Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

21 minuten geleden, bent001 zei:

Hi meid ben ook even jouw verhaal gaan lezen ? wat goed dat alles zo goed is gegaan en  fijn dat je bij je ouders bent. Maar snap dat je je kinderen mist hoor! Ik heb wel eerlijk gezegd dat ik geopereerd zou worden en dat ze daarna even voorzichtig met mij moeten doen, oudste had zich wel druk gemaakt arm ding.. maar heb trouwens niet gezegd waaraan ik geopereerd ben hoor? vind ik niet nodig niet iedereen hoeft het te weten. 
 

Ohh en heerlijk je nagels weer normaal! Ik heb alles eraf gehaald en ga nu volgend week weer heerlijk een nieuwe set plaatsten.. wilde ze eraf laten omdat mijn nagels echt zooo dun zijn?

Wanneer ben jij geopereerd?

Hier was het vooral uit zelfbescherming dat ik bij mijn ouders ben gaan wonen. Met vier kleintjes waarvan de jongste 1 jaar, is het gewoon echt intensief en ik wil zoooo graag zo goed mogelijk herstellen, zeker de eerste twee weken. Maar ze denken idd dat ik op vakantie ben, pfff. ???‍♀️ Morgen voor allevier even een klein cadeautje / souveniertje kopen denk ik ???

 

Ik heb mn gelnagels allemaal afgekrabd deze week. Het begon maandag met die twee aan elke hand en toen heb ik gisteren de rest er ook afgekrabd, wajooooo, zoooo lelijk en ongezond zagen ze er uit!!! Heel dun ook idd. Kan eigenlijk nooit goed zijn he, die nepnagels. Ik dacht dat acryl vooral slecht was, maar gel volgens mij ook hoor ???

 

Wb die martelband: dat klinkt ook gewoon veel logischer eigenlijk, wat jij moest: eerst die band en daarna pas sportbh. Ik weet niet of ze nog erg hoog zitten: ik heb ze tot nu toe twee keer bloot kunnen aanschouwen (na het douchen) en niet heel goed bekeken. Moet er nog een beetje aan wennen (ook al ben ik ook heel blij hoor! ?). Zal vanavond eens een foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elize89 zei:

Wanneer ben jij geopereerd?

Hier was het vooral uit zelfbescherming dat ik bij mijn ouders ben gaan wonen. Met vier kleintjes waarvan de jongste 1 jaar, is het gewoon echt intensief en ik wil zoooo graag zo goed mogelijk herstellen, zeker de eerste twee weken. Maar ze denken idd dat ik op vakantie ben, pfff. ???‍♀️ Morgen voor allevier even een klein cadeautje / souveniertje kopen denk ik ???

 

Ik heb mn gelnagels allemaal afgekrabd deze week. Het begon maandag met die twee aan elke hand en toen heb ik gisteren de rest er ook afgekrabd, wajooooo, zoooo lelijk en ongezond zagen ze er uit!!! Heel dun ook idd. Kan eigenlijk nooit goed zijn he, die nepnagels. Ik dacht dat acryl vooral slecht was, maar gel volgens mij ook hoor ???

 

Wb die martelband: dat klinkt ook gewoon veel logischer eigenlijk, wat jij moest: eerst die band en daarna pas sportbh. Ik weet niet of ze nog erg hoog zitten: ik heb ze tot nu toe twee keer bloot kunnen aanschouwen (na het douchen) en niet heel goed bekeken. Moet er nog een beetje aan wennen (ook al ben ik ook heel blij hoor! ?). Zal vanavond eens een foto maken.


Ik ben 4,5 week geleden geopereerd, een prothese wissel.

maar slim gedaan hoor, zo heb je echt even rust, en 4 kids ook respect! Hahaha vind twee al pittig! 
 

Nou en echt he nagels zijn ook een verslavend hoor, ik heb wel altijd acryl gel is niet genoeg voor mij, ben blij als ze erop zitten. Als je een album aanmaakt ben ik erg benieuwd als je wilt voeg ik je ook toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, bent001 zei:


Ik ben 4,5 week geleden geopereerd, een prothese wissel.

maar slim gedaan hoor, zo heb je echt even rust, en 4 kids ook respect! Hahaha vind twee al pittig! 
 

Nou en echt he nagels zijn ook een verslavend hoor, ik heb wel altijd acryl gel is niet genoeg voor mij, ben blij als ze erop zitten. Als je een album aanmaakt ben ik erg benieuwd als je wilt voeg ik je ook toe. 


ik heb al een album! Met tot nu toe alleen mijn voorsituatie. Ik voeg je toe! Dan kun je iig vast zien hoe ik, tot afgelopen maandag, tietloos door het leven ging. ???‍♀️?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Elize89 zei:

Hoe is je herstel nu, na 4,5 week? Doe je alles weer? 


nee hou me echt aan die 6 weken hoor, is ook belangrijk voor de kapsel vorming enzo.

Dus doe nog geen zware dingen zoals stofzuigen, dweilen, kids in bad doen.  Wacht daar echt mee totdat ik 6 weken po ben. Verder worden dingen wel steeds meer normaal en kan ik langer lopen zonder dat ze in bakstenen veranderen. 
Hoe ga jij dat straks doen met 4 kids is je vriend/man veel thuis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bent001 zei:


nee hou me echt aan die 6 weken hoor, is ook belangrijk voor de kapsel vorming enzo.

Dus doe nog geen zware dingen zoals stofzuigen, dweilen, kids in bad doen.  Wacht daar echt mee totdat ik 6 weken po ben. Verder worden dingen wel steeds meer normaal en kan ik langer lopen zonder dat ze in bakstenen veranderen. 
Hoe ga jij dat straks doen met 4 kids is je vriend/man veel thuis?


