Ga naar inhoud

Griet22 : 5 mei 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Na 2 kindjes en 2 keer borstvoeding ben ik totaal niet meer tevreden van mijn twee slappe vodde borsten. 

Ik wil niet meer onzeker zijn in mijn bikini en ga er 31/3 iets aan laten doen. 

Best spannend allemaal.

Ik wil het liefst dat er niemand het weet en voorlopig weten ik en mijn partner hier alleen van. Ik heb hem duidelijke instructies gegeven om hier tegen iedereen over te zwijgen. 

Op mijn werk weten ze dus ook van niets. Best vervelend maar ik denk dat het best is zo. Ik hoef momenteel ook geen commentaar ook al besef ik dat niet iedereen daar vervelend commentaar zal op geven. Ik doe dit nu gewoon even voor mezelf en daar heb ik geen mening van iemand anders voor nodig...  

Ik ben wel bang dat de mensen het verfschil gaan zien. Liefst wil ik geen te grote borsten maar gewoon terug volle borsten zoals voor mijn zwangerschappen. Ik vind het dan ook super moeilijk om te beslissen welke implantaten ik moet kiezen. 

Iedere dag gaan alle keuzes wel eens door mijn hoofd en blijf ik twijfelen. Ik vrees dat dit zo zal blijven tot 31/3. Uiteindelijk is het wel een belangrijke keuze. Ben zo bang dat ik spijt ga hebben dat ze te groot zijn of dat het te erg opvalt. 

 

Ondertussen ben ik al 2 keer bij Dr. Verdonck geweest om te passen. Hij heeft me alles super goed uitgelegd en ik begrijp de verschillen wel goed. Toch blijft het moeilijk kiezen...

Voorlopig heb ik gekozen voor 275cc progresive plus motiva. Ik heb nu een slappe B75 en hoop hiermee een C te krijgen. 

Ik twijfel nog erg over de ergonomix omdat als ik de foto's hiervan zie ik echt wel zie dat deze een natuurlijke vorm hebben. Maar ik ben bang dat ik na een tijd weer veel volume bovenaan kwijt ga zijn. Uiteindelijk is mijn huid door de borstvoeding heel fel uitgerokken... Ik had toen een D. 

 

Twijfel, twijfel twijfel. Maar het doet wel deugd hier te lezen dat bijna iedereen hier vooraf zeer sterk twijfelt en nadien wel bijna altijd zeer tevreden is van hun keuze. 

Het is ook leuk om te zien dat ik niet alleen ben met al die vragen en dat we hier samen over kunnen hebben. Gezien ikzelf al veel heb kunnen lezen hier en mij dit toch wat gesterkt heeft plaats ik hier ook mijn verhaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Griet22

 

Wat leuk dat je 31 maart aan de beurt bent! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het allemaal hartstikke spannend vindt! Je hebt gelukkig nog even voordat ze er definitief in gaan maar ik vermoed dat het twijfelen toch zal blijven tot op de operatie tafel zelf ?

Ik kan je nog niet geruststellen want ik ben a.s. donderdag pas aan de beurt. Vind het ook erg spannend hoor. Weinig last van twijfel over de maat gelukkig. Ik heb 300cc 330cc en (ik dacht) 375cc gepast, die laatste vond ik écht te groot. De 1 was zoals ik vroeger had dus ben er mooi tussen in gaan zitten. De 330 cc was wat breder en dat kon ik ook goed hebben aangezien ik ook een brede borstkas heb. 
 

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je verhaal te lezen, ik snap je twijfel over de protheses wel hoor.. Tot voor kort zat ik hier zelf ook over te dubben. We zijn dezelfde dag aan de beurt, spannend! :5:

 

Begrijpelijk dat je het niet wilt vertellen op je werk, ik heb het geluk dat ik ga wisselen van baan maar op mijn nieuwe baan ga ik er ook niks over zeggen. Heb je wel al vrij gekregen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Beyonce Hoe is het donderdag geweest. Voor zo ver je al iets kunt zien tevreden? 

@Projectx Leuk een lotgenote voor 31/3. Bij welke pc laat jij het doen? Op het werk heb ik wel wat kunnen regelen. 

Al moet ik zeggen dat ik nu wel wat stress heb met dat Corona gedoe. Onze reis is ondertussen ook al in het water gevallen dus zou het eigenlijk beter zijn dat dit een weekje vroeger zou doorgaan. Maar zal al blij zijn als ze mijn datum niet uitstellen denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid! Zeker nu, ben benieuwd of dit wel allemaal door blijft gaan ?

Je kan voor je werk gewoon al wat extra push up bh’s aantrekken of wat vulling erin doen. Zodat het niet in eens een groot verschil is. Ik zat bij mijn eerste bv tussen twee banen in, dus toen niks gezegd. Nu wel mijn leiding gevende ingelicht, maar  verschil is niet mega dus valt niet mega op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 lief dat je dat vraagt! Alles is goed gegaan en tot nu toe valt het me echt mee. Ik kan heel veel niet hoor maar redt me prima in huis. Heb gelukkig wel hulp want moet mezelf echt op de rem zetten soms haha. Ik zit helemaal ingepakt in drukverband dus ik zie niet veel. Ik zie WEL dat er wel degelijk iets in is gestopt want heb twee volle bulten haha. Ik ben nu al zooooo blij dat ik geweest ben! Mijn verslag kun je vinden in mijn topic mocht je dat interessant vinden. 
 

