Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

En arm-eofeningen! Ik had superveel last van mn rug en nek. Wat ik na 3 dagen mocht, was:

- armen tot schouderhoogte omhoog liften (als een vliegtuig) en dan naar voren doen;

- je armen zo bewegen alsof je overdreven loopt

- je schouders een soort van rollen.

Ik hoop dat je het een beetje snapt maar het helpt echt!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meid ik moest natuurlijk na jou,maar och ik heb ook zo'n pijn ben 2x bevallen maar dat doe ik liever als nog 1x dit!!!en wat je zegt mn rug,tussen mn schouderbladen doet zo'n zeer. Toen ik moest hoorde ik iemand tegen tegen jou zeggen nee mevrouw u mag nog niets drinken haha en mn man hoorde dat jij net als ik 650cc hebt gekregen au au au!sterkte meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je poekie, dit is egt de hel, mense onderschatte deze pijn.. men zegt dat het pynlykis neeeeeeeee dit s gwn hel !! en het ergste van al is dak er zelf vr gekozen heb!!! ps: plovier zei dak 600+ heb gekrege en tegen men zus zeiden ze dat ditt overeenkomy met 650 cc

dit boeit me ni egt op dit moment: k voeell pijjjn en deze steunbh voelt met de dag strakker en strakker, kan da?? pff khebt gevoeeel dat deze pyn nooit ga ophoudenn :102: :102: :102: :102: :102: :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja kan af en toe ook amper ademen,heb net gedouched dat was wel lekker hoor,jij ook al? En zijn ze huge?die bh snijdt met de dag meer ja,ik heb nu hemdje onder die bh gedaan dat snijdt minder deze tip gaf iemand me miss id?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gedoucht maar heb men haren ni kunnen wasse ze, ik wil da t-shirt gedoe ook doen maar eerlijk gezegd ik heb schrik om men aanwinsten voor de eerste keer aan te zien. die zien zo strak uit met die steunbh laat staan zonder, ik heb er een klein beetje gemengde gevoelens over :((

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi heb je nu pas sinds 4 dagen gedoucht :P gewoon die bh uit doen joh.. is wel een beetje eng maar wel lekker om ze te wassen!!

kun je wel zelf naar de wc enzo ?

Ja die pijn is wel een hel.. maar echt t gaat straks echt beter!

nog ff volhouden meis!! :116:

hoeveel cc heb je gehad? weet je het precieze aantal niet?

@ twijfel: niet iedereen reageert zo heftig op dual plane he, iedereen ervaart die pijn anders. rox bijvoorbeeld heb bijna geen pijn gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, je hebt een brief meegekregen als t goed is daar staat in wanneer de hechtingen(de knoopjes) doorgeknipt moeten worden!En ik weet wat je bedoelt vond t ook best een beetje dubbel toen de bh uit ging dacht straks vallen ze eraf haha,maar nee ze zitten er nog,gewoon morgen lekker zonder bh douchen meid en daarna hemdje eronder doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapot...bij plovier is dat 10 tot 14 dagen voor de hechtingen. Mijn hechtingen gingen er met 10 dagen al uit en dan gaat je herstel nog harder lijkt t maar als je last heb van de bh en band zet de band gewoon losser. Dat heb ik ook gedaan en dat voelde beter.

Douchen zonder bh is wel eng maar dan hou je ze gewoon vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou toch even als eerste nog gefeliciteerd met je nieuwe ballen lolol,

ja de pijn is niet om je KAPOT TE LACHEN hihi,weet er alles van met me dual plane ervaring. :102:

Maar dat gaat over ! Iedere dag ga je je beter voelen,en ik heb de eerste dagen ook me bh niet af gedaan ,vond het ook allemaal doodeng enzo,dus snap wel wat je bedoeld.

Heb zelf ontzettend voorzichtig gedaan en ben pas na een weekje gaan douchen,mocht ook niet eerder ivm de hechtingen.

Wassen kan ook met de hand,is wel even behelpen maar mij lukte dat toch wel met veel moeite.

Als je eenmaal kan douchen is dat wel zalig ja,een hele opluchting.

Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen .xxx:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis nog een dikke dikke proficiat met je neiuwe boobs :1big_boobs:

Ik las in je korte verslagje dat je veel pijn hebt meid dat gaat beetje bij beetje beter.

Het is er het gaat weg met veel rusten en geduld meis..

Probeer het ondanks alles een beetje naast je neer te leggen hoe moeilijk ook..

