Ga naar inhoud

Daniëla89 : 6 april 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Desert-Rose kan mijn topic verplaatst worden naar operatie verslagen nu ik een datum heb?🤗 had het al aan @best_boobie gevraagd maar was nog niet gelukt🙊 

Als er meiden zijn die tips hebben voor mij ter voorbereiding of voor na de operatie hoor ik het heel graag😇👍heb 2 jonge kindjes van 2 jaar en 6 maanden maar mijn man heeft gelukkig 2 weken vrij Xx

De datum nadert... Spannend! Mijn tip is, begin 2 weken van tevoren met arnicadruppels en extra vitamine c innemen en ga vanaf 1 week van tevoren ook hibiscrub gebruiken op de te opereren plekken om wondinfectie te voorkomen 👍 zorg ervoor dat je wijde kleding of een lekker vest hebt voor nabde operatie ivm armen niet omhoog kunnen en mogen doen. Heb je al nagedacht over hoe je je hoofdeinde verhoogt? Ik lees hier veel over voedingskussens, had zelf een steun voor onder het hoofdeinde gevonden bij de lidl. 

Na de operatie: zorg dat je met een zetje in je rug uit bed of van de bank geholpen wordt om je borstspier niet te belasten en hou de voorgeschreven rust mbt tillen en huishoudelijk werk aan! En (wat ik zelf verrekte moeilijk vind): accepteer dat de boobs tijd nodig hebben om op hun uiteindelijke plekje te zakken... Ik zit nu op 16 dagen po en wil het nu gewoon eindelijk wel eens zien 🙈😅 geeeedulddddd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marietjuh jaa heb er zo'n zin in!🥰 @Salander bedankt voor alle tips daar zal ik dan zeker mee gaan beginnen 2 weken van te voren🙂 ik lees idd erg vaak dat dames toch te snel weer te veel doen maar ik begin daar echt niet aan je kan maar 1x herstellen,al kan ik me wel voorstellen dat het lastig is hoor😉 en dat geduld is een leuke uitdaging zullen we maar zeggen😂 ik heb een voedingskussen liggen daar kan ik vast wel iets mee. Hoe gaat het verder met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniëla89 zei:

@Marietjuh jaa heb er zo'n zin in!🥰 @Salander bedankt voor alle tips daar zal ik dan zeker mee gaan beginnen 2 weken van te voren🙂 ik lees idd erg vaak dat dames toch te snel weer te veel doen maar ik begin daar echt niet aan je kan maar 1x herstellen,al kan ik me wel voorstellen dat het lastig is hoor😉 en dat geduld is een leuke uitdaging zullen we maar zeggen😂 ik heb een voedingskussen liggen daar kan ik vast wel iets mee. Hoe gaat het verder met jou nu?

Echt helemaal top! Ik ga maandag weer werken, kantoorbaan. Daar kan ik me nuttiger maken dan thuis verveeld op de bank wachten tot ik genezen ben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Salander zei:

De datum nadert... Spannend! Mijn tip is, begin 2 weken van tevoren met arnicadruppels en extra vitamine c innemen en ga vanaf 1 week van tevoren ook hibiscrub gebruiken op de te opereren plekken om wondinfectie te voorkomen 👍 zorg ervoor dat je wijde kleding of een lekker vest hebt voor nabde operatie ivm armen niet omhoog kunnen en mogen doen. Heb je al nagedacht over hoe je je hoofdeinde verhoogt? Ik lees hier veel over voedingskussens, had zelf een steun voor onder het hoofdeinde gevonden bij de lidl. 

Na de operatie: zorg dat je met een zetje in je rug uit bed of van de bank geholpen wordt om je borstspier niet te belasten en hou de voorgeschreven rust mbt tillen en huishoudelijk werk aan! En (wat ik zelf verrekte moeilijk vind): accepteer dat de boobs tijd nodig hebben om op hun uiteindelijke plekje te zakken... Ik zit nu op 16 dagen po en wil het nu gewoon eindelijk wel eens zien 🙈😅 geeeedulddddd....

Ik sluit me hier volledig bij aan! 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou meiden heb de kliniek zelf ff gebeld of ze de tijd al wisten🤭 dinsdag om 09.30 mag ik me melden en om 11.00 gaat het gebeuren🙌

Eindelijk nieuwe boobs!:01: heb er super veel zin in🤗 vandaag lekker met een sopje door het huis gegaan om de tijd te doden en de boel voor te bereiden. Ik had gisteren een paar wijntjes gedronken en niet bedacht dat dit miss nu al niet meer mag🙊 zal denk ik niet heel erg zijn. Zal binnenkort alvast een foto plaatsen van mijn voor situatie  XxX 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Daniëla89 zei:

Nou meiden heb de kliniek zelf ff gebeld of ze de tijd al wisten🤭 dinsdag om 09.30 mag ik me melden en om 11.00 gaat het gebeuren🙌

Eindelijk nieuwe boobs!:01: heb er super veel zin in🤗 vandaag lekker met een sopje door het huis gegaan om de tijd te doden en de boel voor te bereiden. Ik had gisteren een paar wijntjes gedronken en niet bedacht dat dit miss nu al niet meer mag🙊 zal denk ik niet heel erg zijn. Zal binnenkort alvast een foto plaatsen van mijn voor situatie  XxX 

 

 

 

Yaaa spannend! Lekker dat je in de ochtend al aan de beurt bent zeg. Ben je lang onderweg? 

