Ga naar inhoud

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hey meiden! @veel @Arlandria 

 

Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.

 

Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per moment met hoe erg ik weer last heb van de pijn. Ik sta ook nog erg voorover gebogen met mijn schouders, ene moment lukt het mij wel om iets meer recht op te staan maar vaak nog niet. Dit resulteert weer in veel nekpijn door het voorover hangen. Ik heb nu twee keer een stuk gelopen, het lopen voelt lekker maar de nekpijn die begint al snel op te spelen waardoor ik even pauze moet nemen op een bankje 😅

Ik kan al sinds een paar dagen al steeds meer zelf, het toiletbezoek kon ik gelukkig direct al alleen. Een boterham smeren en sokken aandoen gaat ook goed.

 

Mijn vriend heeft net mijn haar voor het eerst gewassen, erg fijn dat dat gebeurd is. De boobs even vrij gelaten, was wel spannend haha. 


Ik heb nog niet echt een mening over de boobs, ik heb het idee dat ze goed aan het vormen zijn en er geen gekke dingen gebeuren.

 

Ik leef ook alleen nog op paracetamol, ga vandaag 3x 1000mg nemen kijken hoe dat gaat. Ik probeer dus al direct wat af te bouwen. 
 

Slapen gaat vanaf dag 1 eigenlijk al goed, ik slaap lekker door en kan zelfstandig mijn bed in en uit komen.

 

Wat vinden jullie van de foto’s? En hoe gaat het met jullie boobies? 🤩

 

💋💖

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! @veel @Arlandria 

 

Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.

 

Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per moment met hoe erg ik weer last heb van de pijn. Ik sta ook nog erg voorover gebogen met mijn schouders, ene moment lukt het mij wel om iets meer recht op te staan maar vaak nog niet. Dit resulteert weer in veel nekpijn door het voorover hangen. Ik heb nu twee keer een stuk gelopen, het lopen voelt lekker maar de nekpijn die begint al snel op te spelen waardoor ik even pauze moet nemen op een bankje 😅

Ik kan al sinds een paar dagen al steeds meer zelf, het toiletbezoek kon ik gelukkig direct al alleen. Een boterham smeren en sokken aandoen gaat ook goed.

 

Mijn vriend heeft net mijn haar voor het eerst gewassen, erg fijn dat dat gebeurd is. De boobs even vrij gelaten, was wel spannend haha. 


Ik heb nog niet echt een mening over de boobs, ik heb het idee dat ze goed aan het vormen zijn en er geen gekke dingen gebeuren.

 

Ik leef ook alleen nog op paracetamol, ga vandaag 3x 1000mg nemen kijken hoe dat gaat. Ik probeer dus al direct wat af te bouwen. 
 

Slapen gaat vanaf dag 1 eigenlijk al goed, ik slaap lekker door en kan zelfstandig mijn bed in en uit komen.

 

Wat vinden jullie van de foto’s? En hoe gaat het met jullie boobies? 🤩

 

💋💖

Hoi, 

Ik vind het er al mooi uitzien en ook rustig inderdaad, geen gekke dingen te zien zo.

Ze zullen nog wel zakken en vormen, maar tijd en geduld zijn echt 'steekwoorden' hier zoals ik bij iedereen lees :) 

Hopelijk kun je eerdaags met minder pijnstilling toe. Wel zo fijn vond ik zelf.

Groetjes Anns.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! @veel @Arlandria 

 

Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.

 

Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per moment met hoe erg ik weer last heb van de pijn. Ik sta ook nog erg voorover gebogen met mijn schouders, ene moment lukt het mij wel om iets meer recht op te staan maar vaak nog niet. Dit resulteert weer in veel nekpijn door het voorover hangen. Ik heb nu twee keer een stuk gelopen, het lopen voelt lekker maar de nekpijn die begint al snel op te spelen waardoor ik even pauze moet nemen op een bankje 😅

Ik kan al sinds een paar dagen al steeds meer zelf, het toiletbezoek kon ik gelukkig direct al alleen. Een boterham smeren en sokken aandoen gaat ook goed.

