Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

dag vriendinne ...

Ik heb een serieus probleempke: ik heb meerdere keren mijn schouderblad,schouders late massere door men zus en heb steeds overdreven nekpijn en men schouders zijn abnormaal gespannen...Mijn vraag naar jullie toe is het volgende: komt dit door mijn f*cking kleine kliniekbh of is dit volkomen normaal?

Ik kan er niet meer tegen :84:

Lieverd ik had ook net het gevoel alsof ze mijn arm 360 graden om hadden gedraaid. Serieus zoveel pijn aan mijn arm en tussen mijn schouderbladen.

Ik denk dat het door de operatie en dat gesjor aan je komt, dus dat verdwijnt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Meid, die pijn in je rug en nek is normaal! Onbewust verkramp je jezelf, dat deed ik ook, mn schouders stonden straks naar beneden, wat een pijn had ik! ik kon niet zitten, liggen, staan, lopen, echt BUT!

Die oefeningen die ik ergens had neergezet waren echt een verademing, ik moest ze wel een paar x per uur doen. Maar na 2 weken was ik zo goed als pijn vrij!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

doordat je verkrampt krijg je overal pijn, gewoon de boel lekker bewegen.

schouders rondjes draaien, en kleine bewegingen met je armen maken en vooral diep doorademen.

Als je pijn aan je boobs heb zet je automatisjch ook je ademhaling vast.

Mijn kliniek bh zat ook superstrak, maar dat hoort volgens mij ook.

Ik had wel extra haakjes gekocht,maar plovier gebruikt verschillende kliniekbhs.

De mijne kon je aan de voor en achterkant open maken.

Ontspan een beetje en maak je niet zo druk overal om.

het komt vanzelf allemaal goed LOL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt,hoe meer je verkrampt,hoe strakker je spieren gaan staan....vicieuze circel dus,en omdat je pijn hebt van je borstpieren gaan andere spieren compenseren waardoor die ook pijn gaan doen.

Probeer wat meer los te laten(letterlijk én figuurlijk!).

Warme kruiken op je spieren,massages met olie én oefingen doen helpt!

Maar vooral:Relaxen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen pijn aan mijn rug, maar dat komt omdat ik mijn armen kan bewegen, en ook goed kan liggen op mijn zij tijdens mijn slaap énnnnn mijn bed is electrisch verstelbaar. Dus ik slaap half zittend in, dan weer helemaal plat, dan weer wat omhoog.... ik wissel af. Dan mn armen naast mn zij..dan mn armen op mn buik enz.

Je rugje doet echt zeer van het slapen, en idd je verkrampte houding. Bewegen,bewegen, bewegen is het toverwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik wil namelijk hebben over de ‘psychische klik’ die ik in men hoofd niet heb kunnen overschakelen. ik heb men nieuwe borsten natuurlijk nog maar net, maar vind het ook heel vreemd om te zien, ik vind ze zo nep, te vierkantachtig en TE HOOG (ze zijn vlak naast mijn oksels?!) en tegelijkertijd weet ik dat dat komt omdat ik ze nog nooit zo heb gehad. Ik zit nl in een dipje waar ik met niemand kan over praten omdat ze miss zullen zeggen van dat ik er ‘zelf achter heb gezocht’…

Toch heb ik vandaag met mijn vriend over gesproken en zei van dat ik niet ZO ontevreden was van men vorige borsten, buiten dat ze een beetje klein waten…Ik zei wrm ik zo snel beslissing heb genomen en dat ik vrees dat ze niet gaan indalen en dat ze lelijk zullen zijn als ze hoog blijven staan :( hij had zo’n blik van ‘’kweet niet wak moet zeggen” en zei van “je maakt je te druk je hebt het toch gedaan om je beter te voelen. Voor je bv voelde je je veel beter wrm doe je zo, ik begrijp je niet… Als het toch niet goed is kun je het laten verwijderen maak je ni druk” en daarna kuste hij men voorhoofd …

Eeerlijk gezegd, gerustgesteld voelde ik me niet, ik had echt het gevoel dat ik er helemaal alleen voor sta en dat ik er beter over zwijg…want als je het over hebt, kan je méér gekwetst en verdrietig worden.

