Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja idd pijn is allesbehalve normaaal, ik had int begin egt spijt maar goed, nu heb ik me er bij neergelegd, kan ook ni anders he :)

vraagje: voelde het int begin ook dat ze percies gelijk 2 bakstenen waren? DIE zyn fucking hard, ik heb er geen woorde voor :146:

wnr was je vocht verdwene? En werden ze na verloop van tyd 'echt zacht' vlinder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve kapot lache,heb je berichtje trug gedaan,

ja ik ken t gevoel ,en meerdere met mij die dual plane hebben gehad,eerlijk gezegd snap ik niet dat ze het nog promoten ,maar das natuurlijk mijn mening,

ik vond de pijn gewoon te erg,geen peanuts..en de medicijnen hielpen nix,de artsen waren lief voor me,maar moest wel zelf erdoorheen zien te komen.

Maar na een weekje ging het iedere dag ietiepietsie beter,helaas zat ik toen nog niet op dit forum,en moest t allemaal alleen uitvogelen.

Had ik t eerder geweten dan was ik dr niet aan begonnen,t voelde alsof ik in elkaar geslagen was,maar goed aan alle ellende komt t eind,en ben nu wel happy ,

me boobs zijn me veel waard,juist omdat ik zoveel pijn heb doorstaan . :159:

Ja idd pijn is allesbehalve normaaal, ik had int begin egt spijt maar goed, nu heb ik me er bij neergelegd, kan ook ni anders he :)

vraagje: voelde het int begin ook dat ze percies gelijk 2 bakstenen waren? DIE zyn fucking hard, ik heb er geen woorde voor :146:

wnr was je vocht verdwene? En werden ze na verloop van tyd 'echt zacht' vlinder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu zijn ze zkr heel zacht geworden ,maar kan wel heel lang duren hoor,bij mij minimaal 6 weken eer ze zachter werden en pas na 6 maanden had ik t eindresultaat pas....

Ik had ook heel veel vocht he,duurde ook 6 weken voor dat weg was.Vond dat wel jammer eigenlijk haha,vond dat mooi staan.

lekker bol enzo.

maar je kan nu niet meer zien dat t neppers zijn hoor,ook niet als je ze voelt,gewoon lekker zacht en soepel. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het vandaag? Gaat het al weer ietsje beter? Je rechterkant heeft gewoon een flinke opdonder gehad, vandaar ook dat extra vocht! Heb ik ook aan de rechtse kant ;) kop op hè ... Nog ff doorbijten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het vandaag? Gaat het al weer ietsje beter? Je rechterkant heeft gewoon een flinke opdonder gehad, vandaar ook dat extra vocht! Heb ik ook aan de rechtse kant ;) kop op hè ... Nog ff doorbijten ;)

hey piepke,

het ga natuurlijk wat beter maar men rechterkant heeft idd een flinke donder gehad :(( ik wil ddeze arm ook kunnen gebruike pfffffffff word er zot van... hoe gaat het met jou ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat heel goed hier ;) heb net een update geplaatst met foto's zonder bh :D

En heb toevallig ook gemeten :P

Ik zou je rechterarm toch voorzichtig gaan gebruiken, van het niks doen word hij ook stijf en lam. Gewoon kleine oefeningetjes doen... Proberen dan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat heel goed hier ;) heb net een update geplaatst met foto's zonder bh :D

En heb toevallig ook gemeten :P

Ik zou je rechterarm toch voorzichtig gaan gebruiken, van het niks doen word hij ook stijf en lam. Gewoon kleine oefeningetjes doen... Proberen dan ;)

dank je piepke,

kben al begonne met kleine oefeningetjes, het is niet meer zo stijf, maar is wel ni zo als de linker... ma da komt nog binne x aantal dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

omg heb net gelezen dat EXTRA high profile 100 % gevuld is, klopt dit??? Ale ik heb het van Fitness vernomen....

Dus die gaan over half jaar niet helemaal zacht worden, is da zo??? Ik wilde dees niet en toch heeft plovier dit gedaan,waarom zou hij 'extra' gekoze hebbe ?????