 

Mijn vriend heeft net mijn haar voor het eerst gewassen, erg fijn dat dat gebeurd is. De boobs even vrij gelaten, was wel spannend haha. 


Ik heb nog niet echt een mening over de boobs, ik heb het idee dat ze goed aan het vormen zijn en er geen gekke dingen gebeuren.

 

Ik leef ook alleen nog op paracetamol, ga vandaag 3x 1000mg nemen kijken hoe dat gaat. Ik probeer dus al direct wat af te bouwen. 
 

Slapen gaat vanaf dag 1 eigenlijk al goed, ik slaap lekker door en kan zelfstandig mijn bed in en uit komen.

 

Wat vinden jullie van de foto’s? En hoe gaat het met jullie boobies? 🤩

 

💋💖

Klinkt nog vrij heftig. In ieder geval prettig dat je wel enige vooruitgang merkt. En vooral de nachten schelen denk ik ontzettend, als je dan niet lekker kan slapen, wordt het er niet makkelijker op. Dus fijn dat dat goed gaat!

Ik kan niet bij je foto's kijken terwijl. Ik ben wel nieuwsgierig dus als je het goed vindt, zou je me dan toegang kunnen geven? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaid Oef... dat klinkt nog best pittig dus. En balen, dat je lichaam compenseert en de pijn dan in je nek schiet! Kan je je nek rustig stretchen, of schiet de pijn dan weer naar je borsten toe? 

 

Wel fijn dat je zo goed slaapt. Slaap is zoooooo belangrijk...

 

Zou je mij ook ajb willen toevoegen aan je album? Ben erg benieuwd 😊 x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's zien er goed uit 😍 Ben heel benieuwd naar het eind resultaat! Wel heel erg vervelend van die pijnsteken en de pij n in je nek steeds? Doe je de fysio opdrachten niet, of heb je ze voor de spier gekregen? Gelukkig gaat het slapen wel goed, je rust is nu heel belangrijk. 

 

Mijn boobies worden (als het goed is) woensdag gezet! Dus ben heel erg benieuwd en als je nog tips hebt hoor ik het graag ;)

 

Wel fijn dat je al aardig wat zelfstandig kan toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Anns said:

Hoi, 

Ik vind het er al mooi uitzien en ook rustig inderdaad, geen gekke dingen te zien zo.

Ze zullen nog wel zakken en vormen, maar tijd en geduld zijn echt 'steekwoorden' hier zoals ik bij iedereen lees :) 

Hopelijk kun je eerdaags met minder pijnstilling toe. Wel zo fijn vond ik zelf.

Groetjes Anns.

Hey 

Ja ik vind het ook ontzettend rustig, ook niet erg opgezwollen :)

Ik kan niet wachten totdat ze gaan zakken en minder puntig lijken vanaf de zijkant. 

1 hour ago, Arlandria said:

Klinkt nog vrij heftig. In ieder geval prettig dat je wel enige vooruitgang merkt. En vooral de nachten schelen denk ik ontzettend, als je dan niet lekker kan slapen, wordt het er niet makkelijker op. Dus fijn dat dat goed gaat!

Ik kan niet bij je foto's kijken terwijl. Ik ben wel nieuwsgierig dus als je het goed vindt, zou je me dan toegang kunnen geven? :)

 

Inderdaad, als slapen HELL was dan is overdag ook echt vreselijk. Daar ben ik echt erg blij mee. Ik heb je toegevoegd aan mijn album 💋

 

1 hour ago, MiaMae said:

@GlitterMermaid Oef... dat klinkt nog best pittig dus. En balen, dat je lichaam compenseert en de pijn dan in je nek schiet! Kan je je nek rustig stretchen, of schiet de pijn dan weer naar je borsten toe? 

 

Wel fijn dat je zo goed slaapt. Slaap is zoooooo belangrijk...

