Ga naar inhoud

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

On 1/12/2021 at 11:35 AM, GlitterMermaid said:

Hey meiden, UPDATE TIME! 

 

Vandaag had ik weer een afspraak bij Velthuis voor het verwijderen van de knoopjes.

 

Ik werd een beetje bang toen de VPK zei: 'Als het niet gaat moet je het aangeven.' Waardoor ik dacht: 'oh mijn god, gaat het pijn doen dan?' Allemaal helemaal goed gegaan, ik heb echt helemaal niks gevoeld.

Ik heb even mogen kijken naar de littekens, ik zag geen gekke dingen. De littekens zijn mooi recht en zag wel beetje witte huid maar dat zal er wel bij horen.

 

Ze voelde een beetje aan mijn borsten en zei dat er nog wel vocht in de borsten zit zowel boven als de zijkanten. Maar dat hoort er gewoon bij toch 😄 

Ik kreeg een A4tje mee met wat ik de komende weken/maanden moet gaan doen. Dat is masseren en smeren, smeren met bijvoorbeeld de Vitame E crème van Jacob Hooij (waar ik lekker 2 potten van heb) GEEN bio-oil! (heb dat wel in huis, maar dat mag absoluut niet.)

 

Ik heb ook aangegeven dat sinds 3/4 dagen de linker kant van mijn borst pijn doet als ik loop, als ik mijn borst op til is dat weg. Ik had dus zelf al het idee dat mijn BH's te los zitten. Ik had vandaag de BH aangedaan van de kliniek en die heeft de VPK wat strakker gemaakt voor me. Ik denk nu wel dat de Carefix Bonnie die ik al een paar dagen gedragen heb te groot is, want met die BH kan ik nooit deze support na creëren, dus dat is even balen. 

Ik heb nog een BH gekocht van hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met een voorsluiting in dezelfde maat als die de kliniek gegeven heeft. Ik ga er vanuit dat die dan wel genoeg support zal geven.

De bh uit de kliniek is gewoon niet handig, hij heeft een achtersluiting en ik weet niet hoe goed jullie daar in zijn maar mij lukt dat niet goed om zelf achter de rug vast te moeten zetten.

 

Mijn laatste week vrij is ingegaan, ik heb nog niet gefietst of auto gereden (wat al wel mag). Ik hoop volgend weekend even met mijn vriend een stukje te kunnen rijden en kijken of dat goed gaat. Ik rij namelijk altijd met de auto naar werk. 

 

Ik werd na een week opgebeld vanuit de kliniek met hoe het met me ging en ze vertelde me dat ik al op mijn zij mocht gaan slapen, wel met een gastendoekje tussen de borsten en een kussen tussen de benen zodat ik niet naar mijn buik zou draaien. Uiteraard heb ik dat geprobeerd.... je raad het al... voelde vreselijk 😅

De boobs zaten ongelooflijk in de weg, kon mijn armen niet goed kwijt en de borst die onderop lag vond het ook helemaal niet prettig. Ik ben nog steeds #TEAMRUGSLAPER.

 

Ik heb nog niet de full experience douchen gehad deze 2+ weken. Durfde het niet aan om de litteken + pleister nat te laten worden. 6 dagen na de operatie heeft mijn vriend mijn haar gewassen in de douche, ik met mijn rug naar hem toe en hoofd naar achteren. Een week later heb ik het zelf geprobeerd en ben ik op een iets te laag krukje gaan zitten met mijn hoofd omlaag en de douchekop in de hand. Dat ging best goed, wel beetje last van mijn nek omdat ik lang haar heb en lang haar dat nat wordt is erg zwaar haha 😆

De rest van de dagen met een washandje en met de vochtige washandjes van de kruidvat (IDEAAL!). 

 

Het gaat verder goed met mij, ik pak de huishoudelijke taken weer langzaam op. Stofzuigen doe ik nog niet, maar de vaatwasser, de was, wc/keuken schoonmaken wel. 

