van je vindt? Als hij ervoor zou kunnen zorgen dat jij je droom borsten krijgt, is dat toch het belangrijkste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss een consult met nio inplannen? Hij heeft toch gouden handen volgens sommigen... En kan goed begrijpen dat je geduld sinds augustus!! nu eindelijk op aan het geraken is..

Ik zou daarvoor niet laten van zijn mening te vragen. Het belangrijkste is dat je een oplossing kan vinden voor je probleem en als Nio die oplossing zou kunnen bieden, dan zou ik zeker bij hem op consultatie gaan voor een second opinion.

Hier sluit ik me bij aan... Is niet raar, gewoon doen. Als hij de oplossing kan bieden.

Inderdaad, gewoon doen. Snap dat jij het misschien raar vindt, maar het gaat om je borsten, om jouw lichaam. Wat maakt het nou uit wat hij van je vindt? Als hij ervoor zou kunnen zorgen dat jij je droom borsten krijgt, is dat toch het belangrijkste?

Daar hebben jullie ook helemaal gelijk in dames, maar dan gaat t om de centjes dat ik op dit moment niet 1,2,3 bij elkaar kan rapen. Het gaat nu om de mening van een pc, of het nou Nio, van Straten of Schietecatte is, maakt voor mij ff niet uit. Voor nu heb ik dus een second opinion met dr. van Straten en zijn mening/kijk hierop wil ik eventueel meenemen op controle met dr. de Meyere... Tevens vind ik (en manlief) dat dr. de Meyere dit hoe dan ook (gratis) moet fiksen, want tja €3000 is niet niks natuurlijk.

Het is allemaal afhankelijk van wat er komen gaat, maar 1 van de 3 heren staat iig op mijn lijstje voor een eventuele 2e heroperatie (mochten wij en dr. de Meyere er toch niet samen uitkomen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie ook helemaal gelijk in dames, maar dan gaat t om de centjes dat ik op dit moment niet 1,2,3 bij elkaar kan rapen. Het gaat nu om de mening van een pc, of het nou Nio, van Straten of Schietecatte is, maakt voor mij ff niet uit. Voor nu heb ik dus een second opinion met dr. van Straten en zijn mening/kijk hierop wil ik eventueel meenemen op controle met dr. de Meyere... Tevens vind ik (en manlief) dat dr. de Meyere dit hoe dan ook (gratis) moet fiksen, want tja €3000 is niet niks natuurlijk.

Het is allemaal afhankelijk van wat er komen gaat, maar 1 van de 3 heren staat iig op mijn lijstje voor een eventuele 3e heroperatie (mochten wij en dr. de Meyere er toch niet samen uitkomen)

Groot gelijk,hij zou dit moeten herstellen... Ga ik ook wel vanuit dat hij dit doet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii Javaantje!

Ik weet niet of je er wat aan hebt en of dat je expres zo ver vooruit hebt gepland maar ik had laatst een consult met dr Straten via Heyendael. Was kosteloos en kon supersnel terecht.

Dacht misschien heb je er wat aan :)

Heel veel succes met je boobs.. Ben erg benieuwd wat Straten ervan zegt.

Groetjes Roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii Javaantje!

Ik weet niet of je er wat aan hebt en of dat je expres zo ver vooruit hebt gepland maar ik had laatst een consult met dr Straten via Heyendael. Was kosteloos en kon supersnel terecht.

Dacht misschien heb je er wat aan :)

Heel veel succes met je boobs.. Ben erg benieuwd wat Straten ervan zegt.

Groetjes Roxanne

Hi Roxanne,

Ik heb me second opinion zo ver ingepland omdat ik dit na me 6 weken PO wilde doen, tevens is Heyendael niet haalbaar voor mij (2-2,5 uur reizen)

Iig dank je wel voor t meedenken, heel lief! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Ladies,

Vandaag had ik eigenlijk een afspraak met dr. Straten, maar vanwege drukte pfff 2uur uitloop (jeetje ook niet even bellen om het aan mij door te geven hè) en wij niet zo lang wilde wachten, hebben we toch maar een gesprek gehad met Diana. Wat zij mij vertelde was meer een bevestiging van wat ik al die tijd had gedacht; mijn borstspieren die te ver zijn ingesneden en de spieren dus weer te hechten aan de borstbeen.

