Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

aaah ik wil da ook wel vlinder, maar helaas ben ik zo overgevoelig geworden, dat ik niet weet hoe ik het moet aanpakken in men mail :139: voor mijn part mogen ze naar de hel egt waar :(

nog een week geleden was ik minder ongelukkig met men kleine borsten en k kijk nu naar mezelf, als t zo blijft gak zowel van binnen als buiten echt "ziek" worden :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh meid kom op een beetje positief blijven he!! :)

maar ik snap je wel hoor, dit is geen nazorg! hopelijk spreek je plovier snel!

misschien dat je die valerie eens kunt bellen/mailen? ik ken haar niet maar heb hier vaak gehoord dat zij heel lief en behulpzaam is.. dus misschien moet je die eens proberen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hoppakee, eind goed al goed !!

x

dag carla, heb jij soms email van valerie? trouwens wie is dat eigenlijk, assistente van Plovier of iemand anders? Ik moet plovier spreken ik wil af zijn van deze martelbh en men vragen

dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kzei van die bh is net iets te strak en is da normaal enzo, en die zei das normaal hoor maar dat je de afdruk van je bh op je lichaam hebt is niet normaal, kom anders langs zei hij en de verpleegster zal een nieuwe geven.

en ja idd, die protheses zyn voor 100% gevuld EEEN ze gaan zacht worden, het zijn niet zo'n grote protheses zei hij dusss ejejejejjjeeeeejj :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar girls, wat vinde jullie ervan om toch een mail te sturen naar valerie zodat DIE nonchalante carine weet hoe ze overkomt?

Gwn een mail van dat het zo ni kan , dat dit geen nazorg kan zijn enzo? wat denken jullie ervan?? Graag meningen :)

@poekie: jij weet wel hoe ik me voel :) dus wat denk jij hierover?

DIKKE KUSJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er vorige week ook 1 aan de tel van BE en weet niet wie dat was maar vond ik ook een B.I.T.C.H. En op de dag van de operatie waren ze ook allemaal niet echt vriendelijk te noemen! Misschien nog geen vakantie gehad haha. Maar ze waren niet zo erg als bij jou, ik zou gewoon een mail sturen om te zeggen hoe jij hierover denkt en voelt,dan ben jij het kwijt en kijken hoe ze daarop reageren!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja sgattie ik ga da zeker en vast doen, plovier zelf is zeer vriendelijk maar zyn team niet echt, helemaal niet zelfs:)

ik vind het eigelijk spijtig want da kan potentiele klanten een vertekend beeld geven... en ik denk ook dat plovier zelf het zelfs ni weet dat ze zo zijn tov zyn klanten.... dankzij mij gaat daar een einde aan komen hahahha :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag vriendinne ...

Ik heb een serieus probleempke: ik heb meerdere keren mijn schouderblad,schouders late massere door men zus en heb steeds overdreven nekpijn en men schouders zijn abnormaal gespannen...Mijn vraag naar jullie toe is het volgende: komt dit door mijn f*cking kleine kliniekbh of is dit volkomen normaal?

Ik kan er niet meer tegen :84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh kapot :rolleyes: Valerie is echt een schat hè daar is toch niks mis mee?

Dan is er nog het team anethesisten. Ook superaardig aaien je zelfs over je bolleke of hand.

De enigste die ik me kan bedenken is Carine ? Maar ook met haar heb ik tot nu geen probleem mee gehad.

Ik vind het echt rot voor je dat je net de verkeerde aan de bel had en je je zo behandeld voelt.

Ik hoop dat dat verbeterd.

Succes met je mailtje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh kapot :rolleyes: Valerie is echt een schat hè daar is toch niks mis mee?

Dan is er nog het team anethesisten. Ook superaardig aaien je zelfs over je bolleke of hand.

De enigste die ik me kan bedenken is Carine ? Maar ook met haar heb ik tot nu geen probleem mee gehad.

Ik vind het echt rot voor je dat je net de verkeerde aan de bel had en je je zo behandeld voelt.

Ik hoop dat dat verbeterd.

Succes met je mailtje !

Hey sabia,

ik ken valerie niet, ik heb altyd carine aan de lijn gehad, ik ga morgen een email naar valerie sturen , een soort feedback zeg maar :)

ps: is sabia je echte naam? is egt mooi :)

liefs,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.