Ga naar inhoud

Javaantje : 23 augustus 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis: Heroperatie 25 november 2013 en 27 februari 2014


Aanbevolen berichten

  • Reacties 419
  • Created
  • Laatste Reactie

Spannend spannend

Wat en gedoe vervelend

Nou ik heb me borsten bij Frans straten gedaan en ze zijn te hoog

Dus moet even afwachten dat ze goed gaan zakken hoop dat

Ik niet weer moet maar wat me opvalt is dat veel meiden problemen

Hebben bij de kliniek Diana gabriels..

hoelang ben je po?

kan best lang zakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou Dr. De Meyere nu ook niet direct veroordelen. Ik heb zelf 4 verschillende dokters gesproken en ze hadden allemaal een ander verhaal. Ik veronderstel dat indien je nog iemand anders zou raadplegen, je nog een andere mening zou kunnen krijgen. Het is wel goed dat je nu over een andere mening beschikt om Dr. De Meyere te confronteren met je probleem. Het is natuurlijk niet leuk voor jou dat je dit allemaal moet doorstaan om de boobs te krijgen die je graag zou hebben. Misschien zal de second opinion een ander licht werpen op de zaak voor Dr. De Meyere en zal hij zijn fout zien ... We kunnen alleen maar hopen voor jou dat het 3de keer goede keer zal worden, want je verdient het wel om de boobs te krijgen die je wilde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij Diana heb je vaker uitloop omdat die het zo druk hebben.

frans heeft mij net nog ff extra goed duidelijk gemaakt wat Diana zegt niet te serieus nemen!

zei praat te veel en wil graag verkopen.

wat ze tegen mij had gezegd was grotendeels ook onzin.

Whuahuwhahahuhahahahhaha... Zelfs Frans geeft toe dat ze onzin praat.

Ik wist al dat wat zij zegt eventueel onzin kon zijn, dus ging met een nuchter daar naar toe. En hetgeen wat ze zei (ook al was t een bevestiging) dat het eventueel niet waar kon zijn...

"het te ver ingesneden borstspier" zal zeker wel ter sprake komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff zo zie je maar dat de beste artsen ook een fout kunnen maken.

Maar ik ga er van uit dat hij ook zo correct zal zijn om zijn fout te herstellen, ik lees hier enkel positieve verhalen over hem?

De vraag is of jij er nog alle vertrouwen in hebt natuurlijk.....

Veel succes op je consult bij Bruno, ik ga zeker voor je duimen...

3 maal is scheepsrecht niet? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de berichtjes dames...

Ik wil dr. de Meyere ook niet oordelen en tuurlijk hoop ik dat het geen fout is van zijn kant... Maar ik (en mijn vriend) zijn al maanden aan het bedenken hoe de f*ck dit kan gebeuren, dus ja het kan mssn als een oordeel overkomen. Het is ook niet dat het beter op is geworden, ook niet een ietsiepietsie. Nee het is juist slechter op geworden.

IK kan er gwn niet bij, dat wnnr ik een mail naar dr. de Meyere stuur incl pics en aangeef dat ik me toch een beetje zorgen maakt, hij mij eigenlijk weg duwt met de woorden: Ik snap niet waarom jij je zo druk om maakt. De protheses zitten goed

Al die tijd gingen er zoveel emoties door mij heen, gedachtens, gesprekken met manlief, dat een mening van een vrouw, die meestal bull sh*t praat, soort van opluchting kan geven.

En ook omdat ik juist bij hem de klik had/heb, die ik bij andere pc's juist niet had. Het geeft mij drm ook gemengde gevoelens.

Ik heb nu ook zoiets van; laat alles maar, ik weet wat het eventueel kan zijn. En dat gwn aankaarten bij de Meyere.

Nog 1.5 week *zucht* laat het gwn op me afkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff zo zie je maar dat de beste artsen ook een fout kunnen maken.

Maar ik ga er van uit dat hij ook zo correct zal zijn om zijn fout te herstellen, ik lees hier enkel positieve verhalen over hem?

De vraag is of jij er nog alle vertrouwen in hebt natuurlijk.....

Veel succes op je consult bij Bruno, ik ga zeker voor je duimen...