Klinkt goed. Ik wil ook echt 6 weken lang geen zware dingen doen. Mijn man zal moeten stofzuigen en kids in bad doen etc de komende weken. Alleen de jongste ligt nog in een ledikant, de andere drie slapen gewoon in een normaal bed, dus mijn man moet ons kleintje de komende weken in bed leggen. Verder hebben wij een schoonmaakster, dus eerlijk gezegd dweil etc ik nooit. Maar dan nog zal het me tegenvallen hoor: ik denk dat ik er nu pas achter ga komen hoe vaak je eigenlijk zware dingen/kinderen tilt!!! Dus het wordt sowieso aanpoten. ;)
 

ik merkte vandaag tijdens mijn eerste wandelingetje dat mn boobs inderdaad écht veranderden in BAKSTENEN!!!!!!! Soort harde buik tijdens zwangerschappen als je teveel deed, maar dan nu dus harde boobs ??
 

voeg je mij ook toe aan je album? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Elize89 zei:


Klinkt goed. Ik wil ook echt 6 weken lang geen zware dingen doen. Mijn man zal moeten stofzuigen en kids in bad doen etc de komende weken. Alleen de jongste ligt nog in een ledikant, de andere drie slapen gewoon in een normaal bed, dus mijn man moet ons kleintje de komende weken in bed leggen. Verder hebben wij een schoonmaakster, dus eerlijk gezegd dweil etc ik nooit. Maar dan nog zal het me tegenvallen hoor: ik denk dat ik er nu pas achter ga komen hoe vaak je eigenlijk zware dingen/kinderen tilt!!! Dus het wordt sowieso aanpoten.
 

ik merkte vandaag tijdens mijn eerste wandelingetje dat mn boobs inderdaad écht veranderden in BAKSTENEN!!!!!!! Soort harde buik tijdens zwangerschappen als je teveel deed, maar dan nu dus harde boobs ??
 

voeg je mij ook toe aan je album? ?


hahahaha grappig precies zoals als ik het steeds omschreef voelt echt als harde buiken he?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden,

 

Ik heb nieuwe foto’s geplaatst in mijn album!

 

Verder gaat het erg goed hier. Ben gisteren weer thuisgekomen bij mijn lieve man en kleine schatjes en dat is heeeel fijn en ook wel weer even wennen. Druk hier. Doe al snel weer teveel. Mijn jongste (1,5 jaar) die steeds opgetild wil worden en zo nog 100 dingen waar ik tegenaan loop... ? Heb wel prima geslapen gelukkig en amper pijn en mijn man let heel goed op dat ik me koest houd. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elize89 zei:

Ha meiden,

 

Ik heb nieuwe foto’s geplaatst in mijn album!

 

Verder gaat het erg goed hier. Ben gisteren weer thuisgekomen bij mijn lieve man en kleine schatjes en dat is heeeel fijn en ook wel weer even wennen. Druk hier. Doe al snel weer teveel. Mijn jongste (1,5 jaar) die steeds opgetild wil worden en zo nog 100 dingen waar ik tegenaan loop... ? Heb wel prima geslapen gelukkig en amper pijn en mijn man let heel goed op dat ik me koest houd. ☺️


Fijn!! Kan me voorstellen dat je ze gemist hebt! Maar rustig aan doen hè! Niet tillen hoe moeilijk het ook is, anders gewoon ernaast gaan zitten op de grond! 
Mijn jongste is echt een schootkindje dus dat was voor hem ook super lastig nu komt ie steeds naast me zitten en pakt ie mijn arm en kruipt tegen me aan. Ze vinden even goed een weg om bij je te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 heb net even je album bekeken. Ziet er goed uit! ?

Met dat snel teveel doen heb ik ook last van ... Ik weet ook niet echt wat ik al wel mag doen of niet. Ok niet tillen of stofzuigen. Dat doe ik nog niet echt. Maar de was in de machine en uit de machine. Wil ook graag beginnen poetsen maar merk ook dat een doek uitwringen niet aangenaam voelt. En strijken zou dat al mogen als het ok aanvoelt? Ben bang om iets fout te doen maar van niks doen terwijl ik me ok voel is ook zo lastig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mieke2 zei:

@Elize89 heb net even je album bekeken. Ziet er goed uit! ?

Met dat snel teveel doen heb ik ook last van ... Ik weet ook niet echt wat ik al wel mag doen of niet. Ok niet tillen of stofzuigen. Dat doe ik nog niet echt. Maar de was in de machine en uit de machine. Wil ook graag beginnen poetsen maar merk ook dat een doek uitwringen niet aangenaam voelt. En strijken zou dat al mogen als het ok aanvoelt? Ben bang om iets fout te doen maar van niks doen terwijl ik me ok voel is ook zo lastig ?


Heeeeeeel herkenbaar!!! Ik ben ook heel bang om iets fout te doen en ik wil ook niet onverstandig zijn. Ik ruim wel veel op, speelgoed enzo. En ik merk ook dat ik toch nog best veel doe, even snel dit, even snel dat. Vanmiddag kreeg ik wat meer last (bakstenengevoel) dus toen ben ik even een uurtje gaan zitten op bed. Het is hier nu voorjaarsvakantie, mijn kleine meiden gaan morgen een extra dag naar het kinderdagverblijf, want ik kan prima alleen zijn met mijn twee oudsten (6 en 7 jaar), maar niet met de twee kleintjes (1 en 2 jaar). Zo is het dus best een beetje tobben en zoeken naar wat wel en niet gaat, maar goed, ik heb er iets moois voor teruggekregen he.... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.