Ga naar inhoud

Griet22 : 5 mei 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

De nacht was toch pittig. Vooral veel last van mijn rug. Maar ik lees hier dat dit normaal is. Mss komende nacht toch eens wat pijnstillers proberen. 

Grappig hoe moeilijk het geworden is om recht te komen, ik voel me zo een sukkeltje. 

Vandaag heb ik wel het gevoel dat het betert. Dat is hoopgevend want ik heb de pijn mss wel wat onderschat, of ik heb er gewoon nooit echt over nagedacht. 

 

De zwelling is al een stuk afgenomen en ik ben al een paar keer gaan kijken in de spiegel naar mijn pakje. pfff dit gaan twee lange weken worden. Ik wil ze zo graag als eens zien. Nu heb ik zo het idee, zitten ze niet te laag? Gaat het wel mooi zijn? 

Heb ik het juiste gekozen? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is wel het nadeel van het verband. Maar de onlangs geopereerden bij dr. verdonck hadden een prachtig resultaat. Gaat bij jou ook ongetwijfeld zo mooi worden. 

Ik zou echt even de komende dagen wel de pijnstilling nemen hoor. Dat lijkt me ook erg bevorderlijk voor het herstel. Je bent geen mietje als je pijnstilling neemt. Het zorgt er ook voor dat je ontspant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, maar dan is het straks wel echt een kado om uit te pakken. De eerste dagen zijn ze toch niet op zijn mooist🙈. Beetje slaap de nachts pakken is wel prettig. Ikzelf merkte dat ik door de pijnstilling goed in slaap kon komen, fijn gebruik van gemaakt. En rustig aan doen, hoe lastig het ook is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu loop ik al een week rond met mijn pakje. Zo benieuwd om eens te kijken maar er is duidelijk gezegd dat het verband er 14 dagen niet af mag, nog even volhouden dus. 

Ondertussen neem ik enkel nog voor het slapen pijnstillers en probeer ik me nog zoveel mogelijk rustig te houden wat niet altijd gemakkelijk is als de 2 kindjes thuis zijn. 

Mijn rechter borst voelt heel goed, bijna geen last meer in, enkel bij het slapen. Maar mijn linker borst blijft toch nog pijnlijk en ik heb ook het gevoel dat deze groter is dan mijn rechter. Ik heb geen idee of het is omdat die nog gezwollen staat en meer moet genezen of het iets anders is...

Ik ben super bang dat mijn borsten ongelijk gaan zijn, ondanks ik al veel gelezen heb hier dat het in het begin wel vaker voorkomt dat ze niet gelijk zijn en dat je geduld moet hebben blijf ik toch wat schrik hebben. 

Volgende week woensdag moet ik terug voor de draadjes. Verdonck heeft gezegd dat het verband er op moet blijven maar gaan ze het verband in de kliniek verwijderen of moet ik dat thuis doen? Ik vrees wel dat er een geurtje zal aan hangen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee @Griet22. Ik zou zeggen nat washandje mee. En als het altijd moet dan zijn ze daar wel wat gewend. Maar kan me voorstellen dat je super nieuwsgierig bent. Onthou wel dat links en rechts hun eigen herstelproces doorgaan. En had je in je voorsituatie precies gelijke borsten? Dan is de kans het grootst dat ze er straks ook redelijk gelijk uit komen te zien. Let op dat feitelijk bij niemand de borsten volledig identiek zijn, net als dat je linker en rechterkant van je gezicht ook niet helemaal hetzelfde zijn. Verwacht geen 8e wereldwonder, geniet van wat je hebt 😉.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nog even wachten Vroeger had ik ook geen gelijke borsten. Maar dit was bijna niet zichtbaar. Toen ik borstvoeding gag was dit wel heel duidelijk. Ben nu vooral bang dat ik terug naar zo ongelijke borsten ga. Maar Verdonck had me gezegd dat het verschil te klein is om verschillende cc te nemen. 

De tip van het washandje ga ik zeker gebruiken 😀.

 

Deze nacht een super slechte nacht gehad. Mijn oudste dochter is een beetje ziek aan het worden en ze heeft deze nacht bij ons geslapen... resultaat mama is gebroken en dochter vol energie vandaag. 

Mijn rechter borst is wel al heel goed aan het herstellen dat voel ik, nu denk ik toch wat rustiger aan te moeten doen voor de linker want ik krijg meer last wat toch eigenlijk niet de bedoeling is denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai slechte nachten kun je nu eigenlijk niet gebruiken.