3 maal is scheepsrecht niet? :)

ALLE vertrouwen heb ik niet meer in hem, maar moet wel een beetje vertrouwen in hebben. Ik heb geen geldboom dat ik dit jaar bij een andere pc een herstel kan doen. Dus hoe dan ook zal ik bij de Meyere moeten blijven.

3x scheepsrecht ja... hoop t echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een goed gevoel heb bij het gesprek met Diana, al zou ik daar zelf me niet te veel aan vasthouden.

Het is heel vervelend dat het allemaal niet mee zit meid. Ik snap heel goed dat je dit op een gegeven moment een beetje zat bent, maar ik denk echt dat de Meyere zijn best doet dit zo goed mogelijk op te lossen. Diana geeft aan mp met meer cc wel bij je zou kunnen, maar dat is iets wat jij toch juist niet wilde? Je wilde juist die projectie hebben met die hp?

Ik hoop echt dat alles snel voor je zal worden opgelost meid.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je een goed gevoel heb bij het gesprek met Diana, al zou ik daar zelf me niet te veel aan vasthouden.

Het is heel vervelend dat het allemaal niet mee zit meid. Ik snap heel goed dat je dit op een gegeven moment een beetje zat bent, maar ik denk echt dat de Meyere zijn best doet dit zo goed mogelijk op te lossen. Diana geeft aan mp met meer cc wel bij je zou kunnen, maar dat is iets wat jij toch juist niet wilde? Je wilde juist die projectie hebben met die hp?

Ik hoop echt dat alles snel voor je zal worden opgelost meid.

x

Ik wilde idd juist iets meer projectie hebben. Maar voor meer cc met een hp zou niet gaan ivm de elasticiteit van mijn huid. Zou mp+ mijn borsten wel vullen dan de hp, dan wil ik wel voor de mp+ gaan.

Ik hou iig alle opties open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi ladies,

Vandaag me controle gehad. En jaja, zoals ik had verwacht... WEER onder t mes :(

Hoe het komt dat ze zo zijn geworden, weet de Meyere zelf ook niet. Hij heeft het nog nooit gemaakt... Uhuh!

Dat hij eventueel mijn borstspier te heeft ingesneden, was volgens hem niet zo.

Wat hij gaat doen is dus alles weer vrij maken en de nadruk leggen op de nazorg. Er moet "flinke druk" komen aan de binnenkant van mijn boobs zodat de protheses op de juiste plek (zijkant) gaan settlen. D.m.v. bijv een opgerolde verband en die tussen mijn borsten leggen. Ook ga ik een sportbh meenemen met een achtersluiting en zorgen dat mijn borsten NIET naar binnen wordt gedrukt.

We hebben het er ook over gehad om bredere protheses te nemen. Mocht het zo zijn dat dit nodig zal zijn, dan zal hij grotere protheses in doen (zonder extra kosten). Maar zelf denk ik dat hij het met de 250cc gaat doen. (toch stiekem hopen op de 300/325 hihi)

Is dit positief? Mja ene kant wel, anders kant... Is dit te emotioneel voor mij en begin ik best angstig te worden.

Laten we duimen voor goed geluk en tja, 3x scheepsrecht toch.

Wilt één vd dames me topic aanpassen?: 2e x herstel 27 februari... Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zat er inderdaad wel aan te komen dat je weer onder het mes zou moeten. Wel heel vervelend voor jou natuurlijk en snap dat dit allemaal emotioneel is voor je. Goed dat er mocht hij wel andere protheses gebruiken hier geen kosten aan verbonden zijn.

Hoe lang moet je dat met die rol verband zitten tussen je borsten? Is dat dan weer 4 tot 6 weken?

We blijven positief en gaan voor die 3x is scheepsrecht ;)

Ik zal je titel aanpassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zat er inderdaad wel aan te komen dat je weer onder het mes zou moeten. Wel heel vervelend voor jou natuurlijk en snap dat dit allemaal emotioneel is voor je. Goed dat er mocht hij wel andere protheses gebruiken hier geen kosten aan verbonden zijn.

Hoe lang moet je dat met die rol verband zitten tussen je borsten? Is dat dan weer 4 tot 6 weken?

We blijven positief en gaan voor die 3x is scheepsrecht ;)

Ik zal je titel aanpassen

Hij zei 4 weken. Dus neem aan dat 4 weken wel lang genoeg is.

Ow en het moet de 27e zijn en niet 24e :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij doet er wel alles aan. complicaties kunnen gebeuren elke arts heeft wel complicaties gehad.

