Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Ik heb jullie toegevoegd, meiden!!

 

Vandaag ben ik druk met wassen draaien, strijken, bedden verschonen, maaltijden koken die in de diepvries gaan, etc. Wil alles echt goed achterlaten voor mijn man en de kleintjes, want ik ga na ingreep gelijk door naar mijn ouders. 
Kortom: druk druk druk en geen tijd om me zenuwachtig te maken!!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Elize89 zei:

Ik heb jullie toegevoegd, meiden!!

 

Vandaag ben ik druk met wassen draaien, strijken, bedden verschonen, maaltijden koken die in de diepvries gaan, etc. Wil alles echt goed achterlaten voor mijn man en de kleintjes, want ik ga na ingreep gelijk door naar mijn ouders. 
Kortom: druk druk druk en geen tijd om me zenuwachtig te maken!!! ?

 

Haha goed zo, ik ben me nu al strontzenuwachtig aan het maken en ik moet nog ruim 3 weken ?
Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat komen te zien bij je! Jij kreeg ook 300cc dual plane he, maar krijg jij ronde of anatomische?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veerveertje zei:

 

Haha goed zo, ik ben me nu al strontzenuwachtig aan het maken en ik moet nog ruim 3 weken ?
Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat komen te zien bij je! Jij kreeg ook 300cc dual plane he, maar krijg jij ronde of anatomische?


Ik krijg ronde. En jij? En inderdaad 300 cc als het past. Past het niet, dan 280. Zoals je ziet, heb ik echt heel weinig borst en ook heel weinig vel, dus ik ben benieuwd of het past. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Elize89 zei:


Ik krijg ronde. En jij? En inderdaad 300 cc als het past. Past het niet, dan 280. Zoals je ziet, heb ik echt heel weinig borst en ook heel weinig vel, dus ik ben benieuwd of het past. ?

 

Ja, ik heb volgens mij ongeveer wat jij hebt als voorsituatie? Ik krijg ook ronde! Hij heeft voor mij 4 maten liggen: 275 - 300 - 325 -350cc als ik het goed onthouden heb. Hij gaat in principe voor 300cc, mocht iets groter nog kunnen zonder randjes te krijgen wordt het meer, en als hij denkt dat een slag kleiner mooier is, dan krijg ik ook een slag kleiner (275cc is dat geloof ik).

Dus voor mij kan het ook een verrassing gaan worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Veerveertje zei:

 

Ja, ik heb volgens mij ongeveer wat jij hebt als voorsituatie? Ik krijg ook ronde! Hij heeft voor mij 4 maten liggen: 275 - 300 - 325 -350cc als ik het goed onthouden heb. Hij gaat in principe voor 300cc, mocht iets groter nog kunnen zonder randjes te krijgen wordt het meer, en als hij denkt dat een slag kleiner mooier is, dan krijg ik ook een slag kleiner (275cc is dat geloof ik).

Dus voor mij kan het ook een verrassing gaan worden ?


Jaaaa, hahaha! Spannend hoor, het wordt echt een verrassing. Ik heb heel veel vertrouwen in de kundigheid en ervaring van mijn pc, dus vind het allemaal wel prima. ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Elize89 zei:


Jaaaa, hahaha! Spannend hoor, het wordt echt een verrassing. Ik heb heel veel vertrouwen in de kundigheid en ervaring van mijn pc, dus vind het allemaal wel prima. ? 


Echt mega spannend!! Heb er zo’n zin in.

En same! Vind de foto’s die ik van mijn pc gezien heb ook nagenoeg allemaal super mooi gelukt. Het blijft spannend natuurlijk omdat iedereens voorsituatie anders is, maar komt vast goed! ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elize89 zei:


Ik krijg ronde. En jij? En inderdaad 300 cc als het past. Past het niet, dan 280. Zoals je ziet, heb ik echt heel weinig borst en ook heel weinig vel, dus ik ben benieuwd of het past. ?

