Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

je gaat echt niet maar een c of d overhouden hoor :D (zo zien ze er nu ook niet uit, vind ze al best groot ogen!!)

wat aardbei ook al zegt ze zitten nog ontzettend hoog en als ze eenmaal zakken en de huid wat mee rekt (en je spieren) dan groeien ze nog :D

maak je nou maar niet zo druk meid hihi komt helemaal goed!! je hebt dalijk grote tetten hoor haha :1big_boobs:

durf het bijna niet te zeggen dat rotwoord maar het is gewoon ff geduld hebben :122: maaarr het gaat heel snel dalijk ineens hoor als ze eenmaal beginnen te zakken!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, maak je niet druk! Ik heb je foto's gezien en ze zitten echt nog superhoog en alles lijkt echt nog heel strak te staan! Ikzelf had de 1e 2 weken een 70c, daarna een 70D en na 6 weken een 70E en dat met maar 255cc. Ik denk echt niet dat je hier op blijft steken!

Lieverd, geduld (sorry)!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

LIEVERD

ADEM IN, EN UIT.............

En lees wat mutsie zegt, bij mijn 1e vergroting stond het ook enorm strak en was het ook nogal klein maar na 3 a 4 weken gingen ze langzamerhand indalen en trok het huid ook mee.

Waardoor ze 'groter' werder.

En nu met die 950cc, staan ze ook strak en ze zitten hoog ( zie mijn foto's ) en ze zijn inderdaad groot maar...................

wie weet hoe groot het wordt als het ingedaalt is en het allemaal zijn vorm heeft.

En bij jou zal dat ook zijn !

Ik heb voor de zekerheid voor je be-clinic gemaild met deze vraag :P

heb je dual plane ?

aah das egt lief ccarla thnx a lottttt!!!

idd ik heb dual plane gehad, btw ik heb opnieuw gemeten, die 88 cm was van 4dagen geleden, nu is het 91 cm !!!

by the way, wat staat er juist in je mail?

DIKKE KUSSSS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Die bezorgdheid van jou is heeeeel normaal, dat heeft 99% van de meiden hier na een bv.

We hebben het allemaal meegemaakt en begrijpen je volkomen.

Dat double bubble effect moet je maar eens googelen voor foto's. Even kort uitgelegd, als er te weinig volume in je borst komt dan kan het zijn dat met dual-plane je eigenborst als het ware over je prothese heen gaat hangen waardoor het lijkt alsof je 2 borsten hebt.

En betreft jou C nu D cup . . . na 6 weken zit jij echt wel op een volle E/F cup en welicht groter!!

Dus morgen nog ff bellen met Plovier en daarna je zorgen op zij zetten en genieten!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kapotlache,

Ik zie hiernaast staan dat je een c meet? Sorry,maar heb je foto"s gezien en dat is echt geen c hoor! Geloof ik echt niet ( sorry,geen aanval),maar kom op zeg,het zijn supergrote borsten en word/is minimaal een e-cup,als het al niet f is...

Dat je van tevoren niet op de hoogte was van welke soort implantaten vind ik niet correct,maar een c? No way! Ik vind ze btw nu al erg mooi.

Wacht maar een paar weekjes en laat je dan eens opmeten bij een lingeriezaak,je zal stijl achterover slaan wat je maat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kapotlache,

Ik zie hiernaast staan dat je een c meet? Sorry,maar heb je foto"s gezien en dat is echt geen c hoor! Geloof ik echt niet ( sorry,geen aanval),maar kom op zeg,het zijn supergrote borsten en word/is minimaal een e-cup,als het al niet f is....

Dat bedoel ik dus... Die tabellen vertrouw ik voor geen meter. Volgens kapotlacheuuh haar afmetingen 72-88 was het een 70c in de tabel :mellow: maar er zijn inmiddels al wat centimetertjes bij gegroeid hè ;p

Ik heb cupmaat K volgens die tabel... Haha echttt niet hoor!!!! :o

Dus gewoon wachten...wachten.... wachten en dan idd gaan passen en meten in een juiste winkel.

