Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

58 minuten geleden, RVtje zei:

@Minci de laatste weken ben ik ook extreem geworden met poetsen en opruimen, dat gaat afkicken worden! Heb je echt smetvrees? Haha dat heb ik ook allemaal nog gedaan!

Ja ik sta om 6 uur op, kinderen gaan om 7 uur naar de vso en dan met mn ouders naar Veldhoven! Mn man is overleden 1 november.

@RVtje Ik voel me zo DOM , sorry sorry natuurlijk wist ik het van je man ! Zullen de zenuwen wel zijn . 
 

Fijn dat je ouders mee gaan , blijven die in de kliniek wachten ?  Ik ben heel benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren en hoe laat ik aan de beurt zal zijn . 
 

Ja ik ben echt erg als het gaan om poetsen haha . Sowieso elke dag dweilen boven en beneden elke dag paar x stofzuigen beneden en 1x boven . Wc’s elke dag en de badkamer en keuken ook . En daarnaast heb je natuurlijk je was waar geen eind aan komt en ik doe de ramen wekelijks , bedden wekelijks kussenslopen vaker en ach ga zo maar door . 
 

ik lig nu in mijn nest hopelijk slaap ik goed, het gekke is dat het besef er nog niet is dat is morgen geopereerd word ik droom alleen de laatste dagen heel vaak dat ik in paniek raak omdat ze TE groot zijn . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, RVtje zei:

@Minci eindelijk is het zo ver!! Als ik ie niet zie (weet ook niet hoe je heet haha) heel veel succes vandaag

@RVtje Ik heb geen oog dicht gedaan ! Hoe is jou nacht gegaan ? Je zal zo wel vertrekken waarschijnlijk . Ik zou ook niet weten waar ik jou aan moet herkennen Hahah . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci ik ben al 3 kwartier onderweg, lang leven de files! De nacht ging wel redelijk eigenlijk.. jammer dat de narcose niet langer duurt haha ;)

Ik heb een zwart met grijze joggingbroek aan en een zwart vest (Björn borg) en witte schoenen.. maar daar liggen we in een operatiejasje denk ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, RVtje zei:

Zo ik zit in de wachtkamer, over een half uurtje lig ik op tafel denk ik..

@rvtje ooooh spannend. Wij vertrekken over 10 minuten . Ik heb een slechte nacht gehad maar goed komt helemaal goed . Haha dan hebben we idd mooie jasjes aan. Ik heb een zwarte flare broek en een grijs vest . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames , 

 

Hierbij mijn verslag over mijn borstvergroting van vandaag . Vanmorgen moest ik me om 10 uur melden , wij kwamen netjes om 10 voor 10 aan en na wat uitleg mocht ik plaats nemen in de wachtkamer .  
Rond kwart over 10 liep ik naar de wc en moest dus langs de receptie, daar vertelden ze me dat de operaties voor mij uitliepen dus ze ongeveer 20/30 min uitliepen op schema . 
 

11.00 uur helaas nog steeds niet opgehaald  om half 12 kwamen ze me maar toch halen maar de ok was nog niet leeg maar dan kon de arts  alvast aftekenen en etc.  Eenmaal boven ging het snel chirurg kwam even aftekenen nog wat vragen stellen en er was voldoende ruimte om zelfs vragen te stellen . 
Het infuus werd geprikt en helaas weet ik uit ervaring dat ze op mijn hand altijd verkeerd prikken , bij mijn laatste bevalling was mijn hand dubbel zo groot en opgezwollen en ik voelde ook nu dat het niet helemaal lekker zat . Mijn hand werd blauw/paars en was super koud , volgens de verpleegkundige kon dat geen kwaad nog even lekker gekletst en om 12 uur werd ik geroepen . 
 

Daar liep ik dan in mijn mooie blauwe badjas hoorde helemaal bij de rest van het team haha, ik mocht plaats nemen op de tafel mijn gegevens werden gecontroleerd en in tussen tijd werd in aangesloten op allerlei toeters en bellen . Ze riepen nog slaap lekker en voor ik het wist werd ik wakker in de uitslaapkamer . 
 

Het eerste wat ik deed was onder de dekens kijken en dacht zijn die joekels echt van mij ?
Eigenlijk voelde ik me meteen goed heb geen last gehad van de narcose en de verpleegkundige was verbaasd hoe snel ik weer mezelf was . Ik heb een kopje thee gehad gevraagd of ik mocht plassen en eigenlijk wilde ik al naar huis.  Ze hebben me los gekoppeld geholpen met aankleden en mocht meelopen naar beneden want daar stond mijn man te wachten ( die inmiddels ook erg honger had haha ) 

 

Thuis aangekomen heb ik heel klein beetje gegeten en heb me toen lekker gesetteld in mijn bedje . Maar halleluja het duurde toch even tot ik de juiste positie had gevonden . 
Had gehoopt dat ik wat zou slapen maar denk dat ik toch nog vol adrenaline zit en misschien maar beter ook kan ik straks goed slapen .  

Ik merk alleen nu al dat het hele lange dagen zullen worden dat liggen is zo niks voor mij , ben een paar keer opgestaan om even een rondje te lopen . 
 

Wat betreft de pijn vind ik het nu nog meevallen , toen we thuis kwamen heb ik pcm en naproxen genomen en tot nu toe voelt het vooral als stuwing alsof er 100 kg op mijn borst ligt . Als dat het enige is hoor je mij niet klagen . 

 
Heb ze even snel in de spiegel bekeken , vind ze nu nog best groot maar de arts zei ook ze zullen nog slinken en krijgen dan meteen een natuurlijker resultaat . 
 

Ik ga nog even kijken of ik nog wat leuks op Netflix of Videoland kan vinden en zal zo nu en dan een update geven ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.