Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

het gaat zeer goed met men tits hehe :rolleyes:

ik heb wel steken (af en toe) in beide borsten...is normaal zeker?

Ik heb daarenboven ook pijn aan men littekens? OOk volkomen normaal denk ik want hechtingen zyn gisteren verwijderd...

pff voor de rest verveeel ik me... niets speciaals gebeurd :(

tis gwn saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii en kweet ni wrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

dag meiden,

ik wil graag ene zipfile opladen maar het lukt mij niet, forum doet het niet... Ik heb mijn 2 weken PO foto's ingepakt en heb er een 'rar' van gemaakt...maar forum laadt het niet op...What should I do, any suggestions?

Liefs,

Papaya

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieverds,

ik heb een vraag die ik al dagen wilde stellen maar elke keer kwam er iets tussen :(

ik vroeg me af of ik de martelband continu, 24u/24u moet aan hebbe? En moet ik da op zen strakst zetten??

Ik vind dit heel belangrijk om te weten omdat ik een minimaal spleetje wil...en vroeg me af dat de martelband mij hierbij kan helpen? ZO ja in welke mate dan?

Graag meningen/reacties...

dikkee lieve kusjes to all of you!

papaya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid!! Ik had dezelfde vraag deze week en heb even met Valérie gemaild omdat ik volgende week terug ga werken en ik die band niet kan wegstoppen onder mijn kledij (mijn band hangt namelijk vast aan mijn kliniekbeha, is dit bij jou ook zo?). Hij moet dus zeker 24/24 voor 4 weken gedragen worden en je moet hem hoog plaatsen zodat je borsten naar beneden gedrukt worden (je kunt het zien op één van mijn foto's ;))... ik vind het alleszins niet handig :D

lfs,N

oeps ik had Sabia haar antwoord nog niet gezien :rolleyes: te laat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.