 

Ik ben 2 weken van tevoren gestopt met alcohol 🙊 kan me niet voorstellen dat 1 glaasje heel veel effect heeft op je herstelperiode. Zolang je niet aan het binge drinken slaat zal het wel meevallen 👌 😅 Goed zeg dat je met een sopje in de weer bent geweest. Ik vertrouwde op de huishoudelijke activiteiten van mijn echtgenoot en heb me helemaal in mijn coconnetje teruggetrokken... beter niet kunnen doen 😆😎

 

Mag ik meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander ja stom dat ik er niet aan gedacht heb maar zal wel goedkomen😜ik vind het vooral lekker om bezig te zijn dan schieten die dagen teminste een beetje op😇 

Het zit ook wel in me om steeds bezig te zijn dus het zal wennen zijn om niks te kunnen doen maar het is voor een goed doel!:1big_boobs:

Maar natuurlijk ik zal je toevoegen als ik de foto heb geplaatst xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehoe je weet gewoon de tijd!! Toppie!! Doe wijntjes maken niet uit hoor. Ik had ook rekening ermee gehouden paar dagen ervoor een wijntje gedaan en daarna niet meer. Ik heb nu week post op ook nog niet gedronken verheug me straks wel erop weer als er een leuke gelegenheid weer voor is🥳😊 En lekker bezig met je borsten nestel drang! Komt goed hoor ik vond ze heel erg lief in de kliniek. En je krijgt een paar sexy croqs aan haha

meid ik ben jaloers 10 minuten van de kliniek!! Wij moesten ruim een uur rijden haha heeerlijk voor je je schuift zo je warme bedje in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia jaa heerlijk hoor lekker alles schoon en voorbereid😆 ik hou er zo van🙊 die croqs neem ik maar voor lief. Nou wat een luxe he!! Heb daar echt geluk mee.Vond het vandaag ineens wel ff spannend maar toen zag ik die van jou en toen dacht ik laat maar komen😂👌🏼 super veel zin in!!🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89Hier nog eentje!! Dat vond ik het moeilijkste ook alles loslaten. Maar dat komt ook goed! Ik vandaag alweer een weekje post op en ik voel me echt veel beter al! Loop lekker rond. Armen nog stijf maar die vervelende pijn bij omhoog komen is nagenoeg al weg. Super lief dank je wel voor het compliment!😊 De jouwe worden ook prachtig je bent bij hem in goede handen maar snap je zenuwen hoor!

Geniet van je paas weekend en je kleine paaseieren nog😂😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 zo spannend! Dinsdag is het echt zo! 

 

Hoe gaat het nu met je, hou je het nog een beetje vol qua spanning?  Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik heb ook nog wel wat tips waar je misschien wat aan hebt:

 

- Als je lang haar hebt, laat het invlechten. Ik heb er 3 dagen niet naar omgekeken haha en het zat nog prima zonder klitten.

- Ik kreeg van het in bed zitten echt een hele stijve nek en rug, hier had ik pittenzakken voor en warmtepads waar ik tegen aan zat. Dit is vooral fijn net voor het uit bed komen, dan kunnen je spieren wat opwarmen.

- Een bidon met een rietje, zo hoef je niet met je armen de drink beweging te maken.

- Wij hadden allemaal makkelijk eten gehaald, zoals breakers (van melkunie). Ik heb ze zelf genomen met extra proteïne, dacht dat mijn spieren dat wel konden gebruiken.

- Verder zoals @Salander aangaf, wijde kleding. Ik leef de afgelopen dagen in hempjes waar ik gewoon vanuit onder in kan stappen en wijde vesten. 

- Een zwangerschapkussen om je in te nestelen met slapen en om overdag in te zitten. Ik kan nog steeds niet plat slapen, dus je moet het maar comfortabel maken haha. Ook heb ik geen elektrisch verstelbaar bed, en hierdoor had ik nog een zwangerschapkussen geleend om deze onder mn benen tegen mijn billen aan te leggen. Dit ging het verschuiven tegen, want dat leverde mij altijd best wel paniek op, hoe verder onderuit gezakt ik was hoe meer pijn het deed om omhoog te komen.

- Zelf had ik de meeste pijn met het opstaan uit bed. Wat voor mij werkte is mijn vriend die vanaf boven zn gehele arm over mijn ruggengraat deed en me zo omhoog duwde. Hier kom je snel genoeg achter wat voor je werkt, en je raakt op een gegeven moment gewend aan het gevoel. 

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt! Voor je het weet is het zover, en kun je van ze genieten!

Geniet nog even van de Pasen! 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 echt bijna nu ja🤗 met de spanning gaat het eigenlijk heel goed maar denk dat dat morgen wel anders is🤣 heb inderdaad ook veel makkelijk eten gehaald en lekker veel ingevroren is wel zo makkelijk. Had gisteren ineens pijn aan mijn linkerborst met stofzuigen en toen ik voelde waar het vandaan kwam zat er een bobbel(waarschijnlijk ietsje overbelast of miss iets verrekt🤔) ik schrok wel even want ik dacht het zal toch niet dat mijn operatie nu niet door kan gaan😵 gelukkig is het vandaag zo goed als weg..net op tijd😆 zulke gekke dingen heb ik echt niet gedaan maar je zal het net zien he😒 super lief dat je zo meedenkt!🥰 hoe gaat het bij jou verder nu?? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 jaaaaaaa binnen 24u ben je al in de kliniek. Echt bijna nu!! Ben je zenuwachtig? Of nog goed te handelen en vooral zin in?  Succes met de laatste loodjes, kijk nog even extra in de spiegel en ben nu al heel benieuwd naar je verhaal morgen. Voor mij nu nog 7 nachtjes slapen. 

 

Fijn de tips @khll16 Die breakers vind ik ook nog een slimme tip. Hier ben ik ook al de vriezer beetje bij beetje aan het vullen.

 

Even aan iedereen die al PO is; lukte het avondeten de eerste dagen wel zelf? Kan me voorstellen dat zelfs een vork vasthouden en naar je mond brengen lastig kan zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.