Ik had gisteren weer een foto gemaakt maar zag op de foto niet heel veel verschil met de foto die ik al geplaatst heb in mijn album. Ik vind de borsten al wel wat zachter aanvoelen aan de bovenkant, niet meer een harder stuk alsof je op de implantaat drukt. De VPK zei:'ze voelen nog hard aan en niet van jezelf'. Daar was ik het niet helemaal mee eens, maar dat betekend dat ze dus nog zachter gaan worden en daar word ik wel blij van 😀

Leuke update!! Fijn dat alles er goed uitziet ook. Hahah, dat zijslapen lijkt mij ook helemaal niks, vind het wel prima op ijn rug eigenlijk. 

Gelukkig ben je al tevreden over de zachtheid en dat wordt alleen maar beter dus! Wel vervelend van die BH... Welke maat had je besteld? Lig je trouwens al helemaal plat op je rug of nog wat omhoog? Ik krijg plat liggen niet voor elkaar, die onderrand van die BH zit dan zo in mijn borst te duwen ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, veel said:

Leuke update!! Fijn dat alles er goed uitziet ook. Hahah, dat zijslapen lijkt mij ook helemaal niks, vind het wel prima op ijn rug eigenlijk. 

Gelukkig ben je al tevreden over de zachtheid en dat wordt alleen maar beter dus! Wel vervelend van die BH... Welke maat had je besteld? Lig je trouwens al helemaal plat op je rug of nog wat omhoog? Ik krijg plat liggen niet voor elkaar, die onderrand van die BH zit dan zo in mijn borst te duwen ofzo. 

Ik heb de XL besteld, volgens het schema was dat ook wel net op de grens van L en XL. Maar bewaar die BH dan gewoon voor na de 4 weken, want het is een prima bh natuurlijk. Ik lig nog niet helemaal plat, ik slaap vanaf het begin met een rugsteun onder mijn matras wel op de laagste stand. Ik heb wel sinds een week dat mijn lichaam steeds verder naar beneden zakt dat ik dus wel platter zou willen liggen. Maar weet niet of dat echt lukt, ik heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. 
 

De bh van Velthuis is VRESELIJK! Die band is echt mega kut ja! Ik heb dus trouwens vandaag mijn 3e BH ontvangen die is hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met voorsluiting. Die zit echt een stuk fijner en de stof is ook zachter! Anita Active met voorsluiting bij: Lingeriehuisonline.nl

Ik heb die in dezelfde maat als die van de kliniek gekocht en die zit heel goed, voldoende steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, GlitterMermaid said:

Ik heb de XL besteld, volgens het schema was dat ook wel net op de grens van L en XL. Maar bewaar die BH dan gewoon voor na de 4 weken, want het is een prima bh natuurlijk. Ik lig nog niet helemaal plat, ik slaap vanaf het begin met een rugsteun onder mijn matras wel op de laagste stand. Ik heb wel sinds een week dat mijn lichaam steeds verder naar beneden zakt dat ik dus wel platter zou willen liggen. Maar weet niet of dat echt lukt, ik heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. 
 

De bh van Velthuis is VRESELIJK! Die band is echt mega kut ja! Ik heb dus trouwens vandaag mijn 3e BH ontvangen die is hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met voorsluiting. Die zit echt een stuk fijner en de stof is ook zachter! Anita Active met voorsluiting bij: Lingeriehuisonline.nl

Ik heb die in dezelfde maat als die van de kliniek gekocht en die zit heel goed, voldoende steun.

Ah ja ik heb een M besteld en vind die ook zo los zitten vergeleken met dat ding van Velthuis, maar dat is ook niet zo gek. Echt een vervelende BH. Vind ook vervelend dat je er maar 1 mee krijgt, ik durf namelijk geen uur zonder BH nog. 

 

Ik zak met slapen ook onderuit ja, maar dan wordt ik wel wakker in de macht en kruip ik omhoog. Thanks voor de tip! Ik ga die dan ook gewoon bestellen denk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, GlitterMermaid said:

Ik heb de XL besteld, volgens het schema was dat ook wel net op de grens van L en XL. Maar bewaar die BH dan gewoon voor na de 4 weken, want het is een prima bh natuurlijk. Ik lig nog niet helemaal plat, ik slaap vanaf het begin met een rugsteun onder mijn matras wel op de laagste stand. Ik heb wel sinds een week dat mijn lichaam steeds verder naar beneden zakt dat ik dus wel platter zou willen liggen. Maar weet niet of dat echt lukt, ik heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. 
 