 

Zou je mij ook ajb willen toevoegen aan je album? Ben erg benieuwd 😊 x

De enige moment dat ik mijn nek kan rusten is eigenlijk in bed te liggen, maar dat heb ik de eerste 3 dagen niet gedaan. Heb eigenlijk alle dag gewoon rechtop op de eetkamer stoel gezeten omdat die een hoge uitstap heeft. De bank of stoelen in de woonkamer daarvoor moest ik te veel bukken. Achteraf gezien had ik denk ik meer op bed moeten gaan liggen. Ik heb je toegevoegd aan mijn album 💋

 

14 minutes ago, veel said:

Foto's zien er goed uit 😍 Ben heel benieuwd naar het eind resultaat! Wel heel erg vervelend van die pijnsteken en de pij n in je nek steeds? Doe je de fysio opdrachten niet, of heb je ze voor de spier gekregen? Gelukkig gaat het slapen wel goed, je rust is nu heel belangrijk. 

 

Mijn boobies worden (als het goed is) woensdag gezet! Dus ben heel erg benieuwd en als je nog tips hebt hoor ik het graag ;)

 

Wel fijn dat je al aardig wat zelfstandig kan toch? 

Bedankt voor het compliment :) Ik heb ze voor de spier dus heb geen fysio oefeningen, maar blijkt dat de bh ervoor zorgt dat ik voorover buig. Ik heb van mijn moeder tijdelijk een BH verlengstuk geleend (die ik besteld heb die heeft natuurlijk vertraging nu). Als ik jou was zou ik die ook nog bestellen. Nu is mijn BH verruimd en kan ik rechtop staan EN geen last van mijn nek...!!! 

Ah wat spannend, woensdag gelukkig! Ik zou een kussentje meenemen voor tussen de riem en je boobs op de terug weg. Je hoeft niet perse eten en drinken mee te nemen. Je wordt erg goed verzorgd en mag zo vaak vragen om eten en drinken als je wilt voordat je vertrekt haha. Heel veel succes woensdag, Laura is ontzettend lief voor je 💋

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2020 om 23:21, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wat ontzettend lief dat je er naar vraagt!

 

Mijn tweede consult is onwijs goed gegaan, Dr. Zaal heeft de vragen die ik nog had goed kunnen beantwoorden en dat heeft mij gerust gesteld.

 

Ook een vraag was: wat is eigenlijk de max wat erin kan? (Gewoon gekscherend vroeg ik het)

 

Laura Zaal pakte even het mentor prothese boekje erbij. ‘Nou.. 550cc kan wel... ... 600cc zou ook wel kunnen.’

Waarop de consulente riep:’doe anders even je topje uit dan gaan we gewoon passen!’

 

En voordat ik het wist had ik 600cc in m’n pasbh zitten en was dat ook helemaal niet verkeerd...!!

Ik vertelde Laura dat ik natuurlijk veel had zitten kijken naar de pasfoto’s en dat ik de sideboob zo mooi vond. Toen zei ze:‘Dan kun je de 600cc ook erg goed hebben, dan komt er toch weer een centimeter bij.’

Ik vond het wel goed in verhouding met mijn brede schouders en heupen. Maar dacht al wel: zo.. die voelt al best zwaar 😂
 

Laura Zaal was ondertussen al met de tablet bezig voor de 3D scan, blijkbaar stond de oude scan er nog op en hoefde ze alleen het getal aan te passen. En voila de scan was klaar en kon ik mooi kijken naar hoe het zou gaan worden. 
 

Nou ja en voor dat ik het wist hadden we gekozen voor 600cc kreeg ik een nieuw formulier maar daarop de nieuwe protheses aangestreept, wenste we elkaar alvast fijne feestdagen en tot 28 december! 😂👍🏻 
 

Minder dan 15 minuten en 100cc erbij, zo snel kan het gaan 😉

 

Ik heb een nieuw album aangemaakt met daarin de foto’s + 3D scan. Ik zal in dit album dan ook de foto’s toevoegen van na de operatie.

 

Van vinden jullie ervan? 💋

 

 

Zou ik ook aan je album toegevoegd kunnen worden? Ben heel benieuwd. Ik ben 1 dag later dan jij geopereerd, 22 december 365 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! @veel @Arlandria 

 

Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.

