Jump to content

GlitterMermaid : 28 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek

Recommended Posts

On 1/12/2021 at 11:35 AM, GlitterMermaid said:

Hey meiden, UPDATE TIME! 

Vandaag had ik weer een afspraak bij Velthuis voor het verwijderen van de knoopjes.

Ik werd een beetje bang toen de VPK zei: 'Als het niet gaat moet je het aangeven.' Waardoor ik dacht: 'oh mijn god, gaat het pijn doen dan?' Allemaal helemaal goed gegaan, ik heb echt helemaal niks gevoeld.

Ik heb even mogen kijken naar de littekens, ik zag geen gekke dingen. De littekens zijn mooi recht en zag wel beetje witte huid maar dat zal er wel bij horen.

Ze voelde een beetje aan mijn borsten en zei dat er nog wel vocht in de borsten zit zowel boven als de zijkanten. Maar dat hoort er gewoon bij toch 😄 

Ik kreeg een A4tje mee met wat ik de komende weken/maanden moet gaan doen. Dat is masseren en smeren, smeren met bijvoorbeeld de Vitame E crème van Jacob Hooij (waar ik lekker 2 potten van heb) GEEN bio-oil! (heb dat wel in huis, maar dat mag absoluut niet.)

Ik heb ook aangegeven dat sinds 3/4 dagen de linker kant van mijn borst pijn doet als ik loop, als ik mijn borst op til is dat weg. Ik had dus zelf al het idee dat mijn BH's te los zitten. Ik had vandaag de BH aangedaan van de kliniek en die heeft de VPK wat strakker gemaakt voor me. Ik denk nu wel dat de Carefix Bonnie die ik al een paar dagen gedragen heb te groot is, want met die BH kan ik nooit deze support na creëren, dus dat is even balen. 

Ik heb nog een BH gekocht van hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met een voorsluiting in dezelfde maat als die de kliniek gegeven heeft. Ik ga er vanuit dat die dan wel genoeg support zal geven.

De bh uit de kliniek is gewoon niet handig, hij heeft een achtersluiting en ik weet niet hoe goed jullie daar in zijn maar mij lukt dat niet goed om zelf achter de rug vast te moeten zetten.

Mijn laatste week vrij is ingegaan, ik heb nog niet gefietst of auto gereden (wat al wel mag). Ik hoop volgend weekend even met mijn vriend een stukje te kunnen rijden en kijken of dat goed gaat. Ik rij namelijk altijd met de auto naar werk. 

Ik werd na een week opgebeld vanuit de kliniek met hoe het met me ging en ze vertelde me dat ik al op mijn zij mocht gaan slapen, wel met een gastendoekje tussen de borsten en een kussen tussen de benen zodat ik niet naar mijn buik zou draaien. Uiteraard heb ik dat geprobeerd.... je raad het al... voelde vreselijk 😅

De boobs zaten ongelooflijk in de weg, kon mijn armen niet goed kwijt en de borst die onderop lag vond het ook helemaal niet prettig. Ik ben nog steeds #TEAMRUGSLAPER.

Ik heb nog niet de full experience douchen gehad deze 2+ weken. Durfde het niet aan om de litteken + pleister nat te laten worden. 6 dagen na de operatie heeft mijn vriend mijn haar gewassen in de douche, ik met mijn rug naar hem toe en hoofd naar achteren. Een week later heb ik het zelf geprobeerd en ben ik op een iets te laag krukje gaan zitten met mijn hoofd omlaag en de douchekop in de hand. Dat ging best goed, wel beetje last van mijn nek omdat ik lang haar heb en lang haar dat nat wordt is erg zwaar haha 😆

De rest van de dagen met een washandje en met de vochtige washandjes van de kruidvat (IDEAAL!). 

Het gaat verder goed met mij, ik pak de huishoudelijke taken weer langzaam op. Stofzuigen doe ik nog niet, maar de vaatwasser, de was, wc/keuken schoonmaken wel. 

Ik had gisteren weer een foto gemaakt maar zag op de foto niet heel veel verschil met de foto die ik al geplaatst heb in mijn album. Ik vind de borsten al wel wat zachter aanvoelen aan de bovenkant, niet meer een harder stuk alsof je op de implantaat drukt. De VPK zei:'ze voelen nog hard aan en niet van jezelf'. Daar was ik het niet helemaal mee eens, maar dat betekend dat ze dus nog zachter gaan worden en daar word ik wel blij van 😀

Leuke update!! Fijn dat alles er goed uitziet ook. Hahah, dat zijslapen lijkt mij ook helemaal niks, vind het wel prima op ijn rug eigenlijk. 

