Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

wow wat een uitgebreid en heftig verslag! ook wel een beetje grappig (mss voor jou minder..of juist wel als je erop terugkijkt) :56:

enfin, ik weet dat dit zeker in orde komt met de kunde van de chirurg en ben blij voor je dat hij voor een oplossing zorgt!

ik hoop dat je het niet meer zo hard te verduren krijgt maar dat denk ik eerlijk gezegd ook niet aangezien de spier toch al opgerokken is... :1:

mijn herstel is peanuts in vergelijking met wat ik van jou lees en ik mag mijn 2 pollekes kussen dat het zo vlotjes gaat bij mij :rolleyes:

ik hoop wel dat mijn koppeltje mooi blijft zoals het is want bij jou is het probleem ook pas later beginnen opvallen, toch?

nou meid, alvast veel succes en je komt nog eens dicht bij mij in de buurt :D

dikke zoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Javaantje,

Wat balen allemaal. Maar inderdaad wel fijn dat het zo kundig wordt opgelost.

Ik zal je volgen hoor.

Hey meis,

Balen, muwa niet bepaald. Zou meer balen wnnr ik maar moest afwachten tot het vanzelf overgaat. Eigenlijk wel blij toe dat het nu opgelost word.

Verslag wordt vervolgd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow wat een uitgebreid en heftig verslag! ook wel een beetje grappig (mss voor jou minder..of juist wel als je erop terugkijkt) :56:

enfin, ik weet dat dit zeker in orde komt met de kunde van de chirurg en ben blij voor je dat hij voor een oplossing zorgt!

ik hoop dat je het niet meer zo hard te verduren krijgt maar dat denk ik eerlijk gezegd ook niet aangezien de spier toch al opgerokken is... :1:

mijn herstel is peanuts in vergelijking met wat ik van jou lees en ik mag mijn 2 pollekes kussen dat het zo vlotjes gaat bij mij :rolleyes:

ik hoop wel dat mijn koppeltje mooi blijft zoals het is want bij jou is het probleem ook pas later beginnen opvallen, toch?

nou meid, alvast veel succes en je komt nog eens dicht bij mij in de buurt :D

dikke zoen

Hey wijfie,

ahhahah wel een te uitgebreid verslag he. Vind het wel grappig ja als ik t terug lees...Ik denk dat ik het niet zo te verduren heb idd, DeMeyere zei dat ook wel "het gaat nu minder pijnlijk zijn" ;) ... Nou meis, als ik terug kijk naar de foto's dan is het eerder begonnen, denk bij 2 of 3 weken PO maar altijd gedacht dat het wel goed gaat komen. Maar idd bij 8-9 weken is het echt goed opgevallen.

Kom je anders ff "hoi" zeggen? :45:;)

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat demeyere een heroperatie doet!

we worden op dezelfde dag geopereerd :)

Spannend! ... Voor jou nog spannender he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Super dat er wat gedaan gaat worden!

En idd respect voor de pc dat hij zo met borsten omgaat.

Ik ga voor je duimen en hopen dat je snel na je hersteloperatie wel super blij met je boobs bent!

En echt suuuuper raar om je voorsituatie te zien he.. als ik mijn ''oude boobs'' zie (nouja t waren niet echt boobs) dan kan ik niet geloven dat ze zo ieniminie zijn geweest, ik zeg dan ook altijd ''OMG''. HAHA!

Liefssss X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat hij zo goed naar je luistert! Ik hoop dat je nu wel het gewenste resultaat krijgt, kan me je frustraties heel goed voorstellen :)

Hoop dat k t nu kan afsluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Super dat er wat gedaan gaat worden!

En idd respect voor de pc dat hij zo met borsten omgaat.

Ik ga voor je duimen en hopen dat je snel na je hersteloperatie wel super blij met je boobs bent!

En echt suuuuper raar om je voorsituatie te zien he.. als ik mijn ''oude boobs'' zie (nouja t waren niet echt boobs) dan kan ik niet geloven dat ze zo ieniminie zijn geweest, ik zeg dan ook altijd ''OMG''. HAHA!

