Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Hoe gaat het nu met je javaantje??

Hi,

Het gaat wel ok. Dank je wel voor t vragen! :) ... Probeer rust in mijn hoofd te krijgen en zo weinig mogelijk in de spiegel te kijken, wat enigzins lukt. Wat betreft de Boobs zie ik geen verandering. Ik wacht af tot na de controle voor een eventuele second opinion. Tot die tijd zal ik me gedeisd houden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoop echt voor je dat ze goed gaan zakken meis.. Blijf voor je duimen!!! :) Xx

Thnx mop hoop t ook zo

Hey Javaantje..

Ben je niet tevreden meis?

xx

Nee (nog steeds) niet tevreden. Zijkanten zijn te vlak en teveel decolleté

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een feit, maar dat vlakt natuurlijk niet uit dat dit echt enorm :93::93::93::93: is voor je!!!!

:93: Zeer zeker meis! Maja Ik moet er gwn niet aan denken om weer van vooraf aan te beginnen, weer de achtbaan in te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen meid!! Heb net je foto's gezien en inderdaad, weinig verschil. Ik zou denken dat de prothese breder had gekund? Ik heb zelf ook een vrij brede (12cm) prothese (wel voor de spier) en merk dat ook de breedte goed is opgevuld.

Hij zal het inderdaad oplossen (hem kennende) maar dat het in 3 keer moet is toch wel triest.

Succes hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,, jij ook een hersteloperatie lees ik nu pas...
ik hoop dat ze gaan zakken naar hoe je ze wil hebben!

ook nu denk ik weer een poos aankijken wil je het echt kunnen beoordelen..

ik heb gisteren een her gehad,, mijn spieren waren zo sterk dat de prothese juist naar mij zijde/oksels drukte.

ik heb andere protheses nu, kleine maat een lift gehad, voel me super!

ook ik heb nu geen pijn, op wat stekende steekjes na dan...

denk doordat het lichaam al gewend is door de eerste x, dat je daarom ook minder pijn heb.

sterkte!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen meid!! Heb net je foto's gezien en inderdaad, weinig verschil. Ik zou denken dat de prothese breder had gekund? Ik heb zelf ook een vrij brede (12cm) prothese (wel voor de spier) en merk dat ook de breedte goed is opgevuld.

Hij zal het inderdaad oplossen (hem kennende) maar dat het in 3 keer moet is toch wel triest.

Succes hoor.

Dank je wel Inge,

Ik denk ook wel dat hij dit zal.oplossen maar het idee al dat ik waarschijnlijk voor de 3e X weer onder t mes moet, vind ik niet zo leuk (zacht uitgedrukt)

Maar we horen t wel over 2 mnd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,, jij ook een hersteloperatie lees ik nu pas...

ik hoop dat ze gaan zakken naar hoe je ze wil hebben!

ook nu denk ik weer een poos aankijken wil je het echt kunnen beoordelen..

ik heb gisteren een her gehad,, mijn spieren waren zo sterk dat de prothese juist naar mij zijde/oksels drukte.

ik heb andere protheses nu, kleine maat een lift gehad, voel me super!

ook ik heb nu geen pijn, op wat stekende steekjes na dan...

denk doordat het lichaam al gewend is door de eerste x, dat je daarom ook minder pijn heb.

sterkte!!

xx

Hey Dena,

Thnx!... En Wat fijn dat jij je goed voelt en nu wel tevreden bent na je herstel en dat is ook wat hoort te zijn toch. Ben echt blij voor je!

Nu kan je lekker genieten zonder pijn ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, 19 februari heb ik mijn second opinion bij Diana Gabriels met dr. Van Straten!

Zal hij wel zo eerlijk zijn of zal hij zijn collega in bescherming nemen?

Ik ben echt zo benieuwd wat er uit gaat komen. Als ik er aan denk voel ik me wel een beetje zenuwachtig, net of ik voor t eerst onder mes ga hahah weird :P

We gaan maar weer aftellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ojee toch..... alsnog niets opgeschoten met je her...

heel veel succes met je second opinion!

Dank je wel. Denk wel dat ik t nodig zal hebben
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames, 19 februari heb ik mijn second opinion bij Diana Gabriels met dr. Van Straten!

Zal hij wel zo eerlijk zijn of zal hij zijn collega in bescherming nemen?

Ik ben echt zo benieuwd wat er uit gaat komen. Als ik er aan denk voel ik me wel een beetje zenuwachtig, net of ik voor t eerst onder mes ga hahah weird :P

We gaan maar weer aftellen ;)

Ik denk dat hij je wel eerlijk advies gaat geven.

Dat het zo niet goed is ziet iedereen namelijk daar kan hij ook niet onderuit komen.

Wel heel jammer dat je nu voor de 3e keer alweer moet.

Zie je dit in kleding ook goed,dat het niet klopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij je wel eerlijk advies gaat geven.

Dat het zo niet goed is ziet iedereen namelijk daar kan hij ook niet onderuit komen.

Wel heel jammer dat je nu voor de 3e keer alweer moet.

Zie je dit in kleding ook goed,dat het niet klopt?

Hi Rosanne,

Ik moet niet voor de 3e X onder t mes hè.

K vind wel dat het te zien is onder kleding en in bh. Zal straks wat fotootjes hier plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jemig Javaantje!!

Heb je nu niet zoiets van ik ga nog naar 3 andere dokters, ipv 1 second opinion?

De Meyere is uiteraard een goede arts, maar hier wordt je ook vervelend van..

Ik weet niet wat beste is. Ik word hier zo moedeloos van! Zelf denk ik dat 1 sec opinion voor nu wel voldoende is om toch een mening van een andere pc te horen. Begin maar heb ik dan me controle. Wat er dan uitkomt zal k an kijken wat me volgende stappen zijn... Mssn weer een second.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind echt echt sneu voor je! Het komt vast wel goed maar dit is echt niet leuk natuurlijk..

Ja eerst nog even afwachten dan je controle.. wat duurt dat weer lang dan he, dat wachten!!

Ik zou persoonlijk toch wel benieuwd zijn naar meerdere meningen van verschillende pc's voor second opinions, misschien komt er wel 1 met een vet goed idee ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind echt echt sneu voor je! Het komt vast wel goed maar dit is echt niet leuk natuurlijk..

Ja eerst nog even afwachten dan je controle.. wat duurt dat weer lang dan he, dat wachten!!

Ik zou persoonlijk toch wel benieuwd zijn naar meerdere meningen van verschillende pc's voor second opinions, misschien komt er wel 1 met een vet goed idee ofzo..

Daar heb je ook wel gelijk in. Mssn ga ik nog eentje inplannen, eind januari/begin februari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind idd nog wel goed idee meerdere pc bij langs..

Ik hoop dat je toch beetje kan genieten van de feestdagen!

Liefs

De feestdagen laat ik zeker niet door mijn Boobs verstoren! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.