Gelukkig ben je al tevreden over de zachtheid en dat wordt alleen maar beter dus! Wel vervelend van die BH... Welke maat had je besteld? Lig je trouwens al helemaal plat op je rug of nog wat omhoog? Ik krijg plat liggen niet voor elkaar, die onderrand van die BH zit dan zo in mijn borst te duwen ofzo. 

• Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Nog even wachten @Jess_ Dank jullie wel!    @Nog even wachten Je hebt toegang tot de albums 😊

Hey meiden! @veel @Arlandria ✨   Ik ben vandaag 6 dagen PO, ik heb trouwens weer een nieuwe foto toegevoegd.   Hoe gaat het met mij.. ja het gaat wel goed. Het verschilt wel per mo

3 hours ago, veel said:

Leuke update!! Fijn dat alles er goed uitziet ook. Hahah, dat zijslapen lijkt mij ook helemaal niks, vind het wel prima op ijn rug eigenlijk. 

Gelukkig ben je al tevreden over de zachtheid en dat wordt alleen maar beter dus! Wel vervelend van die BH... Welke maat had je besteld? Lig je trouwens al helemaal plat op je rug of nog wat omhoog? Ik krijg plat liggen niet voor elkaar, die onderrand van die BH zit dan zo in mijn borst te duwen ofzo. 

Ik heb de XL besteld, volgens het schema was dat ook wel net op de grens van L en XL. Maar bewaar die BH dan gewoon voor na de 4 weken, want het is een prima bh natuurlijk. Ik lig nog niet helemaal plat, ik slaap vanaf het begin met een rugsteun onder mijn matras wel op de laagste stand. Ik heb wel sinds een week dat mijn lichaam steeds verder naar beneden zakt dat ik dus wel platter zou willen liggen. Maar weet niet of dat echt lukt, ik heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. 

De bh van Velthuis is VRESELIJK! Die band is echt mega kut ja! Ik heb dus trouwens vandaag mijn 3e BH ontvangen die is hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met voorsluiting. Die zit echt een stuk fijner en de stof is ook zachter! Anita Active met voorsluiting bij: Lingeriehuisonline.nl

Ik heb die in dezelfde maat als die van de kliniek gekocht en die zit heel goed, voldoende steun.

2 hours ago, GlitterMermaid said:

Ik heb de XL besteld, volgens het schema was dat ook wel net op de grens van L en XL. Maar bewaar die BH dan gewoon voor na de 4 weken, want het is een prima bh natuurlijk. Ik lig nog niet helemaal plat, ik slaap vanaf het begin met een rugsteun onder mijn matras wel op de laagste stand. Ik heb wel sinds een week dat mijn lichaam steeds verder naar beneden zakt dat ik dus wel platter zou willen liggen. Maar weet niet of dat echt lukt, ik heb dat nog niet geprobeerd eigenlijk. 

De bh van Velthuis is VRESELIJK! Die band is echt mega kut ja! Ik heb dus trouwens vandaag mijn 3e BH ontvangen die is hetzelfde merk als die van de kliniek maar dan met voorsluiting. Die zit echt een stuk fijner en de stof is ook zachter! Anita Active met voorsluiting bij: Lingeriehuisonline.nl

Ik heb die in dezelfde maat als die van de kliniek gekocht en die zit heel goed, voldoende steun.

Ah ja ik heb een M besteld en vind die ook zo los zitten vergeleken met dat ding van Velthuis, maar dat is ook niet zo gek. Echt een vervelende BH. Vind ook vervelend dat je er maar 1 mee krijgt, ik durf namelijk geen uur zonder BH nog. 

Ik zak met slapen ook onderuit ja, maar dan wordt ik wel wakker in de macht en kruip ik omhoog. Thanks voor de tip! Ik ga die dan ook gewoon bestellen denk :)

Welk model van die Anita heb je besteld? Ik zie dat ze PO hebben nummer 5546 ofzo. Heb jij die?

27 minutes ago, veel said:

Welk model van die Anita heb je besteld? Ik zie dat ze PO hebben nummer 5546 ofzo. Heb jij die?

