Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hoi allemaal ...

kzit met iets in :(... Ik had plovier gevraagd voor een deftig spleetje, zo minimaal mogelijk... dus dat men borsten bijna elkaar raken.. bijna 3 weken PO en heb bijna dezelfde spleetje als voor mijn BV... wAT NU?! gaat da zo blijven??? iK MAAK ME TOCH WEL ZORGEN, de eerste week dacht ik dat dit mettertyd zou veranderen maarr eigenlijk niet :(... vind da wel jammer want ik vind da toch wel belangrijk :(...

wat denken jullie girls? Gaan men borsten nog dichter bij elkaar komen of...??? Pff kvoel me echt ni goe ..

@nilu: je hebt mooie borsten meid, echt waar ...

liefs,

papaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

sgatties ik heb enkele maanden geleden foto van A70 gezien die heeft ze tegen elkaar..kijk maar naar haar foto's.. plovier zei tijdens consult dat dit mogelijk was... dus ik verw8 ook dat het effectief zo wordt wat betreft het spleetje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar..... moet wel je voor(eigen borsten)situatie dat toe kunnen laten,had je vooraf borsten redelijk ver uit elkaar,kan je ze niet met met een bv helemaal tegen elkaar krijgen met ene duimpje er tussen qua ruimte.

en als je dat wel zou krijgen/kunnen dan heb je mega te grote prothesen,dan krijg je een soortje siamense tweeling idee,wil je vast ook nietrolleyes.gif

als je borsten straks gedaald zijn en bedaard vd operatie,zal je zien hoe netjes ze eruit zien,met een spleetje in bh/lingerie en heel mischien ook gewoon zo bloot,maar zeg jij maar wie er allemaal een spleetje heeft,gewoon zo naakt,zonder lingerie/bh/(bad)kleding,ik ben ineens benieuwd,wat het is haast onmogelijksmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieverd!! Ik zou mij echt nog geen zorgen maken! Ik heb zonet je foto's nog eens bekeken en je krijgt heus wel nog een spleetje eens ze wat soepelder zijn. De borsten van A70 stonden heus heel dicht bij elkaar op voorhand... Zoals Moontje en Sabia zeggen, het zal er heel netjes uitzien met bh en topjes!! En een siamese tweeling vind ik nu ook nie echt sexy eerljk gezegd :D

Lfs en prettige vakantie!

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!! Ik had dezelfde vraag deze week en heb even met Valérie gemaild omdat ik volgende week terug ga werken en ik die band niet kan wegstoppen onder mijn kledij (mijn band hangt namelijk vast aan mijn kliniekbeha, is dit bij jou ook zo?). Hij moet dus zeker 24/24 voor 4 weken gedragen worden en je moet hem hoog plaatsen zodat je borsten naar beneden gedrukt worden (je kunt het zien op één van mijn foto's ;))... ik vind het alleszins niet handig :D

lfs,N

oeps ik had Sabia haar antwoord nog niet gezien :rolleyes: te laat ;)

hey nilu bij de mijne hangt het ni vast ik kan het ook dragen met myn sportbh..wat ik oo k nu doe... die f*cking kliniekbh is te klein vr me... ik vind het super balen dien band...

trouwens hoe gaat het met je boobs???

Liefs, papaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Papaya! Idd super balen die band :blink: Met mijn boobs gaat t goed, nog altijd heel erg hard en gezwollen maar dat zal wel normaal zijn?? :21: Wat was het weer dat ik moest hebben?... euhm geduld zeker, man wat haat ik dat woord NU al :134::152:

Gisteren effe sportbeha aangedaan om kliniekbeha te wassen, en ik heb nog steeds het gevoel dat mijn borsten er af gaan vallen als ik mijn kliniekbeha niet aanheb. Heb jij daar nog last van of is dat enkel de eerste weken?

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb da nu minder omdat ik het nu gewend ben...maar vr de rest moek zeggen dat ik altyd men sportbeha aan heb maar dan doe ik de band ook omheen he... das niet erg zei valerie en dr plovier... dus als je er last van hebt doe gwn je sportbeha aan ;)

dikke zoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Papaya,

Vervelend zeg dat wachten....Je wilt toch een beetje weten waar je aan toe bent he?

