Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja heb ik. Zal je even toevoegen. Ik heb een prothese wissel gehad van 290cc anatomisch achter de spier naar 450cc full round voor de spier. Staan 2 voorsituatie foto's tussen met de 290cc (1 in bikini en 1 in een zwart badpak).

 

Liefs,

LD


Heel erg mooi...!!!!!!! Na hoeveel jaar had je je wissel? Ik kon niet groter dan 300cc, dit was echt de max, maar als ik moet wisselen, dan wil ik ook groter ☺️?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Elize89 zei:


Heel erg mooi...!!!!!!! Na hoeveel jaar had je je wissel? Ik kon niet groter dan 300cc, dit was echt de max, maar als ik moet wisselen, dan wil ik ook groter ☺️?

Had mijn oude protheses 11 jaar, maar wilde graag groter en ronde protheses deze keer. 

Bij mij ging er eerst ook niet meer in dan 325cc en nu was 450cc ook het maximale of ik moest naar corse gaan, maar dat wilde ik niet en mijn pc zet die ook liever niet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Elize89 zei:


Heeeeeeel herkenbaar!!! Ik ben ook heel bang om iets fout te doen en ik wil ook niet onverstandig zijn. Ik ruim wel veel op, speelgoed enzo. En ik merk ook dat ik toch nog best veel doe, even snel dit, even snel dat. Vanmiddag kreeg ik wat meer last (bakstenengevoel) dus toen ben ik even een uurtje gaan zitten op bed. Het is hier nu voorjaarsvakantie, mijn kleine meiden gaan morgen een extra dag naar het kinderdagverblijf, want ik kan prima alleen zijn met mijn twee oudsten (6 en 7 jaar), maar niet met de twee kleintjes (1 en 2 jaar). Zo is het dus best een beetje tobben en zoeken naar wat wel en niet gaat, maar goed, ik heb er iets moois voor teruggekregen he.... ?

Ja is even doorbijten he. Komt wel goed en de kindjes dat komt ook wel goed. Je vooral niet schuldig voelen. Ze zijn nog klein en onthouden deze paar weken wss niet eens. Ik heb 2 jongens maar zijn al 7 en 10 dus zij kunnen zich zelf al goed redden. En je krijgt er idd iets heel erg moois voor terug. Ben zelf ook zo blij met de beslissing! ? 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Elize89 zei:

Meiden: ik moet volgende week dinsdag terug naar mijn pc en dan gaan mijn hechtingen eruit (neem ik aan?). Maar nu las ik in de info dat ik na 7-10 dagen de pleisters eraf moet halen. Móet dat inderdaad, of mag ik ze ook gewoon laten zitten? Weet iemand dat?


Ik had ten eerste oplosbare hechtingen maar moest de pleisters ook gewoon laten zitten tot de eerste controle. Twee dagen ervoor zijn er wel twee losgegaan en eraf ook, maar zou lekker wachten hoor!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Ik had gisteren wat teveel gedaan overdag. En gisteravond was mijn man aan het sporten en toen gingen mijn kleine meisjes nogal spoken en daardoor moest ik veel intensiever aan de slag dan ik eigenlijk kon/mocht. Vervolgens zat ik er helemaal doorheen en vannacht ook, omdat ik pijn had aan 1 borst. Maakte me gelijk zorgen. Ik had al dagen geen pijn meer en slikte ook sinds zaterdagmiddag geen pijnstilling, maar nu had ik dus wel weer pijn aan 1 borst. Gelukkig waren alle kids vandaag niet thuis, dus ik heb echt heeeeel rustig aan gedaan en nu gaat het weer goed. Pffff. Ik moet echt geduldig zijn en geen risico lopen, maar soms, zoals gisteravond, gaat dat dus even niet. Maar ja, nu weer even pas op de plaats. Rustaaaaaaagh.

 

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 heb even je verhaal gelezen, fijn dat je operatie goed is gegaan en het herstel tot nu toe ook! Lijkt me idd wel zwaar/lastig met 4 jonge kinderen om je heen. Slim dat je eerst naar je ouders bent gegaan. ? Goed opletten dat je toch wel je rust pakt wanneer het dan kan.. maar blijft moeilijk. 

Gaat het slapen al wat beter? Mag ik trouwens meekijken in je album, ben wel benieuwd.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89 oehh ja je doet dan toch te snel te veel he! Vond dat ook lastig hoor. Misschien toch maar even vragen of je vriend in de avond of als ze er niet zijn gaat sporten zeker die eerste twee weken goed je rust nemen hoor.

