Ga naar inhoud

Griet22 : 5 mei 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Op 19-6-2020 om 14:06, Special-Me zei:


Die foto’s is wel een goed plan! Dan kan je het ook echt aantonen dat er geen verandering is. 
Denk er wel aan om elke keer op de zelfde plaats en met het zelfde licht foto’s te maken. 
 

 

 

ja inderdaad. Bedankt voor de tip ga ik zeker doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2020 om 20:45, Griet22 zei:

Ik heb dan toch maar een mailtje gestuurd met wat foto's. Ondanks ik gevraagd had om ze aan Dr. Verdonck over te maken heb ik geen idee of hij ze wel gezien heeft. Het antwoord was zoals verwacht. Het resultaat wordt pas na 6/ 9 maand bekeken. Na 3 maand mag ik wel eens op controle komen. Ik heb die afspraak dan ook maar onmiddellijk vast gelegd want hoe meer ik er over nadenk en het bekijk... Ik kan me niet inbeelden dat dit nog helemaal goed komt... Het zou wel plots spectaculair moeten gaan zakken. Maar ik hoop mss toch een beetje van wel. 

Hoi @Griet22

 

Wat jammer dat je er nog niet gerust op bent dat je het resultaat krijgt waar je op hoopt.

Vrees dat tijd inderdaad het enige is wat je nu kan doen totdat je de dokter ziet in augustus.

Doorgaans vliegt de tijd maar in jouw geval zal het wel tergend traag gaan🙈

Zou ik eens in je album mogen kijken?

 

Ik heb zelf een prothesewissel gehad 3 weken geleden. Ik zal je ook aan die van mij toevoegen.

 

Succes met wachten hoop dat je straks zegt dat je wellicht te snel resultaat wou zien en dat alles uiteindelijk goed is gekomen. Die Verdonck weet toch wel wat hij doet. Genoeg dames hier die mooie resultaten ‘boobies’ door hem hebben gekregen ☺️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Griet22 zei:

@Fje1981 Ik heb je toegevoegd. Ik geloof inderdaad nog altijd wel dat Verdonck wel een goede arts is dus goed zal het wel moeten komen. Ik hoop alleen dat het van zichzelf goed gaat komen. 

 

Leuk dat ik ook eens een kijkje mag nemen in jouw album. 

Hi ik heb ze gezien en snap wat je bedoelt. Ik denk echter dat de ene borst nog steeds kan gaan zakken. Als je kijkt naar je borsten nu in vergelijking met toen ze net uit de ‘verpakking’ waren dat scheelt dat al enorm.

Augustus is dus misschien wel realistisch om te zien of je het beoogde resultaat gaat krijgen .

 

Sterkte met wachten ik snap dat dit lastig is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 Ik hoop maar dat ik drama maak voor niets. Vandaag bikini gaan kopen en het zag er best nog wel ok uit. 

Ik had graag ook een nieuwe bh gekocht maar ik durf nog niets met beugels aandoen. Ik heb ook geen idee hoe lang je daarmee moet wachten. 

 

Ik heb 275 cc Motiva progressive plus , Dual plane geplaatst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Griet22 zei:

@Fje1981 Ik hoop maar dat ik drama maak voor niets. Vandaag bikini gaan kopen en het zag er best nog wel ok uit. 

Ik had graag ook een nieuwe bh gekocht maar ik durf nog niets met beugels aandoen. Ik heb ook geen idee hoe lang je daarmee moet wachten. 

 

Ik heb 275 cc Motiva progressive plus , Dual plane geplaatst 


Verschilt per pc wat geadviseerd wordt. Sommigen zeggen pas na 6 weken beugelbh’s, anderen zeggen na 2 weken al dat het mag overdag. Dus kan je misschien beter even bij je eigen pc vragen ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2020 om 19:46, Griet22 zei:

@Fje1981 Ik hoop maar dat ik drama maak voor niets. Vandaag bikini gaan kopen en het zag er best nog wel ok uit. 

Ik had graag ook een nieuwe bh gekocht maar ik durf nog niets met beugels aandoen. Ik heb ook geen idee hoe lang je daarmee moet wachten. 

 

Ik heb 275 cc Motiva progressive plus , Dual plane geplaatst 

Ik heb het idee dat bij Dual plane plaatsing het uitzakken gewoon meer tijd kost dan bij plaatsing voor de spier. Ik denk om die reden dat het wellicht nog symmetrisch wordt. 
 

Fijjn dat je bikini wel goed stond!

Ik zou nog wel bij je arts navragen wanneer je niet meer je post operative beha hoeft te dragen. Ook dit is bedoelt ok het herstel zo goed mogelijk te laten verlopen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 23-6-2020 om 19:46, Griet22 zei:

@Fje1981 Ik hoop maar dat ik drama maak voor niets. Vandaag bikini gaan kopen en het zag er best nog wel ok uit. 

Ik had graag ook een nieuwe bh gekocht maar ik durf nog niets met beugels aandoen. Ik heb ook geen idee hoe lang je daarmee moet wachten. 

 

Ik heb 275 cc Motiva progressive plus , Dual plane geplaatst 

 

@Griet22 en @Veerveertje zou ik mogen mee piepen in jullie albums? Ik zit zelf nog ingepakt tot 6/8 en kreeg 285 cc Motiva round silksurface plus demi dual plane vorige donderdag. Alvast heel erg bedankt! 🙏🏼😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Valenti7 zei:

 

@Griet22 en @Veerveertje zou ik mogen mee piepen in jullie albums? Ik zit zelf nog ingepakt tot 6/8 en kreeg 285 cc Motiva round silksurface plus demi dual plane vorige donderdag. Alvast heel erg bedankt! 🙏🏼😘


Ja hoor! Ik heb je toegang gegeven. 300 cc dual plane Mentor round moderate plus profile hier! 🙋🏻‍♀️

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.