Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik zou me even voorstellen. Ik ben 24 jarige studente , dus werk ni :134: Ik heb al jaren jaaaaren zitte denken over een bv maar durfde het nooit, had ook niet zo veel geld, ik heb nu het geld en t nodige moed dankzij deze forum en steun door mijn vriendenkring... Ik weet niet of het bij elk vrouw zo begon, maar bij mij is het allemaal zo begonne: Ik was destijds :P 15-16 jaar en dacht da men borsten gingen groeien.. Ik heb 3 jaar gewacht maar het was amper gegroeid :angry:

Ik wilde maar volle :1boobs: hebben zodak wa ouder leek en jah ook wa meer aantrekkelijk was...Mensen rondom mij vonden dat ik altijd overdreef omdat ik een mooie kont en een mooi gezicht heb...swoit dit was ni voldoende voor mij.. dat gevoel was op den duur zo sterk dat ik iemand's boobies checkte wnr ik haar voor eeerst zag of sprak.. (En jaaa dat gevoel kennen jullie zowiezo :P) als ze huge :1bouncingboobs: tits had,werd ik wel een beetje jaloers... tja ni in slechte zin, maar was altijd een beetje te confronterend voor me... stel je dan eens ook voor dat je nog een vriend hebt, en er komt iemand (mooi of ni mooi) voor jullie tevoorschijn en heeft mooie borsten in een mooi dress... Ik voel me dan altijd slecht in men vel, hoewel ik dat nooit heb gezegd tegen hem , maar word hartstikke jaloers :((( tis gwn belachelijk dat ik me zo voelde maar ik kon mijn gevoelens, gedachten niet meer in goede zin veranderen hoewel ik weet dat mijn vriend geen 'tettefreak' is... uiteindelijk had hij me ook zo gezien en zo mooi gevonden maar anyway kheb nu t moed om mijn negatieve gevoelens,gedachten om te zetten in positieve dankzij een BV! :rolleyes:

kusjesss XX

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind dat je helemaal gelijk heb meid!!

Ik herken het verhaal heeel goed!

Bij mij begon het ook op mijn 15de zo! en zit er al

jaren over te piekeren het is duur, en ze groeien nog wel ja NOT... nu eindelijk ga ik het doen deze dinsdag!!

Eindelijk zelfverzekerd in bikni en bij sex met mjn vriend!

Hoop echt dat het me gelukkiger maakt!

mijn dokter zei zelfs tegen me dat hij echt ziet hoe erg het voor me moet zijn en hoe onzeker ik ben door mijn gebogen houding! ik draag ook constant sjaals ervoor en dingen zodat het niet opmerkt!

NO more dus!!!

Maar je hebt je consult gehad of moet je hem nog krijgen? bij plovier? je bent in goede handen hoor! hij is eeen waar tovenaar ;):blush:

Wat voor cup heb je en wil je? :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Wel dan zitten wij zowat in hetzelfde schuitje, ik herken jouw verhaal echt compleet!

En ik ben ook nog student, ik heb mijn consultatie al gehad bij dr. Plovier en ik zal wss 29 augustus geopereerd worden. Wacht je ook af tot je herexamens voorbij zijn hihi, kga me niet kunnen bedwingen van de zenuwen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi woo je wil naar een E/F dat is een flinke verandering!!

Ik herken het hoor met kleding en vriendje :blush: Ik voel me veel beter in mn vel dus hoop dat het bij jou ook zo gaat zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je helemaal gelijk heb meid!!

Ik herken het verhaal heeel goed!

Bij mij begon het ook op mijn 15de zo! en zit er al

jaren over te piekeren het is duur, en ze groeien nog wel ja NOT... nu eindelijk ga ik het doen deze dinsdag!!

Eindelijk zelfverzekerd in bikni en bij sex met mjn vriend!

Hoop echt dat het me gelukkiger maakt!

mijn dokter zei zelfs tegen me dat hij echt ziet hoe erg het voor me moet zijn en hoe onzeker ik ben door mijn gebogen houding! ik draag ook constant sjaals ervoor en dingen zodat het niet opmerkt!

NO more dus!!!