En los laten hahaha dat is ook echt iets, ben zo blij als ik volgende week gewoon weer alles zelf mag gaan doen ?

Maar heb ze vanavond pas voor het eerst ( 5 weken po) in bad gedaan zijn bij mij ook echt twee hele drukke mannetjes hoor. 
 

Hahhaa ja klopt sta inderdaad niet hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Jij bent echt alweer wat weekjes verder en hebt je zo te lezen heel goed gehouden aan RUST! Ik doe echt mijn best om me in te houden en mijn man is gelukkig heel streng voor me, maar ja, hij is niet 24/7 bij me. ? Ik ga de kids voorlopig nog niet in bad doen iig. Hoe ging het bij jou met ze uit bad tillen etc? Hoe jong zijn jouw boys ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elize89  ja maar was soms wel super lastig hoor! En heb wel gewoon lichte dingen gedaan. Mijn jongste is net 3 en mijn oudste word maandag 5?

Dus niet extreem jong maar zijn de jongste kan nogal zijn zin doorzetten, hij is echt het voorbeeld van een kind dat in de supermarkt op de grond ligt te krijsen ?
Hoe oud zijn jouw meisjes? ( allemaal meiden toch? )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Hahaaaaa, een echte peuterpuber dus!!!! Hier ook kids met een karaktertje hoor, vooral de kleine meiden.
Ik heb ook een jongen!!! Gelukkig!! Hij is de oudste (7 jaar) en daarna drie meiden (6, 2 en 1). Maar die van 2 jaar wordt over 2 weken 3 jaar. Best zelfstandig is ze al en gelukkig ook al een tijd zindelijk. 
 

ik heb gisteren de pleisters die verticaal geplakt zaten eraf getrokken. Nu alleen nog twee langere horizontale pleisters die ik er nog af moet halen, maar ik durf nog even niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Elize89 zei:

@bent001 Hahaaaaa, een echte peuterpuber dus!!!! Hier ook kids met een karaktertje hoor, vooral de kleine meiden.
Ik heb ook een jongen!!! Gelukkig!! Hij is de oudste (7 jaar) en daarna drie meiden (6, 2 en 1). Maar die van 2 jaar wordt over 2 weken 3 jaar. Best zelfstandig is ze al en gelukkig ook al een tijd zindelijk. 
 

ik heb gisteren de pleisters die verticaal geplakt zaten eraf getrokken. Nu alleen nog twee langere horizontale pleisters die ik er nog af moet halen, maar ik durf nog even niet.


Hahha ja inderdaad was vanmorgen weer een hel in de winkel ?

Maar pittige leeftijden ook! En leuk je hebt dus van alles wat ?

 

Moet je echt die pleisters eraf halen? Mag je ze niet laten zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, bent001 zei:


Hahha ja inderdaad was vanmorgen weer een hel in de winkel ?

Maar pittige leeftijden ook! En leuk je hebt dus van alles wat ?

 

Moet je echt die pleisters eraf halen? Mag je ze niet laten zitten?


Ja, mijn vader (heeft verstand van alles wat medisch is) zei dat ze er gewoon afmogen. Ik was ook echt benieuwd! Maar uiteindelijk durfde ik niet alles eraf te halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is laten zitten slechter dan dan eraf halen?.... 

 

Ik heb ze na een kleine 2 weken eraf gehaald (ten minste m'n vriend laten doen ?), omdat ik ook nieuwsgierig begon te worden.. Ze zouden anders 2 dagen later tijdens de controleafspraak eraf gehaald worden, maar had deze afgezegd omdat ik geen klachten had en de littekens goed aan het genezen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Is laten zitten slechter dan dan eraf halen?.... 

 

Ik heb ze na een kleine 2 weken eraf gehaald (ten minste m'n vriend laten doen ?), omdat ik ook nieuwsgierig begon te worden.. Ze zouden anders 2 dagen later tijdens de controleafspraak eraf gehaald worden, maar had deze afgezegd omdat ik geen klachten had en de littekens goed aan het genezen zijn.


Nee... dat durf ik niet te zeggen, ik denk het niet! maar in de info stond het wel (na 7-10 tot 10 dagen de pleisters eraf halen. Dus ik wilde even bellen naar de afdeling pc (ben ik het zkh geopereerd), maar toen zei mijn vader dat ik ze er gewoon af kon halen. ? Ik dacht: dan kan het gewoon lekker “ademen” zonder pleisters ? Maar goed, inmiddels heb ik dus nog steeds pleisters zitten omdat ik niet meer verder durfde te gaan. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.