Ga naar inhoud

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wat ontzettend lief dat je er naar vraagt!

 

Mijn tweede consult is onwijs goed gegaan, Dr. Zaal heeft de vragen die ik nog had goed kunnen beantwoorden en dat heeft mij gerust gesteld.

 

Ook een vraag was: wat is eigenlijk de max wat erin kan? (Gewoon gekscherend vroeg ik het)

 

Laura Zaal pakte even het mentor prothese boekje erbij. ‘Nou.. 550cc kan wel... ... 600cc zou ook wel kunnen.’

Waarop de consulente riep:’doe anders even je topje uit dan gaan we gewoon passen!’

 

En voordat ik het wist had ik 600cc in m’n pasbh zitten en was dat ook helemaal niet verkeerd...!!

Ik vertelde Laura dat ik natuurlijk veel had zitten kijken naar de pasfoto’s en dat ik de sideboob zo mooi vond. Toen zei ze:‘Dan kun je de 600cc ook erg goed hebben, dan komt er toch weer een centimeter bij.’

Ik vond het wel goed in verhouding met mijn brede schouders en heupen. Maar dacht al wel: zo.. die voelt al best zwaar 😂
 

Laura Zaal was ondertussen al met de tablet bezig voor de 3D scan, blijkbaar stond de oude scan er nog op en hoefde ze alleen het getal aan te passen. En voila de scan was klaar en kon ik mooi kijken naar hoe het zou gaan worden. 
 

Nou ja en voor dat ik het wist hadden we gekozen voor 600cc kreeg ik een nieuw formulier maar daarop de nieuwe protheses aangestreept, wenste we elkaar alvast fijne feestdagen en tot 28 december! 😂👍🏻 
 

Minder dan 15 minuten en 100cc erbij, zo snel kan het gaan 😉

 

Ik heb een nieuw album aangemaakt met daarin de foto’s + 3D scan. Ik zal in dit album dan ook de foto’s toevoegen van na de operatie.

 

Van vinden jullie ervan? 💋

 

 

Wat super zeg. Ga je geen spijt van krijgen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, GlitterMermaid zei:

@Flowerbloempje7 Wat ontzettend lief dat je er naar vraagt!

 

Mijn tweede consult is onwijs goed gegaan, Dr. Zaal heeft de vragen die ik nog had goed kunnen beantwoorden en dat heeft mij gerust gesteld.

 

Ook een vraag was: wat is eigenlijk de max wat erin kan? (Gewoon gekscherend vroeg ik het)

 

Laura Zaal pakte even het mentor prothese boekje erbij. ‘Nou.. 550cc kan wel... ... 600cc zou ook wel kunnen.’

Waarop de consulente riep:’doe anders even je topje uit dan gaan we gewoon passen!’

 

En voordat ik het wist had ik 600cc in m’n pasbh zitten en was dat ook helemaal niet verkeerd...!!

Ik vertelde Laura dat ik natuurlijk veel had zitten kijken naar de pasfoto’s en dat ik de sideboob zo mooi vond. Toen zei ze:‘Dan kun je de 600cc ook erg goed hebben, dan komt er toch weer een centimeter bij.’

Ik vond het wel goed in verhouding met mijn brede schouders en heupen. Maar dacht al wel: zo.. die voelt al best zwaar 😂
 

Laura Zaal was ondertussen al met de tablet bezig voor de 3D scan, blijkbaar stond de oude scan er nog op en hoefde ze alleen het getal aan te passen. En voila de scan was klaar en kon ik mooi kijken naar hoe het zou gaan worden. 
 

Nou ja en voor dat ik het wist hadden we gekozen voor 600cc kreeg ik een nieuw formulier maar daarop de nieuwe protheses aangestreept, wenste we elkaar alvast fijne feestdagen en tot 28 december! 😂👍🏻 
 

Minder dan 15 minuten en 100cc erbij, zo snel kan het gaan 😉

 

Ik heb een nieuw album aangemaakt met daarin de foto’s + 3D scan. Ik zal in dit album dan ook de foto’s toevoegen van na de operatie.

 

Van vinden jullie ervan? 💋

 

 

Wat super fijn zeg dat je nu helemaal overtuigd bent en nu ook lekker kan gaan aftellen tot de 28e!! 😁 

 

Leuk dat je weer mocht passen en zo op 600 bent gekomen. Ik heb de nieuwe foto's gezien en meid, 600cc kun je zeker goed hebben! Staat echt heel mooi! Je gaat zo blij zijn straks :)

 

En ik las even terug, maar je krijgt ze voor de borstspier?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowerbloempje7

Ja zeker aan het aftellen! Ik denk niet eens aan kerst, alleen maar gefocust op die ene maandag op 28 december haha 😉

 

Wat lief dat je dat zegt en leuk dat je even gekeken hebt. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar hoe het eruit zal komen te zien op mijn lijf. 600cc is een grote verandering haha. 
 

