Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Oh ik dacht dat dat bakstenengevoel alleen bij dual plane was; maar is niet zo dus; weer wat geleerd ?

 

Ik probeer er zoveel mogelijk op te letten om niet mn ellebogen boven mn schouders te tillen, maar soms gebeurt t wel eens (jas vd kapstok, douchekop uit douchestang; staartje in haar; bovenkleding over je hoofd aantrekke); maar dit voelt totaal niet ongemakkelijk / vreemd zoals jij wel had @bent001... 

Wat voel je dan precies?... Een soort weerstand ofzo?

En ms dat dit wel te maken heeft met de manier van plaatsen?

Jij ergens last van @polemommy als je je armen omhoog doet?

 


@Robijntje02 nee dat gevoel komt dan wel echt door je spier hoor.. voelt super vaag voelt toch iets eronder zitten. Zelfde als met het schakelen tijdens auto rijden.

Gewoon een raar gevoel of zo beetje een naar gevoel ook. 
Maar zou wel een beetje ui kijken meis, want het is wel belangrijke voor de kapselvorming ook dat je je armen zoveel mogelijk laag houd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 nee maar een colbert is een goede manier om het even te verbloemen.

Ik zou niet weten wat ik anders aan moet doen ??‍♀️

Ja die paar rechte wijdere modellen blouse. Ik heb ook jurken maar dat zijn allemaal getailleerde jurken? spijkerbroeken draag ik ook , maar wat daar boven?  ??

wacht nog effe en dan koop ik lente /zomer kleding , wat beter past ?

 


hahahaha dan laat je het voor nu even zo. 
Draag je in je vrije tijd wel kleding waarin je het een beetje ziet? Of verberg je het ook een beetje? Snap het wel een beetje op je werk hoor. Al ben ik meer dat als ik ze zie kijken het gewoon zeg om het geluk voor te zijn. Heb er ooo best wel schijt aan, is niet echt een geheim ofzo.

Alleen voelde ik me laatst lullig, waren in het ziekenhuis met mijn tante en nichtjes stonden bij het winkeltje waarop mijn tante hard zei nee zij kan niet tillen hoor is net aan der borsten geopereerd... stonden mensen achter... beetje jammer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 

Hehe lekker Awkward ?? 

 

Tja in mijn vrije tijd draag ik eigenlijk een beetje hetzelfde soort kleding als naar werk. (Geen colbert dan)
Alleen op werk boeit het me enigszins iets en vrije tijd totaal niet. Ja ik heb ook wat wijdere pyama achtige Dingen , nog van de bevalling , die draag ik sinds ik geopereerd ben? dus thuis na werk , Hoppa alle kleding uit , En dan in een niet charmante pyama achtige kleding?

na 6 weken ga ik flink shoppen want de zomerjurken die gaan denk ik niet meer passen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@bent001 

Hehe lekker Awkward ?? 

 

Tja in mijn vrije tijd draag ik eigenlijk een beetje hetzelfde soort kleding als naar werk. (Geen colbert dan)
Alleen op werk boeit het me enigszins iets en vrije tijd totaal niet. Ja ik heb ook wat wijdere pyama achtige Dingen , nog van de bevalling , die draag ik sinds ik geopereerd ben? dus thuis na werk , Hoppa alle kleding uit , En dan in een niet charmante pyama achtige kleding?

na 6 weken ga ik flink shoppen want de zomerjurken die gaan denk ik niet meer passen. 

 

 


Hahhaa heerlijk toch! Moet zeggen dat ik me ook niet mega charmant voel nu hoor. Kan een hoop leuke dingen niet aan omdat je of die band ziet en heb een hoop dingen met knoopjes achter in mijn nek. Ohh en nu door de jeuk kan geen mega strakke of kriebel kleding verdragen ? 

Neem daarbij een continu een knot op mjn hoofd, nog geen nieuwe set nagels er op laten zetten hahaha kan je er een beetje een beeld bij vormen.  Voel me in ieder geval niet helemaal mijzelf.

 

Wilde laatst een kol jurkje aan, had deze rond kerst gekocht maar deze zat mega strak en deed pijn. Denk dat het voor de rest mee gaat vallen. 
Volgens de mensen om me heen valt het mee is het verschil niet mega zichtbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 oh ja Kol jurken daar heb ik ook een paar van. Alleen ogen ze nu nog mega In?. Nou ja Moet denk ik gewoon ook een grotere maat kopen?!

tja met een band , zou ik echt niet weten hoe ik dat ik godsnaam moet verbergen ?hoe doe je dat ??‍♀️??!! 
 

verder hoor ik niks van omgeving. Ik zie ze denken ?Ach direct vragen doen ze niet .  Maar kleine geluk , de omgeving kent me wel al als iemand met borsten, Maar toch zie ik ze denken ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@bent001 oh ja Kol jurken daar heb ik ook een paar van. Alleen ogen ze nu nog mega In?. Nou ja Moet denk ik gewoon ook een grotere maat kopen?!

tja met een band , zou ik echt niet weten hoe ik dat ik godsnaam moet verbergen ?hoe doe je dat ??‍♀️??!! 
 