En je vervolg verslag dat komt wel als je weer de oude meis bent waar we mee kunnen

lachen.

Heel veel beterschap gewenst lieverd TOI TOI TOI.

Liefs Simone..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou toch even als eerste nog gefeliciteerd met je nieuwe ballen lolol,

ja de pijn is niet om je KAPOT TE LACHEN hihi,weet er alles van met me dual plane ervaring. :102:

Maar dat gaat over ! Iedere dag ga je je beter voelen,en ik heb de eerste dagen ook me bh niet af gedaan ,vond het ook allemaal doodeng enzo,dus snap wel wat je bedoeld.

Heb zelf ontzettend voorzichtig gedaan en ben pas na een weekje gaan douchen,mocht ook niet eerder ivm de hechtingen.

Wassen kan ook met de hand,is wel even behelpen maar mij lukte dat toch wel met veel moeite.

Als je eenmaal kan douchen is dat wel zalig ja,een hele opluchting.

Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen .xxx:116:

Leuk dankje Vlinder haha heb al zoveel pijn,maar nu nog meer zit me KAPOT TE LACHEN om het bovenstaande vooral de tweede zin haha.....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier men verslag over de eerste dag (hell day):

Om STIPT 6u vertrokke en om 7u aangekomen, terwijl ik om 9u moest zijn in beclinic…2uurtjes gelache koffieklets gedaan met de meisjes en erna naar kliniek..

Nadat ik wakker werd, waren men zussen en vriendin nog niet terug van Brussel :( tranen gelate omdak me eenzaam voelde, en ja au au au wat is da voor ne pijn seg! :20::74: :74:

na 20min waren ze aangekomen, ne verpleegster of wie dan ook kwam kijke of alles oke was met de bakster, het was zogezegd oke , ma nee het was ni oke, het moest toch druppen, ma het drupte ni, ik trok aan da rood koordje die kwamen ma ni kijke, mijn zus werd kwaad en ging met vriendin naar benede om iem te brengen,ondertussen was ik ant afzien en kon geen woord uitspreken. myn zus kwam terug en zei dat ze daar op hun gemakske ant eten waren?!! Is dit normaal neen…NA 20 min pas kwam de anesthesist en zei dat de bakster niet per se hoeft te werken, het heeft ni zoveel zin zei ze, mar men zus werd kwaad en zei dak hier een uur op hen wacht om geholpe te worde dat dit niet normaal is, en zij ging dan in tegenaanval,pff ik moest tranen late omdak moeilijkheden had om me uit te drukken!! Ik wilde ete en drinke maar da mocht ni :102: :102: :102: :102: :102: :102: Anyway zij waren allesbehalve behulpzaam en hoffelijk :81::84: !! Organisatie trekt op nix!! Onderweg voelde ik me ni misselijk, godzijdank ik kwam thuis aan en ging direct eten en hoppp direct naar mijn toekomstige beste vriende , kussentjes moest natuurlijk slape want wilde geen woord meer hore over men borsten… :9:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die waren int begin lief, maar na de operatie,ineens onbehulpzaam, da was gwn niet te tolereren, en ja ik overdrijf ni, want mijn zus en vriendin waren egt kwaad dat k zo lang op verpleegster moest wachte om de bakster te controleren... :( ik vind da egt ni kunne, en kben er zeker van dat die druk hadden ma is steeds geen excuus, die moete beter plannen en organisere, is niet mijn verantwoordelijkheid he?! :26:

Wat betreft pijn, dit is nu draaglijk, ik heb vandaag opgemerkt dat vandaag de beste dag is tussen al die heldagen :), ik heb steeds moeilijkheden om te spreke en te ademe maar dat hoort er zeker bij? wat vind je van de foto's?

liefs x x xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wauw ze zijn al heel mooi hoor :136: Ze zitten erg hoor maar als die gezakt zijn heb je je droomboobies!!

Kan zeker wel 3 maandjes duren hoor dus geduld hihi

Jee wat jammer dat ze je zo behandelt hebben gelukkig ben je nu lekker thuis

Het praten herken ik wel hoor! Er drukt toch ineens een behoorlijk gewicht op je borstkas (longen) ik heb de helft minder als jou (325 cc) en ik was na 10 min lopen helemaal buiten adem hihi :P

Na 1 weekje was het stukken minder en na 2 weken kon ik bijna alles weer

Succes met je herstel meid

De reden waarom je extra high heb is omdat je denk bolling wilde en je redelijk smal zal zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.