Maar je hebt je consult gehad of moet je hem nog krijgen? bij plovier? je bent in goede handen hoor! hij is eeen waar tovenaar ;):blush:

Wat voor cup heb je en wil je? :1bouncingboobs:

Kwil een E of een kleine F, Ik heb paar foto's geplaatst die je kan zien watvoor resultaat ik daadwerkelijk wil hebben...Het is miss wat woow maar zoals jullie het ook begrijpen,ik wil niet heringreep na ingreep....Ik wil van de eerste keer al grote mooie boobs :) niet huge en lelijk :134: ik heb hier paar fotos gezien die ik zeker wil vermijden, hetgeen wak bedoel is dat ik absoluut geen spleet wil tussen mijn borsten... Ik heb jaren een spleet gehad kwil dit ook niet meer na men BV, het mag 1cm zijn maar ni meer dan da, daarom da ik ook opteer voor een E of F, want ben bij pc VAN LOOK geweest en hij zei dat hij ervoor wat grotere protheses zou moeten nemen, zoals een 450 ofzo ipv 350 cc

Jah, een ander probleem is ook dat ik borsten heb gezien die maar 375 hebben gekregen en die amper een spleet hebben ts hun borsten en da ze toch mooi zijn, dus ik weet echt niet van wat het afhangt dien spleet, van de vorm van de grootte van de protheses of... ? Als jullie het weten gelieve mij attent op te maken, want moet 15de april voor de eerste keer naar pc Plovier...

By the way, thanks for reacting :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Wel dan zitten wij zowat in hetzelfde schuitje, ik herken jouw verhaal echt compleet!

En ik ben ook nog student, ik heb mijn consultatie al gehad bij dr. Plovier en ik zal wss 29 augustus geopereerd worden. Wacht je ook af tot je herexamens voorbij zijn hihi, kga me niet kunnen bedwingen van de zenuwen!!

hihi mijn operatie is op 22 augustus... dus een week voor den uwe:p spannend he :rolleyes:

Welke cc's heeft hij je geadviseerd? Mag je die zelf kiezen of???

Hoeveel ga je ervoor betalen?

KUSSJESSS

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

je verhaal is zo herkenbaar, lijkt net of ik het zelf heb geschreven

alleen bij mij ging t nog een stukje verder!

mijn hele humeur werd er door beinvloed!

ben zelf ook bij dr.plovier geweest :D

en vind hem echt super!

jij wilt t meteen goed gaan doen met je E/F hihi!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben benieuwd wat hij je gaat adviseren.De foto's die jij hebt geplaatst denk ik wel dat het ook ongeveer 500 cc of meer is. Ziet er goed uit.

Je moet wel rekening houden met hoe je borsten nu zijn, als ze nu ver uit elkaar staan zullen grote protheses een beetje helpen. Maar hoe dichter ze nu bij elkaar staan hoe meer je dit uitvergroot met een borstvergroting.

Groetjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij adviseerde 400cc, maar da's nog maar indicatief, want je moet hem foto's tonen van wat je wil en op basis daar van beslist hij tijdens de operatie zelf hoeveel hij erin steekt, hij kijkt naar heel je lichaam en laat alles mooi bij mekaar passen...

Nee ik kies absoluut niet zelf, ik vind dak wij daar als 'leken' geen zicht op hebben en dat je voor zoiets moet vertrouwen op je pc!

Ik betaal 2700 all-in. Is normaal bij iedereen hetzelfde hoor.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis..

je verhaal is zo herkenbaar, lijkt net of ik het zelf heb geschreven

alleen bij mij ging t nog een stukje verder!

mijn hele humeur werd er door beinvloed!

ben zelf ook bij dr.plovier geweest :D

en vind hem echt super!

jij wilt t meteen goed gaan doen met je E/F hihi!

Liefss

Mijn hele humeur wordt beinvloed als ik mooie meisjes mét booie borsten zag méet mijn vriend erbij dus een hele miserie in mijn hoofd elke keer, pff ik haat dit he nu dat zomer ook nadert :(:30:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij adviseerde 400cc, maar da's nog maar indicatief, want je moet hem foto's tonen van wat je wil en op basis daar van beslist hij tijdens de operatie zelf hoeveel hij erin steekt, hij kijkt naar heel je lichaam en laat alles mooi bij mekaar passen...

Nee ik kies absoluut niet zelf, ik vind dak wij daar als 'leken' geen zicht op hebben en dat je voor zoiets moet vertrouwen op je pc!

Ik betaal 2700 all-in. Is normaal bij iedereen hetzelfde hoor.

Groetjes!

Ja bij plovvier wel denk ik, maar ni bij van look, anders zou hij het gezegd hebben, hij zei ook dat zonder spleet ook ni mooi is, alsof hij die protheses gaat dragen, ik vind dak wel mag kiezen wat mooi en niet mooi is...hij keek me aan alsof hij gelijk had over de schoonheid van borsten... het is immers je smaak die bepalend is...

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben benieuwd wat hij je gaat adviseren.De foto's die jij hebt geplaatst denk ik wel dat het ook ongeveer 500 cc of meer is. Ziet er goed uit.

