Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Heel veel succes morgen! Hopelijk kan je dan eindelijk tevreden zijn over je boobs! :)

Thnx meis! Laten we hopen dat de Boobs ni meer gek gaan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel dames!

We zijn al in Gent... Ff langs de Carrefour :) wat eten voor erna te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

you go girl! we voelen allemaal zo enorm met je mee....dit keer MOET het gewoon lukken! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve dames,

Tijd voor een verslagje :) ...

Allereerst hebben we een goed gesprek met dr. de Meyere gehad en bepaalde dingen besproken die echt van belang waren maar ook duidelijk zijn. Nu zijn we er achter gekomen dat ik aanleg heb voor hypertrofisch litteken (litteken voelde dik aan). Ik moet dan silliconenpleisters gebruiken zodat de litteken vlak blijft. Mocht dit niet werken, dan is er een 2e optie: een vloeistof (weet niet meer hoe t heet) injecteren, die ze ook bij reuma patienten gebruiken.

Wat hij dus gaat doen is; de zijkanten goed verruimen, bij de rechterboob een stukje weefsel (ong 1cm) terug dichtnaaien en mocht er grotere protheses in passen, dan zal hij dit ook plaatsen. Rolletje verband tussen de borsten zodat deze opzij worden gedrukt en dan kruislinks een elastische kleefverband.

Snel fotootjes maken, aftekenen, mutsie aan en de koude kamertje in, snel op tafel (t was 12.50uur) De anesthesist die geen adertje in de holte van mijn elleboog vinden, heeft uiteindelijk in mijn hand geprikt. De vloeistof die door mijn armen stroomde, voelde zo irritant aan dat ikkronkelde van de "pijn" :93: Maar gelukkig was ik in no time in dromenland!

Ongeveer 2,5 uur later word ik, met klappertanden, half wakker, mannetje aan het bed en dr. de Meyere die aankwam.
"Zo ik heb goed nieuws, er zit 430cc erin", waarop ik reageerde; "huh maar Mentor heeft geen 430, toch?!"
Beide begonnen te lachen en dr. de Meyere antwoordde; "jawel alleen het is ultra high geworden"... Half slaperig kijk ik naar rechts, me vriend aan en er verschijnt een smile op mijn face :D."Wooow 430, schatje schatje 430 hihi" :1bouncingboobs: Vervolgens liet hij mij het kaartje zien, en ja hoor 430 staat er.
dr. de Meyere; "Heb je bloedverdunners genomen? Ik kon het bloeden niet goed stillen het bleef maar stromen. Had bijna drains willen plaatsen". :20: Zoo en daar schrok ik wel van!... "volgende patient wacht (ook van BF, Margriet2380), mssn zie ik jullie straks nog wel?!"

Ff bijkomen en wachten tot dr. de Meyere klaar is met zijn operatie aangezien we hem wel gedag wilde zeggen voordat we weggingen.
Ik doe de lakens omhoog en zie opeens mijn tepels, heey geen BH en wat zitten ze hoog, yes! Mijn vriend die
opeens een zak tevoorschijn haalt, hahaha met mijn oude protheses erin... Wat cool, die ga ik zeker weten mee naar huis nemen!

Assisente die kwam om verbandje op mijn hand te verwijderen, maar bij t vastpakken deed t best pijn van hand tot aan pols en waar ook paar adertjes behoorlijk ontstoken zijn. Dit kan wel paar weken duren voordat t over is... Zucht, heb ik dat weer! :22:

Inmiddels was die klaar met Margriet (ff met haar gepraat) en zijn we klaar om aan te kleden en weg te gaan. Dr. de Meyere die ff bij ons komt en aangeeft 10 dagen de kleefverband om te houden en ik geen bh aan hoeft. "van mij mag je ze lekker hangen, maar wil je wel een bh aan zorg dan dat de protheses niet te hoog komt te zitten" (hij geeft bh mee).. En hij loopt met ons mee naar buiten.

Vandaag 1 dag PO: Ondanks het braken (niet misselijk) gaat het wel ok. Het braken kan zijn door de hevige druk van t verbandrolletje of door de medicatie/antibiotica. Ik durf iig niet zo goed te eten en te drinken. Ik kijk het wknd ff aan, anders naar de huisarts. Pijn is iig dragelijk.

Waarschijnlijk is mijn huid ook heel erg gevoelig want er zijn wondjes ontstaan (huid af getrokken) door de kleefverband

Gelige is wondvocht

En ik denk dat ik nog meer zulke plekjes heb onder t kleefverband, maar dat kan ik pas vnvd zien.

Dat was het dan dames... :101: 430 cc UHP. Kan het nog steeds niet geloven hihi. Heb ik toch mijn bonus gekregen hè :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow meid 430 cc!??? SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk kun je nu gaan genieten!!!!

Toch is Demeyere wel een toppertje hoor... Doet wel echt zijn best om het op te lossen enzo !!!!

Ben zo benieuwd naar het resultaat...

Nu moet je wel nieuwe bh's kopen haha wat een straf ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een javanantje,

Jij ook weer lekker thuis dus. Super voor je dat er meer in kon! Hooooop zo voor je dat dit het resultaat gaat geven wat je graag wilde. Veel beterschap en zie uit naar je eerste foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soww wat fijn. Dat de operatie nu er op zit, en hopelijk ook de laatste. Wat goed dat je 430 cc hebt gekregen!! Ben ergg benieuwd naar het resultaat.

En is het toch een hypertrofisch litteken? Heb je er zelf naar gevraagd of gaf de dokter dit aan?

Wens je een heel goed herstel!!

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.