Ik weet wel qua ongelijke borsten dat ik dat ook heb/had. Ik vond het altijd op foto's meer lijken dan in het echt. Maar snap je angst zeer zeker. Maar is echt een kwestie van afwachten, je bent nog maar kort po he. Was links ook al groter?

En inderdaad als je veel last hebt toch maar wat rustiger aan doen. Denk goed om jezelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ai slechte nachten kun je nu eigenlijk niet gebruiken.

Ik weet wel qua ongelijke borsten dat ik dat ook heb/had. Ik vond het altijd op foto's meer lijken dan in het echt. Maar snap je angst zeer zeker. Maar is echt een kwestie van afwachten, je bent nog maar kort po he. Was links ook al groter?

En inderdaad als je veel last hebt toch maar wat rustiger aan doen. Denk goed om jezelf. 


Ik zal hem nog mooier maken. Ik had dus vooraf nagenoeg gelijke borsten, na operatie tot en met een week of 7 ook continu gelijk, en nu, week 9, staan ze ineens een beetje ongelijk 😂 Lijkt alsof m’n ene borst sneller doorzakt nu dan de ander.

Apart hè?! Ga er wel vanuit dat het wegtrekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag super veel last gehad van mijn linker borst, super groot verschil met de rechtse waar daar heb ik zo goed als geen last van. 

Ik weet niet hoe het komt maar ik begin me toch een klein beetje zorgen te maken. De pijn gaat maar niet over en ik ben dan toch maar eens wat half gaan piepen onder het verband. Ik zag dat mijn linker borst onderaan een grote blauwe plek heeft. Ik hoop maar dat het zenuwen en zorgen zijn voor niets. 

Gelukkig mag ik morgen voor de draadjes en het verband los te maken en dan zal duidelijker worden dat het allemaal normaal is of niet. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@dientje

Bij deze een kleine update. 

Wanneer mijn verband er af ging schrok ik wel even van de vorm. Die was echt raar, heel blokkig. 

Dokter Verdonck gaf aan dat het nog wel veel zou veranderen en dat ze pas na de zomer het resultaat zouden bekijken. 

Mijn borstband deed ik blijkbaar veel te strak, ik vermoed dat ik daardoor zoveel pijn nog had want nu momenteel is alle pijn weg. 

Mijn ene borst staat wel nog altijd heel hoog, Ik vind het echt geen zicht. Mijn borsten zijn ondertussen een stuk zachter geworden waardoor ik het idee krijg dat ik een borst met aan de onderkant een hangborst heb. Maar mss stel ik mezelf dat teveel voor. 

Laatste week is voor mij ongelooflijk druk geweest met de kindjes en het werk waardoor ik toch al een week niet meer staan staren heb in de spiegel 😀 Nu keek ik vandaag nog eens en zag precies toch een verbetering. Dus geduld zal echt nodig zijn...

 

Ik moet wel zeggen dat het zalig is om zonder een push up bh met super veel vulling deftige borsten te hebben. Ik vind het leuk om met mijn dunne sport bh gewoon rond te lopen in huis wetende dat het borsten zijn die er in zitten en geen watte 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh het zal wel deugd gedaan hebben om zonder die borstband te mogen. 
En inderdaad, je moet meestal een paar maand tot een jaar geduld hebben voor ze een mooie vorm hebben. Ik merk ook dat mijn rechterborst hoger zit dan mijn linker en daar heb ik dus ook nog het meeste last van. 
oei en hangborst?! Heb je dan zo een double bouble  effect ofzo? 
als je foto’s trekt kan je goed de evolutie opvolgen hè, dat ga ik alvast doen. 
blij dat alles oké is met jou! En hou ons op de hoogte 😉 

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Griet22 wat jammer dat het onthul momentje dan toch wat tegen viel.  Maar met 2 weken gaat er toch echt wel veel veranderen hoor,  dus hou geduld.  Kijk maar eens in andere albums naar het verschil tussen 2 en 6 weken.

Wel balen dat je zoveel pijn hebt gehad door de band.  Zo lastig he dat je niet weet wat erbij hoort en wat niet.  Mag ik ook meekijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dientje @Nog even wachten

 

Ik zal jullie toevoegen...

 

Ik probeer er ook eens een foto op te zetten van vandaag want ze zijn inderdaad al weer wat veranderd. en dan kan je mss zien wat ik bedoel met mijn hangborst 🙈 De band moet ik eigenlijk nog dragen maar ik moet eerlijk zijn soms vergeet ik hem eens. Voor het slapen doe ik hem wel nog steeds aan. Nu de pijn en de druk zo wat weg is heb je daar zoveel last niet meer van, maar nu met het warme weer oogt het niet altijd even mooi zo onder een topje

 

Bij mag het mijn linker borst die duidelijk hoger zat. Ik had daar ook vooral pijn in niet mijn linker dus ik herken wel wat je bedoeld met de last in de ene borst... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik vind Veeveertje haar borsten wel super mooi. Ik kan alleen maar hopen dat het ook zo wordt. 