Houd je nog veel vocht vast? Dat zou het dalen kunnen tegenhouden.

Jammer dat je je er zo slecht over voelt!

Maar komt wel goed meis! Volgend jaar zomer zijn je borsten helemaal bikiniproof en kun je lekker pronken met ze!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag lieve meiden,

Alweer een week verder... Was trouwens ongeveer 2 weken in Zweden, kon daar dus jullie ervaringen niet veel volgen :(

Anyway wat betreft mijn gevoelens,ervaring na 4 weken PO:

Ik vind ze wat boller mààààr ze staan steeds hoog?? Why ? i dont know.. maar Ik heb wel gedurende men verblijf in Zweden men sportbh van Hunkmoller en martelband aan gehad.. Dus wat is het probleem dan? Ik weet het niet hoor.... :( Ik heb raar gevoel aan het bovenste gedeelte van men borsten ( raar = het voelt steeds niet mijn eigen borsten van boven)

Aaan de zijkant dus waar men oksels zijn, voelt het super goed, wak hier bedoel is dat het serieus zacht is geworden... dat is iets positief

onderkant is nog iets anders; tis dan tusse de twee, t voelt ni super zacht maar het voelt ook ni fake als erboven... ik heb dus egt een raar gevoel bij als ik aan men bolling van boven aankom... Die zijn niet egt gegroeid ofzo, miss 1 cm..meer niet..hoeft ook niet per se... ik wil gwn dat ze wat MééR dalen... Moek daarvoor zo lang wachte pff word er egt ongelukkig van hoor !

Dus wat heb ik gedaan ik heb men kliniekbh terug aangedaan (sinds gisteren) zodat ze komende 2 weken miss meer zullen dalen? Kan dit ? Ik weet niet wat zo'n groot verschil is ts een kliniek en een sportbh...eigenlijk geen verschil gezien ik mijn martelband toch heb aangehouden... Sportbh kan toch niet kwaad? Plovier en Valerie zei dat ik die mocht aanhouden omdat ik geen nieuwe kliniekbh kon krijgen die wat groter was dan de mijne !

veel liefs

Papaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu ga ik weer met een zeeer gehaat woord hier gooien... :145:

maar GEDULD meid!! :ph34r:

je bent pas 4 weken PO en hoewel het bij sommige meiden héél snel kan gaan met dalen (bij mij na 4 dagen al flink met dual plane), hebben anderen (zoals jij) meer tijd nodig.

het ligt er maar net aan hoe je lichaam ermee omgaat en hoe snel je lichaam geneest enz enz. :)

je bent smal en hebt best een flink aantal cc's gekregen, bij sommige meiden gaat het indalen dan ook snel maarja ieder lichaam is anders dus het kan zijn dat jouw lijf daar langer de tijd voor nodig heeft om het allemaal op z'n plekje te krijgen zeg maar!

bij sommigen kan het wel een half jaar of langer duren voor ze goed gedaald zijn!

dus maak je geen zorgen hoor met 4 weken po... en het kan dalijk ineens heel snel gaan met het dalen ;)

en als ze dalijk eenmaal goed gezakt zijn zul je je misschien zelfs voor je kop kunnen slaan omdat je je hier dan nu ongelukkig om hebt gevoeld en hier om hebt zitten stressen haha.

tja het verschil tussen een kliniekbh en sportbh... ik denk dat een kliniekbh net wat steviger/strakker zit om alles te fixeren zeg maar.. maar er zijn genoeg meiden die alleen sportbh's gedragen hebben vanaf dag één (waaronder ik). ik denk persoonlijk zelfs dat je boobs iets sneller zullen zakken met sportbh als met kliniekbh.. gewoon omdat die kliniekbh volgens mij alles nog net wat steviger aandrukt?? in een lichte sportbh met zacht rekbaar stof lijkt het mij dat je boobs iets meer de ruimte krijgen om uit te zakken en op te rekken enzo haha (ik kan het mis hebben!!) :rolleyes:

en ja ik geloof zelf niet zo in die martelband enzo want zelf heb ik (en veel anderen) die helemaal niet gehad, ik heb alleen een zachte lichte sportbh gedragen vanaf dag 1 en mijn boobs waren na 4 dagen al flink gedaald dusja.... ik geloof zelf niet zo dat die martelband ervoor zou zorgen dat het sneller daalt.

