Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

En nu maar hopen dat het goed komt (en op die extra cc's natuurlijk). Hij weet dus ook niet wat er fout is gegaan?

1 voordeel: je kan eerst nog naar hardcore 4 life, de frustraties uit je lijf stampen! Haha

Laten we het er maar op houden dat hij niet weet wat er fout is gegaan en het te ver ingesneden van de spier niet voorkomt ;) En idd maar hopen dat het goed komt!

Hahah dat zeer zeker :D (alleen wel Masters moeten missen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou meid, heb het ff gelezen..

Dus weer een her.. maar indd 3x is scheepsrecht! Ik hoop echt dat de laatste keer voor je gaat zijn! En dat het nu wel allemaal goed gaat komen! En dus niet meer die kliniekbh gaan dragen, maar iets waar jij je goed bij voelt. En waarin je borsten wat meer 'de ruimte' hebben, zodat ze niet weer naar binnen gaan!

Mijn duimen zullen voor je draaien!!

Nu hopen dat die 2,5 week snel voorbij vliegen meid!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben blij dat er iets aan gedaan wordt meis!

Wel vervelend idd 3 x onder het mes!

Krijg je nu weer dezelfde cc's of meer!? Zou wel leuk zijn meer :46:

Of ik dezelfde krijg of meer cc's kan hij pas op de dag zelf zien. Hoop t wel :)

Heel veel succes meid! Ik duim voor je dat het eindelijk goed komt. Wat een ellende allemaal maar hopelijk kan je het hierna afsluiten. En een paar cc's extra zou ook geen overbodige luxe zijn ;). Maar vooral ... goed herstellen!! xx

Thnx meis.

Nou meid, heb het ff gelezen..

Dus weer een her.. maar indd 3x is scheepsrecht! Ik hoop echt dat de laatste keer voor je gaat zijn! En dat het nu wel allemaal goed gaat komen! En dus niet meer die kliniekbh gaan dragen, maar iets waar jij je goed bij voelt. En waarin je borsten wat meer 'de ruimte' hebben, zodat ze niet weer naar binnen gaan!

Mijn duimen zullen voor je draaien!!

Nu hopen dat die 2,5 week snel voorbij vliegen meid!

xxxx

Duim zeker voor mij meis :) ...

Het is best moeilijk om een goede sportbh te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een beetje hetzelfde aan de hand denk ik, ieder geval 2x voor herstel in korte tijd. Eerst de spier losser gemaakt en nu (mogelijk als gevolg daarvan) ronddraaiende protheses. Ik mag over ruim 5 weken weer :( nu krijg ik andere protheses....

Oei dat kan idd het gevolg zijn :( ... Is dat pijnlijk? maar waren t ook gladde protheses?

Wat voor protheses krijg je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, jij hebt ook niet echt veel geluk gehad, heb je verhaal een beetje gevolgd, ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer helemaal goed gaat komen, 3 keer is scheepsrecht voor jou

ik zelf ga voor de 5 keer is scheepsrecht :6:

Thnx meid! ... Laten we dan hopen dat er geen 6e komt. Ook niet t gewenste resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de arts methodes verzint wat wel kan werken en hij wilt je toch het gewend te resultaat geven super balen dat het niet heeft gewerkt. Elk lichaam reageert anders.

Snap ik maar geestelijk en Lichamelijk is het ook niet niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee jammer genoeg niet, behoorlijk verschil in borsten, cup en vorm, en weer overmatige kapselvorming pfff

maar we geven niet op toch, deze keer komt het goed bij ons xx

Pfff wat een ellende allemaal he. Ben je wel steeds bij dezelfde pc gebleven?!

Nee we moeten idd niet opgeven. Zal de laatste x voor ons zijn :)

Jeetje wat een verhaal. Hopelijk is het nu allemaal snel achter de rug en vooral goed!!

Heel veel sterkte! Ik duim voor je. X

Dank je wel chickie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!! Steun en duim keihard met de andere meiden mee hoor!! Laat het gezegde maar uitkomen... 3x is scheepsrecht voor jou!!

Liefs

Thnx meis! Doe dat ja ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Aaah Ladies dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes :56:

Het doet me heel erg goed!... Echt heel lief van jullie :53:

Laten we idd hopen op alleen de positieve dingen!

Dikke knuffel!

HEEL VEEEEEEL SUCCES MEID!!
ik denk aan je morgen. Doe rustig aan na de operatie.
Vraag om dar verbandje voor de extra druk onder die band.
Laat jezelf lekker een paar dagen ingepakt zitten zodat t goed kan rusten.
Het gaat goedkomen meis!

Dikke knuffel

Thnx meis! .. Hij had t zelf al aangeven dit te gaan doen. Maar we gaan nog alles ff goed bespreken vantevoren. Net zo lang tot alles duidelijk is bij hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.