Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik zou me even voorstellen. Ik ben 24 jarige studente , dus werk ni :134: Ik heb al jaren jaaaaren zitte denken over een bv maar durfde het nooit, had ook niet zo veel geld, ik heb nu het geld en t nodige moed dankzij deze forum en steun door mijn vriendenkring... Ik weet niet of het bij elk vrouw zo begon, maar bij mij is het allemaal zo begonne: Ik was destijds :P 15-16 jaar en dacht da men borsten gingen groeien.. Ik heb 3 jaar gewacht maar het was amper gegroeid :angry:

Ik wilde maar volle :1boobs: hebben zodak wa ouder leek en jah ook wa meer aantrekkelijk was...Mensen rondom mij vonden dat ik altijd overdreef omdat ik een mooie kont en een mooi gezicht heb...swoit dit was ni voldoende voor mij.. dat gevoel was op den duur zo sterk dat ik iemand's boobies checkte wnr ik haar voor eeerst zag of sprak.. (En jaaa dat gevoel kennen jullie zowiezo :P) als ze huge :1bouncingboobs: tits had,werd ik wel een beetje jaloers... tja ni in slechte zin, maar was altijd een beetje te confronterend voor me... stel je dan eens ook voor dat je nog een vriend hebt, en er komt iemand (mooi of ni mooi) voor jullie tevoorschijn en heeft mooie borsten in een mooi dress... Ik voel me dan altijd slecht in men vel, hoewel ik dat nooit heb gezegd tegen hem , maar word hartstikke jaloers :((( tis gwn belachelijk dat ik me zo voelde maar ik kon mijn gevoelens, gedachten niet meer in goede zin veranderen hoewel ik weet dat mijn vriend geen 'tettefreak' is... uiteindelijk had hij me ook zo gezien en zo mooi gevonden maar anyway kheb nu t moed om mijn negatieve gevoelens,gedachten om te zetten in positieve dankzij een BV! :rolleyes:

kusjesss XX

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik vind dat je helemaal gelijk heb meid!!

Ik herken het verhaal heeel goed!

Bij mij begon het ook op mijn 15de zo! en zit er al