De bh van Velthuis is VRESELIJK! Die band is echt mega kut ja! Ik heb dus trouwens vandaag mijn 3e BH ontvangen die is hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met voorsluiting. Die zit echt een stuk fijner en de stof is ook zachter! Anita Active met voorsluiting bij: Lingeriehuisonline.nl

Ik heb die in dezelfde maat als die van de kliniek gekocht en die zit heel goed, voldoende steun.

Welk model van die Anita heb je besteld? Ik zie dat ze PO hebben nummer 5546 ofzo. Heb jij die?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, veel said:

Welk model van die Anita heb je besteld? Ik zie dat ze PO hebben nummer 5546 ofzo. Heb jij die?

Hierbij de link: https://www.lingeriehuisonline.nl/artikel/anita-active-sportbeha-5523

 

Jeetje ik besef me nu pas dat ik 60,- uit gegeven heb voor een BH.. wat een geld 😂

 

Best gek inderdaad dat je maar 1 BH mee krijgt, hoe doe je dat met het wassen van de BH en het drogen ervan? Die gehele periode dan zonder BH lopen... lijkt me niet toch 😉

Ik voel me ook nog niet heel comfortabel naakt, zonder BH ga ik weer op standje: slakkengang. Alles heel voorzichtig doen, wel veel in de spiegel kijken dan haha. Ik moet m’n littekens nu masseren en insmeren en voordat die crème is ingetrokken ben je ook al wel 15/20min verder dus ik moet wel even zonder BH leven. Merk ook dat zonder BH mijn schouders weer naar voren gaan hangen uit bescherming ofzo. Daar moet ik mezelf ook even op trainen, kin omhoog en borsten voor uit 😂

 

Lekker dat je makkelijk weer omhoog kan kruipen, ik begin nu langzaam mijn armen weer te gebruiken in bed. Ik stap eigenlijk nog wel in bed op de manier hoe ik de eerste week deed (zonder mijn armen te gebruiken dus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minutes ago, GlitterMermaid said:

Hierbij de link: https://www.lingeriehuisonline.nl/artikel/anita-active-sportbeha-5523

 

Jeetje ik besef me nu pas dat ik 60,- uit gegeven heb voor een BH.. wat een geld 😂

 

Best gek inderdaad dat je maar 1 BH mee krijgt, hoe doe je dat met het wassen van de BH en het drogen ervan? Die gehele periode dan zonder BH lopen... lijkt me niet toch 😉

Ik voel me ook nog niet heel comfortabel naakt, zonder BH ga ik weer op standje: slakkengang. Alles heel voorzichtig doen, wel veel in de spiegel kijken dan haha. Ik moet m’n littekens nu masseren en insmeren en voordat die crème is ingetrokken ben je ook al wel 15/20min verder dus ik moet wel even zonder BH leven. Merk ook dat zonder BH mijn schouders weer naar voren gaan hangen uit bescherming ofzo. Daar moet ik mezelf ook even op trainen, kin omhoog en borsten voor uit 😂

 

Lekker dat je makkelijk weer omhoog kan kruipen, ik begin nu langzaam mijn armen weer te gebruiken in bed. Ik stap eigenlijk nog wel in bed op de manier hoe ik de eerste week deed (zonder mijn armen te gebruiken dus).

Aaah geweldig, thanks!!! Ja is erg duur dit allemaal, maar: alles voor mooie boobies. Die 60 euro extra maakt dan ook niks meer uit 😂.

 

Ja consulente zei tegen mij: die BH mag best een uurtje uit hoor, maar nee dankje. Veel te oncomfortabel indd. Ik heb hetzelfde hoor, dat voorover hangen, m'n vader corrigeert me daar steeds op hahaha. Ik ga dinsdag voor littekens, ik had eigenlijk gedacht dat ze creme mee zouden geven. Dat is dus niet zo?  