@carla jij hebt toch ook extra high gekregen??? Zelf nar gevraagd?? PFF ik voel me toch wa teleurgesteld, wil zachte borsten aan het einde van de rit...:(( :unsure: :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maak je niet druk meid ik heb ook extra high profile en de mijne zijn heel zacht nu na 3 maanden!! voelen net echt!! :D (en ik heb de stevigste siliconen!!)

heb wel de helft minder cc's als jou hihih maar dat maakt daar weinig in uit, het zal alleen misschien iets langer duren voor ze bij jou zacht worden :)

maar ze worden zacht hoor ben maar niet bang!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps met extra high profile kan hij meer cc's kwijt... je bent best smal toch dus waarschijnlijk heeft hij daarom voor extra high gekozen omdat ie ze anders niet zo groot kon maken als je wilde?

ze zitten ook nog erggg hoog he meid, als ze eenmaal gezakt zijn is het een wereld van verschil!! ook qua zachtheid! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het aardig klopt wat Mutsie zegt ...

En met mij heeft hij dit ook niet overlegd, en verteld dat ze harder zijn dan "normaal" ?!

Maargoed, ik heb wel voor projectie gekozen, dus snap dat hij geen keus had verder.

Maar jij wilde rond en vol en een spleetje, volgens mij rond je dat beter Low profile met veel cc's nemen..!

Maar ik ben geen chirurg en ook geen deskundige, maar vind het wel erg dat je er nu verdriet om hebt :mellow:

Over enkele weken zijn ze vast prachtig, maar het is heel moeilijk om daar doorheen te kijken op dit moment!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kapotlacheeu,

Daar zou ik idd even over mailen of bellen. Anders blijf je er maar over piekeren. Hij had vast een goede reden om voor deze te kiezen. En het blijven echt geen bakstenen meid, duurt soms weken voordat alle zwelling weg is! Je bent nu 1 week po? Hopelijk gaat het vanaf nu stukken beter! Dat gun ik je zo!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Je borsten voelen nu nog heel hard aan, maar dat is logisch! Pas als je 3 maanden po bent worden ze iets soepeler en dit proces duurt tot ongeveer 1 jaar po.

Ik heb de hardste prothesen die er zijn . . . anatomische en ik moet zeggen dat het me meevalt hoe hard ze aanvoelen, dit valt echt reuze mee!!

Je hebt allerlei redenen waarvoor hij voor extra high heeft gekozen:

- double bubble effect voorkomen

- gewenste grootte te behalen

- dat je geen hangborsten krijgt

- geen naar beneden ogende tepels overhoud aan je bv

- dit nodig is om de volume bovenin te creëren

- enz enz enz

Hij zal het echt wel een goede reden voor hebben.

Ik las ook pas na mijn operatie op het kaartje dat ik hihg profile had gekregen, daar wist ik van te voren ook niets vanaf!

Ik denk dat je pas kan oordelen over het resultaat als je minstens 3 a 4 maand po bent en qua zachtheid moet je je denk ik niet al te veel zorgen maken, als het harde bakstenen zouden worden denk ik niet dat deze prothesen op de markt gebracht werden.

Heel veel succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Je borsten voelen nu nog heel hard aan, maar dat is logisch! Pas als je 3 maanden po bent worden ze iets soepeler en dit proces duurt tot ongeveer 1 jaar po.

Ik heb de hardste prothesen die er zijn . . . anatomische en ik moet zeggen dat het me meevalt hoe hard ze aanvoelen, dit valt echt reuze mee!!

Je hebt allerlei redenen waarvoor hij voor extra high heeft gekozen:

- double bubble effect voorkomen

- gewenste grootte te behalen

- dat je geen hangborsten krijgt

- geen naar beneden ogende tepels overhoud aan je bv

- dit nodig is om de volume bovenin te creëren

- enz enz enz

Hij zal het echt wel een goede reden voor hebben.

Ik las ook pas na mijn operatie op het kaartje dat ik hihg profile had gekregen, daar wist ik van te voren ook niets vanaf!

Ik denk dat je pas kan oordelen over het resultaat als je minstens 3 a 4 maand po bent en qua zachtheid moet je je denk ik niet al te veel zorgen maken, als het harde bakstenen zouden worden denk ik niet dat deze prothesen op de markt gebracht werden.

