Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Ha meiden, 


Ik heb nieuwe foto’s geplaatst van vandaag (PO 11). Best lastig om zelf te maken, dus geen superfoto’s, maar als ik het vergelijk met de foto’s van zaterdag zie ik al minder zwelling. Ben heel benieuwd of het nog erg gaat veranderen, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ben hier echt heel blij mee!!!! Ook gelijk even mijn bikini aangetrokken: normaal zat er helemaal NIKS in het bikinitopje (vre-se-lijk vond ik dat altijd) en nu zitten er borsten in. Mijn dag kan niet meer stuk. ?

 

Heb trouwens alle pleisters er nu afgehaald. Ziet er keurig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Elize89 zei:

Ha meiden, 


Ik heb nieuwe foto’s geplaatst van vandaag (PO 11). Best lastig om zelf te maken, dus geen superfoto’s, maar als ik het vergelijk met de foto’s van zaterdag zie ik al minder zwelling. Ben heel benieuwd of het nog erg gaat veranderen, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ben hier echt heel blij mee!!!! Ook gelijk even mijn bikini aangetrokken: normaal zat er helemaal NIKS in het bikinitopje (vre-se-lijk vond ik dat altijd) en nu zitten er borsten in. Mijn dag kan niet meer stuk. ?

 

Heb trouwens alle pleisters er nu afgehaald. Ziet er keurig uit!


Zo, wat een verschil al zeg!! Heel mooi!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Elize89 zei:

Ha meiden, 


Ik heb nieuwe foto’s geplaatst van vandaag (PO 11). Best lastig om zelf te maken, dus geen superfoto’s, maar als ik het vergelijk met de foto’s van zaterdag zie ik al minder zwelling. Ben heel benieuwd of het nog erg gaat veranderen, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ben hier echt heel blij mee!!!! Ook gelijk even mijn bikini aangetrokken: normaal zat er helemaal NIKS in het bikinitopje (vre-se-lijk vond ik dat altijd) en nu zitten er borsten in. Mijn dag kan niet meer stuk. ?

 

Heb trouwens alle pleisters er nu afgehaald. Ziet er keurig uit!

Oh hoe heerlijk he dat gevoel ?. Ze zien er al prachtig uit! En die bikini ... genieten maar! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-2-2020 om 19:27, Robijntje02 zei:

Ja grappig; dat dacht ik ook; dat van dat beter "ademen"

Zou ze er gewoon na 10  a 12 dagen erafhalen

Meid toch een beetje oppassen met dit soort adviezen, ik heb je dat al vaker gezegd in het verleden. Het advies hier is: Altijd doen wat je eigen pc zegt!!
Als jij je eigen pleisters er af haalt, en je controle-afspraak afzegt, is dat iets dat jij besloten hebt voor jezelf. Maar het is niet een advies dat je aan anderen kunt geven. 
Het zou fijn zijn als je daarin wat meegaander zou zijn :)

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, hoe voelen jullie littekens? Het ziet er bij mij prima uit (voor zover ik er verstand van heb), maar het doet best pijn als ik er (zacht) overheen wrijf. Bij de ene borst erger dan de andere. Herkent iemand dat pijnlijke/gevoelige gevoel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Elize89 zei:

Meiden, hoe voelen jullie littekens? Het ziet er bij mij prima uit (voor zover ik er verstand van heb), maar het doet best pijn als ik er (zacht) overheen wrijf. Bij de ene borst erger dan de andere. Herkent iemand dat pijnlijke/gevoelige gevoel? 

ja dat herken ik van mijn vorige BV. Niet alleen de littekens trouwens die wel keurig zijn genezen. Ik heb na de operatie heel lang overgevoelige tepels gehad en bij 1 borst ook een doof gevoel aan de onderkant. Is in de loop van de jaren wel steeds iets beter geworden maar dan spreek ik over jaren.... binnenkort krijg ik weer een wissel dus ik vrees dat ik het dan weer heb. Maar zijn het bij jou alleen je littekens die zo gevoelig zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elize89 zei:

Meiden, hoe voelen jullie littekens? Het ziet er bij mij prima uit (voor zover ik er verstand van heb), maar het doet best pijn als ik er (zacht) overheen wrijf. Bij de ene borst erger dan de andere. Herkent iemand dat pijnlijke/gevoelige gevoel? 

Ja, hier hetzelfde, verder zien ze er inderdaad prima uit. Ik heb ditzelfde gevoel wel ook aan de zijkanten van mijn borsten, maar daar is alles ook nog erg gezwollen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2020 om 12:41, Elize89 zei:

Ha meiden, 


Ik heb nieuwe foto’s geplaatst van vandaag (PO 11). Best lastig om zelf te maken, dus geen superfoto’s, maar als ik het vergelijk met de foto’s van zaterdag zie ik al minder zwelling. Ben heel benieuwd of het nog erg gaat veranderen, maar ik hoop het eigenlijk niet. Ben hier echt heel blij mee!!!! Ook gelijk even mijn bikini aangetrokken: normaal zat er helemaal NIKS in het bikinitopje (vre-se-lijk vond ik dat altijd) en nu zitten er borsten in. Mijn dag kan niet meer stuk. ?

 

Heb trouwens alle pleisters er nu afgehaald. Ziet er keurig uit!

 

Wauw, ziet er super uit! Genezing lijkt echt goed te gaan. Lekker van genieten meid ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden!

Inmiddels ben ik ruim 3 weken po en alles gaat prima. Het niet tillen van mijn jongste dochter is erg lastig, ook nu mijn man weer gewoon aan het werk is etc. Ik probeer het echt zo min mogelijk te doen, maar soms ontkom ik er niet aan. Zal iig blij zijn als deze 6 weken voorbij zijn. ;) 

Verder ben ik echt heel blij met het resultaat tot nu toe!!!! Ik heb weer twee nieuwe foto’s in mijn album gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89

Heel herkenbaar het niet mogen tillen .

hoe oud is ze? Ik heb een dochter van net 4 geworden en wilt altijd stevig knuffelen en vraagt nog om opgetild te worden. 
Ik ging er dan bij zitten en dan kwam ze op schoot. En zachtjes knuffelen ? 

anders trek ik het zelf niet eens , mis dan te knuffelen haha ? 

 

Ik heb je nieuw foto’s gezien. Ze zijn echt zo natuurlijk mooi he? Ik snap dat je daar trots op bent zeg!
Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

@Elize89

Heel herkenbaar het niet mogen tillen .

hoe oud is ze? Ik heb een dochter van net 4 geworden en wilt altijd stevig knuffelen en vraagt nog om opgetild te worden. 
Ik ging er dan bij zitten en dan kwam ze op schoot. En zachtjes knuffelen ? 

anders trek ik het zelf niet eens , mis dan te knuffelen haha ? 

 

Ik heb je nieuw foto’s gezien. Ze zijn echt zo natuurlijk mooi he? Ik snap dat je daar trots op bent zeg!
Liefs


Ze is 20 maanden! Echt een ukje nog. Ze ligt in een ledikant, dus ik moet haar dus ook gewoon in en uit bed tillen... En mijn dochter daarboven is maandag 3 jaar geworden en wordt ook graag nog getild, maar dat doe ik echt niet. De andere kids zijn 6 en 7, dus dat is geen probleem.

 

Jij een dochter van net 4, dan zit ze nu lekker op school dus ? Superleuk!!

 

Bedankt voor je lieve reactie!!!! ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Joeeeee! “Bijna“ 6 weken po en ik heb bh’s gekocht!!!! De eindstand: van AA naar 75C. Heel blij mee. ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.