 

Ik ben nu een week PO en doe nog (bijna) niks met m'n armen behalve thee zetten en aankleden, eten etc. En ik werk vanuit huis dan, maar dat kan vanaf de bank. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, veel said:

Aaah geweldig, thanks!!! Ja is erg duur dit allemaal, maar: alles voor mooie boobies. Die 60 euro extra maakt dan ook niks meer uit 😂.

 

Ja consulente zei tegen mij: die BH mag best een uurtje uit hoor, maar nee dankje. Veel te oncomfortabel indd. Ik heb hetzelfde hoor, dat voorover hangen, m'n vader corrigeert me daar steeds op hahaha. Ik ga dinsdag voor littekens, ik had eigenlijk gedacht dat ze creme mee zouden geven. Dat is dus niet zo?  

 

Ik ben nu een week PO en doe nog (bijna) niks met m'n armen behalve thee zetten en aankleden, eten etc. En ik werk vanuit huis dan, maar dat kan vanaf de bank. 

Koop deze is nu ook 1+1 gratis!!: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-vitamine-e-creme-60057780

Je moet straks 6 maanden gaan smeren dus dan kun je wel twee potten gebruiken 😂


Ik had een potje gemaakt voor alle kosten voor de operatie en alle benodigdheden en daar zit nog best wat in dus daar koop ik alle BH’s van 😂

Ik deed eigenlijk wel alles in een squat houding en dan altijd de boobs vast houden 😂 Maar voorover bukken mag ook weer na twee weken net als armen uitstrekken naar boven enzo. (Voor de spier dan bij mij)

Snap dat je nog niet zoveel doet, Dual-Plane geneest heel anders. Ik kon na 5/6 eigenlijk bijna alles wel als ik maar rustig aan deed. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, GlitterMermaid said:

Koop deze is nu ook 1+1 gratis!!: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-vitamine-e-creme-60057780

Je moet straks 6 maanden gaan smeren dus dan kun je wel twee potten gebruiken 😂


Ik had een potje gemaakt voor alle kosten voor de operatie en alle benodigdheden en daar zit nog best wat in dus daar koop ik alle BH’s van 😂

Ik deed eigenlijk wel alles in een squat houding en dan altijd de boobs vast houden 😂 Maar voorover bukken mag ook weer na twee weken net als armen uitstrekken naar boven enzo. (Voor de spier dan bij mij)

Snap dat je nog niet zoveel doet, Dual-Plane geneest heel anders. Ik kon na 5/6 eigenlijk bijna alles wel als ik maar rustig aan deed. 

 

Ah je bent geweldig, thanks!! Ga ik zo meteen bestellen dan. 

 

Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat na 2 weken oom mag al. Ik heb dus best weinig pijn nu, alleen onder de borst bij de littekens. Hierdoor doe ik ook al veel, vanochtend per ongeluk uitgebreid uit lopen rekken, oeps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minutes ago, veel said:

Ah je bent geweldig, thanks!! Ga ik zo meteen bestellen dan. 

 

Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat na 2 weken oom mag al. Ik heb dus best weinig pijn nu, alleen onder de borst bij de littekens. Hierdoor doe ik ook al veel, vanochtend per ongeluk uitgebreid uit lopen rekken, oeps.

Oeh dat uitrekken herken ik!! Ik kon mezelf net op tijd stoppen 😉 

Maar wat fijn dat je weinig pijn hebt, jij hebt ook iets zwaardere pijnmedicatie denk ik. Dat is wel lekker met dual-plan, had er niet aan moeten denken om 600cc dual-plane te doen... erg pijnlijk lijkt me dat 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Oeh dat uitrekken herken ik!! Ik kon mezelf net op tijd stoppen 😉 

Maar wat fijn dat je weinig pijn hebt, jij hebt ook iets zwaardere pijnmedicatie denk ik. Dat is wel lekker met dual-plan, had er niet aan moeten denken om 600cc dual-plane te doen... erg pijnlijk lijkt me dat 😂

Ja heb eerste week naproxen en pcm geslikt, aardig wat. Nu alleen nog PCM in ochten en avond, 500 Mg. Ga daar morgen mee stoppen :) Ja 600 onder een spier drukken lijkt me heftig. Maar die fysion oefeningen werken heel erg goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, veel said:

Ja heb eerste week naproxen en pcm geslikt, aardig wat. Nu alleen nog PCM in ochten en avond, 500 Mg. Ga daar morgen mee stoppen :) Ja 600 onder een spier drukken lijkt me heftig. Maar die fysion oefeningen werken heel erg goed!!