in ieder geval, ze dalen sowieso of dat nu vandaag is of morgen of volgende week of volgende maand of over 3 maanden :rolleyes: je moet er gewoon even geduld in hebben maar komt goed hoor!!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nu ga ik weer met een zeeer gehaat woord hier gooien... :145:

maar GEDULD meid!! :ph34r:

je bent pas 4 weken PO en hoewel het bij sommige meiden héél snel kan gaan met dalen (bij mij na 4 dagen al flink met dual plane), hebben anderen (zoals jij) meer tijd nodig.

het ligt er maar net aan hoe je lichaam ermee omgaat en hoe snel je lichaam geneest enz enz. :)

je bent smal en hebt best een flink aantal cc's gekregen, bij sommige meiden gaat het indalen dan ook snel maarja ieder lichaam is anders dus het kan zijn dat jouw lijf daar langer de tijd voor nodig heeft om het allemaal op z'n plekje te krijgen zeg maar!

bij sommigen kan het wel een half jaar of langer duren voor ze goed gedaald zijn!

dus maak je geen zorgen hoor met 4 weken po... en het kan dalijk ineens heel snel gaan met het dalen ;)

en als ze dalijk eenmaal goed gezakt zijn zul je je misschien zelfs voor je kop kunnen slaan omdat je je hier dan nu ongelukkig om hebt gevoeld en hier om hebt zitten stressen haha.

tja het verschil tussen een kliniekbh en sportbh... ik denk dat een kliniekbh net wat steviger/strakker zit om alles te fixeren zeg maar.. maar er zijn genoeg meiden die alleen sportbh's gedragen hebben vanaf dag één (waaronder ik). ik denk persoonlijk zelfs dat je boobs iets sneller zullen zakken met sportbh als met kliniekbh.. gewoon omdat die kliniekbh volgens mij alles nog net wat steviger aandrukt?? in een lichte sportbh met zacht rekbaar stof lijkt het mij dat je boobs iets meer de ruimte krijgen om uit te zakken en op te rekken enzo haha (ik kan het mis hebben!!) :rolleyes:

en ja ik geloof zelf niet zo in die martelband enzo want zelf heb ik (en veel anderen) die helemaal niet gehad, ik heb alleen een zachte lichte sportbh gedragen vanaf dag 1 en mijn boobs waren na 4 dagen al flink gedaald dusja.... ik geloof zelf niet zo dat die martelband ervoor zou zorgen dat het sneller daalt.

in ieder geval, ze dalen sowieso of dat nu vandaag is of morgen of volgende week of volgende maand of over 3 maanden :rolleyes: je moet er gewoon even geduld in hebben maar komt goed hoor!!!

:116:

mutsie zeer bedankt !! je uitleg heeft me egt deugd gedaann :136:

ik heb je een late reactie gegeve omdat ik het zoo druk gehad laatste dage :((( sry hiervoorrrr :(

ik voel me veel beter nu, ik heb nog hoop dat ze gaan dalen hartelijk bedankttt !!!

xxxxxxxxxx :136: :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

late reactie maakt niet uit hoor meid ben in ieder geval blij dat je wat aan m'n reactie gehad hebt :D

hmm goedkope bh's.. :21: ik ben er zelf nog geen tegen gekomen vanaf maat E+ hihi.

zelf heb ik alleen bh's van de hunkemoller en een wonderbra en die zijn beide niet echt goedkoop al vind ik de hunkemoller best mee vallen :)

verder ken ik ook niet veel sites/winkels waar ze allemaal goedkopere bh's hebben helaas maar genoeg meiden hier wel dus die kunnen daar wel goede tips in geven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Papaya,

Ik weet niet waar je woont maar ik ben dus afgelopen week naar de Primark geweest in Rotterdam.

En daar heb ik een bh gekocht van 7 euro.

En ik heb een 75 F gekocht, ze gingen nog verder!

Dus voor cheap bh's moet je zeker daar zijn.

