Ga naar inhoud

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Nog even wachten @Anouk78 @Shanmil @Flowerbloempje7 @Ikke2 Super bedankt meiden! Ik kan niet geloven dat het vandaag dan eindelijk gaat gebeuren. 
 

Even mijn bed verschonen, heerlijk douchen en nog heel veel knuffelen met mijn vriend (nu het nog kan). 

Veel successs 🥰 en geniet van het knuffelen! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Ik was echt als een blok aan het slapen na de operatie, moest wakker gemaakt worden door de verpleegkundige.

 

Voel me mentaal inmiddels helemaal prima, maar oh.. de boobs... zoveel druk.. de moeilijkheid met het bed uit en in komen staat me ook erg tegen. (Lig nog bij Velthuis trouwens)

 

Lieve verpleegkundige trouwens!

 

Laura zei dat alles goed is gegaan en dat het goed bij m’n lichaam past.

 

toen ik net 3 seconde wakker was hielden ze een spiegel voor maar was zo duf dat ik amper wat gezien heb. Af en toe in de bh nu gekeken en ze lijken wat klein 😳 Ik denk dat dat nog wel goed komt hoor, ze moeten nog zakken natuurlijk. 
 

Lekker met de buurvrouw naast mij gekletst, eerst met gordijn dicht (soort van blind-date) en daarna ging de gordijn open haha, erg gezellig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! Ik was echt als een blok aan het slapen na de operatie, moest wakker gemaakt worden door de verpleegkundige.

 

Voel me mentaal inmiddels helemaal prima, maar oh.. de boobs... zoveel druk.. de moeilijkheid met het bed uit en in komen staat me ook erg tegen. (Lig nog bij Velthuis trouwens)

 

Lieve verpleegkundige trouwens!

 

Laura zei dat alles goed is gegaan en dat het goed bij m’n lichaam past.

 

toen ik net 3 seconde wakker was hielden ze een spiegel voor maar was zo duf dat ik amper wat gezien heb. Af en toe in de bh nu gekeken en ze lijken wat klein 😳 Ik denk dat dat nog wel goed komt hoor, ze moeten nog zakken natuurlijk. 
 

Lekker met de buurvrouw naast mij gekletst, eerst met gordijn dicht (soort van blind-date) en daarna ging de gordijn open haha, erg gezellig.

Jippie gefeliciteerd met je boobs🎉

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Nu op naar een goed herstel 🤗

En leuk een blind date 🤣

Nou lieverd hou je rustig, and can’t wait to see them :1big_boobs:

Liefs Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! Ik was echt als een blok aan het slapen na de operatie, moest wakker gemaakt worden door de verpleegkundige.

 

Voel me mentaal inmiddels helemaal prima, maar oh.. de boobs... zoveel druk.. de moeilijkheid met het bed uit en in komen staat me ook erg tegen. (Lig nog bij Velthuis trouwens)

 

Lieve verpleegkundige trouwens!

 

Laura zei dat alles goed is gegaan en dat het goed bij m’n lichaam past.

 

toen ik net 3 seconde wakker was hielden ze een spiegel voor maar was zo duf dat ik amper wat gezien heb. Af en toe in de bh nu gekeken en ze lijken wat klein 😳 Ik denk dat dat nog wel goed komt hoor, ze moeten nog zakken natuurlijk. 
 

Lekker met de buurvrouw naast mij gekletst, eerst met gordijn dicht (soort van blind-date) en daarna ging de gordijn open haha, erg gezellig.

Klein? 600cc? 😂 lieverd die zijn echt niet klein, je huid en alles moet ook nog mee rekken. Komt helemaal goed 👍 

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! Ik was echt als een blok aan het slapen na de operatie, moest wakker gemaakt worden door de verpleegkundige.

 

Voel me mentaal inmiddels helemaal prima, maar oh.. de boobs... zoveel druk.. de moeilijkheid met het bed uit en in komen staat me ook erg tegen. (Lig nog bij Velthuis trouwens)

 

Lieve verpleegkundige trouwens!

 

Laura zei dat alles goed is gegaan en dat het goed bij m’n lichaam past.

 

toen ik net 3 seconde wakker was hielden ze een spiegel voor maar was zo duf dat ik amper wat gezien heb. Af en toe in de bh nu gekeken en ze lijken wat klein 😳 Ik denk dat dat nog wel goed komt hoor, ze moeten nog zakken natuurlijk. 
 

Lekker met de buurvrouw naast mij gekletst, eerst met gordijn dicht (soort van blind-date) en daarna ging de gordijn open haha, erg gezellig.

Goed te horen dat het goed is gegaan en je weer in het land der levenden bent. 

Ik zou zeggen als je je verveel. Kijk even in mijn album dan kun je zien dat ze echt nog groter gaan tonen hoor. Komt vast goed met 600cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden ,

 

de eerste nacht is prima verlopen gelukkig. Heb iets van 5/6uur geslapen.