Oh ja dat heb ik ook gehad, op mijn brief hadden ze 1 medicatie doorgestreept omdat ik niet Dual-Plane kreeg. Dus ging er vanuit dat jij die wel zou krijgen. Ik ben op dag 7/8 helemaal gestopt met PCM, neem het alleen nog als ik echt weer steken heb ofzo maar dat is dan maar 1x op een dag. Fijn dat die fysio oefeningen zo goed helpen, ik dacht gisteren ook ineens dat ik misschien wat oefeningen moet gaan doen zodat mijn armen en schouders wat losser worden. Ook wat meer mijn armen toch boven m'n hoofd doen om daar weer aan gewend te raken. Het zit er nog erg in dat ik toch mijn arm niet uitstrek, staart maken doe ik nog op z'n kop terwijl ik het denk ik wel zou kunnen op de normale manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, GlitterMermaid said:

Oh ja dat heb ik ook gehad, op mijn brief hadden ze 1 medicatie doorgestreept omdat ik niet Dual-Plane kreeg. Dus ging er vanuit dat jij die wel zou krijgen. Ik ben op dag 7/8 helemaal gestopt met PCM, neem het alleen nog als ik echt weer steken heb ofzo maar dat is dan maar 1x op een dag. Fijn dat die fysio oefeningen zo goed helpen, ik dacht gisteren ook ineens dat ik misschien wat oefeningen moet gaan doen zodat mijn armen en schouders wat losser worden. Ook wat meer mijn armen toch boven m'n hoofd doen om daar weer aan gewend te raken. Het zit er nog erg in dat ik toch mijn arm niet uitstrek, staart maken doe ik nog op z'n kop terwijl ik het denk ik wel zou kunnen op de normale manier.

Oh ja dat kan wel, heb dat niet gebruik. Was een soort morfine en vond dat een beetje overdreven. Ja kan je misschien wel vragen aan de kliniek of dat helpt? Ik hoop dat ik dat ook zo snel mogelijk kan doen weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meid! 

 

Dat is alweer een tijdje geleden, ook zo ontzettend druk gehad afgelopen weken. Ik ben vandaag precies 6 weken PO en dacht weer even aan jou, volgende week ben jij ook 6 weken PO. Hoe gaat het nu met je? En wat vind je van je resultaat? 🥰 

 

Ik las hierboven trouwens dat je absoluut geen bio oil mag smeren. Mag ik vragen waarom niet? Mijn pc zei alleen een litteken creme, ik heb bio oil en die vitamine e creme die jij ook hebt. Gebruik alleen die laatste, maar hoor ook goeie verhalen over bio oil.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Flowerbloempje7 said:

Hey meid! 

 

Dat is alweer een tijdje geleden, ook zo ontzettend druk gehad afgelopen weken. Ik ben vandaag precies 6 weken PO en dacht weer even aan jou, volgende week ben jij ook 6 weken PO. Hoe gaat het nu met je? En wat vind je van je resultaat? 🥰 

 

Ik las hierboven trouwens dat je absoluut geen bio oil mag smeren. Mag ik vragen waarom niet? Mijn pc zei alleen een litteken creme, ik heb bio oil en die vitamine e creme die jij ook hebt. Gebruik alleen die laatste, maar hoor ook goeie verhalen over bio oil.. 

Hey hey! 

Wij verschilde precies een week natuurlijk, super grappig! 

Het gaat goed met mij, de pijn die ik paar weken terug had aan de linkerkant van mijn borst is helemaal weg. Ondertussen slaap ik ook op mijn zij en heb ik de rugsteun ook weg gedaan. Ik heb nog wel mijn zwangerschapskussen in mijn bed liggen. 

