Ga naar inhoud

Lindan : 25 januari 2020 : Dr. Braam : Park medisch centrum


Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Hi dames ,

Hierbij een update over mijn 2 vriendinnen.

Inmiddels 7 maanden verder en ik geniet elke dag voor de spiegel. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze van mij zijn. 

Wel spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, dan had ik namelijk nog langer en eerder kunnen genieten van de borsten. 😊

Ik ging voor de natuurlijke look en die heb ik gekregen. 

 

Nadelen

1: 

Het nadeel wat ik ondervind is het gevoel , want die heb gewoon niet. Mijn partner zegt wel eens , je borsten ogen zo mooi maar ze zijn zo dood 😂

Gevoelloos en verdoofd , vanaf tepel           

naar onder. Soms voel ik een jeuk en daar ergens maar wrijf ik het dan weg.

Het erotische gevoel van de borst is wel ver te zoeken😂 ik heb gehoord dat dit wel een jaar kan duren of zelfs nooit meer terug komt. 

Dus dat is wel even afwachten. 

2: 

Met kleding moet ik wel rekening houden dat de truitjes een lage hals hebben. Op 1 of andere manier ogen ze groter door een dichte hals. Ik denk dat het voor vele vrouwen hier wel herkenbaar is .

 

Voordelen:

1: 

Qua maat ben ik 2 maten omhoog gegaan . Ik droeg voorheen een 70E , soms een 75 D . Het stelde niks voor hoor want ze waren verrimpeld en leeg aan bovenpool, het leken wel hangborsten.

Nu draag ik 70 G of 75F , en met een volle bovenpool en toch wel een natuurlijke hang, waardoor ze natuurlijker lijken ogen als ze bloot zijn.Dat past ook beter bij mij aangezien ik toch wel kinderen heb gehad en geen recht opstaande borsten kan hebben.

2: 

Ze voelen al heel zacht aan. Geen harde ballen en ze bewegen mooi mee als je loopt of ligt. 

3:

Mijn zelfvertrouwen is flink toegenomen.

 

Als ik terug kijk naar mijn herstel periode mag ik in mijn handjes klappen dat het zo probleemloos is verlopen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Lindan wat leuk om je update te lezen!

Wel balen dat je zo'n verdoofd gevoel hebt in je borsten, maar hopelijk trekt dit alsnog weg. Zoals je zegt, kan dit wel een jaar duren; even afwachten dus...

Ik vind jouw borsten erg mooi, juist door de natuurlijke hang. Maar idd toch een mooi gevuld bovenin.

Heb zelf de Full, maar vind de Demi, wat jij hebt, ook heel erg mooi; niet te veel projectie naar voren, maar het volume mooi over de borst verdeeld. Vind de Demi helemaal niet alleen geschikt voor bredere lichamen, wat dr Verdonck tegen mij zei...

En als je een wat hoger aantal cc hebt bij de Demi, dan krijg je mooie brede borsten die niet te ver naar voren staan; vind ik erg mooi, omdat ze er dan uitzien als natuurlijke grote borsten.

Als ik over tig jaar voor een wissel moet gaan, en weer wat ouder ben, en meer cc nodig heb om de huid weer mooi op te vullen, dan wil ik eerder de breedte in, ipv meer naar voren; dus dan is de Demi ook erg interessant voor mij, denk ik.

Fijn dat je zo tevreden bent; is goed te begrijpen met zulke mooie boobs!!

Veel plezier met je 2 vriendinnen! Het is je gegund! :7:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ProjectX zei:

Wat leuk om te lezen Lindan! Fijn dat je nog altijd zo blij ermee bent. Hopelijk komt t gevoel wel terug, dat is ook mijn grootste angst. 🤭

Er zijn wel vrouwen die het gevoel terug hebben gekregen . Ik hoop het wel voor ons🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad goed om ook wat later po nog een update te geven. En jouw borsten zijn zo ontzettend mooi geworden. Heel mooi die natuurlijke hang. Past ook meer als je al kids hebt gehad vind ik persoonlijk. 

