Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

hoiii hier ben ik weer :153:

Zoals de meeste onder jullie het al weten gak volgende week Visagielessen volgen en de vrijdag gak naar Zweden... Het is zo dat ik een en ander moet dragen...Maar tot hoeveel gr/kg mag ik eigenlijk dragen? Ik weet dat ik geen zware dingen mag dragen, maar wat betekent 'zwaar' juist??? Graag meer info daaromtrent...

toedoeeloeee xx x x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hele lichte dingen mag je wel dragen in ieder geval :) er is niet echt een regel van hoeveel kilo's je zou mogen dragen ofzo hihi.

maar als je wat zwaarders draagt en je begint het te voelen (pijn/last/trekkend gevoel etc) zou ik dat als ik jou was dus niet zelf dragen! :140::80: hahaha :P

je bent pas net 2 weken po als je gaat natuurlijk he, dus zou gewoon heel voorzichtig zijn :) je voelt het vanzelf als het niet goed is wat je doet!!

sowieso is mij verteld na mijn operatie dat ik alles wat geen pijn of last gaf gewoon (voorzichtig) mocht doen, dus als je je daar aan houd zit je wel goed denk ik zo :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zelf douchen mag wel natuurlijk maar je mag je armen alleen niet boven je hoofd tillen :)

als je je haar wil wassen kan je het beste gewoon voorover gebukt boven de wasbak ofzo gaan hangen of zoals doperwt zegt en ze zo wassen!

zo heb ik het ook gedaan (alle meiden hier wel denk ik) en ging gewoon goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag meidennnn

weer ne update:

Goed geslapen! rugpijn was veel minder daarjuist wnr ik opstond jeeej :136:

Ik heb om 8u beclinic gebeld, en had valerie aan de lijn...ze zei dat ik gwn laat in de middag mag komen zowel voor hechtingen als consult... jaaa idd ik ga weer op consult... ik voel me niet goed door een reactie die ik he gekregen en heb geruststelling nodig, ik moet alleszins deftige uitleg hore...ik maak me egt zorge om mijn extra high profile :(

wat betreft bagage, gewicht,..: ik ga iets meenemen waarop wielletjes zyn :P

Dikke kusjes x x x x x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je myn lieve sgat ,

Ik denk dat het goed ga komen sebiet, ik draag men band ook veel meer boven, want sabia zei dat het meer boven moest liggen dan beneden haha en ik wist da ni :(

@sabia: you got a messageee :P

love u all,

dikke x

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je myn lieve sgat ,

Ik denk dat het goed ga komen sebiet, ik draag men band ook veel meer boven, want sabia zei dat het meer boven moest liggen dan beneden haha en ik wist da ni :(

@sabia: you got a messageee :P

love u all,

dikke x

Got it ! Is alweer eentje terug ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het gelezen sabia... kmaak me nimeer zot over andersmans meningen, kga is hore wat plovier te zeggen heeft op deze 'extra' high profile :7:

dikke zoen x

Goed zo :35:

Een mening mag iedereen hebben maar een diagnose kan alleen de arts stellen.

Ik ben benieuwd wat plovier te zeggen heeft ...je zal er nu wel ongeveer zijn :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En...was hij nog steeds zo sexy :wub::123: hahahaha ;)

Heb gelezen dat je je bedje zelf al uit kan....helemaal superrrrr!! Goed gedaan meid! Gaat steeds een stukje beter, gewoon steeds een stapje verder dingen proberen :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.