Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Hahaha wat een leuk verhaal! Ook echt die groeten. Geweldig! Hou bijna van die man haha.

Fijn dat het zo goed verlopen is! Eindelijk nu! En ook goed dat hij meteen zijn eigen 'fout' in had gezien. Van het te weinig ruimte maken.

Hopelijk herstel je nu snel!

Haha ja he ;) ... Vond het ook "fijn" om te horen en dat hij ook eerlijk is geweest. Hij had ook liever dat het zo is dan teveel ruimte maken en het dan eventueel niet meer terug kunnen draaien.

Ik krijg wel het idee dat ik sneller zal herstellen :) .. En nu maar afwachten hoe hoe de uiteindelijke resultaat zal zijn.

Ja, is verstandig lijkt me, dat je die periode rustig aan doet!

Ahh, haha, je hoeft je heus niet te schamen hoor! Wat ik hier heb gelezen zijn er wel meer mensen die beetje emo zijn na de narcose, ze zijn wel wat gewend daar! Heb gemerkt dat je je inderdaad vreemd voelt na afloop en dan ga je gekke dingen doen en zeggen.

Met mij gaat t goed! Geen pijn meer, alleen sommige momenten heeeel ongemakkelijk gevoel. En vind ze nog zo groot! Hoop echt dat ze wat kleiner worden :-$...

Aaah fijn om te horen dat het goed gaat met je. Hahah de meeste willen groter en jij wilt ze kleiner .. Ruilen?! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

je tovert gewoon een glimlach op mijn gezicht met jouw verslagje!!! zo leuk om te lezen allemaal, tja de carrefour ligt hier niet zo ver bij ons vandaan en gaan daar regelmatig langs, je bent altijd meer geld kwijt dan je vooraf had gewilt :)

goed dat je jezelf zo goed voelt en niet hoeft af te zien voor nog een keer! laat je lekker bedienen, neem maar je rust en geniet van je boobies! ;) ik hoop echt dat het deze keer gewoon goed is en ik vind het ook superleuk om te lezen dat we gewoon kunnen trainen zoals voorheen na een tijd! leuk leuk leuk :43::1bouncingboobs:

Jaaaa we stonden echt versteld hoe het daar is, fijn dat alles te koop is in 1 winkel maar andere kant stonden we ook versteld van de prijs... Pfff t*ring zeg hahahah. Maar ooh wat een lekkere broden hebben ze daar :D Ik kon niet wachten tot ik die kon opeten na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, balen dat ik die broden gemist heb! Wat kun je een honger hebben hè, zo na die operatie! Maar niet zo gek, als je zolang niks gegeten hebt.

Haha, ja iedereen wil ze altijd groter en ik dan weer kleiner. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja dat zijn de gangbare prijzen in belgie dus :( voordeel van in Nederland te werken en dicht bij de grens te wonen ;) pak de voordelen van beide landen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, balen dat ik die broden gemist heb! Wat kun je een honger hebben hè, zo na die operatie! Maar niet zo gek, als je zolang niks gegeten hebt.

Haha, ja iedereen wil ze altijd groter en ik dan weer kleiner. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen.

Haha ja was echt heerlijk, met een stukje (onbekende) kaas ;)

Ik denk ook wel dat je er nog aan moet wennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow ja dat zijn de gangbare prijzen in belgie dus :( voordeel van in Nederland te werken en dicht bij de grens te wonen ;) pak de voordelen van beide landen

Echt waar? Dacht dat België goedkoop was, wat dat betreft ... Anyway heb wel genoten vd broden hoor meis :) hihi

Leuk verslagje maar vooral dat t zo goed met je gaat!!! Goed herstel verder! Denk goed om jezelf!!!

Groetjes

Fijn dat het zo goed gaat. Nu maar snel herstellen.

Succes.

Thnx ladies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI meis!!

Joepieeeee je hebt het achter de rug!!!

Ohh en dat van je man dat hij er niet was....zie het zoo voor meide scène....manlief weet niet wat hem overkomt ook.....is wrs de hele tijd bezorgd geweest, kon niet wachten tot hij weer bij je was....haha....of kwam hij weer net terug vd Carrefour !??

Het goed herstel gewenst, maar je hebt al een goed begin

Ben zoooo benieuwd naar je foto's nu!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag meis !!

Wat ben ik blij voor je dat het nu meegevallen is...

