Ga naar inhoud

Elize89 : 17 februari 2020 : Dr. Ackermans : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Ha dames,

 

Ik ben Elize, 30 jaar en moeder van 4 kids (7, 6, 2, 1 jaar). Drukke, maar hele gezellige boel hier dus. ;) Aankomende maandag onderga ik een borstvergroting. Dit is al heel lang een wens van mij, maar ik wilde zeker weten dat er geen zwangerschappen/kids/borstvoeding meer kwamen. Ik ben 1.73 en weeg 63 kilo. Ik heb nooit echt borsten gehad (max een A-cupje) en heb een smal bovenlijf, maar na 4 zwangerschappen en 4 keer borstvoeding is er echt bijna niks meer, behalve een slap velletje. ;)  Ik krijg 300 cc (als het past, en anders 280) en het wordt onder de borstspier geplaatst. Ik kijk er enorm naar uit en zie er uiteraard ook een beetje tegenop. Lees: kleine kids, niet tillen, etc. Maar ik heb veel hulp, een flexibele man, en ik ga de eerste dagen bij mijn ouders wonen. En als alles achter de rug is, heb ik voor het eerst in mijn leven BORSTEN!!!!!! :) 

 

Zijn hier meer vrouwen die 300cc (ongeveer) en onder de borstspier hebben? En moeders met kleine kids? Ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elize, Wat leuk, je bent al bijna aan de beurt! Ik ben vorige week geopereerd, 295 mentor anatomisch. Mijn kids zijn 4 en 2 jaar oud. Ik had verband om mijn Borsten/buik (pas dag later PO bh), en het verband maakte zoveel indruk dat ze heel voorzichtig waren met knuffelen en aanraken en nog steeds. Bewust met geen woord over borsten gesproken enkel over pijn aan de buik, want die van mij zijn net papegaaien ??. En dat was maar goed ook, want de juf kwam al informeren of het wel goed ging met me. 
 

Als ik ze een knuffel of kusje wil geven ga ik op de grond zitten, gaat prima. Je hebt wel echt hulp nodig, want je kunt zeker de eerste dagen niets. Vandaag voor het eerst ‘echt’ gekookt, pff, hele vermoeide armen nu. Ik zal je toevoegen aan mijn album, kun je kijken hoe het ongeveer kan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Elize89

wat leuk! Je bent al bijna aan de beurt!

wij hebben een soort gelijke situatie. 
Ik heb 4 zwangerschappen/borstvoeding gehad. Helaas is ons zoontje te vroeg geboren, en heel snel overleden. 
we hebben 3 mooie meiden van 7, bijna 4 en 1.

ik ben 1.69 en weeg 56 kilo. Mijn voorsituatie was een lege 70b/a

Ik ben gisteren geopereerd in de bauland kliniek (je kan mijn topic lezen voor alle info) en heb Motiva ergonomix 265cc demi gekregen Dual plane. Ben tot nu toe echt super blij met hoe het eruit ziet!! Mooi gevuld, maar niet te groot. 
Voor iedereen is het herstel heel verschillend. Waar de 1 totaal geen pijn ervaart en zich gelijk heel goed voelt. Vergaat de ander van de pijn/druk, en kan amper wat. 
Ik val onder de laatste categorie? ben dus heeeeeel blij dat ik mijn moeder hier heb die voor de meiden zorgt, en mij vertroeteld. Mijn man heeft een eigen zaak, en kan weinig betekenen. Dit wisten we van te voren, vandaar deze oplossing. 
maar zonder hulp had ik dit dus echt niet kunnen doen. 
goed dat je vooral voor de eerste dagen wat geregeld hebt, maar onderschat het ook daarna niet. 
mocht je je juist goed voelen, is het gevaar dat je snel teveel doet omdat je denkt dat het kan, en dat werkt dan je herstel tegen. 
 

Ik wens je alvast heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a haha super grappig!! Ik heb hetzelfde verteld aan de kids. We zijn een nachtje weg geweest, en mama is ziek thuis gekomen met hele erge buikpijn. Ze zijn zo lief voor me en komen amper in de buurt. Alleen voorzichtig kusje op m’n gezicht. 
maar als ik het gezegd had wist nu heel het schoolplein het :4:

mag ik in je album kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lady.D Precies dat ja, leugentje om bestwil ?. Je moet ze natuurlijk wel iets vertellen om duidelijk te maken dat je echt rust moet nemen. 

We hebben bijna een gelijk postuur en voorsituatie, ik heb je toegevoegd. Zwangerschappen en borstvoeding doen echt veel met je lijf. Dan heb jij een heftige tijd doorgemaakt met je zoontje.. En na de zwangerschappen nu tijd voor de mama’s. Fijn dat je hulp hebt thuis, is ook echt nodig inderdaad. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a haha ja ik dacht ook, dit leugentje kan geen kwaad. Ze komen ook de hele tijd vragen hoe het gaat. En aangezien ik nog steeds voor Pampus op bed lig, zien ze zelf ook dat mama nog niet beter is. 
 

ja dat was een hele heftige tijd. Afgelopen vrijdag zou hij 6 jaar zijn geworden. maar voelt nog steeds als de dag van gisteren. 
 

ja grappig dat we veel overeenkomsten hebben hè. Klinkt beetje als dezelfde voor situatie. Ik heb nog geen album, maar ga die nog wel aanmaken!

bedankt voor het toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehahahahahaha, lachen dit! Want ik ben dus vanaf maandag “op vakantie met vriendinnen”. Even ertussenuit. En daarna... heb ik pijn aan mijn rug. Het voelt echt niet heeeel fijn om zo te liegen, maar ik wil gewoon echt niet dat anderen ervan weten. Zeker de twee oudsten die op school zitten: mijn zoon zal het niet aan de grote klok hangen (die denkt alleen aan voetbal en lego ?), maar mijn dochter daarentegen........ Maar daarom benijd ik je wel een @polemommy, want jij hebt gewoon schijt aan wat anderen ervan vinden en denken en dat zou ik ook wel wat meer willen hebben. 
 