Ik heb er eerlijk gezegd een dubbel gevoel over de borsten, ene kant erg blij mee en andere kant twijfel ik over dat ik misschien meer cleavage had gewild ofzo... of hadden ze misschien iets groter gemogen. Ik ben er al zo ongelooflijk aan gewend dat is niet normaal haha! 

Dit zijn allemaal twijfels die iedereen zal hebben en kan het redelijk goed relativeren. Als ik cleavage wil dan kan ik altijd nog een push-up bh gaan kopen over een tijdje. Als ik groter zou willen dan heb ik daar later waarschijnlijk meer last van omdat ze voor de spier geplaatst zijn... (meer hangen)

 

Ik keek eergisteren mijn before foto's terug ik voelde m'n maag echt omdraaien, ik vond het vreselijk en nu kijk wel vol trots in de spiegel. Alle kledingstukken staan mij veel beter direct. Nog steeds hebben mijn vriend en ik dat als ik een shirtje aan doe (die ik normaal droeg met kleine boobs) dat we even staan te kijken van: wow... wat een verschil. 

 

Wel heb ik gemerkt dat de borsten nog niet gelijk zijn, de ene plooi is ook hoger dan de ander en de vorm is best anders heb ik het idee. Ik hoop dus wel heel erg dat dat nog met de tijd naar elkaar toe groeit.

 

De reden waarom ik geen bio-oil mag gebruiken weet ik eerlijk gezegd niet. Het stond heel nadrukkelijk om het A4-tje dat ik mee kreeg. Ik heb de bio-oil gebruikt voordat ik geopereerd zou worden om de borsten iets soepeler te maken (geen idee of het zou helpen). Ondertussen ben ik druk in de weer met mijn linker litteken die geneest mooi en voorspoedig, lekker masseren en daarna insmeren met de Vitamine E crème van Jacob Hooy. Mijn rechterlitteken heeft wondjes van littekens die eruit willen, niet heel fijn dus. Die raak ik verder ook niet aan, niet masseren of insmeren. Ik laat de wondjes zoveel mogenlijk luchten (bh uit waar het kan) en als ik wel een bh aan moet dan doe ik er een zelfgaasje op zodat de bh stof niet direct op de wondjes drukt en ik niks kapot maak. 

 

@Flowerbloempje7 Hoe gaat het met jou? Ben jij blij met de boobs? 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2021 om 13:48, GlitterMermaid zei:

Hey hey! 

Wij verschilde precies een week natuurlijk, super grappig! 

Het gaat goed met mij, de pijn die ik paar weken terug had aan de linkerkant van mijn borst is helemaal weg. Ondertussen slaap ik ook op mijn zij en heb ik de rugsteun ook weg gedaan. Ik heb nog wel mijn zwangerschapskussen in mijn bed liggen. 

Ik heb er eerlijk gezegd een dubbel gevoel over de borsten, ene kant erg blij mee en andere kant twijfel ik over dat ik misschien meer cleavage had gewild ofzo... of hadden ze misschien iets groter gemogen. Ik ben er al zo ongelooflijk aan gewend dat is niet normaal haha! 

Dit zijn allemaal twijfels die iedereen zal hebben en kan het redelijk goed relativeren. Als ik cleavage wil dan kan ik altijd nog een push-up bh gaan kopen over een tijdje. Als ik groter zou willen dan heb ik daar later waarschijnlijk meer last van omdat ze voor de spier geplaatst zijn... (meer hangen)

 

Ik keek eergisteren mijn before foto's terug ik voelde m'n maag echt omdraaien, ik vond het vreselijk en nu kijk wel vol trots in de spiegel. Alle kledingstukken staan mij veel beter direct. Nog steeds hebben mijn vriend en ik dat als ik een shirtje aan doe (die ik normaal droeg met kleine boobs) dat we even staan te kijken van: wow... wat een verschil. 

