Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

@Elize89 @Veerveertje Ik heb jullie beide toegevoegd! Elize, ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je nu rustig kan herstellen en genieten van je boooobs! 

 

@Veerveertje Volgens mij had jij al eerder in mijn album gekeken, heb er nu één foto bijgevoegd in BH (6 weken po). Zal binnenkort nog wat plaatsen. Nog steeds twijfels over de maat? Of ben je ondertussen gerustgesteld dat +- 300 cc een mooi resultaat zal opleveren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Cherryy zei:

@Elize89 @Veerveertje Ik heb jullie beide toegevoegd! Elize, ik hoop dat alles goed gegaan is en dat je nu rustig kan herstellen en genieten van je boooobs! 

 

@Veerveertje Volgens mij had jij al eerder in mijn album gekeken, heb er nu één foto bijgevoegd in BH (6 weken po). Zal binnenkort nog wat plaatsen. Nog steeds twijfels over de maat? Of ben je ondertussen gerustgesteld dat +- 300 cc een mooi resultaat zal opleveren?

 

Omgggg wat zijn ze moooooooi zeg! ? Dat stelt me echt mega gerust! Hoe was jouw voorsituatie ongeveer?

Nee geen twijfels meer over de maat! Mijn pc heeft met me afgesproken dat hij tijdens de operatie kijkt wat het beste past, maar we houden 300cc als richtlijn aan. Ik heb aangegeven dat ik absoluut geen randen wil zien aan de bovenkant, dus daar houdt hij rekening mee met het formaat. Dus we gaan zien wat er in gaat 'kunnen'! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag 

 

He meiden! Daar ben ik. Alles is heel goed gegaan. Heb echt weinig pijn. Moest wel even geduld hebben, want het liep erg uit. Uiteindelijk ging ik om 13.00u richting OK. Voelde me heel ontspannen toen ik eenmaal naar operatiekamer ging. Zei steeds tegen mezelf dat het zo fijn was dat mijn wens eindelijk uitkwam, dat ik hier zo lang op gewacht had. ☺️ Narcose was heerlijk. Toen ik wakker werd (14.45u) wilde ik alleen wel nog heel lang doorslapen, ik voelde me zoooo moe!!! Ook onwijze dorst. En ik had gevraagd aan de verpleegkundige die bij mij was, of zij voor mijn kinderen zorgde. ??‍♀️ Daar weet ik zelf niks meer van. Lekker waterijsje op.
Ik mocht al snel naar de “normale” kamer en toen heb ik lekker boterhammen gegeten en veel gedronken. Ondertussen vielen mijn ogen steeds dicht, ik wilde zo graag slapen. Lukte alleen niet echt. De pc kwam al vrij snel langs en vertelde dat alles goed was gegaan en dat ze erg tevreden is. Het is 300cc geworden (was afwachten of dat zou passen). 
Rond 18u (twee uur later dus) voelde ik me eindelijk een beetje minder moe. Nog steeds geen pijn ook. Om 18.30 gingen ze eerst al het tape verwijderen (mn borsten zaten helemaal “ingepakt) en toen kon ik het ook even zien: heb heel even snel gekeken, vond het erg spannend merkte ik, maar het zag er wel goed uit vond ik, maar het leek ook wel heel erg op stuwing, heel gespannen. Daarna gingen ze mijn drains eruit halen. Dat doet mijn pc eigenlijk altijd (drains erin). De zusters zeiden dat dat wel even pijnlijk kon zijn, maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet! Hoge pijngrens na 4 bevallingen denk ik ? Daarna sportbh aangetrokken en een band boven mn borsten, die moet twee weken blijven zitten. Toen heb ik me voorzichtig aangekleed, geplast en toen kwamen mijn ouders om 19u en die hebben me naar hun huis gebracht. Eigenlijk zou mijn man me ophalen, maar om 19u is het echt spitsuur thuis, dus vandaar dat mijn ouders kwamen. 
Even lekker beneden gezeten, gegeten en gekletst. Om 20u kwam mijn man en die ging om 21.30 weer weg. Daarna ben ik naar boven gegaan. Mn ouders hebben alles voor me klaargezet en geholpen met liggen, te midden van allemaal kussens etc. Moet op mn rug slapen, hoop dat het een beetje gaat. 
Dus dat! Nu op naar de eerste nacht. Net nog twee paracetamollen op en dan hopelijk lekker slapen. ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elize89 zei:

Operatieverslag 

 

