Ga naar inhoud

Papaya: 22 augustus 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 422
  • Created
  • Laatste Reactie

dag meiden,

wil jullie allemaal hartelijk bedanke...mwhuaaahhhh

kga men verslagje later pas typpe want ik kan amper ademe door die fucking steun bh, is dit normaaal? IK DACHT DAK DOODGING NA DAK WAKKER WERD NA OPERATIE. :77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff doorzetten, over een paar dagen trekt de zwelling weg en gaat de bh ook fijner zitten (als ie schuurt of echt knelt dat je huid kapot gaat, losser doen he! Anders lekker strak laten, dit zorgt dat de zwelling sneller wegtrekt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank julllie wel meiden , ik ben eft aan het afzien, ik heb deze pijn egt onderschat, als ik het had geweten, zou ik het nooit gedaah hebbe, egt waar deze gedoe maakt me sick, ik ben percies gelijk nen handicap die altyd hulp nodig heeft. this is egt shit!!!! ik wens deze pijn niemand , zelfs men vijand, niet toe .....fit is niet te doen :81:

ik heb plovier daarjuist gebeld om te vragen of ik plat mag liggen en die zei ja, hoe kan ik plat ligge als ik ni overeind kan?; na hoeveel dagen gingen jullie platliggen girls? Ik wil kunne liggee :(((

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid,

ik weet helaas precies hoe je je voelt. ik heb de pijn ook echt onderschat!! wat een helse pijn zeg!!

nu een week PO gaat het wel al een stuk beter maar lekker in bed liggen is er nog altijd niet bij!

ik ben de eerste dagen heel erg ziek geweest van de medicijnen. ik heb ook nog in de kliniek gevraagd of ik maagbeschermers moest innemen maar neeeeee!, dat is allemaal niet nodig zeiden ze daar!

nou wel dus, ik hem meer dan 60 uur dubbelgelegen van de maagpijn! dit deed zo een pijn dat ik mijn boobs nog niet meer voelde!!

zijn je boobs al een beetje gezakt? ik heb het idee dat die van mij nog altijd best hoog zitten! echt een dikke bobbel boven mijn borst!

ik hoop dat het al wat beter met je gaat en idd.......ik zou het ook nooit meer doen hahaha!

gelukkig weet je niet alles van te voren he!!

groetjes bauke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden, ik ben ant doodgaan, elke beweging is pijnlijk ik heb gisteren platgeelegen. het deeddeugd tot dat ik recht moest komen, amai zelfs men nek doet pjn :(( ik wl er egt vanaf zyn, myn protheses ztten egt nog hoog want heb nl 600+ gekregen, wat overeenkomt met een extra high profile.waarom die extra weet k ni, kon het ni vrage van de pijn..nix kon e schele buite depijn die ik ervaarde die dag :(( pff alweer moet ik trane late :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey!

Wat vervelend dat het zo'n pijn doet, neem je de pijnstillers goed? Verder zou ik niet plat gaan liggen want opstaan doet echt pijn! Misschien kan je wat kussens onder je leggen (misschien he je dat al)? En dat ze zo hoog zitten is niet raar, bij mij gingen pas na 2 weken zakken. En heb je genoeg hulp (afleiding) om je heen?

Meid, komt goed!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen da platliggen doet deugd, mjn spieren waren anders ant afzien, de pijnstillers neem ik ook goed op tijd in

dit is men 3de dag, vandaag voel ik me voor het eerst een beetje beter:)

mag ik jullie vragen of ik na 4 dagen po een douche mag nemen ?

en weten jullie ook een oplossing voor rugpijn? ik gebruik een reflexspray maar het helpt niet zo goed :(

bedankt voor jullie steun meiden!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag na 48 uur al douchen meid, dus je mag zeker even lekker douchen. warme douche kan ook beetje helpen tegen rugpijn en ja verder een massage van manlief??

succes met herstellen meid! dag 4 en 5 voel je je echt steeds beter!!

xx

dankjewel rox! ik ga lekker een warme bad nemen, kben dees pijn kotsbeu :(

dual plane = hel :(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.