 

Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per moment met hoe erg ik weer last heb van de pijn. Ik sta ook nog erg voorover gebogen met mijn schouders, ene moment lukt het mij wel om iets meer recht op te staan maar vaak nog niet. Dit resulteert weer in veel nekpijn door het voorover hangen. Ik heb nu twee keer een stuk gelopen, het lopen voelt lekker maar de nekpijn die begint al snel op te spelen waardoor ik even pauze moet nemen op een bankje 😅

Ik kan al sinds een paar dagen al steeds meer zelf, het toiletbezoek kon ik gelukkig direct al alleen. Een boterham smeren en sokken aandoen gaat ook goed.

 

Mijn vriend heeft net mijn haar voor het eerst gewassen, erg fijn dat dat gebeurd is. De boobs even vrij gelaten, was wel spannend haha. 


Ik heb nog niet echt een mening over de boobs, ik heb het idee dat ze goed aan het vormen zijn en er geen gekke dingen gebeuren.

 

Ik leef ook alleen nog op paracetamol, ga vandaag 3x 1000mg nemen kijken hoe dat gaat. Ik probeer dus al direct wat af te bouwen. 
 

Slapen gaat vanaf dag 1 eigenlijk al goed, ik slaap lekker door en kan zelfstandig mijn bed in en uit komen.

 

Wat vinden jullie van de foto’s? En hoe gaat het met jullie boobies? 🤩

 

💋💖

Wat fijn om

te lezen dat het elke dag wat beter gaat 😊

En ik vind je borsten nu al echt mooi 😍

Kan je nagaan hoe mooi ze uiteindelijk gaan worden. Ben je er zelf tevreden over? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Hey 

Ja ik vind het ook ontzettend rustig, ook niet erg opgezwollen :)

Ik kan niet wachten totdat ze gaan zakken en minder puntig lijken vanaf de zijkant. 

Inderdaad, als slapen HELL was dan is overdag ook echt vreselijk. Daar ben ik echt erg blij mee. Ik heb je toegevoegd aan mijn album 💋

 

De enige moment dat ik mijn nek kan rusten is eigenlijk in bed te liggen, maar dat heb ik de eerste 3 dagen niet gedaan. Heb eigenlijk alle dag gewoon rechtop op de eetkamer stoel gezeten omdat die een hoge uitstap heeft. De bank of stoelen in de woonkamer daarvoor moest ik te veel bukken. Achteraf gezien had ik denk ik meer op bed moeten gaan liggen. Ik heb je toegevoegd aan mijn album 💋

 

Bedankt voor het compliment :) Ik heb ze voor de spier dus heb geen fysio oefeningen, maar blijkt dat de bh ervoor zorgt dat ik voorover buig. Ik heb van mijn moeder tijdelijk een BH verlengstuk geleend (die ik besteld heb die heeft natuurlijk vertraging nu). Als ik jou was zou ik die ook nog bestellen. Nu is mijn BH verruimd en kan ik rechtop staan EN geen last van mijn nek...!!! 

Ah wat spannend, woensdag gelukkig! Ik zou een kussentje meenemen voor tussen de riem en je boobs op de terug weg. Je hoeft niet perse eten en drinken mee te nemen. Je wordt erg goed verzorgd en mag zo vaak vragen om eten en drinken als je wilt voordat je vertrekt haha. Heel veel succes woensdag, Laura is ontzettend lief voor je 💋

 

Oh thanks voor de tip! Dat is wel handig te halen dan. Anders knip ik gewoon zo'n uiteinde af van een oude BH, die heb ik (hoop ik) toch niet meer nodig daarna he.  Dankjewel🥰

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Anouk78 said:

Wat fijn om

te lezen dat het elke dag wat beter gaat 😊

En ik vind je borsten nu al echt mooi 😍

Kan je nagaan hoe mooi ze uiteindelijk gaan worden. Ben je er zelf tevreden over? 😘

Super bedankt voor je compliment 💋

 

Ja ik ben er best tevreden over, totaal geen angst (komt dit nog goed) of ‘iew’ gevoelens erbij. Ze voelen als best alsof ze er al hadden moeten zitten, ben nog wel heel voorzichtig ermee natuurlijk haha. Hoe gaat het met jou borsten? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, veel said:

