Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

@Ld1234 ik ben nu online aan het kijken naar een sport bh , voor over 2 weken naar werk . Welke sport bh En welke maat heb jij gekocht? Ik weet echt niet welke maat ik moet kopen nu. Ik heb nu z’n vest gekregen maar volgens mij ga ik dit door mijn kleding zien.

 

@bent001 ik lees dat na de operatie de PC Nio niet langs is geweest? Dat is op zich wel raar !

meestal komen ze vertellen wat ze gedaan hebben of kijken of alles goed zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lindan zei:

@Ld1234 ik ben nu online aan het kijken naar een sport bh , voor over 2 weken naar werk . Welke sport bh En welke maat heb jij gekocht? Ik weet echt niet welke maat ik moet kopen nu. Ik heb nu z’n vest gekregen maar volgens mij ga ik dit door mijn kleding zien.

 

@bent001 ik lees dat na de operatie de PC Nio niet langs is geweest? Dat is op zich wel raar !

meestal komen ze vertellen wat ze gedaan hebben of kijken of alles goed zit?


hoe gaat het verder met je? En met de pijn? Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? 
Ja vond ik ook best vreemd hoor, werd vooraf wel gezegd dat ie langs zou komen en later weer niet ??‍♀️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 Beetje zelfde vergelijkbare nacht . Wakker worden omdat je zo stijf ligt /zit en half uur voor de wekker afgaat voor pijnstillers?  qua pijn vind ik het steeds minder aanwezig ( zal wel door pijnstillers zijn) dan behalve het gevoel dat ik moet kolven?
Heel apart dat de arts zelf niet komt vertellen wat er gedaan is. Mijn arts kwam me even martelen Hehe , vestje open , hier en daar drukken , en oefening laten zien en dan de 2 ballen terug in het martelvestje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 Beetje zelfde vergelijkbare nacht . Wakker worden omdat je zo stijf ligt /zit en half uur voor de wekker afgaat voor pijnstillers?  qua pijn vind ik het steeds minder aanwezig ( zal wel door pijnstillers zijn) dan behalve het gevoel dat ik moet kolven?
Heel apart dat de arts zelf niet komt vertellen wat er gedaan is. Mijn arts kwam me even martelen Hehe , vestje open , hier en daar drukken , en oefening laten zien en dan de 2 ballen terug in het martelvestje?


ja had dat ook wel verwacht eigelijk hoor. Zal is vragen waarom dit zo was tijdens mij controle volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lindan zei:

@bent001 @Ld1234 Thanks en deze bh dragen jullie 6 weken lang?
Dan wissel ik hem af met de compressie vest. Die vest zit echt wel fijn maar het ziet er raar uit door mijn kleding . 1 groot vierkant , niet 2 aparte borsten ofzo? of is dat normaal zeker met zn vest?

Ja deze heb ik 6 weken gedragen. Zit ook mooi onder je kleding. Snap dat zo'n vest niet heel mooi uitziet onder je kleding?. Deze bh was mij aangeraden door de kliniek waar ik ben geopereerd.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 @Ld1234 Thanks en deze bh dragen jullie 6 weken lang?
Dan wissel ik hem af met de compressie vest. Die vest zit echt wel fijn maar het ziet er raar uit door mijn kleding . 1 groot vierkant , niet 2 aparte borsten ofzo? of is dat normaal zeker met zn vest?


hahahaha ik draag nog niks nu he... gewoon bloot met een band erboven. Maar deze kan je gewoon dragen, denk alleen wel dat het vest net even meer bescherming geeft dus zou wel even je eerste controle afwachten en het bespreken ?

Wanneer heb je deze eigelijk? ik volgende week woensdag misschien moeten we wel rond het zelfde tijdstip/dag hahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ik heb as vrijdag mijn eerste controle. Best snel hè , hopen dat het allemaal dicht zit . 


ja zeker snel maar is wel normaal na 1 week hoor is bij mij iets later ivm de vakantie van Nio wil wel echt bij hem zelf op nacontrole dus dat weekje kan ik ook nog wel even wachten.

haha dat bubbel gevoel is normaal ken het niet helemaal zo als jij zegt maar ik durf ook echt niet naar voren te buigen?

maar het bubbelen, ploppen, jeuken ect

hoort er echt bij. Bij mijn eerste eerste bv voelde ik ze ook bewegen als ik liep, zaten natuurlijk voor de spier en ineens protheses in je lijft. Met als gevolg dat ik dus mijn borsten vast hield bij hebt lopen??? zal er vast heel bijzonder uitgezien hebben toen ( was ook echt op straat?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bent001 zei:


ja zeker snel maar is wel normaal na 1 week hoor is bij mij iets later ivm de vakantie van Nio wil wel echt bij hem zelf op nacontrole dus dat weekje kan ik ook nog wel even wachten.

haha dat bubbel gevoel is normaal ken het niet helemaal zo als jij zegt maar ik durf ook echt niet naar voren te buigen?

maar het bubbelen, ploppen, jeuken ect

hoort er echt bij. Bij mijn eerste eerste bv voelde ik ze ook bewegen als ik liep, zaten natuurlijk voor de spier en ineens protheses in je lijft. Met als gevolg dat ik dus mijn borsten vast hield bij hebt lopen??? zal er vast heel bijzonder uitgezien hebben toen ( was ook echt op straat?)