Leuk om jullie verhalen te lezen @Lady D en @Nina_a en ook herkenning in jullie verhalen! Inderdaad heftig van jouw zoontje @Lady D: echt een nachtmerrie voor elke moeder/ouder! :(
 

Hoe kan ik jullie albums bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Elize89 said:

Whoehahahahahaha, lachen dit! Want ik ben dus vanaf maandag “op vakantie met vriendinnen”. Even ertussenuit. En daarna... heb ik pijn aan mijn rug. Het voelt echt niet heeeel fijn om zo te liegen, maar ik wil gewoon echt niet dat anderen ervan weten. Zeker de twee oudsten die op school zitten: mijn zoon zal het niet aan de grote klok hangen (die denkt alleen aan voetbal en lego ?), maar mijn dochter daarentegen........ Maar daarom benijd ik je wel een @polemommy, want jij hebt gewoon schijt aan wat anderen ervan vinden en denken en dat zou ik ook wel wat meer willen hebben. 
 

Leuk om jullie verhalen te lezen @Lady D en @Nina_a en ook herkenning in jullie verhalen! Inderdaad heftig van jouw zoontje @Lady D: echt een nachtmerrie voor elke moeder/ouder!
 

Hoe kan ik jullie albums bekijken?

Ik heb je aan de mijne toegevoegd. :)

 

Ja, ik heb wel een gezonde portie schijt, ook op mijn werk weten ze dat ik ‘tietenverlof’ heb. ? Maar dat ging als een loopvuur, dat was niet geheel mijn schuld. 

 

Ik betaal er genoeg voor, dan hoef ik me er ook niet voor te schamen ?

 

Mijn dochter zit zo vaak aan mijn borsten om te kijken of er nog melk uitkomt, of gewoon voor de grap- als ik het op mijn rug had geschoven, was het meteen mis gegaan. ?

 

Ik ben vrij open wat dat betreft, zijn mijn Duitse genen, die zitten ook naakt in de sauna ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

Nou, ik heb mijn dochter onverbloemd verteld wat er gaat gebeuren, en mijn dochter ging het Tietenlied zingen op school en de BSO, nou ja, in ieder geval weet iedereen nu hoe laat het is. Lekker boeiend ook. ?


Ik heb die schijt ook, iedereen mag het weten. Heb ook niet echt het idee dat het iets is wat ik kan gaan verbloemen ofzo ?

 

Ik krijg overigens ook 300 cc dual plane!

Kan dus mijn ervaringen niet delen, want ze moeten er nog in komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Veerveertje zei:


Ik heb die schijt ook, iedereen mag het weten. Heb ook niet echt het idee dat het iets is wat ik kan gaan verbloemen ofzo ?

 

Ik krijg overigens ook 300 cc dual plane!

Kan dus mijn ervaringen niet delen, want ze moeten er nog in komen ?


Help me even: wat is dual plane ook alweer? Ik zie zoveel termen voorbij komen die ik niet ken, ik vraag me soms echt af of ik me er wel goed genoeg in verdiept heb!! ? 
 

Wanneer word jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een borstvergroting met prothesen kan de prothese voor de borstspier geplaatst worden (‘subfasciaal’ heet dat), maar ook deels erachter (‘dual plane’ genoemd). Dual plane: via de plooi achter de borstspier, of gedeeltelijk onder de borstspier. De keuze voor de wijze waarop de prothese in uw borst wordt geplaatst, wordt vooral door uw eigen lichaam bepaald.

 

Laatste ook wel beetje wat de voorkeur van de arts is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Elize89 zei:


Help me even: wat is dual plane ook alweer? Ik zie zoveel termen voorbij komen die ik niet ken, ik vraag me soms echt af of ik me er wel goed genoeg in verdiept heb!! ? 
 

Wanneer word jij geopereerd?


Nog even wachten legt het al uit, maar dat is wat jij krijgt dus, aangezien je zegt achter de spier :) 

 

Ik word 10 maart geopereerd bij Berman Clinics in Hilversum, en krijg dus ronde protheses, 300 cc (of 325cc als het past), dual plane. Als je wil, mag je m’n album in, daar staat momenteel alleen nog m’n huidige situatie in, maar na de operatie zal ik daar mijn progressie ook plaatsten. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veerveertje zei:


Nog even wachten legt het al uit, maar dat is wat jij krijgt dus, aangezien je zegt achter de spier  

 

Ik word 10 maart geopereerd bij Berman Clinics in Hilversum, en krijg dus ronde protheses, 300 cc (of 325cc als het past), dual plane. Als je wil, mag je m’n album in, daar staat momenteel alleen nog m’n huidige situatie in, maar na de operatie zal ik daar mijn progressie ook plaatsten. ?

Ja! Graag je album! Ik ga er binnenkort ook even 1 aanmaken met voorsituatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.