Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

dank je marisje, ik kan sinds vandaag mijn rechter arm wat opheffen,maar egt waar het doet steeds pijn, terwijl ik de linkse zonder schrik kan bewegen, ik wil egt weten wat de reden is, ik vraag me dit egt af, want begin september begin ik lessen Visagie te volgen en moet dus kunnen maquieren :((( pff stel dak ze nog steeds ni kan bewege ?? :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

wat leuk we ware opt zelfde moment NE bericht ant typpe voor elkaar :)

ik kan steeds ni genieten, ik heb super veel druk op men sleutelbeen en oksel, die heeft mij ne extra high profiel gegeve, ik voel me vandaag beter maar wil mijn rechterarm kunnen gebruike:(((

maareuh hoe gaat het met jou sgatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog steeds veel pijn, duizelig, suf, en voel me gewoon absoluut niet goed.

Voel me net zo'n suffe slak.

Heb je extra high profile, nice !!!

ben benieuwd naar foto's

x

ja die duizeligheid herken ik al te goe :( maar ff doorbijten na 2 dage is da beter, ik voel me bv vandaag heel goed, ondanks ik men arm ni kan beewegen :((

trouwens heb daarnet foto's geplaats, bekijk ze eens en laat me weten wat je ervan vindt,

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis...

Jammer dat je ervaring tegen gevallen is bij de be.clinic :74:

Zo zie je maar dat iedereen wel eens wat negatiefs meemaakt

wat bij een ander weer wel goed is/was

Het is en blijft een moment opname..

Bij de een goed bij de ander weer wat minder..

Maar desondanks meid wil ik je toch een goed herstel wensen..

Hoop van harte voor je dat je van af nu 4 PO toch wel een beetje het

gevoel gaat van yes het gaat beter met me .. :116:

Kop op he meis het gaat goed komen heb er vertrouwen in en genieten

van je nieuwe boobs gaat zeker gebeuren.. :71:

Heel veel liefs Simone xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis...

Jammer dat je ervaring tegen gevallen is bij de be.clinic :74:

Zo zie je maar dat iedereen wel eens wat negatiefs meemaakt

wat bij een ander weer wel goed is/was

Het is en blijft een moment opname..

Bij de een goed bij de ander weer wat minder..

Maar desondanks meid wil ik je toch een goed herstel wensen..

Hoop van harte voor je dat je van af nu 4 PO toch wel een beetje het

gevoel gaat van yes het gaat beter met me .. :116:

Kop op he meis het gaat goed komen heb er vertrouwen in en genieten

van je nieuwe boobs gaat zeker gebeuren.. :71:

Heel veel liefs Simone xxx

ah simone, wat ben jij zo lief :116:

Ik ben idd ant herstellen, en met zo'n vriendinnen als jullie kan het alleen maar sneller :59: :59:

ik probeer optimistisch te blijven, maar gezien begin september (mijn visagieles) nadert , begin ik me alleen een beetje druk te maken, ik wil tenslotte niet opvalle met mijn ""handicaphouding"" :15::)

dikke xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die waren int begin lief, maar na de operatie,ineens onbehulpzaam, da was gwn niet te tolereren, en ja ik overdrijf ni, want mijn zus en vriendin waren egt kwaad dat k zo lang op verpleegster moest wachte om de bakster te controleren... :( ik vind da egt ni kunne, en kben er zeker van dat die druk hadden ma is steeds geen excuus, die moete beter plannen en organisere, is niet mijn verantwoordelijkheid he?! :26:

Wat betreft pijn, dit is nu draaglijk, ik heb vandaag opgemerkt dat vandaag de beste dag is tussen al die heldagen :), ik heb steeds moeilijkheden om te spreke en te ademe maar dat hoort er zeker bij? wat vind je van de foto's?

liefs x x xx

Ik had het al onder je foto's gezet maar ik begrijp dat het pijn doet zo strak staan ze. Nog hoog en gezwollen maar dat word straks als alle zwelling weg is heel mooi en BIG! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het al onder je foto's gezet maar ik begrijp dat het pijn doet zo strak staan ze. Nog hoog en gezwollen maar dat word straks als alle zwelling weg is heel mooi en BIG! :blink:

dankje sabia hopelijk gaat het zo worden, het moet uiteindelijk de moeite waard zijn hé :)

ik heb aalleen schrik dat ze te hoog blijve staan, dan ga ik egt ongelukkig worden, het moet natuurlijk blijve toch?

DIKKE ZOEEEEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh kapotlacheeu... :154:

Sorry maar ik moet altijd zo lachen om de stukjes die je typt. Soms moet ik wel twee keer lezen voordat ik door heb waar het precies over gaat. Maar je bent zo grappig!

Oh dat is bedoeld als een compiliment hoor Maar wat een HEL meid! Jouw operatiedag!

Maar heb je fotokes bekeken en dat beloofd erg mooi te worden :101::123::109: !

Hopelijk trekt de pijn nu snel weg want dat lijkt me niet om uit te staan zo erg.

Beterschap meid ook met je arm!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wauw ze zijn al heel mooi hoor :136: Ze zitten erg hoor maar als die gezakt zijn heb je je droomboobies!!

