Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

ja is normaal hoor meid dat je nog geen gevoel hebt in je tepels en dat je boobs wat rood zijn nog :) dat trekt allemaal weer bij!! enn ze worden zachter en gaan niet meer raar aanvoelen :D

bij de een gaat dat sneller als bij de ander en ik denk, gezien jouw boobs ook wat minder snel dalen dat jouw lijf er gewoon wat langer tijd voor nodig heeft om alles te ''verwerken'' zeg maar :rolleyes:

dusja nu zeg ik het alweer hihih maar echt geduld is het toverwoord :ph34r: komt helemaal goed ze worden steeds mooier, zachter, soepeler en ''echter'' met de tijd :D

ik hoop dat het bij jou behalve je boobs verder ook gauw allemaal weer goed loopt, kan me voorstellen dat je een beetje depri werd hoor maar blijf maar positief dan trek je de goede dingen ook eerder aan is mij altijd geleerd :116:

idd sgattie, ik probeer egt sterk te zijn en de mooie kant van zaken te zien...tis ni altyd makkelijk maar ik doe echt men best... mijn boobs voelen met de dag echter aan... alleen als ik ga douche heb ik er moeite mee.. als ik bv washandje gebruik om ze te wassen, voelt het zo raar aan, ik wil er zo snel mogelijk mee stoppen dan... tis egt een strange gevoel...alleen mensen die het hebben meegemaakt , weten wat ik bedoel :P

anyway hartelijk dank voor je antwoord ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid,

klote dat je relatie problemen hebt joh! daar kun je echt behoorlijk depri van worden! ( i know :( )

hoop dat het nu iets beter gaat, of dat je je in ieder geval beter voelt.

je kunt hier heerlijk van je afschrijven indien nodig hoor dat heeft mij in rotperiodes ook echt geholpen!

en wowww F! prachtig meid! op naar de controle consult! en ff trots showen aan onze super dokter :)

straks bh's kopen heeeeerlijk genieten is dat!

en dat gevoel wat je "mist" in je borst kan lang duren hoor voor dat terug komt. ik had er zelf geen last van maar heb na mn keizersnee geen gevoel gehad rond die plek tot vorige maand ( 9 mnd dus ! ) en ja voelt heeeeel naar en gek. ( vooral het scheren bij mij, maar dat doe ij natuurlijk niet bij je boobs :P )

heel veel sterkte gewenst in je relatie en de rest meid!

dikke kusss!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor meid :116: Je mag echt trots op je boobs zijn en er van genieten. Al is het nu nog moeilijk, maar komt vast goed wijfie!!!

Het gevoel kan wel een jaar op zich laten wachten met een beetje pech, de één heeft sneller haar gevoel terug als de ander.

Heel veel succes en sterkte thuis lieverd! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel rox en femmy,

wat betreft mijn vent: ik heb die gepakt! hij heeft sociale contacten op het internet..en dan nog met meiden die vies zijn! met vies bedoel ik dan dat die geen gewone zijn...

hij heeft da bekend maar zei dat het niets speciaals was, en deed voor zyn ego gezien ik hem niet echt knap vond enzo... (dit is niet waar, want ik vind hem knap maar zeg da ni uitdrukkelijk elke dag)... Ik heb hem tijdens onze ruzies soms wat wiijsgemaakt dat hij een nietsnut is maar dit is hem blijkbaar egt wel bijgebleven.

Ik ben uiteindelijk naar een goede psychologe toegestapt en alles verteld.. die zei dat ik echt een mooie meid ben en alle knappe mannen/jongens kan hebben en dat hij dit 100% weet en er niet mee kan leven gezien hij niet een van de knapste is...

Hij heeft door mijn uiterlijk,goede zelfvertrouwen serieuze complexen ontwikkeld...

zijn uitlaatklep was dan die meiden opt internet die zeggen dat hij knap is goed is,... wat hij ook kan hebben zei ze dat hij 'afwijkende behoefttes' (= seksuele behoeftes die hij niet met mij kan bevredigen) kan hebben en hem moet zien vooraleer ze een uitspraak hierover kan doen.

dit is dus een serieuze klap geweest voor mij :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, dat is een hele toestand hè :( Zou je nog wel verder willen met hem, of ben je er ook wel een beetje klaar mee?

Misschien is het inderdaad een goed idee dat hij ook met de psychologe gaat praten om er samen uit te komen.