????? dit deed ik nu ook de eerste weken mijn borsten vasthouden terwijl ik liep. Ook ik voelde mijn protheses bewegen..dat zal dan een voor de spier iets zijn. Vorige keer toen ik ze achter de spier had deed ik dat namelijk niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @bent001

Alles gaat wat beter en met jou?
Hoe gaat het met je band? 

Moet heel erg wennen aan het gevoel dat ze bewegen , de gel denk ik. Als ik op sta voel ik de gel verschuiven ofzo. Verder zwellingen is stabiel. Alleen dat vestje zit me echt te strak haha , met name de onderkant , want drukt in mijn ribben.
 1 borst heeft wel een bloeduitstorting bij de wond. 
Ik dacht gisternacht dat ik wel zonder pijnstillers kon, dus ik had de wekker niet gezet. Ik werd stijf wakker van het tramgevoel ..Snel maar pijnstillers genomen.  En thuis is iedereen weg of op school, dus dat is heerlijk.
 

Vandaag moet de kleine naar het consultatie bureau voor prikjes en ogentest?? ben er wel bij maar kan haar niet echt troosten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Lindan zei:

Hi @bent001

Alles gaat wat beter en met jou?
Hoe gaat het met je band? 

Moet heel erg wennen aan het gevoel dat ze bewegen , de gel denk ik. Als ik op sta voel ik de gel verschuiven ofzo. Verder zwellingen is stabiel. Alleen dat vestje zit me echt te strak haha , met name de onderkant , want drukt in mijn ribben.
 1 borst heeft wel een bloeduitstorting bij de wond. 
Ik dacht gisternacht dat ik wel zonder pijnstillers kon, dus ik had de wekker niet gezet. Ik werd stijf wakker van het tramgevoel ..Snel maar pijnstillers genomen.  En thuis is iedereen weg of op school, dus dat is heerlijk.
 

Vandaag moet de kleine naar het consultatie bureau voor prikjes en ogentest?? ben er wel bij maar kan haar niet echt troosten. 

 


hi, 

 

Heb sinds gisteren toch mijn bh aan getrokken, had nog steeds geen reactie gehad dus heb maar even het advies van vorige week aangehouden maar dan wel de band erboven. Vanmorgen maar weer gebeld en foto’s gestuurd maar ze gaf al aan dat de bh waarschijnlijk tot volgende week in ieder geval  uit moet?

Voel me zoveel vrijer met dus baal wel behoorlijk. 
 

Pijn word echt minder hoor, gebruik nog heel weinig qua medicatie nu.

Dat gevoel is ook echt normaal. Zou gewoon even vragen of je anders een andere sportbh mag vrijdag.

 

ohh maar ze krijgt geen prikjes toch? Alleen oogtest en de standaard controles?

Wij zijn 1,5 week terug geweest moet alleen weer terug komen voor de oogtest meneer had er niet zoveel zin in, zit een klein koppie op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ja ze krijgen DKTP prikjes als ze 4 worden . Hopelijk zijn ze slim om eerst de ogentest te doen en dan de prik?

die werkt Anders dan niet meer mee hoor?

 

Lijkt me vervelend gevoel helemaal geen BH te dragen . 
ik kan me dit nu eens voorstellen want ikben anders bang dat ze eraf rollen?

dus snap dat je baalt?

 

Heb jij dan helemaal geen last van bloeduitstortingen of blauwe borsten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 ja ze krijgen DKTP prikjes als ze 4 worden . Hopelijk zijn ze slim om eerst de ogentest te doen en dan de prik?

die werkt Anders dan niet meer mee hoor?

 

Lijkt me vervelend gevoel helemaal geen BH te dragen . 
ik kan me dit nu eens voorstellen want ikben anders bang dat ze eraf rollen?

dus snap dat je baalt?

 

Heb jij dan helemaal geen last van bloeduitstortingen of blauwe borsten ?

Ohh ze word 4?? ja dan prikjes haha

Mijn zoon is net 3 geworden dus die heeft enkel de oogtest met de reguliere tests gehad.

Ze doen altijd de prik als laatste hoor, anders zijn die kinderen helemaal van de leg. 
 

Heb mijn bh net maar uitgedaan ? ga denk ik straks even langs hunkermuller misschien hebben ze gewoon zo’n strapless achtig bh ofzo die geen ondersteuning geeft ? kan je er tenminste  wel iets over heen.


Maar nee niks geen blauwe plekken, geen bloeduitstorting niks... heb je die altijd snel? Of is ie echt hard handig te werk gegaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2020 om 15:22, Lindan zei:

@bent001 

Niet handig , gelukkig ben ik onherkenbaar . Maar het is inderdaad beter om het in mijn privé album te zetten.

 

Hi  @best_boobie Kan jij mij helpen om de  foto te verwijderen? Dan plaats ik het in mijn privé album. 

Sorry voor de late reactie. Ik ga meteen je afbeeldingen ff weghalen. Dit soort info stond ook in de pb 'welkom' die je kreeg bij registratie :) 
Goed dat Bent je erop attendeert. Lief

 

xx BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.