verder hoor ik niks van omgeving. Ik zie ze denken ?Ach direct vragen doen ze niet .  Maar kleine geluk , de omgeving kent me wel al als iemand met borsten, Maar toch zie ik ze denken ???


hhaha ik vind dat juist mooi staan kol jurken ? of kol truien. 
Maar ja opzich zie je de band niet door je kleding heen komen, mits deze gewoon over de band heen gaan zeg maar, wel moet ik opletten dat ik hem wel weer makkelijk op zijn plek kan zetten, wil nog wel eens schuiven aangezien het aan één kant omhoog zit. Maar wees echt blij hoor, heb echt het idee dat de jeuk door de band komt, knelt ook echt mijn arm af. Vind de jeuk erger dan de pijn die ik na de operatie heb gehad.

 

Hahaha vind het echt knap dat je het zo voor jezelf kan houden. Mijn beste vriendin heeft er ook altijd geheim zinnig over gedaan, niemand mocht het weten. Ik ben daar te open voor.. zeker na deze vergroting kan ik er in bikini niet mee omheen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 jeuk is ook erg? je kan er ook geen pijnstiller voor slikken ofzo .


Ik wou dat ik ook zo open kan zijn over de borstvergroting. Maar ik kan het echt niet. 
Als ik bijv helemaal geen borsten had , dan zouden mensen het eerder snappen. Aan de andere kant moet het me niks uitmaken wat andere denken. Het is denk ik wie ik ben.  bovendien vind ik het ook Iets privé? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 jeuk is ook erg? je kan er ook geen pijnstiller voor slikken ofzo .


Ik wou dat ik ook zo open kan zijn over de borstvergroting. Maar ik kan het echt niet. 
Als ik bijv helemaal geen borsten had , dan zouden mensen het eerder snappen. Aan de andere kant moet het me niks uitmaken wat andere denken. Het is denk ik wie ik ben.  bovendien vind ik het ook Iets privé? 


ja vind het de hel, is zelfs nu zo erg dat ik morgen wel even langs mijn huisarts wil. Ook om ui te sluiten of het de band is, heb twee keer zwangerschap jeuk gehad en dit lijkt er vreselijk op. Maar ben zeker niet zwanger hoor!! 
 

Ja is zeker zo hoor! Is ook niet dat ik het zo tegen iedereen vertel zeker niet tegen mannen. Bij vrouwen ben ik wel wat makkelijker. Maar herken het wel heb voor mijn eerste bv een hoop commentaar gehad, ik had namelijk gewoon borsten maar vond ze door het afvallen gewoon leeg ogen. Maar het is jouw lijf dus jij bepaald. Wat heb je eigelijk tegen je zoon gezegd? Merk dat mijn oudste wel door heeft dat ik daar geopereerd ben maar ik benoem het bewust niet. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Lindan zei:

Hoi dames, 

Ik werd vanochtend wakker met mijn rechterarm helemaal omhoog . Geen pijn ofzo maar ik maak me gelijk zorgen . Ik weet niet hoelang ik zo heb gelegen ?‍♀️
Nu 3 wkn po moet ik me zorgen maken ?

liefs

Hey meid

Sja…. dan toch maar met handboeien of met een zweedse band jezelf laten vastmaken in bed voor je gaat slapen... Zit niks anders op he... :106:

Nee zonder gekheid, maak jezelf niet gek. Je mag geen kracht zetten als je je arm omhoog doet. Dus zou je dit doen terwijl je extra gewicht in je hand zou houden, dan was het een ander verhaal, maar dit is iets wat vaker gebeurd. In de slaap is dat niet erg, al is het gewoon handiger als het niet gebeurt.. Dus heb je een manier om het zoveel mogelijk te voorkomen, dan is dat fijn, maar ga niet als een etalagepop in bed liggen.. Daar wordt je alleen maar stijver en niet mooier van ;) 

Geen paniek!! Echt niks aan de hand.

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, polemommy zei:

Nee, ik heb nergens last van. Ik kan me voorstellen dat het niet mag, omdat de wonden dan open zouden kunnen gaan, of heeft het nog een andere reden @best_boobie?

 

Ik heb totaal geen last in het gebied onder mijn borst, alleen aan de binnenkant aan de rand tot boven, bovenop waar de vulling van de prothese zit, is het erg gevoelig, maar ja, het zou ook niet, er zit ineens wat in. ?

Het heeft inderdaad te maken met de wonden, maar ook met de kapselvorming, zover ik dat begrepen heb. Kracht zetten terwijl je de ellebogen te hoog doet, zoals bij haar stylen, of iets van de bovenste plak pakken, kan nadelig zijn..
Zou daar echt voorzichtig mee zijn. 

Doe je het in je slaap, zoals Lindan, dan zit daar geen kracht achter, kan dan niet echt kwaad.

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, best_boobie said:

Het heeft inderdaad te maken met de wonden, maar ook met de kapselvorming, zover ik dat begrepen heb. Kracht zetten terwijl je de ellebogen te hoog doet, zoals bij haar stylen, of iets van de bovenste plak pakken, kan nadelig zijn..
Zou daar echt voorzichtig mee zijn. 