 

Wel heb ik gemerkt dat de borsten nog niet gelijk zijn, de ene plooi is ook hoger dan de ander en de vorm is best anders heb ik het idee. Ik hoop dus wel heel erg dat dat nog met de tijd naar elkaar toe groeit.

 

De reden waarom ik geen bio-oil mag gebruiken weet ik eerlijk gezegd niet. Het stond heel nadrukkelijk om het A4-tje dat ik mee kreeg. Ik heb de bio-oil gebruikt voordat ik geopereerd zou worden om de borsten iets soepeler te maken (geen idee of het zou helpen). Ondertussen ben ik druk in de weer met mijn linker litteken die geneest mooi en voorspoedig, lekker masseren en daarna insmeren met de Vitamine E crème van Jacob Hooy. Mijn rechterlitteken heeft wondjes van littekens die eruit willen, niet heel fijn dus. Die raak ik verder ook niet aan, niet masseren of insmeren. Ik laat de wondjes zoveel mogenlijk luchten (bh uit waar het kan) en als ik wel een bh aan moet dan doe ik er een zelfgaasje op zodat de bh stof niet direct op de wondjes drukt en ik niks kapot maak. 

 

@Flowerbloempje7 Hoe gaat het met jou? Ben jij blij met de boobs? 🤩

Wat super dat alles zo goed gaat!! :D en heerlijk dat je weer op je zij kan slapen zeg. Slaap je dan echt helemaal op je zij of een beetje schuin op je zij? Ik slaap half op mijn zij, niet helemaal, maar een beetje schuin. Zodra ik echt op mijn zij ga liggen voel ik steken... 

 

Naww ja ik snap je gevoel heel goed. Ik heb dat ook gehad een tijdje. Maar ik heb je nieuwste foto gezien en het ziet er zo mega mooi uit! Grote, natuurlijke borsten. Echt mooi hoor! Ik had zelf ook dat ik meer cleavage wilde. Maar ik merk nu pas met een echte bh aan dat dat er wel is! Dus misschien als je volgende week mag overstappen van je po bh naar een andere bh dat je ineens er heel anders tegen aan kijkt. :)

 

Hahahaha heel herkenbaar dat jullie er dan beide even bij stil staan. Dat is hier ook zo haha! Fijn he, dat wij nu ook eindelijk ons prettig kunnen voelen :D

 

En ook mooi dat je littekens gaan helen! :) op je rechter litteken na, maar dat komt nog wel :)

 

Bij mij gaat alles goed. Ik mag alles weer oppakken en dat bevalt goed. Net voor het eerst gestofzuigt en gedweilt. Zo fijn dat ik niet meer afhankelijk hoef te zijn. En ik ben heel blij met het resultaat nu! Ik maak zo nu en dan weer een foto en zie bij elke foto weer verschil (mooier). En vandaag voor het eerst een beugelbh aan, eindelijk die rot po bh uit! 😂 Schrok wel even vanochtend, in een bh lijken mijn borsten ineens stukken groter met kleding aan. Verschil met van te voren is goed te zien nu, waarschijnlijk drukte de PO bh mijn borsten plat, waardoor ze kleiner leken.. 

 

Maar al met al goed dus!! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! @Flowerbloempje7

 

Ja, ik slaap helemaal op mijn zij zonder last te hebben. Oei.. als het pijn doet moet je inderdaad niet doen.

Ik ben super benieuwd hoe het zal zijn met een ''echte'' bh! Ik draag nu beuggeloze bh's met alleen stof (geen cup). Dus mijn boobs zijn met kleding aan gewoon de vorm van de boobs (klinkt raar), maar ik ben dus heel benieuwd hoe het eruit ziet met een beugel bh waarbij je dus ook nog de cups hebt... denk dat het prachtig wordt! 🤩

 

Oh jij hebt echt 6 weken de PO BH gedragen... ik mocht hem na 4 weken al uit doen. Dat zal wel een groot verschil zijn geweest inderdaad van zo'n strakke BH naar een beugel. Hoe zit de beugel BH? Geen pijn aan je littekens? Met mijn beugelloze BH heb ik zo nu en dan dat het wel pijn doet en af en toe nog ERGE jeuk 😅

Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar beugel bh's online terwijl ze wel al mag dragen. Ik denk dat het wel lastig wordt om te gaan kiezen en te ontdekken wat ik mooi vind. Hiervoor droeg ik de meeste simpele en goedkope bh's omdat ik me toch niet prettig voelde met m'n boobs dus waarom mooi inpakken ahah.