Hierbij de link: https://www.lingeriehuisonline.nl/artikel/anita-active-sportbeha-5523

Jeetje ik besef me nu pas dat ik 60,- uit gegeven heb voor een BH.. wat een geld 😂

Best gek inderdaad dat je maar 1 BH mee krijgt, hoe doe je dat met het wassen van de BH en het drogen ervan? Die gehele periode dan zonder BH lopen... lijkt me niet toch 😉

Ik voel me ook nog niet heel comfortabel naakt, zonder BH ga ik weer op standje: slakkengang. Alles heel voorzichtig doen, wel veel in de spiegel kijken dan haha. Ik moet m’n littekens nu masseren en insmeren en voordat die crème is ingetrokken ben je ook al wel 15/20min verder dus ik moet wel even zonder BH leven. Merk ook dat zonder BH mijn schouders weer naar voren gaan hangen uit bescherming ofzo. Daar moet ik mezelf ook even op trainen, kin omhoog en borsten voor uit 😂

Lekker dat je makkelijk weer omhoog kan kruipen, ik begin nu langzaam mijn armen weer te gebruiken in bed. Ik stap eigenlijk nog wel in bed op de manier hoe ik de eerste week deed (zonder mijn armen te gebruiken dus).

22 minutes ago, GlitterMermaid said:

Hierbij de link: https://www.lingeriehuisonline.nl/artikel/anita-active-sportbeha-5523

Jeetje ik besef me nu pas dat ik 60,- uit gegeven heb voor een BH.. wat een geld 😂

Best gek inderdaad dat je maar 1 BH mee krijgt, hoe doe je dat met het wassen van de BH en het drogen ervan? Die gehele periode dan zonder BH lopen... lijkt me niet toch 😉

Ik voel me ook nog niet heel comfortabel naakt, zonder BH ga ik weer op standje: slakkengang. Alles heel voorzichtig doen, wel veel in de spiegel kijken dan haha. Ik moet m’n littekens nu masseren en insmeren en voordat die crème is ingetrokken ben je ook al wel 15/20min verder dus ik moet wel even zonder BH leven. Merk ook dat zonder BH mijn schouders weer naar voren gaan hangen uit bescherming ofzo. Daar moet ik mezelf ook even op trainen, kin omhoog en borsten voor uit 😂

Lekker dat je makkelijk weer omhoog kan kruipen, ik begin nu langzaam mijn armen weer te gebruiken in bed. Ik stap eigenlijk nog wel in bed op de manier hoe ik de eerste week deed (zonder mijn armen te gebruiken dus).

Aaah geweldig, thanks!!! Ja is erg duur dit allemaal, maar: alles voor mooie boobies. Die 60 euro extra maakt dan ook niks meer uit 😂.

Ja consulente zei tegen mij: die BH mag best een uurtje uit hoor, maar nee dankje. Veel te oncomfortabel indd. Ik heb hetzelfde hoor, dat voorover hangen, m'n vader corrigeert me daar steeds op hahaha. Ik ga dinsdag voor littekens, ik had eigenlijk gedacht dat ze creme mee zouden geven. Dat is dus niet zo?  

Ik ben nu een week PO en doe nog (bijna) niks met m'n armen behalve thee zetten en aankleden, eten etc. En ik werk vanuit huis dan, maar dat kan vanaf de bank. 

18 minutes ago, veel said:

Aaah geweldig, thanks!!! Ja is erg duur dit allemaal, maar: alles voor mooie boobies. Die 60 euro extra maakt dan ook niks meer uit 😂.

Ja consulente zei tegen mij: die BH mag best een uurtje uit hoor, maar nee dankje. Veel te oncomfortabel indd. Ik heb hetzelfde hoor, dat voorover hangen, m'n vader corrigeert me daar steeds op hahaha. Ik ga dinsdag voor littekens, ik had eigenlijk gedacht dat ze creme mee zouden geven. Dat is dus niet zo?  

Ik ben nu een week PO en doe nog (bijna) niks met m'n armen behalve thee zetten en aankleden, eten etc. En ik werk vanuit huis dan, maar dat kan vanaf de bank. 

Koop deze is nu ook 1+1 gratis!!: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-vitamine-e-creme-60057780

Je moet straks 6 maanden gaan smeren dus dan kun je wel twee potten gebruiken 😂

Ik had een potje gemaakt voor alle kosten voor de operatie en alle benodigdheden en daar zit nog best wat in dus daar koop ik alle BH’s van 😂

Ik deed eigenlijk wel alles in een squat houding en dan altijd de boobs vast houden 😂 Maar voorover bukken mag ook weer na twee weken net als armen uitstrekken naar boven enzo. (Voor de spier dan bij mij)

Snap dat je nog niet zoveel doet, Dual-Plane geneest heel anders. Ik kon na 5/6 eigenlijk bijna alles wel als ik maar rustig aan deed. 