Ik weet niet hoe ik me moet voelen, wat ik moet denken over men borsten, die staan zo hoog en die gaan percies zo hoog blijven  ik weet niet meer hoe ik met deze verandering moet omgaan, ik doe echt men best maar wat ik ook doe het zit in men brains, in alles wat ik doe…zelfs in men dromen zie ik mijn ‘dream’ soft big boobs … pff al weer een huilbui…

Miss heb ik men gevoelens,gedachten niet zo goed kunnen omschrijven…maar soms zijn die ook onbeschrijflijk…

veel liefs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid je maakt je echt te druk hoor.. :147:

ze zitten idd nog erggg hoog, maar je hebt ook veel cc's waardoor het wat langer kan duren voor ze goed zakken en alles genoeg mee is gerekt.

maar ze zakken hoor!! :D of je het nou geloofd of niet hihi, die blijven ECHT niet zo hoog zitten!!

als je ze dalijk ziet zakken zul je je al heel anders voelen denk ik :) want naarmate ze zakken worden ze ook ronder en natuurlijker

komt goed!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve kapotlacheeuh..

Doet me verdriet :74: om zo van het begin na je bv te moeten lezen dat je er echt niet veel vertrouwen in hebt dat het goed gaat komen.

Vele hebben zijden geduld meid maar voor ons het makkelijk gezegt wij zijn niet jij

Wij weten niet hoe jij je voelt wat jou verwachtingen waren/zijn.....?

Natuurlijk kunnen wij proberen te troosten :54:m aar daarmee is jou onbehagen nog niet weg genomen.

Iemand waar je eens even flink tegen uit kon vallen uithuilen zijn er niet veel...

Zeggen daar heb je zelf voor gekozen is voor ons/ iedereen easy natuurlijk is dat zo maar aan die keuze zat ook een verwachting vast.

Bij jou meis is dat tot nu toe alleen maar pijn en een zeer slecht gevoel :102: en dat is je niet gegund

Je was reuze zenuwachtig voor de BV en nu heb je er alleen maar een slecht gevoel aan over gehouden...

Daarom zou het je gegund geweest zijn wat meer leuks te kunnen schrijven hier meis

Ik hoop dat je ondanks alle tegen slag en slechte gevoel het toch nog even probeert vol te houden..

Meer kunnen wij niet voor je doen dan een luisterend oor voor je tezijn lieverd.

Mocht je het ondanks alles niet vol kunnen houden bel dan de pc nogmaals op en probeer er met hem uit te komen..

Heel veel liefs van simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve kapotlacheeuh..

Doet me verdriet :74: om zo van het begin na je bv te moeten lezen dat je er echt niet veel vertrouwen in hebt dat het goed gaat komen.

Vele hebben zijden geduld meid maar voor ons het makkelijk gezegt wij zijn niet jij

Wij weten niet hoe jij je voelt wat jou verwachtingen waren/zijn.....?

Natuurlijk kunnen wij proberen te troosten :54:m aar daarmee is jou onbehagen nog niet weg genomen.

Iemand waar je eens even flink tegen uit kon vallen uithuilen zijn er niet veel...

Zeggen daar heb je zelf voor gekozen is voor ons/ iedereen easy natuurlijk is dat zo maar aan die keuze zat ook een verwachting vast.

Bij jou meis is dat tot nu toe alleen maar pijn en een zeer slecht gevoel :102: en dat is je niet gegund

Je was reuze zenuwachtig voor de BV en nu heb je er alleen maar een slecht gevoel aan over gehouden...

Daarom zou het je gegund geweest zijn wat meer leuks te kunnen schrijven hier meis

Ik hoop dat je ondanks alle tegen slag en slechte gevoel het toch nog even probeert vol te houden..

Meer kunnen wij niet voor je doen dan een luisterend oor voor je tezijn lieverd.

Mocht je het ondanks alles niet vol kunnen houden bel dan de pc nogmaals op en probeer er met hem uit te komen..

Heel veel liefs van simone xxx

dank je simone

ik ben zo ontroerd omdat iemand me toch begrijpt... :103:

ik heb gwn schrik dat alles voor nix is geweest en dat ik me dus daardoor 'belachelijk' zou maken...niet veel mensen weten hierover mar toch is da een zwaar klap voor mezelf...