Wel jammer van het gevoel, ik hoop zo dat dat nog verbetert voor je, maar als dat niet zo is, dan is dat de rekening die je moet betalen voor verder prachtige borsten. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@lindan kreeg toevallig je update binnen, zit eigelijk bijna nooit meer op het forum. Maar ze zijn inderdaad echt heel mooi geworden en super fijn dat je er nog steeds heel blij mee bent! 
En echt het gevoel gaat terug komen misschien niet volledig maar heb geduld! Spreek uit ervaring 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:

@lindan kreeg toevallig je update binnen, zit eigelijk bijna nooit meer op het forum. Maar ze zijn inderdaad echt heel mooi geworden en super fijn dat je er nog steeds heel blij mee bent! 
En echt het gevoel gaat terug komen misschien niet volledig maar heb geduld! Spreek uit ervaring 😉

Wow @bent001 wat leuk je weer te horen zeg😊 ik ben ook wat minder online , ik lees vooral mee ook.  Maar super lief voor de compliment ❤️
Gaat het goed met je ? En ja geduld moet ik hebben 😂 als het niet terug komt dan is het zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Inderdaad goed om ook wat later po nog een update te geven. En jouw borsten zijn zo ontzettend mooi geworden. Heel mooi die natuurlijke hang. Past ook meer als je al kids hebt gehad vind ik persoonlijk. 

Wel jammer van het gevoel, ik hoop zo dat dat nog verbetert voor je, maar als dat niet zo is, dan is dat de rekening die je moet betalen voor verder prachtige borsten. 

 

Dankje wel ❤️
Dat is ook waar . Vaak gedacht hoor , wat heb ik liever , mooie borsten zonder gevoel , of hangende verrimpelde borsten. Dan kies ik toch voor de mooie borsten. Er veranderd zoveel goeds en positiviteit in je leven , super raar . Wat borsten kunnen doen he😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Petra84 zei:

@Lindan fijn om te lezen zo aantal maanden na je operatie en ik had je al gezegd hoe mooi je boobies eruit zien!

 

Zeker natuurlijk ogen ze 🙂 

 

Het gevoel komt hopenlijk nog wel terug en is het nog geen jaar verder dus helaas nog geduldig even afwachten 

Thanks meis❤️Binnenkort mag jij er over schrijven . 
En het gevoel , ach , ik heb het benoemd als nadeel. Maar ik heb geen pijn ofzo , en ik geniet ervan 😂 

ik neem het dan voor lief , als het komt mooi meegenomen 🙏🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan 😍 ja echt he nog 9 dagen zo onwerkelijk haha maar ben er wel klaar voor heb veel aan dit forum en jullie verhalen en steun al gehad 

 

Dingen gelezen en gezien die ik niet eens wist maar daardoor maak ik me nu veel minder zorgen en waar ik van de week nog heel zenuwachtig was ben ik er nu wel aan toe 🥰

 

En net wat je zegt over het gevoel geen pijn en goed hersteld dat is belangrijk maar lees ook dat het nog allemaal kan 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lindan zei:

Wow @bent001 wat leuk je weer te horen zeg😊 ik ben ook wat minder online , ik lees vooral mee ook.  Maar super lief voor de compliment ❤️
Gaat het goed met je ? En ja geduld moet ik hebben 😂 als het niet terug komt dan is het zo. 


Hahhaa ja het normale leven slokt je uit eindelijk een weer helemaal op Hahhaa!

Met mij gaat het goed! Boobies alleen nog steeds niet wat het moet zijn, dus eind okt weer terug naar Nio, dus geduld is iets wat ik echt heb geleerd na deze wissel😜

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001Hihi Ik begrijp het helemaal 😂 de borsten tijd toen draaide alles om de borsten . Nu het normale leven weer begonnen is en alle drukte , geen tijd om het forum bij te houden . Maar fijn dat het goed met je gaat😊

Geduld inderdaad haha , ik ben benieuwd wat je gaat besluiten en je afspraak met Nio dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001Hihi Ik begrijp het helemaal 😂 de borsten tijd toen draaide alles om de borsten . Nu het normale leven weer begonnen is en alle drukte , geen tijd om het forum bij te houden . Maar fijn dat het goed met je gaat😊

Geduld inderdaad haha , ik ben benieuwd wat je gaat besluiten en je afspraak met Nio dan. 


Hahhaa en toch was het wel echt even lekker even niks kunnen 🤣 ondanks we toen aan het aftellen waren denk ik nu ahh doe maar even een zo’n dagje, op het slapen na dan.

Ja ik ga denk ik voor een lift aan een zijde deze word steeds lelijker helaas dus ja zal tegen die tijd mijn topic weer eens updaten maar voor nu laat ik het lekker rusten 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

Hi dames ,

Hierbij een update over mijn 2 vriendinnen.

Inmiddels 7 maanden verder en ik geniet elke dag voor de spiegel. Ik kan nog steeds niet geloven dat ze van mij zijn. 

Wel spijt dat ik dit niet eerder heb gedaan, dan had ik namelijk nog langer en eerder kunnen genieten van de borsten. 😊

Ik ging voor de natuurlijke look en die heb ik gekregen. 