En die meiden op internet zeggen inderdaad precies die dingen die de mannen willen horen hè,dat is niet echt en allemaal fake. Maar als je mannetje nogal een complex heeft, dan zal hij inderdaad zich vereerd voelen door hun :146:

Maargoed dat je er zelf achter bent gekomen, maar het is niet leuk datje er zoveel ellende en verdriet van hebt :(

:147:

En dan je boobies: oooh ik vind ze zó mooi! Echt niet normaal :148: En je gevoel zal wel langzaam terugkomen hoor ;)

Rustig aan! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfffffffffff ik weet ni wat te doen, wil gwn echt weten of hij echt een afwijking heeft of niet (daarom ben ik echt benieuwd naar de conclusie van psychologe)... erna moet ik beslissen of ik echt met hem wil doorgaan.. Ondertussen zie ik hem nog, niet dat ik iets leuks doe met hem maar hij doet leuke dingen voor me (uit eigen initiatief) en kan niet onbeleefd doen door het niet te accepteren...miss is het niet goed voor hem ik weet het ook niet meer, ik voel me gwn verdwaald in een bos :23:

eerlijk gezegd voel ik mij echt vreemd...ik weet zelfs ni of ik nog van hem hou...

zo'n situatie heb ik eerder echt niet meegemaakt, echt rot meisjes egt waar :( telkens als ik eraan denk moet ik :102:

Wat is het gezondste: moet ik hem ondertussen nog blijven zien tot die conclusie van onze psychologe, of hem beter niet zien tot die conclusie van haar of hij egt een afwijking heeft? Wat stellen jullie voor? hem zien tot die tijd of nIEt?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou.. je moet je relatie sowieso niet laten afhangen van een conclusie van een psychologe natuurlijk

als het voor jou niet goed meer voelt en als je niet eens meer weet of je nog wel van hem houd... ja dan moet je natuurlijk voor jezelf kiezen (en eigenlijk ook voor hem, want voor hem is het ook niet goed als je met hem doorgaat terwijl het voor jou niet goed meer voelt!!)

MAAR jullie zijn al een tijdje samen neem ik aan? dus om het toch de kans te geven, zou ik het zo in ieder geval nog even aankijken en dan als die psychologe haar conclusie heeft kan je dat in je beslissing meenemen :rolleyes:

succes in ieder geval meid!! gewoon doen wat je gevoel zegt :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je mii, ondertussen is alles goed gekomen...

Ik heb trouwens vandaag controleconsult gehad...

alles was goed, behalve dat men borsten niet veel zullen dalen, een klein beetje zei hij... is wel jammer want die staan egt wel naast mijn oksels:( als ik aant strand ben, wat gaan ze wel ni denken van mij... wijf met siliconen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn dat alles weer goed is gekomen :43:

Maar je boobies..... hoe bedoel je naast je oksel?

Bedoel je dat ze breed zijn?

En je hebt prachtige borsten,en als andere dames jou op het strand zien dan denken ze :

Wowwwwww durfde ik ook maar ;):125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken in je album wat je bedoelde.

Maar ik vind dat juist mooi dat ze aan de zijkant een beetje uitsteken ;) Krijg je een zandloperfiguurtje van hahaha :136:

ja das mooi, maar wil echt ni elke keer reageren op comments van anderen... pfff ik haat dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comments van andere?

Zeggen ze dat tegen je?? "ze zijn wel groot aan de zijkant hè?"

Dan zeg jij "Ja mooi hè " :148:

Grotere boezem komt altijd tegen je bovenarmen aan, dat heeft iedereen volgens mij met een maatje meer :huh:

Je kan ook zeggen :Jullie hebben dat niet omdat jullie tieties kleiner zijn" :15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dag meiden,

na lange tijd ben ik ier weer, ik had het zo druk met de taken, opdrachten van school :mad: werd er gek van...

Ondertussen heb ik mijn borsten opnieuw opgemeten:

8 weken PO:

onder: 72 cm

boven: 93 cm

Ik doe wel altyd een E aan ipv F, Ik vind het leuk dat men borsten zo van boven naar voren komen :P hahah :126:

Ik vind da sexy, :P

Jullie krijge allemaal een dikke kus van MIJ mwuaaaaaaaaaaaaah :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Dag lieve girls,

Het is lang geleden... Tis bena half jaar geleden dat ik men nieuwe borsten heb. De tijd ga zooow sneel :) Ondertussen ben ik verloofd en hou me bezig met men trouwplanning. Moet nog zo veel te doen hehe...

Wat betreft men borstgevoel: die heb ik steeds niet rond men tepels...het is een raar gevoel die ik al een tijd heb... Tis ni dat er iets is, maar men gevoel heb ik steeds niet en maak me wel zorgen over... Krijg ik die niet of moek nog wachte?

dikke xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Papaya,

Ben zelf te lort PO om uit eigen ervaring te spreken maar las dat dit tot 1 jaar kan duren.

10 jaar geleden heb ik een lipo van de dijen gehad, en het heeft toen ook meer dan 1 jaar geduurd voor ik terug normaal gevoel had.

Er is per slot van rekening serieus aan je lichaam gesleuteld.

By the way proficiat met je verloving.

Succes en veel plezier met je trouwplannen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat je gaat trouwen :43: Gefeliciteerd !

Over dat gevoel, tja ik ben al 1.5 jaar po en ik heb ook nog geen gevoels onder mijn tepels..

Dus het stuk tussen mn litteken en mn tepels.. komt bij mij ook nooit meer terug denkik!

Bij sommige komt het gewoon nooit meer terug.. helaas!!!

Geen zorgen dit is dus wel gewoon normaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.