Liefssss X

Hey meis, thnx! k hoop t ook! Maar dat zien we na de 25e dan wel weer ;)

Hahah mijne kan j niet eens ieniMinie noemen. Maar goed we hebben nu wel wat he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je met gevoel omschreven allemaal zeg, hardstikke mooi hoe je het verwoord hoe het allemaal is geweest voor je!! Alvast een goede operatie en een goed herstel gewenst voor de 25e meid!

Dank je wel Suus! Zal wel goed komen, en gelukkig (hopelijk) zal de pijn minder zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid! Even aftellen weer, en dan eindelijk het resultaat wat je wilt!! Komt goed, en de pijn zal vast wel minder zijn!

Dikke knuffel voor jou! X

Thnx meid. De pijn zal hopelijk wel minder zijn! Maar komt goed

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je weer 6 weken herstellen??

Waarschijnlijk wel.. Maar de pijn zal nu wel minder zijn (hoop ik)

Ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.. Mssn kan ik wel weer alles na 2 weken, ik weet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi vriendinnetjes,

Jaja nog 4 daagies voor mij. Helemaal geen zenuwen!! :) ... Ik heb er gwn zin in hahah :126:

Laat alles maar achter de rug zijn en hopen dat alles dan wel goed zit :93:

Gisteren heb ik contact gehad met ons lieve menneke De Meyere :P En het was zeker geen probleem, mocht het nodig zijn (Ja het is nodig :103: ), om de linkerboob gelijk mee te nemen...

"Yes" dacht ik zo "loop ik iig niet meer met aliënboobs" :44:

En de vraag om meer cc's in te stoppen omdat er nu meer ruimte gecreeërd wordt, liet hij mij heel duidelijk weten dat het echt niet mogelijk is ... :102: Ow

"Neeeee dat moet u echt niet doen, uw huid staat al strak. En ja als er meer in gaat dan kan er maar 25cc in, dat zijn maar 3 lepeltjes. Dus nee nog meer geld voor zo weinig, dat gaan we niet doen (:o okee dr de Meyere) En sowieso zal je echt minimaal een jaartje moeten wachten" (:( okee dr. de Meyere)

Dus ladies, groter gaat em voor mij niet worden :139: Stiekem wel gehoopt... Maaaaar, de aliënboob gaat iig weg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

o meid ik kijk er mee naar uit samen met jou!!!!

ik kan me voorstellen dat het een opluchting is als dit alles voorbij is en je dan eindelijk een stel mooie gelijke borsten krijgt!

wel jammer dat hij er idd niet wat meer kan insteken intussen :(

maar wie weet, als na een jaar je borstspier genoeg opgerokken is, je huid gewoon is aan de vulling dat er nu in zit en mss je borstspier gewoon niet meer trainen en lekker mee rust laten (of tenminste gewoon lichter aanpakken dan op de sportschool), kan er wel meer in! :3:

hopelijk verloopt je herstel wel wat vlotter dan de eerste keer maar dat denk ik wel hoor ;) de boel is toch al opgerokken geweest he!

alvast veel succes meid :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

o meid ik kijk er mee naar uit samen met jou!!!!

ik kan me voorstellen dat het een opluchting is als dit alles voorbij is en je dan eindelijk een stel mooie gelijke borsten krijgt!

wel jammer dat hij er idd niet wat meer kan insteken intussen :(

maar wie weet, als na een jaar je borstspier genoeg opgerokken is, je huid gewoon is aan de vulling dat er nu in zit en mss je borstspier gewoon niet meer trainen en lekker mee rust laten (of tenminste gewoon lichter aanpakken dan op de sportschool), kan er wel meer in! :3:

hopelijk verloopt je herstel wel wat vlotter dan de eerste keer maar dat denk ik wel hoor ;) de boel is toch al opgerokken geweest he!

alvast veel succes meid :43:

Hey wijfie,

Dank je wel

Haha ja een beetje jammer, maar we gaan gwn gedag zeggen tegen deze 2 gekke boobs en laat de 2 nieuwe 250'gers maar komen :P

Ik moet echt wel afkicken om zo weinig mogelijk mijn bovenlichaam te trainen. Nu doe ik nog wel eens met de gewichten die ik normaliter meepak, maar ooeeiiii eigenwijze trutje ben k dan.. Niet denkend aan de boobs ... ff paar jaartjes geen spierballen kweken dan maar :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is idd afkicken of je moet gewoon je borstoefening want lichter nemen en de rest kan toch gewoon? eerlijk gezegd zou ik het er ook heel moeilijk mee hebben anders! ik zal er zelf opletten dat ik mijn borstspieren minder zwaar train als ik gewend was!