He meiden! Daar ben ik. Alles is heel goed gegaan. Heb echt weinig pijn. Moest wel even geduld hebben, want het liep erg uit. Uiteindelijk ging ik om 13.00u richting OK. Voelde me heel ontspannen toen ik eenmaal naar operatiekamer ging. Zei steeds tegen mezelf dat het zo fijn was dat mijn wens eindelijk uitkwam, dat ik hier zo lang op gewacht had. ☺️ Narcose was heerlijk. Toen ik wakker werd (14.45u) wilde ik alleen wel nog heel lang doorslapen, ik voelde me zoooo moe!!! Ook onwijze dorst. En ik had gevraagd aan de verpleegkundige die bij mij was, of zij voor mijn kinderen zorgde. ??‍♀️ Daar weet ik zelf niks meer van. Lekker waterijsje op.
Ik mocht al snel naar de “normale” kamer en toen heb ik lekker boterhammen gegeten en veel gedronken. Ondertussen vielen mijn ogen steeds dicht, ik wilde zo graag slapen. Lukte alleen niet echt. De pc kwam al vrij snel langs en vertelde dat alles goed was gegaan en dat ze erg tevreden is. Het is 300cc geworden (was afwachten of dat zou passen). 
Rond 18u (twee uur later dus) voelde ik me eindelijk een beetje minder moe. Nog steeds geen pijn ook. Om 18.30 gingen ze eerst al het tape verwijderen (mn borsten zaten helemaal “ingepakt) en toen kon ik het ook even zien: heb heel even snel gekeken, vond het erg spannend merkte ik, maar het zag er wel goed uit vond ik, maar het leek ook wel heel erg op stuwing, heel gespannen. Daarna gingen ze mijn drains eruit halen. Dat doet mijn pc eigenlijk altijd (drains erin). De zusters zeiden dat dat wel even pijnlijk kon zijn, maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet! Hoge pijngrens na 4 bevallingen denk ik ? Daarna sportbh aangetrokken en een band boven mn borsten, die moet twee weken blijven zitten. Toen heb ik me voorzichtig aangekleed, geplast en toen kwamen mijn ouders om 19u en die hebben me naar hun huis gebracht. Eigenlijk zou mijn man me ophalen, maar om 19u is het echt spitsuur thuis, dus vandaar dat mijn ouders kwamen. 
Even lekker beneden gezeten, gegeten en gekletst. Om 20u kwam mijn man en die ging om 21.30 weer weg. Daarna ben ik naar boven gegaan. Mn ouders hebben alles voor me klaargezet en geholpen met liggen, te midden van allemaal kussens etc. Moet op mn rug slapen, hoop dat het een beetje gaat. 
Dus dat! Nu op naar de eerste nacht. Net nog twee paracetamollen op en dan hopelijk lekker slapen. ???

 

Jeeeeej you've got them!! Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan. Hoop echt voor je dat je een beetje slaap kan pakken vannacht.

En toch 300cc, yeah! :1bouncingboobs:

Slaap lekker zo en hoop dat de komende dagen je mee gaan vallen. ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels wel een wat minder positieve update hoor. ??‍♀️? 

Kon vannacht echt niet slapen, heb het 3 uur zien worden. Omg. Denk door de adrenaline en het wennen aan slapen op rug (en hoog). Toen even geslapen, maar vanaf 5/6 uur ging de pijnstilling uitwerken die ze gisteren heeft ingespoten, en sindsdien heb ik pijnnn. ???‍♀️ Alsof er twee bakstenen op mn ribben zijn geknald die ik er niet meer afkrijg. Herkenbaar voor iemand? Moet er ook echt op letten dat ik goed in- en uitadem. Echt even doorbijten dus. Zal wel even zo blijven de komende dagen. Ik moet er wat voor overhebben he, pfffff??

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Elize89 zei:

Inmiddels wel een wat minder positieve update hoor. ??‍♀️? 

Kon vannacht echt niet slapen, heb het 3 uur zien worden. Omg. Denk door de adrenaline en het wennen aan slapen op rug (en hoog). Toen even geslapen, maar vanaf 5/6 uur ging de pijnstilling uitwerken die ze gisteren heeft ingespoten, en sindsdien heb ik pijnnn. ???‍♀️ Alsof er twee bakstenen op mn ribben zijn geknald die ik er niet meer afkrijg. Herkenbaar voor iemand? Moet er ook echt op letten dat ik goed in- en uitadem. Echt even doorbijten dus. Zal wel even zo blijven de komende dagen. Ik moet er wat voor overhebben he, pfffff??

 

Oh lordd ik was er al bang voor ? Volgens mij herkent bijna iedereen dat, hahahaha.
Hoe gaat het nu met weer pijnstillers op? Ja meid, laat de pittige dagen maar komen, die horen er bij vrees ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Elize89 said:

Inmiddels wel een wat minder positieve update hoor. ??‍♀️? 

Kon vannacht echt niet slapen, heb het 3 uur zien worden. Omg. Denk door de adrenaline en het wennen aan slapen op rug (en hoog). Toen even geslapen, maar vanaf 5/6 uur ging de pijnstilling uitwerken die ze gisteren heeft ingespoten, en sindsdien heb ik pijnnn. ???‍♀️ Alsof er twee bakstenen op mn ribben zijn geknald die ik er niet meer afkrijg. Herkenbaar voor iemand? Moet er ook echt op letten dat ik goed in- en uitadem. Echt even doorbijten dus. Zal wel even zo blijven de komende dagen. Ik moet er wat voor overhebben he, pfffff??

Bakstenen? Hierzo! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polymommy 

1 uur terug, polemommy zei:

Bakstenen? Hierzo! ?

