GlitterMermaid

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek

Recommended Posts

heey ik kom hier je verslag tegen ! wat goed dat het zo klikte met de pc dat is inderdaad heel belangrijk!

Mijn pc was ik nog niet tegen gekomen hier op het forum maar omdat het zogoed klikte had ik er alle vertrouwen in!

Wat een leuke datum nog net het nieuwe jaar in met nieuwe boobies ! 

En zoals de Pc al zei ze moeten kijken naar je verhouding en wat er bij past voor een dame van 150 lang en 50 kilo is 500cc waarschijnlijk te veel wat voor iemand die een stuk langer is precies goed is ! Ik ga je zeker volgen hoe je proces gaat verlopen !

@Joyforlife Vriendin van mij was ook door haar geopereerd dus zij raadde me haar aan. 

De eerste optie was 24 december.. maar dat vond ik toch niet zo leuk om met kerst niks te kunnen doen. Dus toen verplaatst naar de eerste volgende datum en dat was 28 december, vind ik helemaal prima. Met oud en nieuw doen wij thuis toch niet zo veel en een feestje kan toch toch niet 😉

Wat een spannende keuze om voor een PC te gaan waarvan je nog niet veel recensies hebt gevonden, ik ben ontzettend benieuwd naar je eindresultaat.

Ik heb je toegevoegd aan mijn album

Ja dat was zeker wel spannend , maar ik had wel gevonden dat zij jaren lang borstcorrecties heeft gedaan in het borstkanker centrum bij vrouwen die geen borsten meer hadden, dus ik had wel genoeg vertrouwen in dat ze kundig genoeg was.

Inderdaad een feestje bouwen gaat nu  niet jammer genoeg , dat komt wel weer ! 

Hoi,

Wat ontzettend mooi dat je ineens besefte dat dit beter bij je lichaam past en dat je dat altijd hebt gemist. Wat een mooi moment. Ik snap zeker dat je voor deze pc kiest na het lezen van je ervaring met haar en die andere. Ik lees graag mee hoe het allemaal verloopt! :) Het nieuwe jaar in met nieuwe boobs, fijn zeg! 

Hey dames! 

Ik heb 6 oktober mijn consult gehad bij Dr. Zaal en heb de operatie 28 december gepland. Nu twijfel ik of ik niet nog eens terug zal gaan om het nog een keer te passen en misschien een nieuwe 3D scan te laten maken. Eigenlijk is het puur om nog even wat korter voor de operatie een extra zekerheidsgevoel te hebben dat ik er 100% blij mee ben. 

Zijn er meer dames die dit gevoel hebben en nog eens zijn terug gegaan?

ik hoor het graag! 💋

Ik heb ook een 2e passessie gedaan. Als het jou geruststelt gewoon om vragen. Het is niet een beslissing die je elke dag neemt, dus je moet wel er achter staan.

Sommige meiden blijven twijfelen tot het einde, sommige kunnen de twijfel afsluiten als ze de bevestiging hebben

Ik zou zeker voor een tweede consult gaan, heel eerlijk, je twijfels zal je houden totdat je geopereerd gaat zijn. Ik kan alleen zeggen vertrouw op je eigen gevoel, want je weer precies wat je wil😁

Het komt allemaal goed en december is het snel 😘

Dames! 

Ik heb 8 december een nieuwe afspraak staan bij Velthuis Kliniek, heel snel al antwoord terug gekregen. Super fijn. 

Wat goed, ik snap je twijfel helemaal. Dat heb ik zelf ook en daarom ook een 2e pas sessie geboekt (Toevallig ook 8 dec :D ). Dan kun je ook weer even zien op de 3D scan hoe het er eventueel uit zou komen te zien en dat neemt je twijfels dan weer weg :) 

Oh wat toevallig! Super leuk haha 

ja precies, je begrijpt me helemaal. Jij krijgt een week voor mij de operatie wat ontzettend spannend.