O en hij is stevig en ondersteunend, ben zeer verbaasd hij zit lekkerder als mn andere bh's en die waren 40+ euro.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je lieverds,

ik heb tot nu toe een witte gekocht.. 75 E... die is niet iets te klein maar heb die gekocht omdat die goe zit en goedkoop was (8€) tis nl van New Look...

ik ga binnekort een controle-consult boeken Bij Plovier.... Nu is men vraag is deze controle consult GRATIS ???

dit vroeg ik me af omdat hij ten slotte 'zijn uitgevoerd werk' gaat controleren en me dus logisch lijkt dat het gratis is?

Dikke zoen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve vriendinnen,

Ik ben al een tijdje niet actief opt forum..Had serieuze problemen met mijne vent :(:22: ik kon zelfs geen afspraak boeken bij Plovier voor een controleconsult..stel je maar eens voor hoe depri ik ben was :(

Anyway wil er niet veel over kwijt gezien het mij nog meer depri zou maken...

Ik heb me vandaag opgemeten (ondertusse 6weken PO)

onderwijdte: 70

bovenwijdte: 92

denk dat dit overeenkomt met een Fcup..

Heb tot nu toe mijn sportbh's gedragen (cupE) en 1 wit bh van 75E die zit nu serieus krap..dus wss moet ik er nieuwe gaan halen :( ja kmoet gaan shoppen heb geen bh's buiten deze 2 ...

Dikke zoen to everyone :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah wat rot dat je die problemen heb met je manneke :( Net nieuwe boobies, en dan begint er weer een ander probleem, bah :93:

*Vind ik niet leuk*

Maar het goede nieuws is dat je wel préciesssssss op je gewenste cupmaat zit :43: Superrrrfijn voor je! :38:

Doe het rustig aan wijffie! Iedere dag een nieuwe dag, en nieuwe kansen!

xx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me al steeds af waar je was maar dacht dan al snel die is zo blij met haar boobs en bezig met leuke andere dingen dat ze het forum even is vergeten... Alleen dit is minder nieuws :(

Wel een mooie 70F :D En je hebt amazing boobs met een mooi spleetje ook :136:

Rustig aan lieverd en welcome back!

xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me al steeds af waar je was maar dacht dan al snel die is zo blij met haar boobs en bezig met leuke andere dingen dat ze het forum even is vergeten... Alleen dit is minder nieuws :(

Wel een mooie 70F :D En je hebt amazing boobs met een mooi spleetje ook :136:

Rustig aan lieverd en welcome back!

xxx :116:

Dank je wel femmy,

geloof me ik heb geen minuut kunnen genieten door al die problemen. Het is gwn niet te doen... Ik hebt nochtans heel goed uitgehouden...voel me niet te emotioneel en kwetsbaar... het gaat dus wat beter..maar ook niet om te zeggen van "waauw" ...

femmy, schatje, Ik wil je bedanken voor je reacties :116: ik voel me egt goed als ik + reacties lees...dit is opnieuw een opluchting...

@ piepke en de rest: dank jullie wel vrienden, vriendinnen. Ik ben zo blij dak positieve feedback heb gekregen op het huidige resultaat... Ik hoop alleen dat ze van boven zachter worden en niet meer vreemd aanvoelen..

Is het trouwens normaal dak nog altyd geen gevoel heb bij men tepels? en dat men borsten rood/roos uitzien ?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja is normaal hoor meid dat je nog geen gevoel hebt in je tepels en dat je boobs wat rood zijn nog :) dat trekt allemaal weer bij!! enn ze worden zachter en gaan niet meer raar aanvoelen :D

bij de een gaat dat sneller als bij de ander en ik denk, gezien jouw boobs ook wat minder snel dalen dat jouw lijf er gewoon wat langer tijd voor nodig heeft om alles te ''verwerken'' zeg maar :rolleyes:

dusja nu zeg ik het alweer hihih maar echt geduld is het toverwoord :ph34r: komt helemaal goed ze worden steeds mooier, zachter, soepeler en ''echter'' met de tijd :D

ik hoop dat het bij jou behalve je boobs verder ook gauw allemaal weer goed loopt, kan me voorstellen dat je een beetje depri werd hoor maar blijf maar positief dan trek je de goede dingen ook eerder aan is mij altijd geleerd :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.