Voor mijn gevoel rende jij gelijk alweer lekker rond etc en had je nergens last van! ??

My god. Ik lig in bed en doe niks, behalve hopen dat ik snel weer pijnstilling mag nemen. Ik weet niet hoor, maar 4 keer bevallen ging me beter af dan dit. Durf me ook amper te bewegen omdat ik zo bang ben dat ik alles afscheur in mn borsten. Wehhhhhhhhhhhhh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:

 

Oh lordd ik was er al bang voor ? Volgens mij herkent bijna iedereen dat, hahahaha.
Hoe gaat het nu met weer pijnstillers op? Ja meid, laat de pittige dagen maar komen, die horen er bij vrees ik ?

Mag alleen paracetamollen en indien nodig ibuprofen! Als ik zie wat anderen allemaal mogen slikken tegen de pijn, vind ik het bij mij nogal karig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89

Yes ik herken je gevoel heel goed!! Behalve dat ik geen échte pijn heb ervaren (lees flinke zak medicatie mee gekregen) wel mega dat drukkende gevoel. Stond mega op spanning en kon écht niks. 
Ik had trouwens wel met best boobie m’n medicatie schema besproken die ik had meegekregen uit de kliniek, en zij heeft die aangepast waardoor het veel beter verdeeld was, en je daardoor een spiegel opbouwt. Wellicht is dit dus nog een tip voor je, want daardoor heb ik dus geen echte pijn ervaren. 
Ik wens je succes! Ik herken je gevoel maar al te goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Lady.D zei:

Je kan haar een pb sturen, met als titel medicijn schema. 
wanneer je voldoende medicatie slikt onderdruk je de pijn, en voel je je iig op dat gebied al een stuk beter?


Bedankt voor je fijne tip! Heb gisteravond gelijk contact gehad met haar en heb een schema gekregen waar ik me keurig aan houd. Voel me vandaag echt wat beter. Vannacht ook beter geslapen. Vanavond voor het eerst douchen, dus dan ook voor het eerst gluren naar mn nieuwe boobs. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

even een update: vandaag is het 4 dagen geleden dat de operatie plaatsvond. De eerste nacht en afgelopen dinsdag waren echt hels, men o men. Maar sinds woensdag gaat het echt heel veel beter. Weinig pijn, slik wel nog pcm (4x 2 pcm per dag) en probeer nu te stoppen met ibu. Slapen is mwahhh, ben helaas geen rugslaper, maar daar zal ik toch aan moeten wennen voorlopig. 
Vanochtend ben ik voor het eerst de deur uitgeweest: eerst even naar de kapper. Ze heeft heerlijk mijn haren gewassen en geföhnd want dat lukt me gewoon nog even niet (heb ook lang en veel haar). Daarna ook nog even mn nagels laten doen, want ik heb gelnagels en maandag moest ik er van beide handen 1 gelnagels afhalen, ieuuwwww, zag er zo lelijk uit, hahaha. Nu weer lekker chill op de bank.

 

Morgen of overmorgen ga ik terug naar mijn huis, lekker naar manlief en de kids. Ik ben heeeeel blij dat ik de eerste dagen bij mijn ouders heb gezeten, ik had er niet aan moeten denken om thuis te zijn in de drukte. Maar nu mis ik ze allemaal en ze missen mij ook, dus het is mooi geweest. Heb aardig wat hulptroepen volgende week, dus het moet goedkomen.

 

Ik heb alleen echt zoooo’n irritant en soms ook pijnlijk gevoel soms bij mijn hechtingen/wonden. Want die sportbh drukt daar heel erg tegenaan. Herkenbaar voor iemand? En tips? 


 Ik zal dit weekend ook eens even wat foto’s plaatsen!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O en wat ik niet goed snap: ik heb een borstband die ik moet dragen, maar natuurlijk ook een sportbh. Maar het doel van de borstband is toch dat de borsten goed naar beneden zakken? Voor mijn gevoel kan dat zakken nu helemaal niet, door die strakke sportbh.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid ben ook even jouw verhaal gaan lezen ? wat goed dat alles zo goed is gegaan en  fijn dat je bij je ouders bent. Maar snap dat je je kinderen mist hoor! Ik heb wel eerlijk gezegd dat ik geopereerd zou worden en dat ze daarna even voorzichtig met mij moeten doen, oudste had zich wel druk gemaakt arm ding.. maar heb trouwens niet gezegd waaraan ik geopereerd ben hoor? vind ik niet nodig niet iedereen hoeft het te weten. 
 

Ohh en heerlijk je nagels weer normaal! Ik heb alles eraf gehaald en ga nu volgend week weer heerlijk een nieuwe set plaatsten.. wilde ze eraf laten omdat mijn nagels echt zooo dun zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Snap dat je weer lekker naar huis wilt gaan. Lekker in je eigen omgeving ook. 

Precies! En lekker in mn eigen bed, naar mn eigen vent. Maar ik zie er ook een beetje tegenop. Bang dat ik toch weer te snel teveel ga doen. Maar goed, ik moet gewoon streng zijn voor mezelf. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.