Heel veel succes,

Hey renate,

bedankt om een uitvoerige reactie te plaatsen die ik egt nodig had:)

Ik heb Plovier uitdrukkelijk gezegd dat ik volume aan de bovenkant van men borsten wilde, dat ik zekeer geeen brede prothese wilde, maar eerder volle borsten, en dan zowel boven als onder men borsten... dus miss is dit de reden

wat is trouwens double bubble effect?

dikke zoennnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ps met extra high profile kan hij meer cc's kwijt... je bent best smal toch dus waarschijnlijk heeft hij daarom voor extra high gekozen omdat ie ze anders niet zo groot kon maken als je wilde?

ze zitten ook nog erggg hoog he meid, als ze eenmaal gezakt zijn is het een wereld van verschil!! ook qua zachtheid! :1big_boobs:

hey mutsie, carla, mii

wrm kan hij meer cc's kwijt met high profile?? Sry weet er niet veel van :mellow: jah smal ben ik ook, maar wat heeft dit ermee te maken?

PS: ik heb plovier gebeld kon hem niet bereiken hij moest heel de dag opereren. Maar goed, ik heb zyn assistente aan de lijn gehad, en zei dat ze zacht zullen aanvoelen, dat ik dit zeker ts 3 à 6 maanden zou kunnen halen. pff die was geruststellend maar die zijn dat altyd he...dus ik neem dit toch met een korreltje zout hoor... om te wete of het effectief voor 100% gevuld is moet ik met Plovier spreken. daarom gak hem morgen opnieuw bellen...

veel liefsss :53: :53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meid als je smal bent... en hij stopt er bijv medium profile in, dan vult het wel wat meer in de breedte zodat er sneller een spleetje ontstaat maar dan kan ie maar tot een zekere hoogte qua cc's gaan omdat ze anders TE breed worden.

dus dan kan hij voor high/extra high profile kiezen om de gewenste maat alsnog te bereiken, want dan kan ie veel meer cc's kwijt omdat het niet alleen in breedte vult maar ook veel in projectie!! (en ja breedte + meer projectie = grotere maat natuurlijk)

vooral bij smalle dames (zoals ik bijv, en jij?) word extra high profile vaak gebruikt omdat ze nou eenmaal weinig plek hebben in de breedte hihi.. en aangezien jij bigg boobs wilde aan je ''zo wil ik zijn'' mapje te zien hihi, denkkk ik dat hij voor extra high profile is gegaan om jouw gewenste grootte/maat te kunnen behalen. anders had je vooral vulling in de breedte en zouden ze niet zo groot geworden zijn waarschijnlijk..

ik denk dat plovier een goede keuze gemaakt heeft met die extra high profile hoor... :D word heel mooi!

en wat ze aan de telefoon zeiden dat ze nog zacht worden, dat hoef je niet met een korrel zout te nemen want is echt zo hihi, lastig voor te stellen misschien nu ze nog zo hard aanvoelen maar het is echt zo :)

niet druk maken hoor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ontevreden over het feit dat ik niet goed ingelicht ben, zoveel geld betalen en geen goede service is wel een ramp vind ik.. maar k maak me ook te veel zorgen denk ik, dit is normaal want ik kan nu het eindresultaat niet zien, ik ben maar 7 dagen PO :rolleyes:

Ik vraag me ook af of men borsten nog gaan groeien? Wat denken jullie? Ik heb bovenwijdte opgemeten en kom op 88cm. Ik weet niet welke cup het is maar we zullen zien...

LOVE U ALL XXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ontevreden over het feit dat ik niet goed ingelicht ben, zoveel geld betalen en geen goede service is wel een ramp vind ik.. maar k maak me ook te veel zorgen denk ik, dit is normaal want ik kan nu het eindresultaat niet zien, ik ben maar 7 dagen PO :rolleyes:

Ik vraag me ook af of men borsten nog gaan groeien? Wat denken jullie? Ik heb bovenwijdte opgemeten en kom op 88cm. Ik weet niet welke cup het is maar we zullen zien...

LOVE U ALL XXXXXX

Wat is je onderwijdte? Waar de band van je bh zit onder je boezem ? Die mag je redelijk strak meten, bovenop niet té strak.

Als je het geschil weet tussen de onder/ en bovenwijdte... Dan weet je je voorlopige cupmaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.