Hoi Elize, mag ik ook mee kijken in je album? 
zelf word ik 25 maart geopereerd. Tegen die tijd zal ik ook een album aanmaken en mag je als je het leuk vind ook kijken☺️

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal niets mee behalve mij tel! Je moet het daar toch achterlaten bij binnenkomst of in een nachtkastje laten liggen. Gewoon gemakkelijke kleding aan (vest is een aanrader), een kussen voor in de auto is ook wel prettig (om tussen borst en riem te doen). Oh, ik heb mijn sokken aangehouden tijdens de operatie, dus beetje charmante sokken eventueel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Ik ben nu 6 weken PO en heb 300 cc geplaatst gekregen dual plane. Als ik terugkijk op mijn herstel is het eigenlijk heel erg mee gevallen (nou heb ik geen kinderen). De eerste week vond ik wel echt tegenvallen, vooral ‘s nachts onwijs last van mijn rug gehad door het op mijn rug slapen. Moest echt door mijn vriend overeind geholpen worden. Na deze week kon ik zelf weer veel en na twee weken moest ik eigenlijk juist opletten dat ik niet al teveel wilde gaan doen. Je kan in mijn album kijken als je wilt, dan kan ik je toevoegen. Mijn voorsituatie was 70b (met vulling), lengte 168 en gewicht 60 kg. Gisteren heb ik mij op laten meten bij de Hunkemöller. Kwam op een 70F, en die heb ik ook echt nodig.  Klinkt trouwens wel veel groter dan ik het eruit vind zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89

wat ik mee had:

- po bh

- makkelijk vest met voorsluiting! 
- makkelijke broek

- makkelijk aan te trekken schoenen. 
- lippenbalsem voor droge lippen

- elastiek voor in je haar

- warme sokken

- kussentje voor in de auto onder de gordel 

 

en verder mag je idd niks mee, dus volgens mij ben je er dan wel!

spannend nu voor je! Succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Cherryy zei:

Wat spannend! Ik ben nu 6 weken PO en heb 300 cc geplaatst gekregen dual plane. Als ik terugkijk op mijn herstel is het eigenlijk heel erg mee gevallen (nou heb ik geen kinderen). De eerste week vond ik wel echt tegenvallen, vooral ‘s nachts onwijs last van mijn rug gehad door het op mijn rug slapen. Moest echt door mijn vriend overeind geholpen worden. Na deze week kon ik zelf weer veel en na twee weken moest ik eigenlijk juist opletten dat ik niet al teveel wilde gaan doen. Je kan in mijn album kijken als je wilt, dan kan ik je toevoegen. Mijn voorsituatie was 70b (met vulling), lengte 168 en gewicht 60 kg. Gisteren heb ik mij op laten meten bij de Hunkemöller. Kwam op een 70F, en die heb ik ook echt nodig.  Klinkt trouwens wel veel groter dan ik het eruit vind zien. 


Oeee mag ik ook mee kijken? Ik krijg 10 maart ook 300 cc (ronde) dual plane! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Cherryy zei:

Wat spannend! Ik ben nu 6 weken PO en heb 300 cc geplaatst gekregen dual plane. Als ik terugkijk op mijn herstel is het eigenlijk heel erg mee gevallen (nou heb ik geen kinderen). De eerste week vond ik wel echt tegenvallen, vooral ‘s nachts onwijs last van mijn rug gehad door het op mijn rug slapen. Moest echt door mijn vriend overeind geholpen worden. Na deze week kon ik zelf weer veel en na twee weken moest ik eigenlijk juist opletten dat ik niet al teveel wilde gaan doen. Je kan in mijn album kijken als je wilt, dan kan ik je toevoegen. Mijn voorsituatie was 70b (met vulling), lengte 168 en gewicht 60 kg. Gisteren heb ik mij op laten meten bij de Hunkemöller. Kwam op een 70F, en die heb ik ook echt nodig.  Klinkt trouwens wel veel groter dan ik het eruit vind zien. 


Jaaaa! Ik kijk graag in je album! Zal jou ook even toevoegen zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.