Ik krijg de protheses voor mijn borstspier inderdaad, Dr. Zaal zei dat ik zo sterk gebouwd ben dan ik meer dan genoeg eigen weefsel heb. Zelfs als ik een kilo of 10 zou afvallen (wat het eeuwige doel is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Shanmil said:

Hi meis. Heb even bijgelezen, ik ben ook deel van de kerstvakantie new boob gang haha. Zou ik met je mogen meekijken in je album? Spannend he! Fijn dat je zo'n prettig consult hebt gehad. Liefs 

Hey hey

Ja wat goed joh 23 december was er ook nog een plekje.
2021 new boobs 🎇

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album? Mag ik bij jou ook meekijken? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, GlitterMermaid said:

Hey hey

Ja wat goed joh 23 december was er ook nog een plekje.
2021 new boobs 🎇

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album? Mag ik bij jou ook meekijken? 😊

Yes ga ik doen! Ik ging idd in eerste instantie 27 jan maar vanwege werk omstsndigheden ging dat niet meer. Had ik even mazzel dat ze eerder plek hadden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey super leuk!

Wanneer mag je naar Dr. zaal?

Gister afspraak gemaakt voor 18 januari 😃. Kreeg jij na je afspraak meteen een bevestigingsmail? Heb nog niks ontvangen. En mocht jij iemand meenemen tijdens de eerste consult ? Ik ga morgen even bellen, vandaag niet gered ivm werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Fleur38 said:

Gister afspraak gemaakt voor 18 januari 😃. Kreeg jij na je afspraak meteen een bevestigingsmail? Heb nog niks ontvangen. En mocht jij iemand meenemen tijdens de eerste consult ? Ik ga morgen even bellen, vandaag niet gered ivm werk. 

Ja ik had wel een bevestigingsmail, maar ik weet niet meer hoelang dat na het telefoongesprek was. Maar je krijgt sowieso nog een paar dagen ervoor een sms ter herinnering haha. Nee je mag niemand meenemen, dit ivm Corona. Je mag wel foto’s maken of facetimen als je dat zou willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Ja ik had wel een bevestigingsmail, maar ik weet niet meer hoelang dat na het telefoongesprek was. Maar je krijgt sowieso nog een paar dagen ervoor een sms ter herinnering haha. Nee je mag niemand meenemen, dit ivm Corona. Je mag wel foto’s maken of facetimen als je dat zou willen. 

Bedankt voor je reactie. Bij Boerhaave mag mijn man wel mee, maar als het bij Velthuis niet mag heb ik daar geen probleem mee😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Fleur38 said:

Bedankt voor je reactie. Bij Boerhaave mag mijn man wel mee, maar als het bij Velthuis niet mag heb ik daar geen probleem mee😃

Oh! Meen je! Je zou het nog eens kunnen vragen maar denk dat de regels nu nog strenger zullen zijn haha. De ruimte is ook wat kleiner bij Velthuis (Hilversum) dan in Boerhaave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had via @veel te horen gekregen dat Dr. Zaal operatiedagen heeft afgebeld omdat zij in quarantaine moest voor 10 dagen. Hierdoor maakte ik mij ook best zorgen of zij 28 december alweer terug zou zijn. Ik heb even de consulente een mailtje gestuurd en zij heeft mij gerust gesteld dat de operatie gewoon door gaat zoals gepland.

 

Hele opluchting

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/21/2020 at 1:06 PM, GlitterMermaid said:

Ik had via @veel te horen gekregen dat Dr. Zaal operatiedagen heeft afgebeld omdat zij in quarantaine moest voor 10 dagen. Hierdoor maakte ik mij ook best zorgen of zij 28 december alweer terug zou zijn. Ik heb even de consulente een mailtje gestuurd en zij heeft mij gerust gesteld dat de operatie gewoon door gaat zoals gepland.

 

Hele opluchting

Blij te horen dat die van jou wel door kan gaan. Veel plezier en succes morgen!!! Duimen dat alles goed bij je gaat :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2020 om 09:14, GlitterMermaid zei:

Ik heb een mail gekregen met de tijd dat ik aanwezig moet zijn bij Velthuis! 
12:35 moet ik daar zijn, had van mij wel iets eerder gemogen. Maargoed prima hoor, heb ik genoeg tijd om mijn bed te verschonen en heerlijk te douchen. 

Zo is het, het positieve eruit halen. Ik wens je heel veel succes! Welterusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.