Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Whaaaaa nog 1 nachtje slapen! ! Veel succes morgen en hoop dat hij je mooie gelijke borsten kan geven deze keer! Ik ben al nieuwsgierig naar het resultaat en hopelijk valt je herstel deze keer wel mee. Denk aan je morgen :)

Heel veel succes morgen meid!!!

Hopelijk krijg je nu het gewenste resultaat !!!! En kun je eindelijk genieten!!

Hoor graag hoe t is gegaan!

Toi toi !!!

Heel veel succes morgen! Xx

Heel heel heel veel succes javaantje!

Er komen vast 2 super mooie herstelde boobies uit :)

Kijk weer naar je verslag uit!

Liefs

succes tomorrow

Hé Javaantje, ik wilde je nog effe veel succes wensen voor morgen :71::43: , hopelijk nog een goed nachtje slaap en dan eindelijk de borsten die je wilde !

A.

Heel veel succes morgen!!

Heel veel succes voor morgen!! En ik hoop dat je straks wel tevreden bent :-)

Veel succes!

Succes morgen meis!!

Heel veel succes morgen :)

Jaaa veel succes lieverd! Op naar de boobs die je verdiend hebt! Heel veel liefs! Xx

Hey ladies,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

Pfff niet echt een "laatste" fijne nachtrust gehad. Elke x wakker worden en maar afvragen of de wekker is gegaan en hopen dat ik me niet heb verslapen :141:

Net ffme laatste maaltijd genomen, zo me laatste lange douche ritueel :P (niet vergeten alle harige te scheren :44: )en de checklist nagaan

And we're good 2 go!

:48: alienboobs en kom nooit meer terug!!!

superveel succes voor morgen!!!

dank je wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEEL VEEL SUCCES MEID!!!

HOPENDE OP EEN MOOI RESULTAAT VOOR JOU DIT KEER!!! :)

Dank j wel meis!

Laten we hopen ja... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! :)

Jaja gister was het weer mijn dagje, ondanks de slechte nachtrust had ik er echt wel zin in :)

9.00 uur zijn we vertrokken (samen met de broertje van manlief) en gelukkig was het wel lekker doorrijden en rond 10.00-10.15 waren we bij de grens van België aangekomen. Ooww wat baalde ik zoo erg dat ik geen internet/bereik had (meestal wel) :145:

11.30 kwamen we bij dr. de Meyere aan, ff gemeld dat ik er ben (normaliter belt of smst ze of de afspraak door gaat)... 2uur te vroeg, hmmm wat gaan we doen?! Dan maar ff een supermarkt zoeken... na 5 min komen we aan bij Carrefour... Uuh wat is dat dan? bouwmarkt ofzo? kom we checken wel ff...

We komen daar binnen en staan als een stelletje mongolen: wow wat is dit dan. Kijk hoe groot. hahhaa kom we gaan naar België verhuizen :P

We lopen door de grote we-hebben-van-alles-supermarkt: "damn ze verkopen hier echt van alles"... We lopen langs de broden en tja, ik die verga van de honger, hahah kreeg behoorlijke watertandjes...

Snel wat lekkere dingetjes gehaald (hoe langer ik daar bleef des te meer ik honger kreeg en de kwijl uit mijn mond liep. Vooral bij de afdeling vlees)

13.00 komen we bij De Meyere, ff 15 min gewachten... Naar binnen en weer 10-15min gewacht en eindelijk mogen we naar binnen.

We gaan zitten en dr. de Meyere vraagt gelijk: Zullen we gelijk beginnen of heb je nog vragen?

Uhh uuh uhmm ja heb nog een paar vraagjes... Nadat me vragen werden beantwoord, kon ik me uitkleden (niet in de recouverkamer want daar lagen al dames) sokjes aan, badjas aan.. Nog ff met de anesthesist de vragenlijst doorgenomen. De meyere kwam ging nog ff kijken of de linker ook mee ging onder t mes.. "Welja die gaat gewoon mee"

Terwijl ik daar sta met de badjas half om mijn heen, praten de 2 mannen nog wat ff hoe t komt dat het zo is gelopen en wat er specifiek gaat gebeuren en dr. de Meyere vervolgens zegt: "Ik ben te voorzichtig geweest ja met ruimte creeren. Ik dacht dat de spier de prothese wel naar buiten zou duwen"

Nog ff snel afgetekend en foto's gemaakt (ook van mijn rug? ok zal wel) en we gaan de OK binnen...