Ben jij er al een beetje uit wat het gaat worden voor je ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Even een Update na deze hectische periode. Na twee keer uitstellen gaat het plots heel snel. Eergisteren kreeg ik bericht dat ze terug van start mogen gaan en dat mijn ingreep 5 mei zal doorgaan 😮 . Ik had dit ergens niet verwacht en de stress slaat toch toe. Raar want het is niet de eerste keer dat ik een operatie onderga en heb daar nooit echt zenuwen voor gehad. IK dacht dat ik er ook volledig uit was. De beslissing was genomen, ik was er van overtuigd dat dit is wat ik wil en dat een 275cc progresive plus motiva mij wel zou staan 🙂. Maar nu ben ik even van nies meer zeker...

 

Ik heb ondertussen ook al de nodige maatregelen eens doorgenomen en het is best nog heftig. Mijn partner mag de kliniek niet binnen dus die zal moeten wachten in de auto. Ik had het nogthans fijn gevonden om zijn mening nog eens te horen maar nu zal ik het volledig zelf moeten doen pfff.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Griet22 said:

Even een Update na deze hectische periode. Na twee keer uitstellen gaat het plots heel snel. Eergisteren kreeg ik bericht dat ze terug van start mogen gaan en dat mijn ingreep 5 mei zal doorgaan 😮 . Ik had dit ergens niet verwacht en de stress slaat toch toe. Raar want het is niet de eerste keer dat ik een operatie onderga en heb daar nooit echt zenuwen voor gehad. IK dacht dat ik er ook volledig uit was. De beslissing was genomen, ik was er van overtuigd dat dit is wat ik wil en dat een 275cc progresive plus motiva mij wel zou staan 🙂. Maar nu ben ik even van nies meer zeker...

 

Ik heb ondertussen ook al de nodige maatregelen eens doorgenomen en het is best nog heftig. Mijn partner mag de kliniek niet binnen dus die zal moeten wachten in de auto. Ik had het nogthans fijn gevonden om zijn mening nog eens te horen maar nu zal ik het volledig zelf moeten doen pfff.  

Klinkt heel herkenbaar dit! Mijn ingreep stond voor 9 april gepland. Uiteindelijk kon het niet door gaan vn Corona en ik dacht dat het niet ging lukken dit jaar. Ineens werd ik vorige week gebeld en kon ik vandaag langs voor mijn borstvergroting. Voor mijn eerste afspraak had ik best wel veel twijfels (kun je terug lezen in mijn topic). Maar toen het zo ver was was ik totaal niet zenuwachtig ofzo. Wens je heel veel succes met een keus maken en de ingreep! Weet zeker dat als je vertrouwen hebt in je arts dat het wel goed komt :) je hebt hem niet voor niets gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wat ging dat allemaal vlotjes. En nu zit ik hier al thuis nog een beetje aan het bekomen. 

Ik weet niet of het nu door de maatregelen rond Corona is of dat dit altijd zo vlot gaat maar alles ging wel super snel. 

 

Om 12.12 uur ben ik binnen gegaan na een kort moment van administratie werd ik meegenomen om mij uit te kleden en klaar te maken. Na een paar foto's maken mocht ik al onmiddellijk naar een kamertje waar het infuus werd gestoken en dr. Verdonck alles heeft afgetekend. Onmiddellijk erna mocht ik al naar de operatietafel en was ik na een 5 tal min in dromenland. 

Rond iets voor 14.00 uur was ik al goed wakker in de recovery en een half uurtje later stond ik buiten. 

Vlotjes toch 😀

Ik kan niet zeggen dat ik geen pijn heb. Maar het is vrij goed te verdragen. Ik heb me wel voorgenomen om de pijnstillers te nemen maar probeer die toch wat te beperken. Ik ben bang als ik niets voel ik teveel ga bewegen. Ik weet van mezelf dat ik nogal wat kan verdragen en dan vaak mezelf wat overschat. 

Ik ben wel super bang voor complicaties mijn linker borst staat ondertussen wel al flink gezwollen. Ik voel dat het bovenaan het verband hard staat. Hoop dat dit geen slecht teken is. Ik ben alvast begonnen met koelen...

 

Ik kan het precies nog altijd niet geloven. Nog even wachten om ze te zien... Spannend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 oh zo das wel heel vlotjes gegaan 😂 en wat snel allemaal ! Allemaal in 2,5 uur. En wat fijn dat je geen pijn hebt ervaren . Ja een beetje pijnstilling voor de eerste avond/ nacht is wel fijn. Er is toch wel het e.e.a gebeurd in je lichaam , dat ga je misschien voelen. 
Nu lekker relaxen uitrusten. Succes met de eerste nacht .🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Yeah you got them. Jij hebt ook 2 weken verband zeker.  Hopelijk valt de zwelling links nu ook een beetje mee. Ik heb 3 dagen wel de voorgeschreven pijnstilling genomen en ben daarna gaan afbouwen.  Sterkte vannacht

 @Nog even wachten inderdaad ze zitten nog volledig ingepakt. Ik zie wel een

beetje vorm maar verder niets...

 

ik probeer mijn linker borst zoveel mogelijk te koelen want ik Zoë wel duidelijk een Verschil met de rechter...

 

daarna bij thuiskomst van de kids toch even zwart voor mijn ogen gezien. Ik ga mijn best doen om wat meer te rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.