Maar al die tijd dacht ik "nee de Meyere kan toch niet de spier te ver ingesneden hebben? Hij houd de lichaam gewoon intact. Er zal wel een andere verklaring voor zijn"... Niet dus!

Volgens haar kan er makkelijk 375cc erin, maar dan wel MP+ (aangezien ik aan sport doe) en konden de protheses voor de spier :141: ow en mijn huid was 4cm dik... Wel als je die vanuit mijn bot vastpakt ja :124: auw!

Sowieso mijn borsten 3 maanden laten rusten en zo weinig mogelijk een bh aan. Mocht ik onder t mes willen via Diana dan zal ze mij doorsturen naar dr. Schietecatte (voorbeeld foto laten zien)

Wat mij de laatste week of 2 opvalt, is dat ik niet zo lang op mijn linkerzij kan liggen. Er komt teveel druk aan de binnenkant van mijn borsten en dat voelt echt heel vervelend, soms kan t wel pijn doen. Zelfs een bh aan kan onprettig aanvoelen... Dacht ach ja, zal wel gewoon moment opname zijn. Gaat wel weer over.

Nou zijn we zoooo benieuwd wat dr. de Meyere zal vertellen 10 febr. Zal dit toch een fout geweest zijn met het insnijden van de spier? En zal dr. de Meyere dit eerlijk toegeven?! ... We zullen zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jeetje javaantje.. Is toch wel fijn he om bevestiging te krijgen dat het gewoon niet goed zit!! Nu nog afwachten tot 10 feb... Ik ben heel benieuwd wat dr. Demeyere gaat zeggen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje javaantje.. Is toch wel fijn he om bevestiging te krijgen dat het gewoon niet goed zit!! Nu nog afwachten tot 10 feb... Ik ben heel benieuwd wat dr. Demeyere gaat zeggen!!

Is idd fijn, maar had t liever van een pc willen horen. Maar goed, t is nu eenmaal zo... 10 febr zal wat worden, mijn vriend is echt pissed!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh nu 10feb weer afwachten.. ben benieuwd meid! hoop dat het goed komt voor je!

Ja meis, we blijven maar weer afwachten. We zullen zien war er uitkomt. Succes strakkies met jou gesprek :) hoop voor je dat jij ook geen flinke uitloop zal hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu weet wat er aan hand is meis ! En je vermoeden dus bevestigd wordt...

Ik denk eerlijk gezegd niet dat De Meyere dit gaat toegeven...

Kijk iedereen kan een fout maken maar ze lettne toch op met dit toe te geven !

Ik vind wel dat hij je moet helpen en gratis ook !

Succes de 10e ! En bijt van je af!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen uitloop gehad worden 650ccers :)

goed gesprek gehad en hij gaat het oplossen.

niet geheel kosteloos maar hij gaat kijken wat mogelijk is..

moet eerst naar het klachten commissie en die oordelen daarover.

hoor ik binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Javaantje! Dat is toch vreemd voor een arts die het lichaam intact wil houden en het natuurlijk wil houden enz enz.. Wat een stommerik!

Maar het is wel goed te verhelpen dus?

Ben heeel benieuwd wat hij zegt! Ik denk dat hij het niet gaat toegeven, hij heeft gewoon gefaald, niet alleen de 1e keer , maar ook de 2e keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Diana heb je vaker uitloop omdat die het zo druk hebben.

frans heeft mij net nog ff extra goed duidelijk gemaakt wat Diana zegt niet te serieus nemen!

zei praat te veel en wil graag verkopen.

wat ze tegen mij had gezegd was grotendeels ook onzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.