Kan zeker wel 3 maandjes duren hoor dus geduld hihi

Jee wat jammer dat ze je zo behandelt hebben gelukkig ben je nu lekker thuis

Het praten herken ik wel hoor! Er drukt toch ineens een behoorlijk gewicht op je borstkas (longen) ik heb de helft minder als jou (325 cc) en ik was na 10 min lopen helemaal buiten adem hihi :P

Na 1 weekje was het stukken minder en na 2 weken kon ik bijna alles weer

Succes met je herstel meid

De reden waarom je extra high heb is omdat je denk bolling wilde en je redelijk smal zal zijn ;)

dank je marisje, ik heb soms het gevoel dat die gaan ontploffen, die voele zo strak en kan gwn ni ademe, maar als ik men bh uittrek gaat het beter,pff zo'n vermoeind :( waatvoor nut heeft de steunbh eigenlijk, want k kan er nimeer tegen, ik krijg geen adem soms:(((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die BH zou er toch voor moeten zorgen dat het vocht wordt weggedrukt o.i.d.

En dat je borsten op hun plek blijven zitten zodat de protheses zich in kunnen kapselen.

Dat heb ik begrepen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kapotlacheeuh

net je foto,s bekeken,en ziet er goed uit,nog erg gespannen ja,maar logisch,bedaard allemaal vanzelf.

heb je ze dual plane,vermoed van wel,zo ana je soort pijntjes te lezen,ja dat is vrij pittig,dual plane,en geloof me,na een week heb je het ergste gehad,en zoiezo na een tijdje,maand of 2a3 dan kijk je hier lachend op terug,want je hebt wel een nieuwe mooie voorgevel14.gif

beterschap en rust maar lekker uit.....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ janine, piepke, mii, moontje: ik voel me vandaag veleeee beteeer :rolleyes: enige is dat ik men rechterarm nog altyd ni kan bewege en dak zelf ni overeind kan komen wnr ik opsta, ma ja, one day it might happen :)

bedankt voor jullie steun meiden, zonder jullie zou ik het moeilijk halen :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte meid,snap helemaal hoe jij je moet voelen,pfff. :88:

Zelfs wandelen is lastig nu denk ik...

Ik dacht heel even zelfs...waar ben ik toch aan begonnen,heb ik dit er echt voor over gehad??

Als ik t wist van te voren was ik er nooit aan begonnen,was in direct voor een andere plaatsing gegaan.

Want die pijn gun ik niemand niet eens mezelf,hihi.:37:

(nu ben ik wel super blij met me boobies hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte meid,snap helemaal hoe jij je moet voelen,pfff. :88:

Zelfs wandelen is lastig nu denk ik...

Ik dacht heel even zelfs...waar ben ik toch aan begonnen,heb ik dit er echt voor over gehad??

Als ik t wist van te voren was ik er nooit aan begonnen,was in direct voor een andere plaatsing gegaan.

Want die pijn gun ik niemand niet eens mezelf,hihi.:37:

(nu ben ik wel super blij met me boobies hoor)

Vlindeeeeer, idd het eerste waar ik aan dacht direct na de operatie was: WAAAR BEN IK TOCH AAN BEGONNEN, Was het de moeite waard?...en hopp direct erna kwame de traantjes :22: :22:

Zoals de meeste onder ons, had ik ook de pijn onderschaat, en zwwaaaar onderscchaat.... Bestond zo'n pijn :20: jaa dus :74: :74: :74: :74:

Ik gun het niemaaand, zelfs mensen waar ik een hekel aan heb,.... ik wil dat ze zacht worde en dale, gaat dit echt lang dureeee :( ik kan niet meer, ik had daarjuist echt moeite met wandele, wat ga ik doen wnr ik visagielessen ga volge?!! ik kan mn rechter arm amper bewegen :74: :74: :74:

ps: heb je een pb gestuurd xxx

veeel liefssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat je je al iets beter voelt ! maar wel raar dat je je rechterarm helemaal niet kan bewegen ?

en lieffie, ik dacht dat na de operatie ook: had ik dit maar nooit gedaan, voelde me vreselijk!!!

ik kon niet eens meer knuffelen mt me mannetje... pffff ! maar geleidelijk aan word het steeds beter !!

Echt vertrouw ons maar... positief er tegen aan blijven kijken meis !!

Het komt allemaal goed !!!!!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mii,

Ik voel me veeleee beter :) maar mijn rechterarm kan ik amper bewegen, tis pijnlijk, terwijl de andere arm heel makelijk te bewegen is, kweet ni waarop dit wijst maar bonn, we zullen zien... maar als je men foto's bekijkt, zul je zien dat men rechtse oksel meer vocht bevat dan de andere, ale da zag mijn ma toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah carla you're funny, die tramadol is egt amazing he, ik voel me super happy als ik die inneem, het is egt iets krachtigs, nou ja das de bedoeling ma voel me ook super happy wnr ik het inneem hahahha :rolleyes: :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve kapot lache,heb je berichtje trug gedaan,

ja ik ken t gevoel ,en meerdere met mij die dual plane hebben gehad,eerlijk gezegd snap ik niet dat ze het nog promoten ,maar das natuurlijk mijn mening,

ik vond de pijn gewoon te erg,geen peanuts..en de medicijnen hielpen nix,de artsen waren lief voor me,maar moest wel zelf erdoorheen zien te komen.

Maar na een weekje ging het iedere dag ietiepietsie beter,helaas zat ik toen nog niet op dit forum,en moest t allemaal alleen uitvogelen.

Had ik t eerder geweten dan was ik dr niet aan begonnen,t voelde alsof ik in elkaar geslagen was,maar goed aan alle ellende komt t eind,en ben nu wel happy ,

me boobs zijn me veel waard,juist omdat ik zoveel pijn heb doorstaan . :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.