Je boobs worden niet te klein Kapotlacheeuh.. .. Ze gaan heel mooi worden. Gelukkig zie je zelf ook dat ze groot zijn !!:D

Hoop dat morgen weer een dagje met een beetje minder pijn voor je wordt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien en ik zag de foto's van de zijkant en ik vraag me af of je wel goed gemeten hebt want je lijkt mij meer boven omvang te hebben dan 91 :rolleyes:

Heb je je meetlint losjes over de tepel heen gemeten ?

ja vrij losjes heb ik het gemeten, miss niet zo los, maar het is ook ni strak :) , wie weet mmiss is het toch 92 :)

btw ik vind het echt ni normaal dak zo'n bh heb meegekregen, ik ga morge belle en zegge dak enorme striemen van krijg, miss daarom dak ook hevige rugpijn heb... mijn moeder vond het ook zo strak maar ik zei dan da hoort er bij zeker, als ik jullie meningen hier lees, vind ik het ook niet meer normaal, straks ga men vocht ook ni weg door dees extra strak gevoel?!!!

ps: bedankt voor jullieee lieve berichtjes, jullie zijn so sweetttt, love u all !!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh meiden die carine van beclinic maakt me ''ziek''...gisteren zei ze dak na de middag kon bellen wnr plovier ff pauze heeft, nu zegt ze gij had toch met zen assistente gesproken?! Ik heb miss 4 x gezegd dat ik PER SE met plovier wilde spreken en ze drong maar aan om een andere oplossing te vinden! wA HEB IK DAN GEZEGD: Zeg gwn dat ik hem wil spreke en als die ni belt dat ik zyn gsm zou opbellen! pfff kwas 6min ant onderhandele om met de dokter te kunnen spreken, is dit normaaal aubbbb :angry:

wat betreft mijn strakke, kleine steunbh => ja ik moest met assistente afspraakske maken voor de hechtingen (dat had carine althans voorgesteld) en dan zou die assistente wel bekijke of het effectief zo is...percies of ik ant liegen of ant overdrijve was?! ze zei van ''ja, we hore da vaak da het strak zit maar das normaaal, blablabla" dan dacht ik bij men eigen van ''word ik wel aux serieux genomen" ?! Gebeurt dit alleen bij mij of behandele ze iedereen zo? Ik ben nu echt pissed, voor men operatie kon ik hem bereike ,maar na mijn operatie word ik genegeerd?! ik vind dees gedoe volledig ongepast!! :angry:

wat heb ik als laatst gedaan: ik heb plovier sms gestuurd en wacht op zijn call!!!

EERLIJK , meiden, vinden jullie het normaal , ik voel me echt voor de gek gehouden :146:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dit vaker bij hem..of het normaal is? Weet ik niet.

Zelf ben ik door van Selms geopereerd en mailde met hem met vragen e.d,kreeg vaak dezelfde avond mail terug.Hij gaf toen ook wel aan dat ik ook kon bellen,maar heb ik nooit gedaan omdat ik zelf alwel in dacht te kunnen schatten dat een chirurg telefonisch slecht tot niet te bereiken is.En Plovier heeft het natuurlijk enorm druk met opereren,als je alleen al hier op het forum zijn clienten ziet.

Maar een goede zaak vind ik het niet,hij behoort gewoon elke dag een telefonisch spreekuur te hebben op een vaste tijd als je het mij vraagt.

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd it's me, zoals je zegt mmoet hij een vast tijdstip, uur hebben zodat iedereen hem kan bereiken ...

wat ik heel spijtig vind is dat hij voor de operatie bijna altyd bereikbaar was en nu moek percies ''achter hem lopen''.... ik begrijp dat hij te druk heeft maar tevreden klanten hebben is toch belangrijk? Ikzelf ben allesbehalve tevreden over de service! :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.