Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

pff meiden, die man is echt hot, en kvind dat hij echt ni een van de brave is zenne... hoe hij kijkt enzo , hahha kwijl kwijl :123: :123: :wub:

anyway, hij heeft me zelfde dingen gezegd, en die valerie heeft een deel van men hechtingen zelfs ni verwijderd :121: , kmoest :01: doen en plovier trok nog wat hechtingen uit hahah + belofte van nieuwe bh werd niet nagekomen: er was zogezegd 1 maat zei valeri, wtf?!

Plovier zei wel dat men borsten niet echt zullen groeien en dat die zeker gaan dalen, blabla.. dingens die ik al wist... hij was ni zooo ontzettend geruststellend hoor, eerder charmevol hahaha i was definitely impressed da wel, hahaha... zo'n speciale man pff :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Ah kwijl kwijl hahaha ga jij ook maar naar het "we love dr.plovier " hoekje :P

Maar dat is toch best goed nieuws dat ze nog zullen dalen en dat verhaal dat borsten gaan groeien na een bv heb ik altijd al vaag gevonden.

Nou dan wachten we t gewoon af hoe jij op gaat knappen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd...die vroeg direct ben je content van je omvang ik zei van wel..hij zei direct je meot wel want meer kon ik niet in doen, dit was echt maximum, je bent vrij smal en je meot plaats hebbe, dit was echt max dak kon doen zei hij...

ik hoop stiekem dat men bovenwijdte nog een beetje zou groeien... dat gebeurt bijna bij iedereen toch? 4à5 cm groeien?

Pff eigenlijk moest ik niet gaan, ik heb niet echt een uitvoerig consult gehad, hij had zoiets van'ja das normaal, ja dit, ja dat' , maar bon ik heb hem wel kunnen zien hahahah :153:

niet jaloers worden Plovier fans :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah das zeker da schattie :) maar zoals ik eerder had gzegd hij geniet ook ze, de manier waarop hij je bekijkt enzo maakt duidelijk dat hij niet 'braaf' is he...

anyway die is super hot wrm kom ik nooit zo een tegen hahha...hij is gwn perfect, zen stem,face, uiterlijk, alles gwn :59:

kwerd ff verlegen wnr ik :01: deed, hahah nog erger als hij eraan komt, alhoewel tdeed dit keer wel pijn zenne...

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff meiden, die man is echt hot, en kvind dat hij echt ni een van de brave is zenne... hoe hij kijkt enzo , hahha kwijl kwijl :123: :123: :wub:

anyway, ... zo'n speciale man pff :67:

Hij misbruikt z'n charmes dus :P haha wat erg hè... Geweldige zin : dat hij echt ni een van de brave is zenne :136:

Maar wel een beetje jammer dat je niet 100% opgelucht bent :(

Misschien proberen niet al teveel over na te denken, alles was goed en zag er goed uit dus ga proberen een beetje te genieten.

Spreek met jezelf af dat je over 3 mnd eens het totaal bekijkt, dan mag je weer terug naar Plovier ;)

Rustig aan meissie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig naar dokter Plovier, kunnen jullie niet eens stiekum een foto maken.

Hoe oud is hij dan ongeveer???

Nou t is dat je erom vraagt diesel maar er staat toevallig een foto van hem in de topic

We love plovier :D

Laatste pagina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@piepke: nopee neen Ni na 3 maanden, hij zei dak over 4 à 5 weken mag trugkomen :)die wilt mij sneller zien hahahha was het maar waar ladies...

ik maak me niet druk ze, kmoet eerst totaalbeeld zien, en dan gak men beslissingne nemen ofwel happy zyn ofwel gak zyn 'x' afhakken :121:

btw die zei ook : eerlijk je hebt me vervloekt zeker eerste 4 dagen... en ik zei van nee nee , ik was mezelf ant vervloeken, uiteindelijk ben ik diegene die de beslissing had genomen om geopereerd te worden, dus no panic :P

@linxaap: jawel he is and he will be hot ! haha :123: :123:

HIJ is volgens mij 35 ofzo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja natuurlijk zijn er knappere...maar voor een man met licht haar is hij toch hot zenne... i dont know, hij heeft iets...

ken je da gevoel als de eerste indruk :wacko: wooow is, dat het meestal ook zo blijft?

tis ongeveer gelijk da :P:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken het wel hoor Hahaha!! En hij is idd niet knap,zeker niet op foto's , hij is charismatisch !!!!!:P

Ooohhhh jij mag snel terug hihi!!! Ik zal eens kijken of ik langs kan gaan voor het 1 of ander ;):P

Ik zal die foto eens gaan bekijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha piepke, ik weet ni wak heb, idd die is te charismatisch te gwn TE :123: :123: :123::wub: :wub: :wub:

dat flirtgedoe met ogen enzo heeft me percies niet goed gedaan haha next time gak enorm serieus doen haha

Haaahahahahaaa!!! Hou op jij... Ik moet nog terug, durf dadelijk niet meer Hahahah :P

Kga slapen dromen over zijn operatie instrument :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik loop er niet warm van. Ik heb wel knappere mannen gezien.

Ik ook niet hoor diesel. Maar ik denk dat de andere dames wel warm lopen vh totaal plaatje.

In het echt heeft hij idd iets charmatisch over hem, met zijn witte jas met Italiaanse schoentjes eronder. Geeft ook aanzien denk ik :rolleyes:

Ik schat hem halverwege dertig ?

Ik was vooral geïnteresseerd in wat hij voor mij kon betekenen wb een bv :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan niet ophouden sryyy :153:

vind hem gwn 'te' charsmatisch :wub:

vanwege zyn zwoel kijke,manier waarop hij spreekt, kan het ni uitlegge, is gwn TOP....

next time gak zeggen: dokter u heeft te veel klanten, u moet meer tyd maken voor je zelf.. en dit allemaal met een prikkelend,sensueel stemmeke hahahahha...stel jullie voor wat hij ervan zou denken hahahah :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaahahahahaaa!!! Hou op jij... Ik moet nog terug, durf dadelijk niet meer Hahahah :P

Kga slapen dromen over zijn operatie instrument :blink:

hoi piepke

helaas heb ik geen tips voor je :(

miss moet je zoals ik echt stapelgek zyn op hem, miss dat je dan droomt over hem lol :153:

ma ja die is wss getrouwd en krijgt een babytje, dus we mogen niet meer geilen op hem :P

wat jammer he :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, vergeleken met de vorige keer was dit niks.

Mijn huisarts trok letterlijk alles eruit, daarom deed het ook zo'n pijn.

Nu was het zo gepiept !

ben blij voor je... hopelijk heeeft ze alles verwijderd... bij mij was dit niet het geval... btw die valerie is toch die met kort haar he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.