9 hours ago, GlitterMermaid said:

Koop deze is nu ook 1+1 gratis!!: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/jacob-hooy-vitamine-e-creme-60057780

Je moet straks 6 maanden gaan smeren dus dan kun je wel twee potten gebruiken 😂

Ik had een potje gemaakt voor alle kosten voor de operatie en alle benodigdheden en daar zit nog best wat in dus daar koop ik alle BH’s van 😂

Ik deed eigenlijk wel alles in een squat houding en dan altijd de boobs vast houden 😂 Maar voorover bukken mag ook weer na twee weken net als armen uitstrekken naar boven enzo. (Voor de spier dan bij mij)

Snap dat je nog niet zoveel doet, Dual-Plane geneest heel anders. Ik kon na 5/6 eigenlijk bijna alles wel als ik maar rustig aan deed. 

Ah je bent geweldig, thanks!! Ga ik zo meteen bestellen dan. 

Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat na 2 weken oom mag al. Ik heb dus best weinig pijn nu, alleen onder de borst bij de littekens. Hierdoor doe ik ook al veel, vanochtend per ongeluk uitgebreid uit lopen rekken, oeps.

40 minutes ago, veel said:

Ah je bent geweldig, thanks!! Ga ik zo meteen bestellen dan. 

Ja ik weet eigenlijk niet of ik dat na 2 weken oom mag al. Ik heb dus best weinig pijn nu, alleen onder de borst bij de littekens. Hierdoor doe ik ook al veel, vanochtend per ongeluk uitgebreid uit lopen rekken, oeps.

Oeh dat uitrekken herken ik!! Ik kon mezelf net op tijd stoppen 😉 

Maar wat fijn dat je weinig pijn hebt, jij hebt ook iets zwaardere pijnmedicatie denk ik. Dat is wel lekker met dual-plan, had er niet aan moeten denken om 600cc dual-plane te doen... erg pijnlijk lijkt me dat 😂

1 hour ago, GlitterMermaid said:

Oeh dat uitrekken herken ik!! Ik kon mezelf net op tijd stoppen 😉 

Maar wat fijn dat je weinig pijn hebt, jij hebt ook iets zwaardere pijnmedicatie denk ik. Dat is wel lekker met dual-plan, had er niet aan moeten denken om 600cc dual-plane te doen... erg pijnlijk lijkt me dat 😂

Ja heb eerste week naproxen en pcm geslikt, aardig wat. Nu alleen nog PCM in ochten en avond, 500 Mg. Ga daar morgen mee stoppen :) Ja 600 onder een spier drukken lijkt me heftig. Maar die fysion oefeningen werken heel erg goed!!

Just now, veel said:

Ja heb eerste week naproxen en pcm geslikt, aardig wat. Nu alleen nog PCM in ochten en avond, 500 Mg. Ga daar morgen mee stoppen :) Ja 600 onder een spier drukken lijkt me heftig. Maar die fysion oefeningen werken heel erg goed!!

Oh ja dat heb ik ook gehad, op mijn brief hadden ze 1 medicatie doorgestreept omdat ik niet Dual-Plane kreeg. Dus ging er vanuit dat jij die wel zou krijgen. Ik ben op dag 7/8 helemaal gestopt met PCM, neem het alleen nog als ik echt weer steken heb ofzo maar dat is dan maar 1x op een dag. Fijn dat die fysio oefeningen zo goed helpen, ik dacht gisteren ook ineens dat ik misschien wat oefeningen moet gaan doen zodat mijn armen en schouders wat losser worden. Ook wat meer mijn armen toch boven m'n hoofd doen om daar weer aan gewend te raken. Het zit er nog erg in dat ik toch mijn arm niet uitstrek, staart maken doe ik nog op z'n kop terwijl ik het denk ik wel zou kunnen op de normale manier.

Oh ja dat heb ik ook gehad, op mijn brief hadden ze 1 medicatie doorgestreept omdat ik niet Dual-Plane kreeg. Dus ging er vanuit dat jij die wel zou krijgen. Ik ben op dag 7/8 helemaal gestopt met PCM, neem het alleen nog als ik echt weer steken heb ofzo maar dat is dan maar 1x op een dag. Fijn dat die fysio oefeningen zo goed helpen, ik dacht gisteren ook ineens dat ik misschien wat oefeningen moet gaan doen zodat mijn armen en schouders wat losser worden. Ook wat meer mijn armen toch boven m'n hoofd doen om daar weer aan gewend te raken. Het zit er nog erg in dat ik toch mijn arm niet uitstrek, staart maken doe ik nog op z'n kop terwijl ik het denk ik wel zou kunnen op de normale manier.

Oh ja dat kan wel, heb dat niet gebruik. Was een soort morfine en vond dat een beetje overdreven. Ja kan je misschien wel vragen aan de kliniek of dat helpt? Ik hoop dat ik dat ook zo snel mogelijk kan doen weer

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.