trouwens, hoe voelt het om je borstspieren te trainen met dual plane? ik ben er heel nieuwsgierig naar! ik heb daarnet even mijn borstspieren opgespannen voor de spiegel en het was een raar zicht :( borsten gingen allebei naar buiten bewegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Javaantje,

Jeetje alweer aan het aftellen! Spannend voor jou weer. Ik ben blij om te lezen dat je weer geholpen wordt en niet wordt afgescheept.

Succes maandag! En ook met het herstel!

Geniet straks van je nieuwe boobies!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel veel succes voor maandag alvast meis! Jammer dat er toch niet nog wat extra in kan, maar zou inderdaad geen risico lopen. Hoop dat je er niet teveel last van hebt maandag, maar zal beter zijn dan die eerste keer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is idd afkicken of je moet gewoon je borstoefening want lichter nemen en de rest kan toch gewoon? eerlijk gezegd zou ik het er ook heel moeilijk mee hebben anders! ik zal er zelf opletten dat ik mijn borstspieren minder zwaar train als ik gewend was!

trouwens, hoe voelt het om je borstspieren te trainen met dual plane? ik ben er heel nieuwsgierig naar! ik heb daarnet even mijn borstspieren opgespannen voor de spiegel en het was een raar zicht :( borsten gingen allebei naar buiten bewegen

Triceps, biceps en rugoefeningen voel je ook in je borsten en eerlijk meis het voelt best raar. Je voelt de prothese best wel goed bewegen bij aanspanning... Op dat moment denk ik dan totaal niet aan mijn borsten, ook al voel ik ze heel goed. Raak in trance ofzo hahah (weeeeird) En dan achteraf tja voel ik soms steekjes... Eigen schuld dikke bult ;)

Hi Javaantje,

Jeetje alweer aan het aftellen! Spannend voor jou weer. Ik ben blij om te lezen dat je weer geholpen wordt en niet wordt afgescheept.

Succes maandag! En ook met het herstel!

Geniet straks van je nieuwe boobies!

Groetjes Loek

Jaaa alweer aan t aftellen ;) ... Thnx iig Loek

En hopelijk dat ik kan genieten

Heeeeel veel succes voor maandag alvast meis! Jammer dat er toch niet nog wat extra in kan, maar zou inderdaad geen risico lopen. Hoop dat je er niet teveel last van hebt maandag, maar zal beter zijn dan die eerste keer!!

Thnx meis!

Jammer maar het zij zo.. Over paar jaar maar weer ;)

en de Glutamine ligt er nog steeds dus komt goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meis!

Jammer maar het zij zo.. Over paar jaar maar weer ;)

en de Glutamine ligt er nog steeds dus komt goed :)

Ja joh, als je het dan nog steeds graag wil, kun je het dan altijd nog overwegen.

Hahaha, ja, Glutamine en vitamine C kunnen weer uit de kast! Heb er zelf in recordtijd een fles Amino's doorheen gewerkt, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh, als je het dan nog steeds graag wil, kun je het dan altijd nog overwegen.

Hahaha, ja, Glutamine en vitamine C kunnen weer uit de kast! Heb er zelf in recordtijd een fles Amino's doorheen gewerkt, haha!

Haha mijn vriend heeft een heel pot Amino's... Paar jatten maar ahahah nee geintje

Hou het wel op de Gluta.. De spieren die ik voorheen had zijn allemaal foetsie :102: dan heeft de Amino's geen zin toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha mijn vriend heeft een heel pot Amino's... Paar jatten maar ahahah nee geintje

Hou het wel op de Gluta.. De spieren die ik voorheen had zijn allemaal foetsie :102: dan heeft de Amino's geen zin toch?

Ahh, haha, zal toch niet? Maar veel verschillende amino's zijn belangrijk voor je herstel in t algemeen, dus is wel goed om te gebruiken voor en na je operatie. Al heb je met glutamine wel de belangrijkste. Aan de andere kant, als je vriend ze toch heeft staan... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.