Ben erg benieuwd naar het resultaat!! Wacht op je foto... hihihi.

Ben zo blij voor je !! Hopelijk gaat het nu goed!!!!

Thnx meis... Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar het resultaat :)

Maar we moeten nog geduld hebben haha

Pracht verslag javaantje!

wens je heel veel sterkte met je herstel,en lkkr rustig aan doen.

xx

Dank je Vlinder.. Ik voel me echt goed, geen pijn.. Niks! Moet echt oppassen dat ik niet de alle daagse dingen doe

Jeeeeeeejjjjjj van harte met je nieuwe boobies meid!!

Mooi verslag, en wat fijn dat het je meegevallen is!

Wens je een voorspoedig herstel!

:D dank je wel meis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI meis!!

Joepieeeee je hebt het achter de rug!!!

Ohh en dat van je man dat hij er niet was....zie het zoo voor meide scène....manlief weet niet wat hem overkomt ook.....is wrs de hele tijd bezorgd geweest, kon niet wachten tot hij weer bij je was....haha....of kwam hij weer net terug vd Carrefour !??

Het goed herstel gewenst, maar je hebt al een goed begin

Ben zoooo benieuwd naar je foto's nu!!

Xx

Mijn vriend zat in de auto te wachten met zijn broertje (we waren al trg van Carrefour) alleen ik vond het niet leuk (zacht uitgedrukt) dat hij er niet was bij het wakker worden :( ...

Hij was deze x wel minder bezorgd dan bij de eerste operatie

Hahah ik zal zoveel foto's maken van me boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, balen dat ik die broden gemist heb! Wat kun je een honger hebben hè, zo na die operatie! Maar niet zo gek, als je zolang niks gegeten hebt.

Haha, ja iedereen wil ze altijd groter en ik dan weer kleiner. Misschien moet ik er gewoon nog aan wennen.

600 cc is niet niks! ze worden zeeeeeker prachtig , ik ben heel erg benieuwd naar fotootjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

600 cc is niet niks! ze worden zeeeeeker prachtig , ik ben heel erg benieuwd naar fotootjes! :)

Hahah net als ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI meis

Wat me nu niet duidelijk is is wat er nu precies gedaan is. Zijn je prothesen er weer uitgehaald...toen meer ruimte gemaakt en weer dezelfde erin??

Xx

Hi meis,

Ja stom van me eigenlijk. Had het in mijn verslag moeten aangeven...

De prothesen zijn er idd uitgehaald en er is ruimte gemaakt aan de zijkanten en de oude weer terug erin gegaan. (drm lijken ze ook breder denk ik omdat er nu ruimte is gemaakt)

Doordat de prothese niet kon zakken werd het dus vlak aan de zijkant (dat zie j ook heel goed op de foto's) en daardoor was er ook teveel bolling aan de bovenkant.

Dus ik hoop uiteindelijk dat ik minder bolling krijg en dat ze minder tegen elkaar staan en dat ik mijn bh's fatsoenlijk aan kan doen.

Want de beugels duwde ook heel erg tegen de rechter prothese aan.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff wat is dit verraderlijk zeg... Ben 4 dagen po en pijnloos. Geen pijnscheutjes/steekjes te bekennen. Ik weet niet of ik aan de "regels" kan houden voor 6 weken hoor. Geef mij maar liever de pijn.

Hadden sommige dames dat ook bij kort PO?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Javaantje..

Heerlijk dat je nu pijnloos bent.

Ik heb ook totaal geen pijn gehad en vond het ook moeilijk om weinig te doen. Ik ben op een maandag geopereerd en ging op zaterdag al weer uit eten weliswaar wel rustig gedaan maar het was net als anders.

Probeer er gewoon lekker van te genieten..je plukt er later alleen maar de vruchten van als je nu rustig aan doet.

Liefs Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Javaantje..

Heerlijk dat je nu pijnloos bent.

Ik heb ook totaal geen pijn gehad en vond het ook moeilijk om weinig te doen. Ik ben op een maandag geopereerd en ging op zaterdag al weer uit eten weliswaar wel rustig gedaan maar het was net als anders.

Probeer er gewoon lekker van te genieten..je plukt er later alleen maar de vruchten van als je nu rustig aan doet.

Liefs Ellen

Ik robeer ook rustig aan te doen maar is echt moeilijk. Ben echt alles aan t doen nu. Verraderlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.