Oh thanks voor de tip! Dat is wel handig te halen dan. Anders knip ik gewoon zo'n uiteinde af van een oude BH, die heb ik (hoop ik) toch niet meer nodig daarna he.  Dankjewel🥰

 

Je moet dan wel het de haakjes en de gaatjes aan elkaar naaien, als je twee losse stukjes hebt dan kun je er niks mee 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Je moet dan wel het de haakjes en de gaatjes aan elkaar naaien, als je twee losse stukjes hebt dan kun je er niks mee 😉

Ja dat naaien is dan misschien weer zonde van die PO bh he... Zo goed ben ik daar namelijk niet in😂  Toch maar even bestellen of kijken om mijn moeder ook nog die dingen heeft voor de zekerheid 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2021 om 13:24, GlitterMermaid zei:

Hey meiden! @veel @Arlandria 

 

Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.

 

Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per moment met hoe erg ik weer last heb van de pijn. Ik sta ook nog erg voorover gebogen met mijn schouders, ene moment lukt het mij wel om iets meer recht op te staan maar vaak nog niet. Dit resulteert weer in veel nekpijn door het voorover hangen. Ik heb nu twee keer een stuk gelopen, het lopen voelt lekker maar de nekpijn die begint al snel op te spelen waardoor ik even pauze moet nemen op een bankje 😅

Ik kan al sinds een paar dagen al steeds meer zelf, het toiletbezoek kon ik gelukkig direct al alleen. Een boterham smeren en sokken aandoen gaat ook goed.

 

Mijn vriend heeft net mijn haar voor het eerst gewassen, erg fijn dat dat gebeurd is. De boobs even vrij gelaten, was wel spannend haha. 


Ik heb nog niet echt een mening over de boobs, ik heb het idee dat ze goed aan het vormen zijn en er geen gekke dingen gebeuren.

 

Ik leef ook alleen nog op paracetamol, ga vandaag 3x 1000mg nemen kijken hoe dat gaat. Ik probeer dus al direct wat af te bouwen. 
 

Slapen gaat vanaf dag 1 eigenlijk al goed, ik slaap lekker door en kan zelfstandig mijn bed in en uit komen.

 

Wat vinden jullie van de foto’s? En hoe gaat het met jullie boobies? 🤩

 

💋💖

Fijn dat alles zo goed gaat zeg! En ze zijn al heel mooi 😍 

 

Dat voor overgebogen lopen herken ik, zo akelig.. 

 

Voor je nekpijn is het misschien fijn om een warme kruik er op te leggen. Dit heeft mij heel erg geholpen. Had zoveel nekpijn en rugpijn van de stijve houdingen, maar een warme kruik er op heeft mij heel erg geholpen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/4/2021 at 9:08 AM, MiaMae said:

@GlitterMermaid Dank je voor het toevoegen, dat gaan mooie borsten worden! 😍 De zwelling valt in ieder geval reuze mee, hopelijk krijg je deze week ook weer wat meer bewegingsvrijheid. 

Super lief dankjewel!  

Ik kan inmiddels best wel veel zelf al! Alleen de dingen waarbij je moet bukken of hoog moet grijpen kan ik natuurlijk niet. Ik merk wel dat als ik wat dingen heb gedaan zoals een beetje opruimen of eten maken dat mijn borsten wel vermoeid en beetje geïrriteerd raken. Maargoed gelukkig kan ik ook nog lekker mijn rust pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Flowerbloempje7 said:

Fijn dat alles zo goed gaat zeg! En ze zijn al heel mooi 😍 

 

Dat voor overgebogen lopen herken ik, zo akelig.. 

 

Voor je nekpijn is het misschien fijn om een warme kruik er op te leggen. Dit heeft mij heel erg geholpen. Had zoveel nekpijn en rugpijn van de stijve houdingen, maar een warme kruik er op heeft mij heel erg geholpen. :)

Super bedankt voor het compliment!