Je moet wel rekening houden met hoe je borsten nu zijn, als ze nu ver uit elkaar staan zullen grote protheses een beetje helpen. Maar hoe dichter ze nu bij elkaar staan hoe meer je dit uitvergroot met een borstvergroting.

Groetjs

hey Jayro, zoals je zei heb ik hier een topic geplaatst :P

Het is zo dat ik hier een foto van een dame heb gezien en die had bijna of zelfs geen borsten, het was een A, dr van look zei dat ik minder cc nodig heb om zo'n volle spleetloze resultaat te bekomen. Persoonlijk had ik het gevoel dat hij grote protheses van min. 500 cc ni graag heeft,anders zou hij meer plaatsen dan maar een 400? alee ja ikga nu nr plovier omdat ik veel fotos heb gezien hier op forum en omdat het me echt bevalt...

we zullen zien op den 15 de :)

kusjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies...

Erg he.. :(

Ik ben 24 augustus 2010 geopereerd...

dus ik moest ook bijna de hele zomer zonder boobs doorbrengen..

Verschrikkelijk! Op gegeven moment wilde ik nergens meer heen, alleen thuis zijn!

Ik vind ook dat je zelf mag kiezen..

Hij kan zeggen of het mooi zal zijn maar jij kiest uiteindelijk!

Ik heb een 75E maar dat zou je echt NIET zeggen!!

Achteraf had ik wel meer cc gewild maaaarja..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies...

Erg he.. :(

Ik ben 24 augustus 2010 geopereerd...

dus ik moest ook bijna de hele zomer zonder boobs doorbrengen..

Verschrikkelijk! Op gegeven moment wilde ik nergens meer heen, alleen thuis zijn!

Ik vind ook dat je zelf mag kiezen..

Hij kan zeggen of het mooi zal zijn maar jij kiest uiteindelijk!

Ik heb een 75E maar dat zou je echt NIET zeggen!!

Achteraf had ik wel meer cc gewild maaaarja..

:58:

Ik wil daarom ook meer cc'ss ik weet ni of je mijn geplaatste fotos hebt gezien, maar dat is ongeveer wat ik wil, miss een beetje kleiner maar qua vorm en volheid is dit wat ik eigenlijk wil hebben... Ik hoop dat ik na x aantal maanden erop kan liggen want ik slaap graag zo :134:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is voor de spier een optie..??

Hmm ik sliep ook heeeel erg graag op me buik, maar nu slaap ik altijd op me zij..

op me buik slaapt niet meer zo heel erg lekker, omdat je echt je borsten voelt..

soms doet het ook beetje zeer, maja het is een prijs die ik er graag voor betaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is voor de spier een optie..??

Hmm ik sliep ook heeeel erg graag op me buik, maar nu slaap ik altijd op me zij..

op me buik slaapt niet meer zo heel erg lekker, omdat je echt je borsten voelt..

soms doet het ook beetje zeer, maja het is een prijs die ik er graag voor betaal ;)

Ik heb een aantal dames gezien die achter de spier hebbe late uitvoeren, kdenk da achter spier wel mogelijk is hoor, opde spier wil ik ni, want ik wil de protheses niet voelen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is voor de spier een optie..??

Hmm ik sliep ook heeeel erg graag op me buik, maar nu slaap ik altijd op me zij..

op me buik slaapt niet meer zo heel erg lekker, omdat je echt je borsten voelt..

soms doet het ook beetje zeer, maja het is een prijs die ik er graag voor betaal ;)

Ik heb een aantal dames gezien die achter de spier hebbe late uitvoeren, kdenk da achter spier wel mogelijk is hoor, opde spier wil ik ni, want ik wil de protheses niet voelen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Een belangrijk topic ier :/ => ik heb wel schrik als ik ouder word (35jaar-50jaar) en dan mammografie moet laten uitvoeren en dat het super pijnlijk is als je vaak op controle moet ofzo...aan de andere kant heb je ook de kans dat sommige dingen niet zo goed te zien zijn als je protheses hebt... Heeft iemand meningen hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Een belangrijk topic ier :/ => ik heb wel schrik als ik ouder word (35jaar-50jaar) en dan mammografie moet laten uitvoeren en dat het super pijnlijk is als je vaak op controle moet ofzo...aan de andere kant heb je ook de kans dat sommige dingen niet zo goed te zien zijn als je protheses hebt... Heeft iemand meningen hierover?

Dat is normaal geen probleem, je moet dat gwn even melden maar verder is dat geen probleem:) En als dat niet goed lukt doen ze het met een echografie...

Geen zorgen dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx vr reactie dames,

ik heb gwn schrik dak spijt ga hebben omdat het onderzoek moeilijk wordt uitgevoerd met protheses. anyway, k heb men antwoorden gekregen. Hartelijk dank!

dikke kusjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.