Ik ga de komende 2 weken echt mijn best doen om de band zoveel mogelijk te dragen. Nog even op de tanden bijten zeker voor een mooi resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik reageer even hier ipv bij je foto. Maar ik dacht dat gezien je verband eraf haal verhaal je nog korter PO was. Tot wanneer moet je van de arts de band dragen? En heb je een meer actuele foto naar de pc gestuurd? Zou ik toch wel even doen voor je eigen geruststelling

Ik moest de band nog nog eens 6 weken dragen. Dus nu nog 2 eigenlijk. Verdonck had gezegd dat ze pas na 3 maand echt kijken naar het resultaat en daarvoor afwachten waardoor ik precies nog niet heb durven iets doorsturen. Maar ik twijfel wel al de hele tijd. Mss dat ik het inderdaad toch maar eens doe vandaag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan toch maar een mailtje gestuurd met wat foto's. Ondanks ik gevraagd had om ze aan Dr. Verdonck over te maken heb ik geen idee of hij ze wel gezien heeft. Het antwoord was zoals verwacht. Het resultaat wordt pas na 6/ 9 maand bekeken. Na 3 maand mag ik wel eens op controle komen. Ik heb die afspraak dan ook maar onmiddellijk vast gelegd want hoe meer ik er over nadenk en het bekijk... Ik kan me niet inbeelden dat dit nog helemaal goed komt... Het zou wel plots spectaculair moeten gaan zakken. Maar ik hoop mss toch een beetje van wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Griet22 zei:

Ik heb dan toch maar een mailtje gestuurd met wat foto's. Ondanks ik gevraagd had om ze aan Dr. Verdonck over te maken heb ik geen idee of hij ze wel gezien heeft. Het antwoord was zoals verwacht. Het resultaat wordt pas na 6/ 9 maand bekeken. Na 3 maand mag ik wel eens op controle komen. Ik heb die afspraak dan ook maar onmiddellijk vast gelegd want hoe meer ik er over nadenk en het bekijk... Ik kan me niet inbeelden dat dit nog helemaal goed komt... Het zou wel plots spectaculair moeten gaan zakken. Maar ik hoop mss toch een beetje van wel. 


Ik snap je bezorgdheid, maar iedereen geneest anders en op eigen tempo, en mijn pc (en veel dames hier) zei elke x dat de borsten zeker tot 1 jaar po nog door veranderen. Dus ik zou echt proberen je er inderdaad nog even niet teveel druk om te maken. En als je het te lang vindt duren tot die 3 maanden, zou ik gewoon erop staan dat je eerder langs wil komen omdat je ongerust bent en wil dat er naar gekeken wordt. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Griet, 

 

Ik zou bbc contacteren en vertellen dat je ongerust bent en toch graag een afspraak wil. Het is tenslotte niet leuk om je maanden ongerust te voelen. Ik begrijp dat ze nu nog niet veel kunnen zeggen omdat je borsten nog veranderen, maar voor je gemoedsrust kan het wel helpen als men er even naar kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Veerveertje Ik probeer inderdaad te geloven dat mijn ene borst gewoon wat meer tijd nodig heeft. Bedankt voor je berichtje. 

 

@Mila86

Ja ik heb ook gedacht om toch een afspraak vroeger te vragen maar ik moet bijna 2 uur rijden voor in de kliniek te komen. Ik vermoed ook dat hij me daar toch zal terug sturen met de woorden geduld. Dus voorlopig heb ik een afspraak op 8 augustus. Die gaat ook in Blankenberge door wat een stuk minder ver is voor mij. 

Voorlopig wacht ik dus nog maar even af. Ik ga nu ook proberen om iedere week foto's te nemen zodat ik mss duidelijk kan zien of aantonen dat er al dan niet verbetering is...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Griet22 zei:

 

Voorlopig wacht ik dus nog maar even af. Ik ga nu ook proberen om iedere week foto's te nemen zodat ik mss duidelijk kan zien of aantonen dat er al dan niet verbetering is...

 


Die foto’s is wel een goed plan! Dan kan je het ook echt aantonen dat er geen verandering is. 
Denk er wel aan om elke keer op de zelfde plaats en met het zelfde licht foto’s te maken. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.