 

Nadelen

1: 

Het nadeel wat ik ondervind is het gevoel , want die heb gewoon niet. Mijn partner zegt wel eens , je borsten ogen zo mooi maar ze zijn zo dood 😂

Gevoelloos en verdoofd , vanaf tepel           

naar onder. Soms voel ik een jeuk en daar ergens maar wrijf ik het dan weg.

Het erotische gevoel van de borst is wel ver te zoeken😂 ik heb gehoord dat dit wel een jaar kan duren of zelfs nooit meer terug komt. 

Dus dat is wel even afwachten. 

2: 

Met kleding moet ik wel rekening houden dat de truitjes een lage hals hebben. Op 1 of andere manier ogen ze groter door een dichte hals. Ik denk dat het voor vele vrouwen hier wel herkenbaar is .

 

Voordelen:

1: 

Qua maat ben ik 2 maten omhoog gegaan . Ik droeg voorheen een 70E , soms een 75 D . Het stelde niks voor hoor want ze waren verrimpeld en leeg aan bovenpool, het leken wel hangborsten.

Nu draag ik 70 G of 75F , en met een volle bovenpool en toch wel een natuurlijke hang, waardoor ze natuurlijker lijken ogen als ze bloot zijn.Dat past ook beter bij mij aangezien ik toch wel kinderen heb gehad en geen recht opstaande borsten kan hebben.

2: 

Ze voelen al heel zacht aan. Geen harde ballen en ze bewegen mooi mee als je loopt of ligt. 

3:

Mijn zelfvertrouwen is flink toegenomen.

 

Als ik terug kijk naar mijn herstel periode mag ik in mijn handjes klappen dat het zo probleemloos is verlopen.  


Leuk om te lezen Linda! En ze zien er echt prachtig uit! Snap wel dat je zelfvertrouwen daar een flinke boost van heeft gekregen. Jammer van dat gevoelloze, maar wie weet keert dat nog (deels) terug. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lindan zei:

Hi @Veerveertje thanks Meis ❤️
mij ben zeker super tevreden. Als het gevoel terug komt is het complete. Heb jij eigenlijk je gevoel complete terug? 


Nee niet 100%, ik heb onder beide borsten een klein ongevoelig/verdoofd stukje zitten aan de onderkant van m’n borsten, dus onder de tepels zeg maar. Maar is zo weinig dat het me alleen opvalt als ik toevallig m’n boobs krab en dan ineens over dat stukje heen niks voel zeg maar. 😝 
Het zou chiller zijn met 100% gevoel, maar stoort me verder niet. Tepels hebben wel gewoon gevoel gelukkig, maar to be honest zijn mijn borsten ook nooit mijn erogene zones geweest qua trigger. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan wat leuk om te lezen hoe het met je gaat!

Je boobies zijn prachtig!! 

Jammer van het gevoel maar dat komt vast goed. 

Wat mij betreft ook het beste cadeau aan mezelf. Super blij mee! Niet te ver naar voren en mooi gevuld. Had het ook eerder moeten doen. 

Ben nu nog aan het overwegen om volgend jaar lipo en een bwc te doen. 

Zal binnenkort ook nieuwe foto's plaatsen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23

Wat leuk om weer van je te horen.  😊🥳 

Hoe gaat het met je? Wat een genot toch de borsten , inderdaad beste cadeau 😂 Ben al aan het sparen voor evt een wissel hopelijk pas over +10 jaar. 
Je weet het maar nooit. 
heb jij je gevoel al wel terug ?
Oh volgend jaar Miss lipo en bwc? Weet je al waar je dat zou willen doen , zelfde arts ? Dat lijkt me wel heftig herstel zeg. Ik ben trouwens benieuwd naar je nieuwe foto update 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2020 om 21:28, Lindan zei:

@Veerveertje het stoort me op zich ook niet . Misschien vervelend voor partner 😂

Fijn dat het gevoel bij jou snel terug is gekomen afgezien van verdoofde plekje . Ben je ook nog steeds tevreden na zoveel mnd po? 


Ja enorm, hoewel ik wel nog steeds de gedachte heb “waren ze maar een slagje groter”. En dan vooral omdat ik ze graag iets dichter bij elkaar had willen hebben, zonder m’n sideboobs te verliezen, zeg maar. 😅

Maar voor nu is het goed en ik voel me er ook echt een stuk zelfverzekerder door. Enige irritante is dat m’n obsessie nu met kleding meer is “waar komen ze het grootst in uit”. 😂 Terwijl ik juist hoopte me nu ook chiller te voelen zonder bh onder kleding bijv, omdat ik dat altijd sexy vond. En nu ben ik alleen maar bezig met waar ze er het grootst in uit komen. Belachelijk toch 🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.