Brrrr wat was het koud daarbinnen :65:

Snel liggen en de Meyere deed snel dekentje (of was het nou een baddoek) over me heen. Ondertussen kwamen de 3 dames binnen en deze keer waren ze wel lief :) We hebben zelfs wat gelachen... Linkerarm prikje en rechterarm werd ff flink opgepompt. "Tot straks" zei ik nog tegen de dames...Maskertje op mijn neus en mond. Ik merkte dat het wat langer duurde voordat ik in slaap viel, nog 3x heel diep ingeademd en weg was ik...

Ik was half wakker, ogen nog dicht en opeens begon ik te huilen :74: ik deed mijn ogen open en keek rechts van me en begon weer te huilen :74: Dametje kwam: "Gaat het?"..." :74: Waar is mijn vriend?"

Ze ging hem halen en het leek uren te duren voordat hij kwam... Ik hoorde opeens zijn stem vanuit de gang en ik begon weer te :102:

"bebsie wat is er? Waarom huil je?

:74: Je was er niet! Waar was je nou?... En weer :74: tot hyperventileren toe! "waar was je nou?"

Nu ik eraan denk, schaam ik me behoorlijk eigenlijk... Maar dat was echt niet leuk wakker worden iig. Bij de vorige operatie stond hij al naast mijn bed. Hij gaf kusjes op mijn voorhoofd, praatte tegen mij en gaf aaitjes over me bol. Zo werd ik wakker en voelde ik me veilig toen ik hem gelijk zag... Maar nu Bleh het voelde best eng en alleen eigenlijk..

Na het bijkomen van al dat gehuil merkte ik dat ik hmmm weinig pijn had... Kleine pijnscheutjes bij de wond en de zijkanten, wat heel logisch is.. Maar geen druk op mijn borst, helemaal niks..

Naar mijn idee kon ik gewoon alles zelf doen, maja van manlief mocht dat niet... ff wat gedronken, dametje die zo nu en dan kwam checken hoe het ging...

Meisje die naar binnen werd gebracht en in bed werd gelegd.. Ze was aan haar neus geopereerd...

We hebben nog ff met haar gepraat (in het engels, Roemeens meisje) en gelachen...

Manlief heeft mij aangekleed, alles ingepakt en nog ff met de meyere gepraat en we konden gaan...

Hahah nog een beetje waus gaf ik De Meyere een hand en zei "tot nooit meer ziens"... Hij begon te lachen "uuh over 3 maanden in Naarden nog he" ...

Owjaa :44:

Hup in de auto, ff snel wat gegeten (damn had zo'n honger) en snel naar huis! (inmiddels was het 16.30) Terug weg ging best goed, geen last van de hobbels ed. Bij thuiskomst gelijk op de bank, chillen met manlief en broertje.

Het verbaasde me echt (nu nog steeds eigenlijk) dat ik nergens last heb. Naar mijn idee kan ik zelfs alle :viannen_81: :drag_08:doen, maar dat kan ik maar beter achterwege laten, hoe moeilijk het ook is!

Mijn linkerarm (waar ze hebben geprikt) doet meer pijn dan heel mijn borst zelf. Net de zwachtel zelf af gehaald, pff wat een opluchting, en ff snel gepiept :D

Naar mijn idee ziet t er goed uit (alleen dat me boobs te dicht bij elkaar staan vind ik niet zo leuk) en hoop ik dat hij nu wel een ietsiepietsie risico neemt zodat de boel wel goed kan zakken! :1big_boobs:

Ow en De Meyere vertelde mij ook dat ik, na ong een jaar, wel me krachttraining op kan pakken als hoe ik voorheen aan krachttraining deed. Want de spier is er dan aan gewend.. Zoo wat was ik blij om dat te horen :101: jeeej!

En voor de dames van wie ik de groeten moest doen aan Brunootje, heb ik gedaan! :D ... Natuurlijk moest die lachen. Maar vond t zeker wel leuk.

Zo, dit was mijn verslag(je) ;) ... En ik voel me goed :43:

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het nu gedaan is. Dat je minder pijn heb zal wel zijn dat alle natuurlijk al redelijk is opgerekt?

Het wakker worden zonder je vent naast je kan me voorstellen dat je dan wat tranen laat hoor. Je bent ook nog helemaal wappie van die narcose en natuurlijk ook de spanning die je toch bij je draagt.