 

Jouw boobs zijn echt prachtig welke BH maat heb jij? En waar heb jij de beugel bh's geshopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2021 om 18:44, GlitterMermaid zei:

Hey hey! @Flowerbloempje7

 

Ja, ik slaap helemaal op mijn zij zonder last te hebben. Oei.. als het pijn doet moet je inderdaad niet doen.

Ik ben super benieuwd hoe het zal zijn met een ''echte'' bh! Ik draag nu beuggeloze bh's met alleen stof (geen cup). Dus mijn boobs zijn met kleding aan gewoon de vorm van de boobs (klinkt raar), maar ik ben dus heel benieuwd hoe het eruit ziet met een beugel bh waarbij je dus ook nog de cups hebt... denk dat het prachtig wordt! 🤩

 

Oh jij hebt echt 6 weken de PO BH gedragen... ik mocht hem na 4 weken al uit doen. Dat zal wel een groot verschil zijn geweest inderdaad van zo'n strakke BH naar een beugel. Hoe zit de beugel BH? Geen pijn aan je littekens? Met mijn beugelloze BH heb ik zo nu en dan dat het wel pijn doet en af en toe nog ERGE jeuk 😅

Ik heb eigenlijk nog niet gekeken naar beugel bh's online terwijl ze wel al mag dragen. Ik denk dat het wel lastig wordt om te gaan kiezen en te ontdekken wat ik mooi vind. Hiervoor droeg ik de meeste simpele en goedkope bh's omdat ik me toch niet prettig voelde met m'n boobs dus waarom mooi inpakken ahah.

 

Jouw boobs zijn echt prachtig welke BH maat heb jij? En waar heb jij de beugel bh's geshopt?

Zo fijn dat je op je zij kan slapen! Ik heb vannacht geprobeerd iets schuiner op mijn zij te liggen en dit ging goed haha, maar helaas nog niet volledig op mijn zij..

 

Ik snap wat je bedoeld, ik heb zulke bralettes die ik savonds aan doe. Normaal zat ik bhloos op de bank, maar dat doe ik nu nog niet te lang. Maar in een bralette zien mijn borsten er heel anders uit onder kleding dan een beugelbh. Dus ben heel benieuwd hoe een beugelbh jou gaat staan dan! 😍 

 

Wat heerlijk dat je die po bh maar 4 weken hoefde!! Ik moest de borstband 4 weken dragen (wat een hel!!!) En de bh 6 weken. 

 

Beugelbh zit goed. Vond het veel lekkerder zitten dan mijn po bh, voelde mij ook echt weer wat vrouwelijker haha. Ik had vandaag een andere bh aan dan afgelopen dagen en die deed echt pijn, halverwege de dag uitgedaan en toen kon je met rode striemen precies zien waar de beugels en randjes zaten. Dat was een 75D en dus te klein..

 

Totaal geen last van de littekens met de beugels trouwens. Heb je dan jeuk op je borst of je litteken? Lukt het om er af te blijven? Bij mij jeuken mijn borsten zelf enorm, zit mij kapot te krabben en zag ook echt wondjes bovenop mijn borst van het krabben, oeps...😅 

 

Bedankt voor je compliment! 🥰 80D en 80E zit goed, ligt een beetje aan het model van de bh. Ik had echt overal bestellingen gedaan in alle maten, lang leve klarna! 😂 Maar uiteindelijk alleen bij de hunkemoller geslaagd en 1 bralette van de h&m. 

 

Hunkie heeft nu wel mega sale, tipje 😏 

 

Als je er aan toe bent zou ik gewoon wat verschillende modellen en maten bestellen. Vind zalando en wehkamp het fijnste met retourneren en afterpay. Nu heb je wel mooie borsten die een mooie bh verdienen 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.