Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Woohoooooo!! Wat goed!! 430cc echt helemaal top!

Nu kan het toch niet meer mis gaan he!

De boel is nu eindelijk goed opgevuld!

Dat had toch ook direct de eerste gekund denk ik dan?

Maar goed, ik ga de pret niet drukken! :P

Ben super blij voor je wijffie!!!!

Nu lekker rustig aan doen en herstellen!

Dikke knuffel! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Dank jullie wel voor jullie erg lieve berichtjes!!!! :wub: .. Ik kan nog steeds niet geloven dat er 430 in zit :D hihi

3 maal scheepsrecht?! ik wacht het toch nog ff af.

Vandaag 2 dagen PO: waarschijnlijk heb ik bijwerkingen van de medicatie (bepaalde plekken jeuk, blaasjes op mijn lichaam, stukjes huid weg) Het braken is gelukkig wel over... Ik heb heel erg pijn alleen onder bij mijn linkerborst (litteken) en hou ik heel veel vocht vast.

Wow meid 430 cc!??? SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk kun je nu gaan genieten!!!!

Toch is Demeyere wel een toppertje hoor... Doet wel echt zijn best om het op te lossen enzo !!!!

Ben zo benieuwd naar het resultaat...

Nu moet je wel nieuwe bh's kopen haha wat een straf ;).

Jaaa wat een straf he meis hihi. Benieuwd wat voor een maat ik straks heb :) ... de Meyere is idd een toppertje gelukkig ook niks hoeven bij te leggen.

Soww wat fijn. Dat de operatie nu er op zit, en hopelijk ook de laatste. Wat goed dat je 430 cc hebt gekregen!! Ben ergg benieuwd naar het resultaat.
En is het toch een hypertrofisch litteken? Heb je er zelf naar gevraagd of gaf de dokter dit aan?
Wens je een heel goed herstel!!
Groetjess

Ja het was idd een hypertrofisch litteken. Ik had het er zelf naar gevraagd (de litteken is dik) en toen die kwam kijken zei hij dat t een hypertrofisch litteken was, oftewel wild vlees?!...

wauw wat goed Javaantje!

gewoon bijna het dubbele haha!

goed herstel gewenst.

ps: ik moet ook die siliconenpleisters halen. Welke ga jij halen?

Hey meis, hij wist niet welke er in NL wordt gebruikt dus hebt ie een recept meegegeven met "elastische silliconengelpleister".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woohoooooo!! Wat goed!! 430cc echt helemaal top!

Nu kan het toch niet meer mis gaan he!

De boel is nu eindelijk goed opgevuld!

Dat had toch ook direct de eerste gekund denk ik dan?

Maar goed, ik ga de pret niet drukken! :P

Ben super blij voor je wijffie!!!!

Nu lekker rustig aan doen en herstellen!

Dikke knuffel! xxxx

wijfie, jDank je wel. Ja alles is zeker goed opgevuld. Maar ik wil niet te vroeg juichen.

Ik denk dat het de eerste x niet lukte vanwege me borstspier. Hij zei dat er nu veel meer ruimte in was.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net kleefverband verwijderd omdat k een allergische reactie heb gekregen. Pfff wat een gedoe zeg! ... Zelfs stukjes huid die word meegetrokken :o

Manlief heeft alles weer verbonden met elastische verband ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Net kleefverband verwijderd omdat k een allergische reactie heb gekregen. Pfff wat een gedoe zeg! ... Zelfs stukjes huid die word meegetrokken :o

Manlief heeft alles weer verbonden met elastische verband ..

Echt rotspul is dat he dat kleefverband...

Maar nu zit je lekker ingepakt met het elastische verband!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt rotspul is dat he dat kleefverband...

Maar nu zit je lekker ingepakt met het elastische verband!!

Jaa is echt rotspul... was echt een opluchting. Plekjes waar huid weg is, heeft die ontsmet met betadine en gaas opgelegd zodat de band overheen kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja helemaal super!! Ik zou alleen morgen wel ff kijken of je het verband weer moet verwisselen met oog op eventueel vastplakken van het verband aan je wondjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja helemaal super!! Ik zou alleen morgen wel ff kijken of je het verband weer moet verwisselen met oog op eventueel vastplakken van het verband aan je wondjes ;)

Ow t zijn speciale gaasjes voor schaafwonden. Er zou niks in moeten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

maar ook die drogen op een gegeven moment uit.. al beweeg je je verband morgen een beetje of probeer je het ff op te tillen zeg maar op de plekjes... maar dat je het wel in de gaten houdt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat ook niet zomaar bij jou he.. maar heel erg gefeliciteerd met je nieuwe, grotere boobies! Nog even afwachten hoe alles gaat herstellen maar het komt vast allemaal goed! Sterkte nog met het herstel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat ook niet zomaar bij jou he.. maar heel erg gefeliciteerd met je nieuwe, grotere boobies! Nog even afwachten hoe alles gaat herstellen maar het komt vast allemaal goed! Sterkte nog met het herstel :)

haha nee, is het je opgevallen?! ;) ... Als de resultaat er maar is (goed op zn plek zitten). ALs de 6 weken voorbij zijn, denk ik pas dat ik kan genieten... Dank je wel iig meis ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs. Wat een extra aantal cc,hoop op een mooi herstel en resultaat straks voor jou en dat je eindelijk mag genieten!

Dank je wel meis. Hoop t ook zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo.. beter voor je! Hopen op 3x scheepsrecht! Maar daar gaan we wel vn uit he;-) geniet ervan meis xx

Dnak je wel meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het nu Javaantje? Blijven ze voorlopig mooi op hun plaats?

X

Ja ik ben ook benieuwd wat de tussenstand is?

Hi dames,

Wat lief dat jullie eraan denken...

So far so good.. Ik ben soort van pijnloos, alleen de normale pijnscheutjes.

Er zit nog steeds een rolletje verband tussen mijn boobs (druk uitoefenen naar de zijkant) en verband kruislinks om mij heen.

Ik hoefde eigenlijk geen band om, maar mijn vriend vond dit wel nodig (na paar dagen po) omdat de rechter (zonder tattoo) wat hoger zat. Naar mijn idee zijn ze gewoon apart aan t herstellen, maar hij is te bezorgd dat de rechter (zonder tattoo) weer gek begint te doen... Hij maakt zich echt zorgen!

Om meer druk uit te oefenen naar beneden (ipv alleen naar binnen) zet ik een dikke sok onder de band :45: Jaja als de protheses maar goed op zn plek komt te zitten hihi

En verder is het maar weer geduld hebben...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat een naar woord is dat toch he; geduld.. Volgens mij kan je het niet meer horen...

Maar gelukkig gaat het tot nu toe goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een naar woord is dat toch he; geduld.. Volgens mij kan je het niet meer horen...

Maar gelukkig gaat het tot nu toe goed!!

Jaaa heel naar, maar ben t ondertussen wel gewend na 3 operaties ;) Het gaat gelukkig wel goed... Alleen heb ik deze x echt heel veel last van jeuk :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meis!!

Dacht, ga ff op t forum kijken omdat ik benieuwd was hoe het met jou ging! Tot nu toe positief gelukkig! En wat super voor je dat je zoveel CC hebt gekregen! Dat wilde je natuurlijk zo graag! Je moest er wat voor over hebben, maar hopelijk is het het nu waard geweest! Heeeeel veel succes met je herstel meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.