Er kunnen zeker complicaties voorkomen, bij elke arts. Maar niet zo dat ik in een korte tijd 2x onder t mes moet.

Jeetje wat een gedoe meid....

Als ik het goed begrijp was je spier de eerste keer te strak en nu te los? Even kort door de bocht? De eerste herstel losser gemaakt en nu weer opnieuw los en dan laten genezen?

Ja ongeveer wel. Eerste herstel was het verruimen van de pocket en nu dat zelfde kapsel/vliesje weghalen en dan laten genezen op de goede plek. Dat wordt flink pushen richting de zijkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wat fijn

Snap dat je nog steeds angstig bent etc

Maar als hij zelfs kosteloos ook andere protheses overweegt vind ik wel weer klasse.

Even een geruststelling:

Ik heb vandaag paar keer voor de spiegel gestaan. Wereld van verschil mijn borsten.

Ze zitten goed laag. Ze vallen nu eindelijk mooi.

En echt nauwelijks pijn.

Dat verband ertussen dat is een stukje mijn initiatief ;) ik heb dat nu ook en dat werkt goed!

Eerste dagen niet gekeken omdat ik die druk erop goed wilde houden. Zo min mogelijk mezelf uitpakken.

Ik heb btw wel die carefix Anna met voorsluiting nu aan maar ze drukken niet naar binnen bij mij.

Ik ben toch blij voor je dat hij het WEER op gaat lossen. Als ik zo sommige hersteloperatie hier lees op dit forum dan moeten dames toch vaak voor de kosten opdraaien of deels. En dat is echt niet fair.

Heel veel succes alvast. Fijn dat je zo snel terecht kunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wat fijn

Snap dat je nog steeds angstig bent etc

Maar als hij zelfs kosteloos ook andere protheses overweegt vind ik wel weer klasse.

Even een geruststelling:

Ik heb vandaag paar keer voor de spiegel gestaan. Wereld van verschil mijn borsten.

Ze zitten goed laag. Ze vallen nu eindelijk mooi.

En echt nauwelijks pijn.

Dat verband ertussen dat is een stukje mijn initiatief ;) ik heb dat nu ook en dat werkt goed!

Eerste dagen niet gekeken omdat ik die druk erop goed wilde houden. Zo min mogelijk mezelf uitpakken.

Ik heb btw wel die carefix Anna met voorsluiting nu aan maar ze drukken niet naar binnen bij mij.

Ik ben toch blij voor je dat hij het WEER op gaat lossen. Als ik zo sommige hersteloperatie hier lees op dit forum dan moeten dames toch vaak voor de kosten opdraaien of deels. En dat is echt niet fair.

Heel veel succes alvast. Fijn dat je zo snel terecht kunt!

Thnx meis,

Oow echt waar? haha grappig ;) ... Als dat goed helpt, dan ga ik dat zeker doen en hopelijk dat de protheses dan wel richting de zijkanten blijven.

Daar ligt mijn angst nou ook. De eerste dagen zaten de protheses ook goed laag en daar waar ze horen te zitten. Maar na een week of 2 gingen ze weer hun eigen weg (naar binnen)

Zou het dan gewoon aan die kliniekbh liggen? Want nu begin ik te twijfelen of ik niet de Anna moet bestellen of eentje met een achtersluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx meis,

Oow echt waar? haha grappig ;) ... Als dat goed helpt, dan ga ik dat zeker doen en hopelijk dat de protheses dan wel richting de zijkanten blijven.

Daar ligt mijn angst nou ook. De eerste dagen zaten de protheses ook goed laag en daar waar ze horen te zitten. Maar na een week of 2 gingen ze weer hun eigen weg (naar binnen)

Zou het dan gewoon aan die kliniekbh liggen? Want nu begin ik te twijfelen of ik niet de Anna moet bestellen of eentje met een achtersluiting.

Ik heb gezegd dat in die kliniek bh niet wilde. Die dat sowieso te strak bij mij en ik had het idee dat ze geen kant op konden, wat wel nodig was dus. Nu heb ik t idee dat ze vrij zijn te gaan waar ze willen. Denk ik jouw geval dat die achtersluiting geen dom idee is hoor. Misschien is er daar ook een van van carefix? En dan een M bestellen. Niet te strak.

Ik heb een S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.