Ik weet dat je een en ander hebt meegemaakt en hoop da je je nu veel beter voelt ma k kan je 1 ding zeggen: alleen mensen die hetzelfde hebben meegemaakt kunnen jou ECHT begrijpen...dat geldt ook voor mij natuurlijk...

Ik kan men pc niet bellen en zitten janken terwijl hij dit soort werk elke dag uitvoert...kmoet het zoals altyd in men eigen wereldje in myn eentje proberen op te lossen :(

dikke zoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat iedereen je hier wel kan begrijpen :)

maarja precies wat Simone al zegt, meer dan je proberen te troosten en een luisterend oor geven kunnen wij hier helaas niet doen! :(

ik en alle meiden hier kunnen je (zoals ik hier boven al deed) wel technische verhaaltjes vertellen over zakken en dalen en noem het maar op maarja als het bij jou zo in je hoofd zit zal dat ook niet veel verschil maken waarschijnlijk.

tochhh wil ik je nog op het hart drukken dat ze zo echt niet blijven!! het duurt misschien even maar je hebt dalijk echt prachtige boobs :)

kijk bijvoorbeeld eens bij de foto's van Latina.. die heeft ook 650cc extra high profile gekregen bij plovier en bij haar zaten ze ook erg hoog in het begin, maar die zijn ook geweldig geworden!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dual plane kan het een half jaar duren eer je resultaat ziet hoor,dus je moet je er gewoon bij neerleggen,

het komt waarschijnlijk ook dat je nog last hebt van de naweeen van de operatie,je bent dan een tijdje erg gevoelig ,en huilt snel,ook dat hoort er dus bij.

Komt echt goed,geloof me. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve kapot .....

Ik heb een beetje dat rotgevoel ook gehad in tbegin.

In het begin vond ik mijn borsten ook maar enge harde dingen.

Totaal niet van mezelf voelde dat.

Maar namate de tijd verstrijkt gaat dat wel zo voelen.

Vergeet niet dat je een operatie heb gehad en een best ingrijpende ook.

Ineens moet je wennen aan borsten die er eerder nooit hebben gezeten.

Dan doen ze nog eens zeer ook en je kan geen fl*kker uitvoeren omdat je gehandicapt bent door die dingen.

Dit alles hakt er echt in en is behoorlijk emotioneel.

Ik weet zeker dat dit maar even duurt.

Je borsten worden echt nog mooier en zachter.

Koppie omhoog meid want het komt goed !

Knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mutsie, vlinder en sabia:

meiden ik wil je 10000 X bedanken voor jullie begripvolle berichtjes :116: . Het is waar dat het een ingrijpende operatie was maar ondanks dat heb ik het echt onderschat, en hier bedoel ik dan het 'emotionele'. Ik hebt toch gedaan om me beter te voelen?! JA dat is zo... maar het is super balen als er niemand is die jou kan geruststellen, die je echt wil luisteren en wil sussen... Mijn moeder heeft me goed verzorgd maar is tot nu toe een beetje beu om alles voor mij te doen,kben tenslotte opt moment een handicap..hoe kan ik haar over men gevoelens vertellen, ze gaat het begrijpe maar ze zou ni in staat zijn om mij te sussen, omdat het zorgen al te veel is geworden voor haar naast haar eigen zorgen..

Mijn zussen die denken dat ik ant overdrijven ben met mijn pijn enzo... ik word er zot van :22:

Mijn vriend moet al 2 weken overuren doen, dus hij heeft amper tijd voor mij :(

Mijn vriendin, de enige die het weet ts al men vriendinnen, heeft herexamens , dus kan haar ook ni veel vertellen omdat ik haar ni wil storen...

Hopelijk begrijpe jullie mij een beetje :69:

doeidoei x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi schattieees,

Effe ne update:

om 9.30 opgestaan én voor het eerst zonder hulp overeind gekomen jeeeeeeeej :rolleyes:

Ik heb de tips gevolgd en heb men rug, nek warm gehouden, af en toe anders gelegen en bingooo : kheb geen pijn gehad in de morgend wnr ik overeind kwam :127:

Eindelijk gaat het beter :)

dikke zoentjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.