Oeh dat is wel een goed idee ja van een kruik. Moet ik alleen wel even mijn vriend vragen als hij thuis is van werk want onze magnetron staat boven op de kast dus ik kom daar nooit bij 😂

 

Had paar dagen terug al zonder dat ik het doorhad mijn arm te hoog gedaan om de tv aan de muur een zetje te geven zodat ie zou draaien (hij hangt aan een beugel). Ik had het gedaan en besefte mij later pas dat ik dat niet had moeten doen 😂

Ik zat gisteren ook op de bank en ik stond op het punt om mij eens lekker uit te rekken, ik kon mezelf net op tijd stoppen... 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2021 om 09:23, GlitterMermaid zei:

Super bedankt voor het compliment!

Oeh dat is wel een goed idee ja van een kruik. Moet ik alleen wel even mijn vriend vragen als hij thuis is van werk want onze magnetron staat boven op de kast dus ik kom daar nooit bij 😂

 

Had paar dagen terug al zonder dat ik het doorhad mijn arm te hoog gedaan om de tv aan de muur een zetje te geven zodat ie zou draaien (hij hangt aan een beugel). Ik had het gedaan en besefte mij later pas dat ik dat niet had moeten doen 😂

Ik zat gisteren ook op de bank en ik stond op het punt om mij eens lekker uit te rekken, ik kon mezelf net op tijd stoppen... 😅

Hhahaha ja dat moet wennen he! Ik vraag mij wel 100x per dag af: oeh mocht dat wel? Kon dat wel? Loop ik nu meer risico's op overmatig kapselvorming met wat ik doe? Word gek van die gedachte dus probeer het los te laten, wat niet lukt uiteraard. 😂 

 

Heb je ook als je teveel hebt gedaan dat je ze voelt tintelen? Een soort van kleine random steekjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/6/2021 at 2:44 PM, Flowerbloempje7 said:

Hhahaha ja dat moet wennen he! Ik vraag mij wel 100x per dag af: oeh mocht dat wel? Kon dat wel? Loop ik nu meer risico's op overmatig kapselvorming met wat ik doe? Word gek van die gedachte dus probeer het los te laten, wat niet lukt uiteraard. 😂 

 

Heb je ook als je teveel hebt gedaan dat je ze voelt tintelen? Een soort van kleine random steekjes? 

Haha ja precies dit! Ondertussen heb ik er een beetje lak aan gekregen. Zolang mijn borsten geen pijn doen dan doe ik gewoon wel wat huishoudelijke taken. Vooral eigenlijk om mijn vriend te ontlasten, hij werkt fulltime en sport 6x per week. 
 

Tintelen niet echt, soms wel ineens paar steken ineens..! Dat is heel onprettig maar dat gaat wel weer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Haha ja precies dit! Ondertussen heb ik er een beetje lak aan gekregen. Zolang mijn borsten geen pijn doen dan doe ik gewoon wel wat huishoudelijke taken. Vooral eigenlijk om mijn vriend te ontlasten, hij werkt fulltime en sport 6x per week. 
 

Tintelen niet echt, soms wel ineens paar steken ineens..! Dat is heel onprettig maar dat gaat wel weer over.

Ja snap ik, je voelt je dan ook zo opgelaten.

 

Vandaag de vaatwasser uitgeladen, maar de hele avond steken in mijn linker borst. Misschien was dat niet zo'n goed idee... 🤔 

 

Wanneer mogen je hecht pleisters er af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Flowerbloempje7 said:

Ja snap ik, je voelt je dan ook zo opgelaten.

 

Vandaag de vaatwasser uitgeladen, maar de hele avond steken in mijn linker borst. Misschien was dat niet zo'n goed idee... 🤔 

 

Wanneer mogen je hecht pleisters er af?

Oei! Die steken zijn erg pijnlijk, gelukkig heb ik ze nog niet vaak gehad. Neem je dan paracetamol? Ik merk vooral dat ze heel beurs aanvoelen van binnenuit ofzo (heel raar) als ik te veel gedaan heb.

 

A.s. dinsdag ochtend ga ik terug naar Amsterdam voor het verwijderen van de pleisters en de knoopjes! Erg benieuwd of de wonden goed dicht zijn en hoe nu verder 😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, UPDATE TIME! 

 

Vandaag had ik weer een afspraak bij Velthuis voor het verwijderen van de knoopjes.

