Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

Ha meis!!

Dacht, ga ff op t forum kijken omdat ik benieuwd was hoe het met jou ging! Tot nu toe positief gelukkig! En wat super voor je dat je zoveel CC hebt gekregen! Dat wilde je natuurlijk zo graag! Je moest er wat voor over hebben, maar hopelijk is het het nu waard geweest! Heeeeel veel succes met je herstel meis!!

Haa wijfie!

Aaah wat lief :56: meis. Ja ik zeg nu, so far so good ;) ... Vind t mooi en blij met t aantal cc :) maar t genieten is nog ver te zoeken.

Herstel gaat iig goed, geen pijn meer... Hoe gaat t met jou girl?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Haa wijfie!

Aaah wat lief :56: meis. Ja ik zeg nu, so far so good ;) ... Vind t mooi en blij met t aantal cc :) maar t genieten is nog ver te zoeken.

Herstel gaat iig goed, geen pijn meer... Hoe gaat t met jou girl?

Ja, je mag natuurlijk nu weer een hoop niet? Pff, jouw geduld wordt wel echt op de proef gesteld zeg! Hoop zooo voor je dat het nu goed hersteld en dat je eindelijk overal vanaf bent!

Met mij alles super gelukkig! Heb gister foto's gemaakt, zal ze zo even plaatsen nog! Heb er verder totaal geen last van, slaap op m'n buik en ook t trainen gaat super!

Kus en sterkte meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je mag natuurlijk nu weer een hoop niet? Pff, jouw geduld wordt wel echt op de proef gesteld zeg! Hoop zooo voor je dat het nu goed hersteld en dat je eindelijk overal vanaf bent!

Met mij alles super gelukkig! Heb gister foto's gemaakt, zal ze zo even plaatsen nog! Heb er verder totaal geen last van, slaap op m'n buik en ook t trainen gaat super!

Kus en sterkte meis!!

Yep moet weer van vooraf aan beginnen. Ben inmiddels dat geduld wel gewend hoor ;)

Kan ik dit jaar eindelijk genieten?! We sullen zien.

Jij ben nu weer de oude, heerlijk weer fitnessen als vanouds :) ... Benieuwd naar jou girls meis!

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag dr. De Meyere via de mail gesproken en k zal nog zeker 2 weken ingetaped moeten blijven en nog zeker met een rolletje verband tussen mijn boobs. K merk toch wel dat de prothese wat naar binnen trekt. Dit kan mssn wel door t kapsel komen, deze is nog namelijk te dun en te elastisch.

Hopelijk dat de prothese ong bij 6 weken goed ingekapseld zit en kan t verband en tape lekker de prullenbak in :P

Goed en strak ingepakt door mannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een constructie..... Je moet er wat voor over hebben he! Ik heb al een paar keer gedroomd dat mijn borst weer achterstevoren zat, ik ben zo bang dat deze ook weer gaan draaien..... Ik heb weer een fijne kliniekbh met strakke band in de hoop dat de boel goed inkapselt en op zijn plek zit..... Het mag nu weleens goed zijn voor ons he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sooow een hele construcie! Nu maar hopen en ik duim voor je mee!

Thnx meis! Haha ziet r moeilijker uit dan dat t is.

Die zitten stevig ingepakt! Hoe doe je dat met je kleding? Grote shirts aan ofzo...

Je hubby kan ook in een kliniek of zh gaan werken...;-)

Liefss

Haha Jaa ze zitten idd stevig. Gelukkig ook, want alleen "normaal" verband blijft t niet zitten. Heb plaktape en speciale verband (goed elastische van de action) die houd alles wel.op zn plek. Het valt eigenlijk best mee wat k draag, iets wat ruim dat wel. Ook netje bloesjes die mooi vallen. Ik draag wel altijd een sjaal omdat t verband t zien is... Ag ja nog 2 weekjes vol te houden ;)

Hihi Jaah denk t ook wel. Hij denkt egt goed mee n ook meer op onderzoek uit was met info zoeken over bv. Ben echt wel blij met mijn hubby :56:

Jeetje wat een constructie..... Je moet er wat voor over hebben he! Ik heb al een paar keer gedroomd dat mijn borst weer achterstevoren zat, ik ben zo bang dat deze ook weer gaan draaien..... Ik heb weer een fijne kliniekbh met strakke band in de hoop dat de boel goed inkapselt en op zijn plek zit..... Het mag nu weleens goed zijn voor ons he!

Hihi jaa Maja t moet maar als dat goed helpt. Ik heb er zeker voor over. Zelfs wat geïrriteerde huid heb ik ook gekregen, als de boobs maar goed zitten... Ja snap dat je erover droomt, je bent er toch wel mee bezig he onbewust dan wel bewust. Maar t komt wel goed :) vind t wel raar dat bij mij de band juist helemaal niet goed heeft uitpakt.

Laten we t maar houden op 3 maal scheepsrecht meis (but still fingers crossed)

Hoe gaat t met je herstel?!

Hihi, je mannetje wordt er al aardig handig in zeker?

Nou meid, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen nu!

Haha Jaa best wel eigenlijk. Doen er ook wel lang over, maar aaahh hij wilt t gwn goed ingepakt hebben voor mij.

K hoop t ook meis. Nog ff 2 weekjes wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hi ladies,

Afgelopen madag had ik me controle. Aangegeven dat de boob zonder tattoo nog steeds niet goed zat, alleen niet zo heel erg als de vorige keren. En tja aangezien dit de 3e operatie is geweest, let ik wel op de kleine dingen. Dr. de Meyere was het deze keer totaal niet met mij eens. Ze zitten mooi, alles zit goed (gelukkig geen kapsel) als wij mannen het zien dan is het "wooow" (haha jaja dr. de Meyere) alleen dat ik al asymmetrische borsten had... Stel dat ik voor de 4e keer onder t mes zou moeten, dat zou het er niet mooier op worden maar ook meer complicaties. De zijkanten van me boobs zou dan nog meer verruimd moeten worden, en de kans dat de zenuwen zodanig aangetast wordt dat er geen gevoel meer in komt is dan veel groter :84: mm nee daar doe ik het niet voor...

Vanaf nu is "het niet durven te genieten" van me boobs verleden tijd. Happy voelen, genieten en het showen gaat beginnuuuh :01:^_^:3::P ...

HOH here I come :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis,

Nou eindelijk genieten van je boobie's.

Je hebt een prachtig figuur! en knap wat je allemaal hebt doorstaan hoor.

Het inslaan kan beginnen haha, van de party's tot bikini's enz enz.

xxxxxxxxxxx en heel veel geluk deze keer met je BV. :119: :119: :119: :119:

Thnx mop, Jaah de parties kunnen nu gaan beginnen :)

Meid wat fijn dat je nu eindelijk kan gaan genieten van je boobs!

Het wordt van het weekend prachtig weer dus showen met die meiden! :D

Jaah eindelijk he. Hahah wknd ga ik t zeker showen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieus, super!

Ja zeker moeders... N hoe gaat t met/bij jou?!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe! Wat fijn voor je zeg, met die 31 graden aanstaande zaterdag moet dat showen wel lukken! Tot zaterdag!

Zal zeker lukken. Tot Zadag meis! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede instelling Javaantje!!! Show them girllll!!!

And have fun zaterdag!!

Xx

Hahaha gaat goed komen! ... Thnx girl :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.