Had even mijn wekker gezet om 03:00 voor de paracetamol maar die had ik mooi naast me in bed gelegd dus hoefde er niet uit. 
 

Ik voel natuurlijk een enorme druk op mijn borsten en ril een beetje (ik heb het snel koud en misschien nog spanning ofzo). De pijn aan de wonden (inmiddels is rechts ook iets meer pijn gaan doen) is nu onder controle, met opstaan strek ik me niet helemaal uit maar blijf ik gebogen. Als ik me wel helemaal zou strekken dan krijg ik immens pijnlijke steken. Zo nu en dan als ik moet opstaan voor iets dan blijf ik ook even ijsberen door het huis en probeer ik langzaam steeds iets rechteropper wel te lopen. Na een wat langere zit is de pijn het ergst.

 

Ik heb nog niet gekeken naar de boobs. Gisteren deden we de bh even los aan de achterkant zodat ik de bh wat lager kon plaatsten maar dat was al een hele klus omdat dat gevoel heel intens was op een negatieve manier.

 

Vandaag een mooie bos met bloemen ontvangen van mijn schoonouders, schoonzus en zwager. Ontzettend lief.

 

Vandaag staat eigenlijk op de planning om de hele dag op m’n kont te zitten, veel te drinken en series/films kijken.

 

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, maakt mij erg blij 💖

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! Ik was echt als een blok aan het slapen na de operatie, moest wakker gemaakt worden door de verpleegkundige.

 

Voel me mentaal inmiddels helemaal prima, maar oh.. de boobs... zoveel druk.. de moeilijkheid met het bed uit en in komen staat me ook erg tegen. (Lig nog bij Velthuis trouwens)

 

Lieve verpleegkundige trouwens!

 

Laura zei dat alles goed is gegaan en dat het goed bij m’n lichaam past.

 

toen ik net 3 seconde wakker was hielden ze een spiegel voor maar was zo duf dat ik amper wat gezien heb. Af en toe in de bh nu gekeken en ze lijken wat klein 😳 Ik denk dat dat nog wel goed komt hoor, ze moeten nog zakken natuurlijk. 
 

Lekker met de buurvrouw naast mij gekletst, eerst met gordijn dicht (soort van blind-date) en daarna ging de gordijn open haha, erg gezellig.

Fijn dat het achter de rug is! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :tatice_04:

Jaaa, ze moeten nog zakken. Valt me op dat ze in het begin meestal wat kleiner lijken dus komt vast goed met de grootte! 

 

Heel veel succes met herstellen meid! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, GlitterMermaid said:

Goedemorgen meiden ,

 

de eerste nacht is prima verlopen gelukkig. Heb iets van 5/6uur geslapen.

Had even mijn wekker gezet om 03:00 voor de paracetamol maar die had ik mooi naast me in bed gelegd dus hoefde er niet uit. 
 

Ik voel natuurlijk een enorme druk op mijn borsten en ril een beetje (ik heb het snel koud en misschien nog spanning ofzo). De pijn aan de wonden (inmiddels is rechts ook iets meer pijn gaan doen) is nu onder controle, met opstaan strek ik me niet helemaal uit maar blijf ik gebogen. Als ik me wel helemaal zou strekken dan krijg ik immens pijnlijke steken. Zo nu en dan als ik moet opstaan voor iets dan blijf ik ook even ijsberen door het huis en probeer ik langzaam steeds iets rechteropper wel te lopen. Na een wat langere zit is de pijn het ergst.

 

Ik heb nog niet gekeken naar de boobs. Gisteren deden we de bh even los aan de achterkant zodat ik de bh wat lager kon plaatsten maar dat was al een hele klus omdat dat gevoel heel intens was op een negatieve manier.

 

Vandaag een mooie bos met bloemen ontvangen van mijn schoonouders, schoonzus en zwager. Ontzettend lief.

 

Vandaag staat eigenlijk op de planning om de hele dag op m’n kont te zitten, veel te drinken en series/films kijken.

 

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, maakt mij erg blij 💖

Lekker uitrusten en jezelf laten verwennen!! Ik hoop dat het snel eigen wordt en de pijn wegtrekt. Gelukkig heb je wel redelijk geslapen

 

Mocht er met jou iemand mee of is het afzetten en ophalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, veel said:

Lekker uitrusten en jezelf laten verwennen!! Ik hoop dat het snel eigen wordt en de pijn wegtrekt. Gelukkig heb je wel redelijk geslapen

 

Mocht er met jou iemand mee of is het afzetten en ophalen? 

Dankjewel ik hoop het ook.

 

Ik ben in m’n eentje naar binnen gegaan en me aangemeld, voor het ophalen mag wel iemand naar binnen komen en wachten op je 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Marietjuh said:

Fijn dat het achter de rug is! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! :tatice_04:

Jaaa, ze moeten nog zakken. Valt me op dat ze in het begin meestal wat kleiner lijken dus komt vast goed met de grootte! 

 

Heel veel succes met herstellen meid! 😘

Dankjewel! Ben zo benieuwd naar het resultaat 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.