 

Ik werd een beetje bang toen de VPK zei: 'Als het niet gaat moet je het aangeven.' Waardoor ik dacht: 'oh mijn god, gaat het pijn doen dan?' Allemaal helemaal goed gegaan, ik heb echt helemaal niks gevoeld.

Ik heb even mogen kijken naar de littekens, ik zag geen gekke dingen. De littekens zijn mooi recht en zag wel beetje witte huid maar dat zal er wel bij horen.

 

Ze voelde een beetje aan mijn borsten en zei dat er nog wel vocht in de borsten zit zowel boven als de zijkanten. Maar dat hoort er gewoon bij toch 😄 

Ik kreeg een A4tje mee met wat ik de komende weken/maanden moet gaan doen. Dat is masseren en smeren, smeren met bijvoorbeeld de Vitame E crème van Jacob Hooij (waar ik lekker 2 potten van heb) GEEN bio-oil! (heb dat wel in huis, maar dat mag absoluut niet.)

 

Ik heb ook aangegeven dat sinds 3/4 dagen de linker kant van mijn borst pijn doet als ik loop, als ik mijn borst op til is dat weg. Ik had dus zelf al het idee dat mijn BH's te los zitten. Ik had vandaag de BH aangedaan van de kliniek en die heeft de VPK wat strakker gemaakt voor me. Ik denk nu wel dat de Carefix Bonnie die ik al een paar dagen gedragen heb te groot is, want met die BH kan ik nooit deze support na creëren, dus dat is even balen. 

Ik heb nog een BH gekocht van hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met een voorsluiting in dezelfde maat als die de kliniek gegeven heeft. Ik ga er vanuit dat die dan wel genoeg support zal geven.

De bh uit de kliniek is gewoon niet handig, hij heeft een achtersluiting en ik weet niet hoe goed jullie daar in zijn maar mij lukt dat niet goed om zelf achter de rug vast te moeten zetten.

 

Mijn laatste week vrij is ingegaan, ik heb nog niet gefietst of auto gereden (wat al wel mag). Ik hoop volgend weekend even met mijn vriend een stukje te kunnen rijden en kijken of dat goed gaat. Ik rij namelijk altijd met de auto naar werk. 

 

Ik werd na een week opgebeld vanuit de kliniek met hoe het met me ging en ze vertelde me dat ik al op mijn zij mocht gaan slapen, wel met een gastendoekje tussen de borsten en een kussen tussen de benen zodat ik niet naar mijn buik zou draaien. Uiteraard heb ik dat geprobeerd.... je raad het al... voelde vreselijk 😅

De boobs zaten ongelooflijk in de weg, kon mijn armen niet goed kwijt en de borst die onderop lag vond het ook helemaal niet prettig. Ik ben nog steeds #TEAMRUGSLAPER.

 

Ik heb nog niet de full experience douchen gehad deze 2+ weken. Durfde het niet aan om de litteken + pleister nat te laten worden. 6 dagen na de operatie heeft mijn vriend mijn haar gewassen in de douche, ik met mijn rug naar hem toe en hoofd naar achteren. Een week later heb ik het zelf geprobeerd en ben ik op een iets te laag krukje gaan zitten met mijn hoofd omlaag en de douchekop in de hand. Dat ging best goed, wel beetje last van mijn nek omdat ik lang haar heb en lang haar dat nat wordt is erg zwaar haha 😆

De rest van de dagen met een washandje en met de vochtige washandjes van de kruidvat (IDEAAL!). 

 

Het gaat verder goed met mij, ik pak de huishoudelijke taken weer langzaam op. Stofzuigen doe ik nog niet, maar de vaatwasser, de was, wc/keuken schoonmaken wel. 

Ik had gisteren weer een foto gemaakt maar zag op de foto niet heel veel verschil met de foto die ik al geplaatst heb in mijn album. Ik vind de borsten al wel wat zachter aanvoelen aan de bovenkant, niet meer een harder stuk alsof je op de implantaat drukt. De VPK zei:'ze voelen nog hard aan en niet van jezelf'. Daar was ik het niet helemaal mee eens, maar dat betekend dat ze dus nog zachter gaan worden en daar word ik wel blij van 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.