Wel rustig aan doen want ondanks dat je minder pijn heb moet je wel herstellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het nu gedaan is. Dat je minder pijn heb zal wel zijn dat alle natuurlijk al redelijk is opgerekt?

Het wakker worden zonder je vent naast je kan me voorstellen dat je dan wat tranen laat hoor. Je bent ook nog helemaal wappie van die narcose en natuurlijk ook de spanning die je toch bij je draagt.

Wel rustig aan doen want ondanks dat je minder pijn heb moet je wel herstellen ;)

Klopt idd maar had toch wel meer pijn verwacht, maar valt echt reuze mee.

Ook al heb ik de neiging om... zal wel rustig aan moeten doen.

Denk dat ik nu ook sneller zal herstellen dan bij de eerste op

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw , mooi verslagje weer!

Ik hoop dat je herstel nu snel en pijnloos verloopt en dat je eindlelijk het resultaat krijgt wat je wil!

Thnx Poedie...

Ik hoop het ook natuurlijk, maar we zullen zien :) over paar weekjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn wijffie, dat t zo is verlopen!! Moet echt een opluchting zijn dat je niet zo'n last hebt als de vorige keer! Haha, het blijft een gek iets, die narcose! Nu weer lekker herstellen op je gemakje! Hoelang moet je rustig aan doen van m?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan nu in ieder geval die klus aanpakken van je werk! Ben je ook meteen een beetje afgeleid en zijn die weken zo weer voorbij!

Wel rustig aan blijven doen hoor!

Jaa in principe wel :) Maar ik wacht nog op goedkeuring van de opdrachtgever. Deze week niks doen iig, zodat het volgende week eventueel beter kan gaan. Wel lief van je dat je daar aan denkt :D xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn wijffie, dat t zo is verlopen!! Moet echt een opluchting zijn dat je niet zo'n last hebt als de vorige keer! Haha, het blijft een gek iets, die narcose! Nu weer lekker herstellen op je gemakje! Hoelang moet je rustig aan doen van m?

Hey wijfie, ja is echt een opluchting maar ook wel verbaasd. Hoe lang ik rustig aan moet doen, heeft hij niet gezegd. Maar ik hou gewoon de 4-6 weken aan. Weet ik iig zeker dat het "goed" zit.

Hahha hou op schei uit, ik schaam me behoorlijk. Ze hebben me zeker weten gehoord in de OK :66:

Hoe gaat het met jou dan meis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een leuk verhaal! Ook echt die groeten. Geweldig! Hou bijna van die man haha.

Fijn dat het zo goed verlopen is! Eindelijk nu! En ook goed dat hij meteen zijn eigen 'fout' in had gezien. Van het te weinig ruimte maken.

Hopelijk herstel je nu snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wijfie, ja is echt een opluchting maar ook wel verbaasd. Hoe lang ik rustig aan moet doen, heeft hij niet gezegd. Maar ik hou gewoon de 4-6 weken aan. Weet ik iig zeker dat het "goed" zit.

Hahha hou op schei uit, ik schaam me behoorlijk. Ze hebben me zeker weten gehoord in de OK :66:

Hoe gaat het met jou dan meis?

Ja, is verstandig lijkt me, dat je die periode rustig aan doet!

Ahh, haha, je hoeft je heus niet te schamen hoor! Wat ik hier heb gelezen zijn er wel meer mensen die beetje emo zijn na de narcose, ze zijn wel wat gewend daar! Heb gemerkt dat je je inderdaad vreemd voelt na afloop en dan ga je gekke dingen doen en zeggen.

Met mij gaat t goed! Geen pijn meer, alleen sommige momenten heeeel ongemakkelijk gevoel. En vind ze nog zo groot! Hoop echt dat ze wat kleiner worden :-$...

Link naar reactie
Delen op andere sites

je tovert gewoon een glimlach op mijn gezicht met jouw verslagje!!! zo leuk om te lezen allemaal, tja de carrefour ligt hier niet zo ver bij ons vandaan en gaan daar regelmatig langs, je bent altijd meer geld kwijt dan je vooraf had gewilt :)

goed dat je jezelf zo goed voelt en niet hoeft af te zien voor nog een keer! laat je lekker bedienen, neem maar je rust en geniet van je boobies! ;) ik hoop echt dat het deze keer gewoon goed is en ik vind het ook superleuk om te lezen dat we gewoon kunnen trainen zoals voorheen na een tijd! leuk leuk leuk :43::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.