Doe je het in je slaap, zoals Lindan, dan zit daar geen kracht achter, kan dan niet echt kwaad.

 

xx

Ah, gelukkig laat ik de pull ups de afgelopen week achterwege ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 mijn zoon weet dat ik geopereerd ben  maar vraagt er niet specifiek naar. Hij weet dat ik pijn had aan de borst van de operatie.
Mocht hij het vragen zal ik het wel vertrel

 

@best_boobie gelukkig want ik schrok er echt van . Vooral omdat ik niet weet hoelang ik zo had gelegen . ? Ik heb voor de zekerheid een knoop gezet in een mouw van mijn rechterarm. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lindan zei:

 

 

@best_boobie gelukkig want ik schrok er echt van . Vooral omdat ik niet weet hoelang ik zo had gelegen . ? Ik heb voor de zekerheid een knoop gezet in een mouw van mijn rechterarm. ?

Hier wordt mijn nieuwsgierigheid wel heel erg mee aangewakkerd. Ik zou haast beginnen te roepen: foto foto foto foto foto :45: 

Een knoop in je mouw? En dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Lindan said:

@best_boobieOk zal vanavond foto maken ?

maar volgens mij werkt het. Mijn linkerarm is wel te vertrouwen maar die rechter arm niet ?

Klinkt verdacht naar het ‚alien hand syndroom‘. ???

 

Het alien-handsyndroom (AHS) is een neurologische aandoening, waarbij een ledemaat van een persoon gedragingen vertoont, zonder de intentie van de persoon. Het ledemaat lijkt een eigen wil te hebben.“

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, polemommy zei:

Klinkt verdacht naar het ‚alien hand syndroom‘. ???

 

Het alien-handsyndroom (AHS) is een neurologische aandoening, waarbij een ledemaat van een persoon gedragingen vertoont, zonder de intentie van de persoon. Het ledemaat lijkt een eigen wil te hebben.“

Ja joh praat Lindan nog even een syndroom aan :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Lindan zei:

@bent001 jeuk is ook erg? je kan er ook geen pijnstiller voor slikken ofzo .


Ik wou dat ik ook zo open kan zijn over de borstvergroting. Maar ik kan het echt niet. 
Als ik bijv helemaal geen borsten had , dan zouden mensen het eerder snappen. Aan de andere kant moet het me niks uitmaken wat andere denken. Het is denk ik wie ik ben.  bovendien vind ik het ook Iets privé? 

Ja dit is echt naar he! Snap helemaal wat je bedoelt. Ik hoop dat er in de toekomst wat minder moeilijk wordt gedaan over cosmetische ingrepen. Aan ons dan maar de taak om de weg naar acceptatie vrij te maken voor degenen na ons ? btw ik ging van niks naar C/D en ervaar in mijn omgeving alsnog verbazing en onbegrip. Mijn ouders accepteren het niet en zijn 'teleurgesteld'. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat mensen oordelen zegt meer over de tunnelvisie van die mensen zelf dan over jou. Gewoon lekker voor jezelf kiezen en kijken naar hoe mooi je bent ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Aliciamas zei:

Ja dit is echt naar he! Snap helemaal wat je bedoelt. Ik hoop dat er in de toekomst wat minder moeilijk wordt gedaan over cosmetische ingrepen. Aan ons dan maar de taak om de weg naar acceptatie vrij te maken voor degenen na ons ? btw ik ging van niks naar C/D en ervaar in mijn omgeving alsnog verbazing en onbegrip. Mijn ouders accepteren het niet en zijn 'teleurgesteld'. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat mensen oordelen zegt meer over de tunnelvisie van die mensen zelf dan over jou. Gewoon lekker voor jezelf kiezen en kijken naar hoe mooi je bent ?

Mooi gezegd meis! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Aliciamas zei:

Ja dit is echt naar he! Snap helemaal wat je bedoelt. Ik hoop dat er in de toekomst wat minder moeilijk wordt gedaan over cosmetische ingrepen. Aan ons dan maar de taak om de weg naar acceptatie vrij te maken voor degenen na ons ? btw ik ging van niks naar C/D en ervaar in mijn omgeving alsnog verbazing en onbegrip. Mijn ouders accepteren het niet en zijn 'teleurgesteld'. Wat ik hiermee wil zeggen is, dat mensen oordelen zegt meer over de tunnelvisie van die mensen zelf dan over jou. Gewoon lekker voor jezelf kiezen en kijken naar hoe mooi je bent ?

Hè wat zonde @Aliciamas. Heb wel de indruk dat het die generatie is, hoor. De mensen om me heen die het weten snappen het gelijk. Op die ene na, maar die leg ik dan uit dat het allicht een gezond lijf is, maar geen gezond koppie door die ontwerpfout.
Als je ouders je straks meer zelfvertrouwen uit zien stralen dan komt er hopelijk wat acceptatie.  Kan me niet voorstellen dat ze balen dat hun dochter gelukkiger is door dit alles, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.